(යොහාන් භාසුර)
දුම්රිය පිළිබඳ තොරතුරු විමසීමට සහ පැමිණිලි කිරීමට 1971 ක්ෂණික දුරකථන අංකයක් අනිද්දා (14) පෙරවරු 7.00 සිට පැය 24 පුරා ක්රියාත්මක වන බව දුම්රිය සාමාන්යාධිකාරී ධම්මික ජයසුන්දර මහතා පැවසීය.
මෙම දුරකථනය සිංහල, දෙමළ සහ ඉංග්රීසි යන භාෂා ත්රිත්වයෙන්ම දුම්රිය ධාවනය වේලාවන්, ආසන වෙන්කිරීම, ගාස්තු තොරතුරු, දුම්රිය ආරක්ෂක සේවය සහ දුම්රිය හරස් මාර්ග ගැටළු වාර්තා කිරීම ඇතුළු සියලුම පැමිණිළි ද මෙයට යොමුකළ හැකි බවත් දුම්රිය සාමාන්යාධිකාරීවරයා කීය.
එදා මෙදාතුර ශ්රී ලාංකීය දේපල වෙළදාම් ක්ෂේත්රයේ දැවැන්තම සහ අති සුඛෝපභෝගී නිවාස සංකීර්ණ ව්යාපෘතිය වන Pentara Residencies තුන්මුල්ල හංදිය ,The Address in Colombo එළි දැක්වීම
xඅඛණ්ඩව 8වන වරටත් ‘ඉහළම ජනාදරයට පත් ජීවිත රක්ෂණ සන්නාමය‘ ශ්රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් ලයිෆ් (SLICLL) නැවත වරක් මෙරට ඉහලම ජනාදරයට පත් ජීවිත රක්ෂණ සන්නාමය ලෙස LMD හි
සීඝ්රයෙන් පරිවර්තනය වෙමින් පවතින ශ්රී ලංකාවේ සෞඛ්ය සේවා ක්ෂේත්රයට නායකත්වය දෙන හේමාස් රෝහලේ අලූත්ම හඳුන්වාදීම හේමාස් හෙල්ත් ප්ලස් ( Hemas Health P
දුම්රිය ගැන තොරතුරු 1971 න්
සමන්ත Tuesday, 12 July 2022 09:08 PM
මම මේ අංකයට සතියකට පෙර පැමිණිල්ලක් කළානේ. දුම්රිය ස්ථානයේ මගී ජනතාව අපහසුතාවට පත්වන අයුරින් වැඩ කරන අය ගැන...!