IMG-LOGO

2024 පෙබරවාරි මස 22 වන බ්‍රහස්පතින්දා


හිටපු ජනපතිලාට පාර්ලිමේන්තු එන්න දෙන්න එපා

(අංජුල මහික වීරරත්න සහ සුජිත් හේවාජුලිගේ)

ජනාධිපතිවරුන් ලෙස සිට නැවත පාර්ලිමේන්තුවට පැමිණීම නීතියක් ගෙනැවිත්  නතර කළ යුතුව තිබෙන බව පොදුජන පෙරමුණේ කුරුණෑගල දිස්ත්‍රික් මන්ත්‍රී දයාසිරි ජයසේකර මහතා  පාර්ලිමේන්තුවේදී පැවසීය.

එය වැරදි පූර්වාදර්ශයක් බව කී ජයසේකර මහතා රටේ තිබෙන ඉහලම තැනට ගිය පසු නැවත පාර්ලිමේන්තුවට පැමිණීම  සදාචාරයක් ඇති වැඩක් නොවේ යැයිද කීය. 

ජේ.ආර් ජයවර්ධන මෙන්ම චන්ද්‍රිකා කුමාරතුංග මහත්ම මහත්මීන් ඒ වැඩපිළිවෙළ ක්‍රියාත්මක නොකිරීම  ගැන ස්තුතිවන්ත වන බව කී ජයසේකර මහතා ඔවුන් පාර්ලිමේන්තුවට නැවත නොපැමිණ තමන්ගේ ගෞරවය තබාගෙන  කටයුතු කළ බව පැවසීය.

රනිල් වික්‍රමසිංහ මහතාත් ඊළඟ වසරේ මහ මැතිවරණයට ඉල්ලා පාර්ලිමේන්තුවට ඒවි ද නොදන්නා බවද දයාසිරි ජයසේකර මහතා වැඩිදුරටත් කීය.



අදහස් (14)

හිටපු ජනපතිලාට පාර්ලිමේන්තු එන්න දෙන්න එපා

Amal Wednesday, 22 November 2023 05:23 PM

රනිල් වික්‍රමසිංහ පාර්ලිමේන්තුවට එන්න සුදුසු නැතැයි ජනතාව තීන්දු කළ කෙනෙක්. ඊළඟ මැතිවරණ තීන්දුව ඉතිහාස ගතවෙනවා!!! තමුන්නැහේලා ඔක්කොම ෆේල් හලෝ...

:       17       48

බලයWednesday, 22 November 2023 06:44 PM

අමල් කප්පරක් බොරු කියලා බලයට එන අය හා ඒ බොරුවලට රැවටෙන කප්පරක් මහජනයා ඉන්නකන් එහෙම වෙනවානේ...

:       1       23

abeygunasekarasampath95Monday, 01 January 2024 10:23 PM

පාස් කෙනා කවුද දන්නේ නෑ. අනෙක පාස් අය බයේ දිව්වේ මොකද? නැට්ට දෙපරන්දේ ගහගෙන ප්‍රශ්න එනකොට... මෝඩකමේ සීමාවක් තියෙන්න ඕනේ...!

:       0       0

අරවින්ද මොනරවිල Wednesday, 22 November 2023 06:18 PM

මහින්ද එක්ක කුරුණෑගල එකට ඡන්ද ඉල්ලන විට මෙයාට මේවා මතක් වුණේ නැහැ... ඊළඟ ඡන්දයේදී සිරිසේන පාර්ලිමේන්තු එනඑක වළක්වන්න හිතාගෙන වෙන්න ඇති මෙයා මේවා කියවන්නේ...! ඔහේලාගේ වැදිබණ අහන්න දැන් රටේ මිනිස්සු සූදානම් නැහැ කියලා මතක තියා ගන්න හලෝ..!.

:       6       29

fairoos Wednesday, 22 November 2023 06:28 PM

ලංකාවේ ඉන්න බයියන්ට මේවා තේරෙනකොට රට ඉවරයි...

:       3       17

Bamunuarachchi Thursday, 23 November 2023 01:16 PM

ඈ බොල ගම්මිරිස් හොයන්න උතුරු ඉන්දියාවෙන් ආපු හම්බයින්ටද තේරෙන්නේ...?

:       4       0

සෞභාග්‍යයෙන් රට පෙරට Wednesday, 22 November 2023 07:44 PM

මෙයා කියන විදිහට හිටපු ජනාධිපති කෙනෙකුට එන්න නොදෙනවා වගේම ආවොත් අවසාන අවස්ථාවේ එනම් විශ්‍රාම ගන්නා අවස්ථාවේ හිටපු තනතුරට අදාල වන ලෙසට විශ්‍රාම වැටුප් ගෙවීමටත් කටයුතු කරන්න ඕනෑ.. (කිසිවක් නොගෙනාවා නම් වඩාත් හොඳයි) උදාහරණයක් හැටියට හිටපු ජනාධිපති කෙනෙක් පාර්ලිමේන්තුවේ මන්ත්‍රී කෙනෙක් ලෙසට විශ්‍රාම ගත්තා නම් මුලින්ම පාර්ලිමේන්තුවේ අසුන් ගන්නා මන්ත්‍රී කෙනෙකුට හිමි වැටුප් අනුව විශ්‍රාම වැටුප් ගෙවීමට කටයුතු කරන්න ඕනෑ... අනෙක් පහසුකම් දෙනවා නම් දෙන්න ඕනෑ කරන්නේ ඒ විදියටම තමයි.. හිටපු ජනාධිපති කෙනෙක් මන්ත්‍රී වුණොත් ජනාධිපති කෙනෙකුට ලබාදෙන නිලනිවාස අහිමි කරන්නත් ඕනෑ... අපි බලමුකෝ, කවුද එවැනි යෝජනාවක් පාර්ලිමේන්තුවට ගේන්නේ කියලා... අඩුම තරමින් මොහුවත් එහෙම කරයිද කියලා හිතන්න බැහැ...! 

:       0       26

ගමේ එකාලා Wednesday, 22 November 2023 07:51 PM

තමුන්ගේ වාසියට, පැවැත්මට, තණ්හාවට රිලව් වගේ එහෙට මෙහෙට පනින අවස්ථාවාදී කාලකන්නි දේශපාලුවන්ටත් මෙහෙම නීතියක් ගේන්න වටිනවා...

:       2       19

de silva berlin Wednesday, 22 November 2023 07:58 PM

ඔබතුමා ජනාධිපතිවරු පිළිබඳව ඉදිරිපත් කරන අදහසට මම විරුද්ධ නැහැ. නමුත් ඔබතුමාට තිබෙන්නේ වෙන ප්‍රශ්නයක් බව පෙනෙනවා එහෙට මෙහෙට පනින්නේ නැතුව පක්ෂ මාරු නොකර එක පැත්තක එක ප්‍රතිපත්තියක හිටියා නම් ඔබතුමාට මෙහෙම වෙන්නේ නැහැ. දැන් ඔබතුමාගේ දේශපාලන අනාගතය විශාල ලෙස සෝදාපාලුවට ලක්වෙලා...

:       0       6

saki Wednesday, 22 November 2023 10:14 PM

මේ කියමන ඉතා වැදගත්...

:       2       1

keheliya Thursday, 23 November 2023 12:08 AM

මේ පෙරළිය කළ හැක්කේ මාලිමාවට පමණයි. ඒ නිසාම තමයි අද වෙන කොට මාලිමාව වටා ජනතාව එක් රොක් වී සිටින්නේ...!

:       1       7

Sampath AbeygunasekaraMonday, 01 January 2024 10:21 PM

මාලිමා කාරයෝ කොහොමද මිනිස්සු ඡන්දෙ ඉල්ලලා එන එක නවත්තන්නේ... මේ මිනිස්සු හිතන් ඉන්නේ ව්‍යවස්ථාව පැත්තක තියලා කැලෑ නීතිය හඳුන්වා දෙන්න. කවුරු ආවත් ලිමිට් එකක් තියනවා කියන එකවත් නොතේරෙන මිනිස්සු රටට බලය ඉල්ලීම විහිළුවක්...

:       0       0

Bamunuarachchi Thursday, 23 November 2023 12:11 AM

එලෙව්වාම නකුට කකුල් දෙක අස්සේ ගහගෙන ඉඳලා දැන් හිටපු අයට එන්න දෙන්න එපාලු...

:       3       5

නාරද රත්නායක Thursday, 23 November 2023 04:39 PM

ලංකාවේ දේශපාලකයින්ට ලැජ්ජා නහරේ නෑ. රජවෙලා බලුවෙනවා...!

:       0       6

ඔබේ අදහස් එවන්න

දේශපාලන

වන්නි හත්පත්තුවේ ගොවි සමුළුවට මහා ජනකායක් පොල්පිතිගමට
2024 පෙබරවාරි මස 11 3001 9

මෙරට ගොවි ජනතාව විපතට පත්වී ඇති මොහොතක සමගි ජන බලවේගය සතුව ගොවි ජනතාව නගා සිටුවීමට සුවිශේෂී වැඩපිළිවෙළක් තිබෙනවා. එම වැඩපිළිවෙළ හරහා වචනයේ පරිසමාප්ත


මේක 'ඩූ ඕ ඩයි’ සටනක්
2024 ජනවාරි මස 03 1279 4

ලංකා දේශපාලන ඉතිහාසයේ තීව්‍රැතම ගැටුම ඉදිරි මාස හත අට තුළ නිර්මාණය වෙනවා. මේක ‘ඩූ ඕ ඩයි’ සටනක් යැයි ජාතික ජනබලවේගයේ නායක පාර්ලමේන්තු මන්ත්‍රී අනුර කුම


සජිත්ගෙන් බන්දුලට විවාදයකට අභියෝගයක්
2023 නොවැම්බර් මස 24 605 0

ආර්ථිකය ගැන දින හතක විවාදයකට එන්නැයි විපක්ෂ නායක සජිත් ප්‍රේමදාස මහතා ප්‍රවාහන හා මහා මහාමාර්ග අමාත්‍ය බන්දුල ගුණවර්ධන මහතාට පාර්ලිමේන්තුවේ දී අභිය


’මිනිස්සුන්ට අරගල තිත්ත වෙලා’
2023 නොවැම්බර් මස 23 1400 22

මිනිස්සුන්ට අරගල තිත්ත වෙලා යැයි පොදුජන පෙරමුණේ මන්ත්‍රී මහින්දානන්ද අලුත්ගමගේ මහතා පාර්ලිමේන්තුවේ දී පැවසීය.


හිටපු ජනපතිලාට පාර්ලිමේන්තු එන්න දෙන්න එපා
2023 නොවැම්බර් මස 22 3324 14

ජනාධිපතිවරුන් ලෙස සිට නැවත පාර්ලිමේන්තුවට පැමිණීම නීතියක් ගෙනැවිත් නතර කළ යුතුව තිබෙන බව පොදුජන පෙරමුණේ කුරුණෑගල දිස්ත්‍රික් මන්ත්‍රී දයාසිරි ජයස


‘‘බඩගොස්තරවාදී දේශපාලනය රටින් තුරන් කරනවා‘‘
2023 ඔක්තෝබර් මස 16 728 14

දූෂණය වංචාව ඉහවහ ගිය රටේ රුධිර කාන්දුකරණය හා වකුගඩු බද්ධ කිරීමට අවශ්‍ය බෙහෙත් හේත් පවා නොමැති බවත් බංකොලොත් මේ රටේ බෙහෙත් හේත්වලින් පවා හොරා කන අන්ත ද


මේවාටත් කැමතිවනු ඇති

හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ 2024 පෙබරවාරි මස 19 176 0
හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ

ශ්‍රී ලංකා ප්‍රමිති ආයතනය (SLSI) විසින් සංවිධානය කරන ලද, ශ්‍රී ලංකා ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙල (SLNQA) 2022 හි ඉහළ ගුණාත්මකභාවය වෙනුවෙන් වූ කැපවීම ඇගයෙමින් හලාල් ප්

නීතිමය විභේදනයත් සමඟම ශ‍්‍රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් නව ගමනක් අරඹයි 2024 පෙබරවාරි මස 13 239 0
නීතිමය විභේදනයත් සමඟම ශ‍්‍රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් නව ගමනක් අරඹයි

දශක 6කට අධික ඉතිහාසයකට උරුමකම් කියන ශ‍්‍රී ලංකාවේ පුරෝගාමී රක්ෂණ සමාගම වන ශ‍්‍රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් සිය ජීවිත හා සාමාන්‍ය රක්ෂණ ව්‍යාපාර නීත්‍යානුකූල

හලාල් කවුන්සිලය NCE අපනයන සම්මාන උළෙලේ දී රනින් පිදුම් ලබයි 2024 පෙබරවාරි මස 12 258 0
හලාල් කවුන්සිලය NCE අපනයන සම්මාන උළෙලේ දී රනින් පිදුම් ලබයි

හලාල් ප්‍රතීතන කවුන්සිලය (Halal Accreditation Council), ජාතික අපනයනකරුවන්ගේ මණ්ඩලයේ (NCE) සංවිධානත්වයෙන් 2023 දෙසැම්බර් 8වන දින පැවැත්වුණු 31 වැනි NCE අපනයන සම්මාන උළෙලේ දී අඛණ්

Our Group Site