
(සුජිත් හේවාජුලිගේ )
වාහන ව්යාජ ලෙස ලියාපදිංචි කිරීම සම්බන්ධයෙන් සොයා බැලීමට කමිටුවක් පත් කරන බව ප්රවාහන නියෝජ්ය අමාත්ය ප්රසන්න ගුණසේන මහතා පැවසීය.
කෝපා කමිටුව කළ නිර්දේශ මත එම ක්රියාමාර්ග ගන්නා බවද ඔහු සඳහන් කළේය
එම කමිටුවේ නිර්දේශ පාර්ලිමේන්තුවට ඉදිරිපත් කර ජාවාරමට සම්බන්ධ නිලධාරීන්ට එරෙහිව නීතිමය පියවර ගන්නා බව නියෝජ්ය අමාත්යවරයා පැවසීය.
2025 දෙසැම්බර් මස 18
498
2
ශ්රී ලංකාවේ අංක 1 සන්නිවේදන සම්පාදකයා වන ඩයලොග් ආසිආටා පීඑල්සී, මෙරට ඩිජිටල් තාක්ෂණික ගමන්මගේ සුවිශේෂී සන්ධිස්ථානයක් සනිටුහන් කරමින්, 5G යුගයක් සඳහා
2025 දෙසැම්බර් මස 16
260
0
සියපත ෆිනෑන්ස් පීඑල්සී සිය දීපව්යාප්ත ශාඛා ජාලය තවදුරටත් පුළුල් කරමින් 60 වැනි ශාඛාව කෑගල්ල දිස්ත්රික්කයට අයත් වරකාපොළ නගරයේ විවෘත කොට ඇත.
2025 දෙසැම්බර් මස 04
1055
2
’දිට්වා’ සුළි කුණාටුව හේතුවෙන් ඇති වූ ආපදා තත්ත්වය හමුවේ, රට යළි ගොඩනැගීමේ ජාතික මෙහෙවරට කඩිනමින් සහාය පළ කරමින්, HUTCH සමාගම ’Rebuild Sri Lanka’ අරමුදල වෙත රුපියල්
හොර වාහන හොයන්න කමිටුවක්
Kamal Koyrala Thursday, 17 April 2025 01:01 PM
විපක්ෂය කියන දේ හරි මෙයාලා යන්නේ රනිල්ගේ පාරේ හැම දේටම කමිටු කොමිසන් රජයේ විගණන කාර්යාලයට දුන්නානම් හරි නේ
ගුණරත්න Thursday, 17 April 2025 01:05 PM
සාමාන්ය කාර් රථයක් කෝටියක් විතර වෙනකොට හොර පාරෙන් වාහන එන එක නවත්තන්න බෑ, එක හරියට මත්පැන් මිල වැඩි නිසා කසිප්පු වෙළඳාම කෙරෙනවා වගේ තමයි.
Chandrasena Thursday, 17 April 2025 03:51 PM
ලංකාවට ෆැජරෝ ගෙනා කාලයේ (1983-86) ෆැජරෝ එකක වාර්ෂික ආදායම් බලපත්ර ගාස්තුව රුපියල් 6000/=යි කච්චේරියේ ආදායම් බලපත්ර අංශයේ හිටපු නිසා හරියටම දන්නවා. ඉතින් ඔය කාලයේ මැණික් වෙළෙන්දෙක් ෆැජරෝ එකක් ගත්තා ආදායම් බලපත්ර ගාස්තුව අඩුකර ගැනීමට එම වාහනය ලොරි අංකයක් යටතේ ලියාපදිංචි කරගෙන තියෙනවා. එය 34 හෝ 38 ශ්රී යටතේ (-38-) තුන්සිය ගණනක අංකයක් යටතේ ලියාපදිංචිය ගෙන තිබුණා... ලියාපදිංචි ගාස්තුවට අමතරව රජයට වාර්ෂිකව පාඩුව 6000-350= රුපියල් 5650 යි. ඒ කාලයේ කුඩා ලොරියක බලපත් ගාස්තුව රුපියල් 350/=
chandrasenaFriday, 18 April 2025 10:34 AM
සහතිකම ඇත්ත කිව්වම ඩිස්ලයික් දාන්නෙ වාහන හිමියා නැත්නම් වාහනය එසේ වංචනිකව ලියාපදිංචි කරන්න කටයුතු කළ අයගෙන් කෙනෙක් වෙන්නම ඕන වාහන ලියාපදිංචි ලේඛන බලා සත්ය තහවුරු කර ගන්න