IMG-LOGO

2024 ජුලි මස 18 වන බ්‍රහස්පතින්දා


මුද්දරයක අවම මිල 100 වෙයි

(කේ බුද්ධික කුමාරසිරි)

තැපැල් මුද්දරයක අවම මිල රුපියල් සියය දක්වා ඉහල දැමීමට අනුමැතිය ඉතා මෑතකදී ම ලැබෙනු ඇතැයි ජනමාධ්‍ය අමාත්‍යාංශයේ ලේකම් අනූෂ පැල්පිට මහතා පවසයි.

මේ වන විට ලිපියක් තැපැල් කිරීම සදහා මුද්දරයක අවම මිල රුපියල් පණහක්ව පවතින බවත් තැපැල් දෙපාර්තුමේන්තුවේ පවතින පාඩුව අවම කර ගැනීම සදහා මෙලෙස මුද්දරයක මිල ඉහල දැමීමට තීරණය කල බවද ඒ මහතා පවසයි.

තැපැල් දෙපාර්තුමේන්තුවේ පසුගිය 2023 වර්ෂයේ දී පමණක් මිලියන 7000 ක පාඩුවක් ලබා ඇත.

 



අදහස් (15)

මුද්දරයක අවම මිල 100 වෙයි

යෝගා Wednesday, 19 June 2024 12:16 PM

ලේකම්ටයි ඇමතිටයි තියෙන එකම උත්තරය ඕකද? ලැජ්ජා නැති මෝඩ නිලධාරීන්...!

:       0       24

ඉනායතුල්ලා Wednesday, 19 June 2024 12:53 PM

තැපැල් දෙපාර්තමේන්තුවේ වියදම් ඉහළ යාමට වැරැදි කළමනාකාරීත්වය හේතුවන බව පැහැදිලි සහ ඒකාබද්ධය. තැපැල් දෙපාර්තමේන්තුවේ තිරසාර කළමනාකාරිත්වයේ ගුණාත්මක භාවය වැඩිදියුණු කිරීමට සහ වැඩිදියුණු කිරීමට අවශ්‍ය දේ කරන්න. දැනට අදාළ අවම තැපැල් ගාස්තුව දැනටමත් මහජනතාවට බරකි. එබැවින් අවම තැපැල් ගාස්තුව රුපියල් 100 දක්වා වැඩි කිරීමේ අදහසින් වළකින්න. එය මහජනතාවට දරාගත නොහැකි උද්දීපනයක් මිස අන් කිසිවක් නොවේ...

:       0       26

පාඨකයෙක් Wednesday, 19 June 2024 12:54 PM

මේක නම් හරිම පුදුම ක්‍රමයක්! එතකොට මේ රටේ පාඩු ලබන හැමරජයේ ආයතනයකම පාඩු මකාගන්න හදන්නේ මහජනතාවගෙන් දෙගුණයක් අය කරලද?

:       0       39

KarunajeewaThursday, 20 June 2024 12:21 AM

ඡන්දේ දෙනවා කියන්නේ ඒකට . කුම්බලා මාළු කෑවානම් දුක් විඳපන් බලලෝ කිව්වලු..

:       0       0

Kumara Wednesday, 19 June 2024 01:36 PM

මෙමගින් වෙන්නේ මුද්දර පාවිච්චියට ගැනීම තවත් අඩුවීම යි.

:       0       16

Nimal 1 Wednesday, 19 June 2024 02:27 PM

මේ දුර්දාන්ත ජනපීඩක රජය තමන්ගේ අකාර්යක්ෂමතාව සහ වැරැදි කලමනාකරණය, නිර්ලජ්ජී ලෙස ජනතාවගේ පිටින් යවන්නයි සැරසෙන්නේ. අනෙක, මේ ඉහළ දමන්නේ තැපැල්, මුද්දර වල මිල නොව තැපැල් ගාස්තුවයි. එයත් සුළු ප්‍රමාණයකින් නොවෙයි... සියයට සියයකින්. මේ ඔක්කොමලාව හැකි ඉක්මණින් ගෙදර යවමු.

:       1       17

Lasantha Wednesday, 19 June 2024 02:52 PM

පාඩු ලබන්නෙ නිළධාරි හා සේවකයින්ගෙ නොසැලකිල්ල අවංකභාවය නැතිකම මාසයකට වරක් දෙවරක්ම වැඩ වර්ජන කිරීම සහ අක්‍රමවත් පාලනය හා අසීමිත අඅතිකාල වැනි දීමනා ගෙවීම් කිරීම නිසා කියලා පැහැදිලියි ඇත්තටම අපිට කලකට පෙර මාසෙකට අවම වශයෙන් ලිපියක් දෙකක් ලැබීම සිදුවුනා ඒත් 2024 අවුරුද්දේ අද වනවිට ලැබිලා තියෙන්නෙ එකම එක ලිපියක් පමණයි සාමාන්‍යයෙන් සමහරක් එවුන් වැඩ කරන රාජ්‍ය ආයතන වෙතට මුද්දර සහිතව ලිපි කවරයක් යැව්වත් ඒකට වත් පිළිතුරක් නොඑවන ලොක්කො ලංකා රාජ්‍ය සේවයේ ඉන්නවා ඉතින් මුද්දර මිල වැඩකර ආදායම් සොයන්න හදනවා කියන්නෙ තනිකරම විහිලුවක් පමණයි.

:       0       13

ගමේ එකාලා Wednesday, 19 June 2024 02:53 PM

මුද්දරේ ගාන ඉස්සුවම ඔක්කොම හරිද? අද කාලේ ලියුම් ලියන්නේ කවුද කියලා වත් සාමාන්‍ය දැනුමවත් නැති අය...

:       0       12

Ruwan De Silva Wednesday, 19 June 2024 03:57 PM

ජපානයේ තියෙන Japan post එක ගත්තාම රජයට 30-35% ඉතුරු ඔක්කෝම පෞද්ගලිකයි. සාම්ප්‍රදායික තැපැල් හැරුණාම බැංකු, රක්ෂණ, පාර්සල් ඩිලිවරි, e commerce වගේ විවිධ අංශ වලින් පොහොසත්... ලංකාවේ වුණත් ලාභ ලබන ආයතනයක් කරන්න පුළුවන් වංචා දුෂණ නැත්තන්...

:       0       9

පුබුදු Wednesday, 19 June 2024 04:10 PM

තැපල් දෙපාර්තමේන්තුව කියන්නේ අකාර්යක්ෂමතාවයෙන් පිරුණු ආයතනයකි. අධික සේවක ඝනත්වය, සීමා රහිත අතිකාල, කාර්යයක් නොමැති අයට ගෙවන වැටුප්, නාස්තිය ඉහවහා ගොස් ඇත. අවසානයේ දුප්පතාට තමයි මේ හැම එකකටම වන්දි ගෙවන්න වෙලා තියෙන්නේ...!

:       0       11

රාලහාමි Wednesday, 19 June 2024 06:25 PM

සිල් රෙදි හොරු !!! ආයෙත් ගානකට කෙලින්න වගේ.

:       0       6

Nilantha Wednesday, 19 June 2024 06:26 PM

මුද්දරය ගහගනින් ... **

:       0       5

Lalla Wednesday, 19 June 2024 07:10 PM

දෙසීයම කරන්න. ලියුම් යැවීම නවතියි. ඊට පසුව තැපෑල වහලා දාලා පෞද්ගලික අංශයට දෙන්න. තකතීරු පරිපාලන නිලධාරීන්...

:       0       6

santha Wednesday, 19 June 2024 10:16 PM

අපිද පාඩු කලේ .හොරා කාලා හොරා කාලා පාඩුයි කියනවා හෙණම ගහන්න ඕනේ ඔහෙලාට

:       0       1

අරවින්ද මොනරවිල Thursday, 20 June 2024 12:49 PM

රටේ බහුතරයකට ඕකෙන් ප්‍රයෝජනයක් නැහැ. ඒ නිසා ඕක වහලා දැමීමත් කමක් නැහැ.

:       0       0

ඔබේ අදහස් එවන්න

දියත

මාතර යටවෙන කුඹුරු රජයට ගන්න යයි?
2024 ජුලි මස 18 9 0

නිල්වලා ගඟේ ලවණ බාධකය නිසා ඇතිවන ගංවතුරින් යටවන කුඹුරු වල මින් ඉදිරියට වී වගාව ව්‍යාප්ත නොකිරීමට කෘෂිකර්ම අමාත්‍යාංශය තීරණය කළේය.


අල්ලස්ගත් සැරයන් අත්අඩංගුවට
2024 ජුලි මස 18 75 0

කින්නියා ප්‍රදේශයේ නිවෙසක් ඉදිරිපිට නවතා තිබූ යතුරුපැදියක් වාංඇළ පොලිසියට රැගෙන ගොස් එම, යතුරුපැදිය අධිකරණයට ඉදිරිපත් නොකර සිටීම සදහා රුපියල් 5000 ක අ


පාසල් වෙලාවේදී ටිෂුන් කළ ගුරාට වැඩ වරදි
2024 ජුලි මස 18 434 0

පාසලේ සේවයට වාර්තාකර උපකාරක පංතියක සිසුන් පිරිසකට මුදලට ඉගෙන්විමට ගිය අනුරාධපුර, පාසලක උසස් පෙළ සිසුන් සදහා සංයුක්ත ගණිතය ඉගැන්වු ගුරුවරයෙකුගේ වැඩ ත


රන්- මුදල් සමඟ හොර යකදුරා අත්අඩංගුවට
2024 ජුලි මස 18 186 0

මළගිය ඥාතීන්ගේ දෝෂ පවතින බවට නිවැසියන් රවටා ආරූඪවී ශාන්තිකර්ම කරන මුවාවෙන් මහා පරිමාණයෙන් මුදල් සහ රන්භාණ්ඩ වංචාකළ යකැදුරෙකු බව කියාගත් පුද්ගලයෙකු


අවුරුදු හතරේ දැරිය ළිඳට බිලි
2024 ජුලි මස 18 153 0

බුලත්කොහුපිට්ය කිරිපෝරුව ප්‍රදේශයේ වතු ගම්මානයේ සිට් වයස අවුරුදු හතර හමාරක කුඩා දැරියකගේ මළ සිරුරක් පාළු ළිදක තිබී සොයා ගත් බව රුවන්වැල්ල පොලීසිය ක


දිස්ත්‍රික්ක කිහිපයකට අදත් වැසි: සුළං ඉදිරියටත්
2024 ජුලි මස 18 245 0

සක්‍රීය නිරිත දිග මෝසම් තත්ත්වය හේතුවෙන් දිවයිනහරහා දැනට පවතින සුළං තත්ත්වය තවදුරටත් බලාපොරොත්තු වන බව කාලගුණවිද්‍යා දෙපාර්තමේන්තුව කියයි.


මේවාටත් කැමතිවනු ඇති

වැලිබල් ෆිනෑන්ස්, ශක්තිමත් මූල්‍ය ප‍්‍රතිඵලයක් වාර්තා කරයි 2024 ජුලි මස 13 128 0
වැලිබල් ෆිනෑන්ස්, ශක්තිමත් මූල්‍ය ප‍්‍රතිඵලයක් වාර්තා කරයි

වැලිබල් ෆිනෑන්ස් ගෙවුණු වසර 17ක කාලය පුරාවට ශ‍්‍රී ලංකාවේ මූල්‍ය ආයතනයන් අතර ප‍්‍රමුඛස්ථානයක් හිමි කර ගනිමින් 2023/24 මූල්‍ය වර්ෂයේදී සිය මූල්‍ය විශිෂ්ටත

ශ්‍රී පාද අඩවිය සුපිරිසිදු කරන්නට සියපත ෆිනෑන්ස් වෙතින් “නැමදුමෙන් පසු ඇමදුම” 2024 ජුනි මස 20 995 0
ශ්‍රී පාද අඩවිය සුපිරිසිදු කරන්නට සියපත ෆිනෑන්ස් වෙතින් “නැමදුමෙන් පසු ඇමදුම”

බුදුරජාණන්වහන්සේගේ, ශිව දෙවියන්ගේ, ආදම්ගේ සහ ශාන්ත තෝමස් අපෝස්තුළුතුමාගේ පා සටහන යනාදී වශයෙන් විවිධ ආගමික සම්ප්‍රදායන් මුල් කරගනිමින් ශ්‍රී පාද ස්ථ

කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ 2024 අප්‍රේල් මස 09 1877 1
කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ

ස්වභාවික ශාකසාර අඩංගු ආයුර්වේදයේ විශිෂ්ඨත්වය රැඳි personal care සහ රූපලාවණ්‍ය නිෂ්පාදන පෙළක් සමග ලොව පුරා ජනතා විශ්වාසයට පාත්‍ර වූ දැවැන්ත සමාගමක් වන Himalaya Wellness

Our Group Site