
(සුජිත් හේවාජුලිගේ)
හම්බන්තොට මත්තල ජාත්යන්තර ගුවන්තොටුපළ පසුගිය වසර හතේදි (2018 - 2024) රුපියල් කෝටි 3936ක පමණ පාඩුවක් ලබා ඇතැයි ජාතික විගණන කාර්යාලය නිකුත් කළ වාර්තාවක සඳහන්වේ
එම ගුවන්තොටුපොළේ පසුගිය වසරේ වියදම රුපියල් කෝටි 360 ක් ලෙස දැක්වෙද්දී ආදායම කෝටි 24 ක් බව එම වාර්තාව සඳහන් කරයි.
මේ අනුව ගුවන්තොටුපළේ ආදායමට සාපේක්ෂව වියදම දාහතර ගුණයකි.
2025 දෙසැම්බර් මස 04
326
1
’දිට්වා’ සුළි කුණාටුව හේතුවෙන් ඇති වූ ආපදා තත්ත්වය හමුවේ, රට යළි ගොඩනැගීමේ ජාතික මෙහෙවරට කඩිනමින් සහාය පළ කරමින්, HUTCH සමාගම ’Rebuild Sri Lanka’ අරමුදල වෙත රුපියල්
2025 නොවැම්බර් මස 21
423
1
ශ්රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් ලයිෆ් හි විකුණුම් කණ්ඩායම විකුණුම් වෘත්තිකයන් ලෙස විශිෂ්ටත්වය කරා යන ගමනේදී ඔවුන්ගේ උනන්දුව සහ කැපවීම වෙනුවෙන් 2025 ශ්රී ලංක
2025 නොවැම්බර් මස 17
396
0
දවසින් දවස අපි හැමෝගෙම ජීවිත හිතාගන්න බැරි තරම් කාර්යබහුල වෙනවා! ඒ busy life එක අස්සේ shopping කරනවා කියන්නේ තවත් ලොකු කාර්යභාරයක් නේද? හවසට වැඩ ඇරිලා ගෙදර යන ගම
මත්තල ගුවන්තොටෙන් කෝටි 3936ක පාඩුවක්
de silva Tuesday, 11 November 2025 01:55 PM
ඕක පාඩු නම් වහලා දමන්න. එහෙම නැතිනම් ගුවන් හමුදාවට දෙන්න... නිකම් බොරුවට අපේ බදු සල්ලි පුච්චන්නේ නැතිව.
Hafeel Tuesday, 11 November 2025 03:30 PM
මහින්දගේ තවත් කෙරුවාක්...
nipuna Tuesday, 11 November 2025 03:55 PM
මත්තල සාර්ථක ව්යාපෘතියක් කියලා තවමත් හිතාගෙන ඉන්න අය දකින්නම ඕන ප්රවෘත්තියක්...
අතුල Tuesday, 11 November 2025 05:38 PM
විදේශීය ගුවන් සමාගම් ඇතුළුව, ගුවන් සමාගම් 38 ක් පමණයි ලංකාවට එන්නේ. දවසකට දල වශයෙන් ගුවන් ගමන් වාර 50 ක් පමණයි. වෙනත් බොහෝ දියුණු රටවල, එක් ගුවන් තොටුපොලක් මගින් ගුවන් ගමන් වාර 250-350 දක්වා මෙහෙයවනවා. මත්තල හැදුවේ රටේ අවශ්යතාවයකට නොවෙයි. ගුවන් තොටුපොල හැදුවාට අමතරව, ආගමන-විගමන, රේගු, ආරක්ෂක ඇතුළුව 400 ක් පමණ, පැය 24 ම සේවයට යොදවනවා. ඔක්කෝම "බකන් නිලාගෙන" තමයි ඉන්නේ. ගුවන් ගමන් නැති නිසා. ගුවන් යානා පුහුණු කිරීම හෝ වෙනත් කටයුත්තක් සඳහා මෙය වෙන් කිරීම මගින්, දැනට සිදුවෙන පාඩුව නැති කිරීම සහ කිසියම් ආදායමක් ගන්න පුළුවන්... දැනට "අදායමට සාපේක්ෂව වියදම 14 ගුණයකි. දැන් සැපද? කියලා තමයි අහන්න වෙන්නේ...