
(හිරාන් ප්රියංකර ජයසිංහ )
උඩප්පුව පල්ලිවාසල්පාඩුව වෙරළේ මාදැලක් අදිමින් සිටි ට්රැක්ටරයක් අද( 18 ) උදෑසන පෙරළි යාමේන් එහි රියදුරා ට්රැක්ටරයට සිරවි මරණයට පත්ව ඇති බවත් අසාධ්ය තත්වයෙන් සිටි සහයකයා පුත්තලම මූලික රෝහලට ඇතුලත් කර ඇති බව උඩප්පුව පොලිසිය කියයි.
මෙලෙස අවාසනාවන්ත ලෙස මරණයට පත්ව ඇත්තේ පුප්පුපාඩුව කොත්තන්තිව් පදිංචි ඉරසුර ආරච්චිගේ අජීත් නිලන්ත නැමති ධීවරය කාර්මිකයකු හා රියදුරේකු ලෙස සේවය කරන අයකු බව කියයි.
පල්ලිවාසල්පාඩුව සමාගම් දැල නමින් ප්රසිද්ධ මාදැල මුහුදේ එලා එය ට්රැක්ටර් වලට සවිකර ඇති වින්ච් නැමති ආධාරක උපයෝගි කර ගනිමින් මාදැල ගොඩට අදිමින් සිටියදී නොසිතු ලෙස එකවර ට්රැක්ටරය උඩකුරුව පෙරළි රියදුරු හා සහයකයා එයට යටවි සිටි බව කියයි.
කෙසේ වෙතත් කඩිනමින් එම ස්ථානයෙ තිබු තවත් ට්රැක්ටරයක් හා මාදැල ඇදිමට සිටි අනිත් ධීවරයින් සමග එක්වි ට්රැක්ටරය උස්සා මෙම දෙදෙනා ඉවත් කර කඩිනමින් කොත්තන්තිව් රෝහලට ඇතුලත් කිරීමට කටයුතු කර තිබුනද ඒ වන විටත් ට්රැක්ටරයෙ රියදුරා මරණයට පත්ව සිටි කොත්තන්තිව් රෝහලේ වෛද්යවරුන් පවසයි.
මාදැල් ඇදිම සදහා ධීවරයින්ට අමතරව ට්රැක්ටරයට සවි කරනු ලැබ ඇති වින්ච් නැමති ආධාරකය ධිවර පනත අනුව තහනම් නමුත් මේ වන විට මාදැල් ඇදිමට යොදා ගන්නා ධීවරයින් සංඛාවා අඩු කිරීමට මෙලෙස වින්ච් සවිකල ට්රැක්ටර් රථ භාවිතා කිරිම බහුල වී තිබේ.
මෙම අවාසනාවන්ත සිදුවිමේන් මරණයට පත්වු අය විවාහකයකු බවත් ඔහු දෙදරු පියකු බවද කියයි.
2025 දෙසැම්බර් මස 16
19
0
සියපත ෆිනෑන්ස් පීඑල්සී සිය දීපව්යාප්ත ශාඛා ජාලය තවදුරටත් පුළුල් කරමින් 60 වැනි ශාඛාව කෑගල්ල දිස්ත්රික්කයට අයත් වරකාපොළ නගරයේ විවෘත කොට ඇත.
2025 දෙසැම්බර් මස 04
820
2
’දිට්වා’ සුළි කුණාටුව හේතුවෙන් ඇති වූ ආපදා තත්ත්වය හමුවේ, රට යළි ගොඩනැගීමේ ජාතික මෙහෙවරට කඩිනමින් සහාය පළ කරමින්, HUTCH සමාගම ’Rebuild Sri Lanka’ අරමුදල වෙත රුපියල්
2025 නොවැම්බර් මස 21
601
1
ශ්රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් ලයිෆ් හි විකුණුම් කණ්ඩායම විකුණුම් වෘත්තිකයන් ලෙස විශිෂ්ටත්වය කරා යන ගමනේදී ඔවුන්ගේ උනන්දුව සහ කැපවීම වෙනුවෙන් 2025 ශ්රී ලංක
මාදැල අදිමින් තිබු ට්රැක්ටරය පෙරැළී රියදුරා මරණයට
චන්දිම Wednesday, 19 February 2025 12:01 PM
මේ ගොඩක් දෙනා ටැක්ටර් පැදවූවාට එහි ස්වභාවය දන්නේ නැහැ. ටැක්ටරයකින් මෙවැනි ඇදීමක් කළයුතු වන්නේ රිවස් කිරීමෙනි. නැතිනම් වෙන්නේ පිටිපස බර රෝද දෙක එක තැන කැරකෙද්දී සාපේක්ෂව බර අඩු ඉදිරිපස රෝද සහ එන්ජිම උඩට එසැවීමත් සමග පසුපස රෝද මඳක් ඉදිරියට යාම සමග ටැක්ටරය උඩුකුරුව පෙරලී යාමයි. නමුත් ඇදිය යුතු බර ටැක්ටරයේ ඉදිරිපසට සම්බන්ධ කර ටැක්ටරය පසු පසට ගමන් කළා නම් මොන තරම් බලයකින් ඇද්දත් ටැක්ටරය පෙරළෙන්නේ නැහැ.