IMG-LOGO

2024 මැයි මස 29 වන බදාදා


’’හොරු අල්ලන නීති රැසක් ගෙනාවා’’

(අංජුල මහික වීරරත්න)

හොරු ආරක්ෂා කරන බවට චෝදනාවට ලක්වූ ආණ්ඩුව විසින් හොරු අල්ලන නීති රැසක් පසුගිය දෙවසර ඇතුළත ගෙන ආ බව ජනාධිපති රනිල් වික්‍රමසිංහ මහතා පැවසීය.

හොරු අල්ලන්නට ගෙන ආ එම ශක්තිමත් නීති පද්ධතිය විප්ලවයක් බව කී ජනාධිපතිවරයා එම නීති පද්ධතිය ක්‍රියාත්මක කිරීම සඳහා විදෙස් පුහුණුව ලබාදී පලපුරුදු නිලධාරීන් බිහිකිරීමේ කටයුතු මේ වනවිට අධිකරණ අමාත්‍යාංශය විසින් අරඹා තිබෙන බව සඳහන් කළේය.

තෙල්දෙනිය අධිකරණ සංකීර්ණය විවෘත කිරීමේ අවස්ථාවට අද (15) සහභාගී වෙමින් ජනාධිපතිවරයා මේ බව කීය.



අදහස් (25)

’’හොරු අල්ලන නීති රැසක් ගෙනාවා’’

පුරවැසියා Wednesday, 15 May 2024 01:15 PM

එහෙනම් මහ බැංකු හොරාව එහෙම ඒකට අහුවෙයි නේද?

:       3       61

AnaThursday, 16 May 2024 01:13 AM

මුලින්ම මේ නීතිවිරෝධී ජනාධිපතිවරයාව අත්අඩංගුවට ගන්න, බැංකු මංකොල්ලකෑම් සහ ඔහු කළ අනෙකුත් සියලුම නීති විරෝධී ව්‍යාපාර සම්බන්ධයෙන්. මේ මිනිහා තාම මිනිස්සු රවට්ටනවා.

:       1       5

Lakmal Wednesday, 15 May 2024 01:15 PM

ලබ්බ තමයි ගේන්නේ...!

:       2       55

පිටරටවැසියා Wednesday, 15 May 2024 01:17 PM

ඒ වුණාට තාමත් තොග පිටින්නේ හොරා කන්නේ... මහත්තයෝ, හොරු අල්ලන්නට ගෙන ආ ශක්තිමත් නීති පද්ධතිය විප්ලවයක් වෙන්නේ රටම හොරාකාපු හොරුටික අල්ලලා ජීවිතේටම මහ උළු ගෙදරට දක්කපු දවසට මිසක් මේවාට නෙමෙයි. හොඳයි අපි විප්ලවය පටන්ගමු. මහබැංකුව කඩපු අයව මහ උළු ගෙදරට දක්කලාම...!!!

:       4       55

Saman Wednesday, 15 May 2024 01:22 PM

කරුණාකර "හොරා හොරු අල්ලයි" පොත කියවන්න...

:       3       55

අර්ජුන් Wednesday, 15 May 2024 01:27 PM

හම්මේ... ලේසි වෙන්නේ නෑ. අඟහරු ලෝකෙවත් හැංගෙන්න ඕනේ...!

:       1       42

ප්‍රියන්ත Wednesday, 15 May 2024 01:34 PM

තව ටිකනේ ඔහොම යන්...

:       3       42

Bunny Preena Wednesday, 15 May 2024 01:36 PM

බළලා සිල් ගත්තා වගේ වැඩක්...!

:       2       42

අරවින්ද මොනරවිල Wednesday, 15 May 2024 01:43 PM

හොරු අල්ලන්න නීති ගෙනෙන්නෙත් හොරු අල්ලන්න පත්වෙලා ඉන්නෙත් පට්ට හොරු රැළක් බව දන්න නිසා අපි ඕවාට රැවටෙන්නේ නැහැ.

:       2       40

Pankumburage Wednesday, 15 May 2024 01:49 PM

ඉස්සර වෙලා තමම්ම අල්ලා ගන්න...

:       2       39

Surain Wednesday, 15 May 2024 01:49 PM

මම ගජමෑන් ගැන දැන ගත්තේ කුඩා කාලේ සිත්තරා පත්තරෙන්...! දැන් ඇත්තටම ගජමන් ලෙස ඉන්න අන්දරේ කෙනෙකුත් ලංකාවේ දැන් ඉන්නවනේ.

:       4       34

sachith Wednesday, 15 May 2024 02:02 PM

සමහර දේවල් තියෙනවා... ඒ දේ කොච්චර වැදගත් වුණත් කියන කෙනා දැක්කම හිනා යන... මේකත් ඒවගේ එකක් තමයි.

:       1       36

Don perea Wednesday, 15 May 2024 02:05 PM

මහ බැංකුව කඩපු ලොකු හොරාට මොකද වෙන්නේ?

:       3       40

Prabha Wednesday, 15 May 2024 02:17 PM

හොරු අල්ලනවා නම් ඉතින් වම් අතින්, දකුණු අත අල්ලගන්න.

:       2       38

fairoos Wednesday, 15 May 2024 02:28 PM

හා හරි හරි... තාම නිලධාරීන් බිහිවෙලා නෑ නේද? මේවා තමයි දෙයියෝ සාක්කි කියන්නේ...!

:       2       23

ගමේ එකාලා Wednesday, 15 May 2024 02:45 PM

කයිවාරු ගැහැව්වට තමුන් හොරු අල්ලන බවක් පේන්ඩ නැහැ.රටම හොරාකාලා විනාශ කරපු ,අධීකරණයෙන් පවා වරදකරුවන් වෙච්චි පට්ට හොරු සෙට් එක රකින බව නම් පේනවා.

:       0       26

achini Wednesday, 15 May 2024 03:18 PM

හොරු වෙසින් අත් උස්සලා බලය ලබාදීපු මෙතුමා හොරුන්ට දඬුවම් දෙන්න නීති හදනකල් බලන්න ඉන්න අය පව්..

:       1       22

Chandimal Wednesday, 15 May 2024 03:30 PM

එහෙනම් මේ අපූරුවට ඉන්නේ...?

:       1       20

Kazi Shajahan Wednesday, 15 May 2024 04:13 PM

ඡන්දේ ළඟ නිසා

:       1       20

Chathuri Wednesday, 15 May 2024 04:24 PM

පළමුවෙනි හොරා තමුන් සිරිකොතේ හන්ගන් ඉන්න සල්ලි කන්දරාව. මහ බැන්කුවේ. කිසිම නීතියක් ගේන්න එපා. ජනතාවට තියෙන නීතිය හොඳටම ඇති එක රැයින් අල්ලන්න. අනුර කුමාර ළඟ එනකොට සේරම හොරු එළිවෙනවා..

:       3       15

මාම Wednesday, 15 May 2024 04:29 PM

කූඩුවට යන්න වෙනවාමයි ඒ නීතිය අනුව නම්..!

:       0       11

පිටරටවැසියා Wednesday, 15 May 2024 05:23 PM

උත්තරීතරයි කියන පාර්ලිමේන්තුවේ ජනතා බදුමුදලින් දවසක්ම වාද-විවාද කරලා, පක්ෂ-විපක්ෂ ඔක්කෝම එකතුවෙලා SL ක්‍රිකට් එකේ දූෂණ-වංචා වලට විරුද්ධව යෝජනාවකුත් සම්මත කලාට පසුව නේද හිටපු ක්‍රීඩා ඇමැතිව ගෙදර ඇරලා SL ක්‍රිකට් සභාපතිව තියාගත්තේ...? ඒ ඔය කියන නීති රැසෙන් මොන නීතිය භාවිතා කරලාද?

:       0       19

Rata Perata Wednesday, 15 May 2024 06:01 PM

අනේ මෙයා අල්ලන හොරු. ඡන්ද ළං වෙනකොට අපිට බයිලා කියවනවා. කොහේද යන මෝඩයෙක්...!

:       0       18

අපකීර්ති වර්ණකුලසූරිය Thursday, 16 May 2024 03:28 AM

නෑ. සිරාවට? සීරියස්ද? මාරයි නේ! මම පළවෙනි පාරට මෙහෙම දෙයක් අහුවේ ජීවිතෙටම. දැන් හොරුන්ට අබ සරණයි. හොරු පව් නෙ?

:       0       5

Asela Thursday, 16 May 2024 06:17 AM

ඔයා දැන් පරක්කු වැඩියි ලොක්කා. ඒක එක්කෙනෙක් කියලා ඉවරයි

:       0       4

ඔබේ අදහස් එවන්න

දියත


නූතන පටාචාරාවක් කැබිතිගොල්ලෑවෙන්
2024 මැයි මස 29 1213 0

මගේ නිවෙසේ විදුලිය මාස හතරකට කලින් කැපුවා. සති තුනකට කලින් වතුරත් කැපුවා. කුලි කැඩ කර අප රැක බලාගත් සැමියා අනතුරකින් දින හතරකට පෙර මිය ගියා. අපි දැන් අපා


අමුණගම, දිලිත් අතහැර ගෙදර යයි
2024 මැයි මස 28 1727 0

හිටපු අමාත්‍ය ආචාර්ය සරත් අමුණුගම මහතා ව්‍යවසායක දිලිත් ජයවීර මහතා නායකත්වය දරන මව්බිම ජනතා පක්ෂයේ සභාපති ධූරයෙන් ඉල්ලා අස්විය.



සරසවි අනධ්‍යන සේවක වැටුප් ගැටලුව විසඳන්න කමිටුවක්
2024 මැයි මස 28 480 0

විශ්වවිද්‍යාලවල අනධ්‍යන සේවකයන්ගේ වැටූප් විෂමතා ඉවත් කිරීම සම්බන්ධයෙන් විමර්ශනය කර යෝජනා ඉදිරිපත් කිරීමට මහා භාණ්ඩාගාර ලේකම්වරයාගේ ප්‍රධානත්වයෙන


පී.සී - කොස්තාපල් කසිප්පුවාගේ ගෙදර පාටියක් දාලා
2024 මැයි මස 28 449 0

කසිප්පු ව්‍යාපාරිකයකුගේ බිංගිරිය ප්‍රදේශයේ නිවෙසට ගොස් කසිප්පු පානය කරමින් සිටියේයැයි කියන බිංගිරිය පොලිසියේ සැරයන්වරයකුගේ සහ පොලිස් කොස්තාපල්වර


මේවාටත් කැමතිවනු ඇති

කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ 2024 අප්‍රේල් මස 09 996 0
කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ

ස්වභාවික ශාකසාර අඩංගු ආයුර්වේදයේ විශිෂ්ඨත්වය රැඳි personal care සහ රූපලාවණ්‍ය නිෂ්පාදන පෙළක් සමග ලොව පුරා ජනතා විශ්වාසයට පාත්‍ර වූ දැවැන්ත සමාගමක් වන Himalaya Wellness

ආදරයට ආදරෙන් ළංවෙන්න කියාදෙන කතාවක් Closeup #BreakTheBarriers 2024 මාර්තු මස 14 2558 1
ආදරයට ආදරෙන් ළංවෙන්න කියාදෙන කතාවක් Closeup #BreakTheBarriers

ආදරය යනු සියලු සීමාවන් ඉක්මවා යන විශ්වීය සංකල්පයකී. එයට හදවත් එකතු කිරීමේ අසීමිත බලයක් ඇත.සැබෑ ප්‍රේමයක් නිරන්තරයෙන් සියුම් ලෙස අප ආත්මයන් ස්පර්ෂ කරම

හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ 2024 පෙබරවාරි මස 19 2188 5
හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ

ශ්‍රී ලංකා ප්‍රමිති ආයතනය (SLSI) විසින් සංවිධානය කරන ලද, ශ්‍රී ලංකා ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙල (SLNQA) 2022 හි ඉහළ ගුණාත්මකභාවය වෙනුවෙන් වූ කැපවීම ඇගයෙමින් හලාල් ප්

Our Group Site