IMG-LOGO

2024 මැයි මස 29 වන බදාදා


’’තව 40000ක් ඊශ්‍රායල් රැකියාවලට යවනවා’’

(අංජුල මහික වීරරත්න)

ශ්‍රි ලංකාව නොබැඳි ජාතීන්ට අයත් රටක් වන බැවින් වෙනත් රටවල දේශපාලන කටයුතු වලට බලපෑම් කළ නොහැකි බවත්, පාර්ලිමේන්තුවේ උද්ඝෝෂණ කිරීමෙන් ඊශ්‍රායල් යුද්ධය නතර කිරීමට නොහැකි බව කම්කරු හා විදේශ රැකියා අමාත්‍ය මනුෂ නානායක්කාර මහතා පැවසීය. 

විපක්ෂ නායක සජිත් ප්‍රේමදාස ඇතුළු විපක්ෂයේ ඇතැම් දේශපාලන කණ්ඩායම් මුස්ලිම් ජනතාවගේ ජන්ද ලබාගැනීමේ අරමුණෙන්, ශ්‍රි ලංකාවේ තරුණයින්ගේ අනාගතය බිල්ලට ගෙන ඇති බව අමාත්‍යවරයා ප්‍රකාශ කළේය . 

විදේශ සේවා නියුක්ති කාර්යාංශයේ  පැවති වැඩසටහනකට සහභාගී වෙමින් අමාත්‍යවරයා මේ බව කීය.

"ඊශ්‍රායල් රස්සා නැති කරන්න මේ උත්සහ කරන්නේ.  අපි සැලසුම් කරලා තියෙනවා 40000 ට අධික පිරිසක් ඊශ්‍රායලයේ වැඩි වැටුප් සහිත රැකියාවලට යවන්න. එහෙම ගියාම සාර්ථක ව්‍යාපාරිකයින් විදිහට අපේ ගම්වල තරුණයින්ට ජීවිතේ සාර්ථක කරගන්න පුළුවන්" යනුවෙන්ද අමාත්‍යවරයා කීය.



අදහස් (16)

’’තව 40000ක් ඊශ්‍රායල් රැකියාවලට යවනවා’’

සුධීර Wednesday, 15 May 2024 05:10 PM

ඊශ්‍රායල රැකියා එක් පුද්ගලයෙක්ගෙන් ලක්ෂ 22 ත් 25 ත් අතර අය කරගෙන විකුණනවා...! 

:       8       34

Achini Wednesday, 15 May 2024 05:39 PM

කට්ටියට ලංකාවේ ජොබ් දෙන්න බැරි හින්දා මහ ලොකුවට කියනවා ඊශ්‍රාෙයල් වලට තව 40000ක් යවනවා කියලා. ඔවුන් දුක් විඳලා යවන සල්ලි වලිනුත් මොවුන් හොරාකන එක තමයි කරන්නේ...!

:       14       42

Bernard DHARMATILEKE Wednesday, 15 May 2024 05:46 PM

මේ මනුස්සයා යුදෙව්වෙක්ද? මිනිස් ජීවිත ඩොලර් වලින් මනින්න එපා... ඔයා ගිහින් බලන්න යුදෙව්වා තවත් මිනිසෙකුට කරන්නේ අයුක්ති සහගත දේවල්... යුදෙව්වන් මිහිපිටින් තුරන්වන දවස් සොබාදහමින් තීරණය කරන දවස වැඩි දුර නෑ...

:       45       12

Prabha Wednesday, 15 May 2024 05:54 PM

තාම පුරවැසියන්ගේ ජීවිතවලට වගකියන රටවල් ඊශ්‍රායලයට රැකියාවලට යවන එක නතර කරලා තියෙන්නේ. ඒකට ලංකාව...!

:       26       25

NIMALWednesday, 15 May 2024 08:47 PM

රට ඉතාම ආරක්ෂිතයි... ඒ ගැන බියවෙන්න එපා... ඇවිත් බලන්න

:       4       28

chandima Wednesday, 15 May 2024 06:42 PM

යවනවා කියන්නේ ටිකට් අරන් දීලා වියදම් දීලා යවනවද? ඒ යවන තැන්වල ඒජන්සියෙන් දෙන ගාණ ගන්නේ කවුද?

:       0       0

chandima Wednesday, 15 May 2024 06:42 PM

මිනිස්සු කුලී වැඩට යවන්න ආණ්ඩුවක් ඕන නැහැ නේද?

:       0       0

සෝමේ Wednesday, 15 May 2024 06:53 PM

ඇයි මචං ලංකාවේ ජොබ් හදන්න බැරිද?

:       0       0

විජිත් Wednesday, 15 May 2024 07:15 PM

මේකා අමු පිස්සෙක් !!! කකුළුවා වතුර හැලිය රත්වෙනකම් ජොලියේ පිහිනනවාලු. ඔහොම යමු තව මාස කිහිපයක්.. මේකාව මහපාරේ සම්බෝල හදන්න වටිනවා..

:       3       7

Kumara Wednesday, 15 May 2024 08:29 PM

තරුණයන් යවන එක නවත්වන්න එපා

:       1       18

Bandara Wednesday, 15 May 2024 10:21 PM

ඊයේ පුතානෝ පාර්ලිමේන්තුවේ පලස්තීන සාටකේ පොරවාගෙන නෙතනියාහු ට තග දාපු හැටි මතකද. මේ වගේ අමන ක්‍රියාවන් නිසා අපේ තරුණයන් ට රැකියා අහමි වියහැක.

:       2       7

T.Dmanjula. Thursday, 16 May 2024 12:37 AM

අපට ජීවිතේ නැගිටින්න පාර කියන රට ඊශ්‍රායලය .අනේ දෙවියනේ ඒ මග නැති කරන්න එපා.අපි ඒ රටට යන්න හීන මව මවා ඉන්නේ අපේ පවුල ගොඩ දාගන්න .මනූෂ මහත්තයෝ .අපිව ගොඩ දාලා දෙන්න.ඔයාට ඒ පිනම ඇති නිවන් දකින්න .පාලිත තෙවරප්පෙරුම මහතා ඉටු කල සේවය වගේ දෙයක් කරන්න පුළුවන් මනූෂ සර්ට විතරයි

:       2       3

de silva berlin Thursday, 16 May 2024 03:26 AM

ඊශ්‍රාලය මොන වෙලාවේ ත්‍රස්තවාදී ප්‍රහාරයක් එල්ලවෙවිද දන්නේ නැහැ , එහෙම දෙයක් වෙලා ශ්‍රමිකයන්ට තුවාල වුනොත් , උන්හිටි තැන අහිමි වුනොත් ඔවුගේ ජිවිත ආරක්ෂාව සලසන්න , හදිසි වෙලාවක ඔවුන් ලංකාවට ගෙන්වා ගන්න මේ ගොල්ලන්ට කිසිම වැඩ පිළිවෙලක් නැහැ , කොරෝන වියසනේදී මැද පෙරදිග ශ්‍රමිකය අතරමන් කළ ආකාරය අපි සියලුදෙනාම දැක්ක , නිරෝධායන හොටලේනුත් ශ්‍රමිකයා ගසාකන බව මුළු රටම දුටුවා , යන කෙනෙක් තමන්ගේ ජීවිතාරක්ෂාව තමන් විසින්ම සලසා ගන්න බලාගෙන යන්න , හදිසි අවස්ථාවක රජයෙන් නම් කිසිම උදවුවක් බලාපොරොත්තු වෙන්න එපා , තානාපති කාර්යාලවල දොරත් පුරවැසියාට වහල දමනවා මේ නිලධාරීන් ,

:       4       5

Perera Thursday, 16 May 2024 04:00 AM

ඔය බුරුතු පිටින් රට අරින මිනිස්සුන්ගේ රටට ඵලදායි වැඩක් ගන්න රට ඇතුලේ ව්‍යාපෘති අරඹන්න මෙයාලා දන්නේ නැ

:       1       4

Rata Perata Thursday, 16 May 2024 12:00 PM

ඔච්චරම හොඳ නම් තමුන් යන්නේ නැත්තේ මොකද? ගිහිල්ලා අවුරුදු 2 ක් විතර ඉදලා හම්බකරගෙන එනවකෝ..

:       0       1

Idu Friday, 17 May 2024 08:18 PM

ඔයාලගේ ආණ්ඩුවට පුළුවන් නම් මේ රටේ මිනිස්සු ප්‍රී රට යවන්න. ඔයාලා කරන්නේ මේ මිනිස්සු බැංකුවලට ණය කරලා රට යවලා ගේමක් ගහගන්න එකනේ..!

:       0       0

ඔබේ අදහස් එවන්න

දියත

ප්‍රධාන මාර්ගය දුම්රිය අදත් ප්‍රමාදයි
2024 මැයි මස 29 24 0

ප්‍රධාන දුම්රිය මාර්ගයේ දුම්රිය ධාවනය අද (29) පෙරවරුවේ ද ව්‍යාකූල තත්ත්වයට පත්ව ඇති බවත් ඒ හේතුවෙන් දුම්රිය ප්‍රමාද වී ධාවනය වන බවත් දුම්රිය පාලක මැදිරි


කෝටි 23 අම්බර් කල්පිටියෙන් අල්ලයි
2024 මැයි මස 29 93 0

රුපියල් කෝටි 23 කට ආසන්න වටිනාකමකින් යුත් අම්බර් (තල්මස් කොටස්) කිලෝ 23 කට ආසන්න ප්‍රමාණයක් සමග ධීවරයන් දෙදෙනකු කන්දකුලිය ප්‍රදේශයෙදී අද දින අලුයම අත් අ


රිය අනතුරක් කළ අයි.පී.අත්අඩංගුවට
2024 මැයි මස 29 149 0

කොළඹ නුවර මාර්ගයේ බීමත්ව යතුරුපැදියක් පදවාගෙන හෝටලයක් ආසන්නයේ රැඳී සිටි පුද්ගලයෙකු හප්පා තුවාල සිදුකර එම යතුරු පැදිය ත්‍රී රෝද රථයක ද ගැටීම සම්බන්ධය


වැසි සුළං අඩු නොවන හැඩ
2024 මැයි මස 29 67 0

සක්‍රීය නිරිත දිග මෝසම් තත්ත්වය හේතුවෙන් දිවයිනේ දැනට පවතින වැසි සහ සුළං තත්ත්වය තවදුරටත් බලාපොරොත්තු වන බව කාලගුණවිද්‍යා දෙපාර්තමේන්තුව කියයි.


බියගමට රෝහල් දෙකක්
2024 මැයි මස 29 160 0

ගම්පහ බියගම මහ රෝහල සහ ළමා රෝහල ඉදිකිරීම සඳහා මූල්‍ය ප්‍රතිපාදන ලබා ගැනීමට කැබිනට් අනුමැතිය ලැබී තිබේ.


කම්ජිපාණීට ඇප වූ පියාට ලක්ෂ 20ක දඩයක්
2024 මැයි මස 29 510 0

මීට වසර එකහමාරකට පෙර ඇප ලැබීමෙන් පසුව හොර රහසේ බෝට්ටුවකින් විදේශයකට පලා ගිය අපරාද කල්ලි නායකයකු හා කුඩු ජාවාරම්කාරයකු යැයි ප්‍රකට මොහොමඩ් ඉම්‍ රාන් ම


මේවාටත් කැමතිවනු ඇති

කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ 2024 අප්‍රේල් මස 09 999 0
කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ

ස්වභාවික ශාකසාර අඩංගු ආයුර්වේදයේ විශිෂ්ඨත්වය රැඳි personal care සහ රූපලාවණ්‍ය නිෂ්පාදන පෙළක් සමග ලොව පුරා ජනතා විශ්වාසයට පාත්‍ර වූ දැවැන්ත සමාගමක් වන Himalaya Wellness

ආදරයට ආදරෙන් ළංවෙන්න කියාදෙන කතාවක් Closeup #BreakTheBarriers 2024 මාර්තු මස 14 2564 1
ආදරයට ආදරෙන් ළංවෙන්න කියාදෙන කතාවක් Closeup #BreakTheBarriers

ආදරය යනු සියලු සීමාවන් ඉක්මවා යන විශ්වීය සංකල්පයකී. එයට හදවත් එකතු කිරීමේ අසීමිත බලයක් ඇත.සැබෑ ප්‍රේමයක් නිරන්තරයෙන් සියුම් ලෙස අප ආත්මයන් ස්පර්ෂ කරම

හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ 2024 පෙබරවාරි මස 19 2191 5
හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ

ශ්‍රී ලංකා ප්‍රමිති ආයතනය (SLSI) විසින් සංවිධානය කරන ලද, ශ්‍රී ලංකා ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙල (SLNQA) 2022 හි ඉහළ ගුණාත්මකභාවය වෙනුවෙන් වූ කැපවීම ඇගයෙමින් හලාල් ප්

Our Group Site