IMG-LOGO

2024 අප්‍රේල් මස 23 වන අඟහරුවාදා


ආනවිලුන්දාව යළිත් ගිනිගනී

 

(හිරාන් ප්‍රියංකර ජයසිංහ සහ ලලිත් නවරත්න)

 

ආනවිලුන්දාව රැම්සා අභය භූමියේ පැතිරි ගිය ගින්න යුද හමුදාව හා වනජිවී නිළධාරින් හා ගම්වාසින් එක්ව නිවා දැමු බව පුත්තලම ආපදා කළමණාකර ඒකකය පවසයි.

පවතින වියළි කාලගුණ තත්වය හමුවේ රැම්සා අභය තුළ පසුගිය 5 දින ද ගිනි ගැනීමක් සිදුව තිබු අතර එය ආනවිලුන්දාව වනජීවි නිළධාරින් මහත් වෙහෙසක් දරමින් නිවා දමා තිබිණි.

පරිසරවේදින් පවසන්නේ දේශීය හා විදේශීය පක්ෂීන්ගේ සුවිශේෂ තොතැන්නක් වන මෙම රැම්සා අභය භූමිය මේ ආකාරයට ගිනි දිගින් දිගටම ගිනි ගැනිමත් සමග මේ වන විට රැදී සිටින පක්ෂීන්ට හානිකර කටයුත්තක් බවයි.

එසේම ඔවුන් ජනතාවගෙන් ඉල්ලා සිටින්නේ මෙම රැම්සා තෙත් බිම ආරක්ෂා කර ගැනිම සදහා නිරන්තර අවධානය යොමු කරන ලෙසය.

ආනවිලුන්දාව අභය භුමිය තුළ ඇතිවු  ගිනි ගැනිම නිවා දැමිමට  පුත්තලම 143 වන බල සේනාවේ බළසේනාධිපති බ්‍රිගේඩියර් සේනක කස්තුරි මුදලිගේ මහතාගේ උපදෙස් මත  යුද හමුදා කණ්ඩායමක් එක්ව තිබිණි.

ඒ සමගම ගින්න නිවා දැමිමට ආරච්චිකට්ටුව ප්‍රාදේශීය සභාවේ ජල බවුසර් යොදා ගෙන තිබු අතර මේ සදහා ආරච්චිකට්ටුව ප්‍රාදේශීය ලේකම් කාර්යාලයේ නිළධාරින් හා  වනජීවි නිළධාරින් හා ගම්වාසින් ගින්න නිවා දැමිමට එක්ව සිටි බව ආපදා කළමනාකරණ ඒකකය පවසයි.

ගිනි ගැනිම නිසා අභය භුමියේ  අක්කර 20 කට ආසන්න භුමි ප්‍රමාණයක් ගිනි ගෙන දැවි තිබිණි.

පුත්තලම ආපදා කළමනාකරණ ඒකකයේ සහකාර අධ්‍යක්ෂ ඒ.එම්.ආර්. එන්.කේ.අලහකොන් මහතා පවසන්නේ පවතින වියළි කාලගුණ තත්වය හමුවේ කිසිවකු ගිනි තබා පලා යන්නට ඇති බවයි.

 



අදහස් (11)

ආනවිලුන්දාව යළිත් ගිනිගනී

සමිත සේනක අලුත්ගමගේ. Thursday, 09 July 2020 09:00 AM

බොහෝවිට සමහර මිනිසුන් වනාන්තර ගිනි තබන්නේ සතුන් දඩයම් කර ගැනීමටය. බොහෝ බිය සතෙකු වන හාවා ඇවිලෙන ගින්නට බියෙන් ගසක් මුලටම වී ගුලි ගැහී සිටියි. අවසානයේ හාවා ගින්නෙන් පිළිස්සී මැරි යයි. වෙනත් සතුන් ගින්නට බියෙන් අනෙක් පසට දුවන විට දඩයක්කරුවන් එම සතුන් විවිධ ක්‍රමවලින් දඩයම් කර ගනියි. මේ වනාන්තර ගිනි තියන්නන් ඇල්ලීමට දැඩි පියවර ගත යුතුය. මොවුන් මේ කරන පරිසර විනාශය සුළුපටු නොවේ.

:       0       223

විජිත්Thursday, 09 July 2020 03:08 PM

සමිත, මේවගේ රැම්සා භූමි 5 යි අපේ රටටම තියෙන්නේ... මේ භුමිය, මාදු ගඟ, වන්කලායි, කුමන සහ විල්පත්තු... උස ගස් වැවෙන්නේ නැති නිසා ලොකු පඳුරු අතරේ ගැවසෙන චූටි සත්වයින් රාශියක් මියගියාලු පසුගිය අවුරුද්දේ ගින්නෙන්... නූගත්කම නිසා නොදැනුවත්වීමත්, දුප්පත්කමත් මේ වගේ මහා පරිසර විනාශයන් කිරීමට යොමුකරනවා.

:       0       223

පූජාThursday, 09 July 2020 03:34 PM

බොහෝ බිය සතෙකු වන හාවා, ඇවිලෙන ගින්නට බයේ ගහක් මුලට වී ගුලි ගැසී සිටියි. අහිංසක බවේ ප්‍රතිමූර්තිය.. මීට වඩා කුමක් කියන්නද..? අහිංසකයින් කොහෙත් තැලෙති. පොඩිවෙති.

:       0       223

සමිත සේනක අලුත්ගමගේ.Thursday, 09 July 2020 05:31 PM

විජිත්, පූජා, අපේ රට නම් මහ පුදුම මිනිසුන් ඉන්නා රටක්.. මේ විදිහට කැලෑ ගිනි තිබ්බාම පරිසරයට මොකද වෙන්නේ...? හිත්පිත් නැති මිනිස්සු...

:       0       223

විජිත්Friday, 10 July 2020 03:49 PM

ඔව් සමිත ඔබ හරි, ඔක්සිජන් කන්නද කියලා ඇහුව මිනිස්සු ඉන්න රටක් මේ ශ්‍රී ලංකාව කියන්නේ. කියන්න ලැජ්ජයි ඔය ඔක්සිජන් කතාව කිව්වේ මගේ උපන්ගමේ මීගමුවේ මනුස්සයෙක්ලු. නූගත්කම, නැති බැරිකම - දුප්පත්කම හමුවේ මිනිස්සුන්ගේ හොඳ ගතිගුණ පලාගිහින්. තිරිසනුන්ටත් අන්ත ජරා වැඩකරන මිනිස්සු අනන්තයි. මේ යන විදිහටම ගියොත් තව අවුරුදු 15 න් විතර ශ්‍රී ලංකාව කාන්තාරයක් වේවි... දියුණු රටක පරිසර ඇමතිකම දෙන්නේ පරිසර සංරක්ෂණය පිළිබඳ උගතෙකුට. ඔවුන් පරිසරය පණවගේ අරක්ෂා කරනවා. ඒකටත් එක්ක අපේ රටේ.. කාලකන්නි ටිකක්නේ ඉන්නේ. මේ රටේ වැඩිහිටි අයගෙන් බහුතරයක් වහල් මානසිකත්වයක් තියෙන අය. ඒ නිසා ඒ අයගෙන් රටට සෙතක් වෙන්නේ නැහැ. අපි කුඩා දරුවන්ට උදව්කරන්න ඕනෑ අනාගතයේ හොඳ පුරවැසියන් වෙන්නට.

:       0       47

කමනි Thursday, 09 July 2020 10:33 AM

හරිම සීතලයි.

:       9       33

පූජා Thursday, 09 July 2020 11:03 AM

කමනිට සීතලයිලු.. මගේ හිත ගිනිඅරන් ඉන්නේ. මගේ හිතට සිසිල් පැන් ටිකක්වත් කරන්න ඔබ එන්න. ඇයි තරහවෙලා..?

:       0       423

සන්තුෂ් කුට්ටිගල Thursday, 09 July 2020 12:39 PM

සමිත සේනක අලුත්ගේ, ඔබ වැරදියි. ඒ අය කැලේ ගිනි තියන්නේ ඉඩම් අල්ලා ගන්න...

:       47       24

සමිත සේනක අලුත්ගමගේ.Thursday, 09 July 2020 05:24 PM

සන්තුෂ් මහතා, වනය අල්ලාගැනීමට ගිනි තබන්නේ මේ වගේ අවස්ථාවක නොවේ. මෙය අභය භූමියක්. ඒවායෙහි වවන්න බොහෝ විට ඉඩ ලැබෙන්නේ නැහැ. රක්ෂිතයක නම් බොහෝ විට එසේ වනවා. ඔබ කියන දේ හරි.. සමහරුන් වවන්න එසේ කරනවා. එහෙත් මෙහිදී කොට ඇත්තේ සතුන් දඩයම පමණයි.. මොකද මෙය අභය භූමියක් නිසා...

:       1       166

විජිත් Thursday, 09 July 2020 12:45 PM

මගෙ හිසත් ගිනි අරන් දැවෙනවා.. ඇවිලෙනවා...

:       0       423

lalithm Friday, 10 July 2020 02:37 AM

හාවා බියගුළුයි. නමුත් විනාශකාරී සතෙක්... ඊට වඩා නරකයි ඉත්තෑවා... දරුණු විනාශකාරයෙක්... පොල්පැල වගේ සහමුලින් විනාශ කරනවා.

:       28       5

ඔබේ අදහස් එවන්න

සේයා රූ

විදුලියට නව පිටුවක් ජපානය පෙරළයි
2023 අප්‍රේල් මස 19 6139 11

ජලය පමණක් භාවිතාකර විදුලිය ජනනය කළ හැකි අති නවීන තාක්ෂණයෙන් යුත් විදුලි ජනන යන්ත්‍රයක් ශ්‍රී ලංකාවට හඳුන්වා දී තිබේ.


ජනපති නව වසරේ වැඩ අරඹයි
2023 අප්‍රේල් මස 17 7623 25

ජනාධිපති රනිල් වික්‍රමසිංහ මහතා ජනාධිපති කාර්යාලයේදී අද නව වසරේ වැඩ ආරම්භ කළේය.


අලුත් අවුරුද්දේ පේරා සරසවි ඇදුරෝ ගත් තීරණය
2023 අප්‍රේල් මස 17 18249 10

විශ්ව විද්‍යාල ආචාර්යවරුන්ගේ වෘත්තීය සමිති මාර්තු මස 03 වනදා සිට ක්‍රියාත්මක කළ ක්‍රියාමාර්ගය නිමාකරමින් අද සිට පේරාදෙණිය විශ්ව විද්‍යාලීය පීඨ නමයෙහ


තැන තැන නැකතට හිස තෙල් ගාති
2023 අප්‍රේල් මස 16 1235 0

සිංහල සහ දෙමළ අලුත් අවුරුද්දේ හිස තෙල් ගැල්වීමේ නැකත අද (16) පෙරවරු 9.41 ට යෙදී තිබුණි.


ජර්මනියෙන් ආ අවුරුදු කුමාරිය
2023 අප්‍රේල් මස 14 9411 2

විදේශිකයන් සදහා වෙන්වූ අළුත් අවුරුදු උත්සවයක් අද කළුතර රෝයල් ෆාම් හෝටලයේදී පැවතී අතර , එහි අවුරුදු කුමාරීය ලෙස බටහිර ජර්මනියේ ඊමා ග්‍රේර් මෙනවිය කිරු


අනුභව කිරීමේ නැකත උදා වේ
2023 අප්‍රේල් මස 14 548 0

සිංහල අලුත් අවුරුද්දේ ප්‍රධානම චාරිත්‍රය වන වැඩ අල්ලීම සහ ආහාර අනුභවය කිරීමේ නැකත උදා විය.


මේවාටත් කැමතිවනු ඇති

කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ 2024 අප්‍රේල් මස 09 267 0
කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ

ස්වභාවික ශාකසාර අඩංගු ආයුර්වේදයේ විශිෂ්ඨත්වය රැඳි personal care සහ රූපලාවණ්‍ය නිෂ්පාදන පෙළක් සමග ලොව පුරා ජනතා විශ්වාසයට පාත්‍ර වූ දැවැන්ත සමාගමක් වන Himalaya Wellness

ආදරයට ආදරෙන් ළංවෙන්න කියාදෙන කතාවක් Closeup #BreakTheBarriers 2024 මාර්තු මස 14 1615 0
ආදරයට ආදරෙන් ළංවෙන්න කියාදෙන කතාවක් Closeup #BreakTheBarriers

ආදරය යනු සියලු සීමාවන් ඉක්මවා යන විශ්වීය සංකල්පයකී. එයට හදවත් එකතු කිරීමේ අසීමිත බලයක් ඇත.සැබෑ ප්‍රේමයක් නිරන්තරයෙන් සියුම් ලෙස අප ආත්මයන් ස්පර්ෂ කරම

හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ 2024 පෙබරවාරි මස 19 1505 2
හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ

ශ්‍රී ලංකා ප්‍රමිති ආයතනය (SLSI) විසින් සංවිධානය කරන ලද, ශ්‍රී ලංකා ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙල (SLNQA) 2022 හි ඉහළ ගුණාත්මකභාවය වෙනුවෙන් වූ කැපවීම ඇගයෙමින් හලාල් ප්

Our Group Site