IMG-LOGO

2024 ජුලි මස 15 වන සඳුදා


ණය දුන් රටවල් සමග ගිවිසුමක්

(අංජුල මහික වීරරත්න)

ශ්‍රී ලංකාවට ණය ලබාදුන් රටවල් සමඟ ඉදිරි සති කිහිපය තුළ ගිවිසුමකට එළැඹීමට අපේක්ෂා කරන බව ජනාධිපති රනිල් වික්‍රමසිංහ මහතා පැවසීය.

ඉන් අනතුරුව තරඟකාරී, ඩිජිටල්කරණය වූ හරිත ආර්ථිකයක් ප්‍රවර්ධනය කිරීම සඳහා නව වාණිජ බැංකුවක්, ආර්ථික කොමිෂන් සභාවක් සහ "එන්ටර්ප්‍රයිස් ශ්‍රී ලංකා" නමින් නව ආයතනයක් පිහිටුවමින් මෙරට කර්මාන්ත ක්ෂේත්‍රය නංවාලීමට රජය සැලසුම් කර ඇති බවත් ජනාධිපතිවරයා කීය.

2024 ජාත්‍යන්තර කර්මාන්ත ප්‍රදර්ශනය විවෘත කරමින් ජනාධිපති රනිල් වික්‍රමසිංහ මහතා මේ බව පැවසීය .



අදහස් (11)

ණය දුන් රටවල් සමග ගිවිසුමක්

රංජිත් Wednesday, 19 June 2024 12:36 PM

ණය දුන් රටවල් සමග ගිවිසුමක්...!

:       1       8

චන්දිම Wednesday, 19 June 2024 12:53 PM

අනේ ඔය ගහන ගිවිසුම් වල තියෙන්නේ මොනවද කියලා අපිට රටේ මිනිස්සුන්ට කල්තියා කියන්න. මොකද අපිටම තමයි ඕවායේ තියෙන තරමක් බර ඇදගෙන යන්න වෙන්නේ. මේක බංකොළොත් කළේ අපි නෙමෙයි. කලින් කලට බලේ අරන් ඔහෙලා නටපු නෙයියාඩම් හින්දයි. දැක්කානේ හොරෙන්ම අපේ ගෙවල් වලටත් බදු ගහන්න සෙට් කළා. imf එකේ මනුස්සයා මාධ්‍ය සාකච්ඡාවේදී කිව්වේ නැත්නම් අපි එකවත් දන්නේ නැහැ...

:       9       25

බද්රානි Wednesday, 19 June 2024 01:38 PM

ලංකාවේ හොර තක්කඩි පාලකයෝ කොමිටි හා ගිවිසුම් ගහන්න නම් හපන්නු... වැඩකරන ජනතාව හැමදාම හිඟන්නු... හොර පාලකයින්ට ආවඩන මදාවියන්, ඔවුන්ට සුර සැපදෙන ගණිකාවන්, රාජ්‍ය නිලධාරීන්, හා ප්‍රාදේශීය හා පළාත්සභා වලට පත්වී සිටින නූගත් මැර දේශපාලකයින් තමයි මේ රටේ ධනවත්තු... රටේ තරුණ ශ්‍රමය පිටරටවලට විකුණා පාලකයින් වැජබීම තමයි සිදුවෙන්නේ... මේක තනිකරම අමනයින්ගේ පාරාදීසයක්... මේ රට අල්ලා ගෙන රටේ ජනතාව මේ හොරුන්ගෙන් මුදා ගැනීම විනා, මේ රට සමග ගිවිසුම් ගැසීමෙන් රටේ ජනතාවට නම් කිසිඳු සෙතක් සිදු නොවේ.

:       6       16

ගමේ එකාලා Wednesday, 19 June 2024 02:45 PM

හොඳට තිබුණු අපේ රට මහාපරිමාණ හොරකම් වන්චා දූෂණ නාස්තිය කරලා විනාශ කෙරුවේ බලලෝබී බඩගෝස්තරවාදී කාලකන්නි දුෂිත දේසපාලුවෝ මිස වෙන කවුරුවත් නෙවෙයි .දැනටමත් දුශිත පවුල් පාලනේ උන් නූපන් දරුවන් පවා ලෝකෙටම ණයකාරයෝ කරලා හමාරයි .

:       6       15

kapila Wednesday, 19 June 2024 03:03 PM

ඔය ණයබර කරගහන්ට වෙන්නේ ඊළඟට පත්වෙන ආණ්ඩුවටයි.

:       5       15

Ruwan De Silva Wednesday, 19 June 2024 03:52 PM

ඔය ණය ගෙවනනේ අපි... ඒ හින්දා අපෙන් අහන්නේ නැද්ද?

:       6       8

Srimal Wednesday, 19 June 2024 04:01 PM

කර්මාන්ත ගොඩක් හදයි... හදිස්සියේ ඔයා..

:       6       10

රවීන් හේමන්ත කුරේ Wednesday, 19 June 2024 04:42 PM

තමුන් අවුරුදු පනහකට ලංවෙන කාලයක් පාර්ලිමේන්තු ගිහිල්ලත් කරගන්න බැරිවුණු දේවල් මේ එක රැයෙන් කරනවා කියන්නේ... ඔය බොරු තමුන්ගේ කාමරේට වෙලා දොර වහගෙන තනියමම කියාගන්නවා. නැතිනම් තමුන් ඔය කියපු ...කියන ..බොරු පයින් ඇවිදියි.

:       9       10

chandima Wednesday, 19 June 2024 07:25 PM

පිං ජනපති කෙනෙක් එක්ක ගිවිසුම් ගහන්න ඒ ගොල්ලෝ කැමති වෙයිද?

:       2       0

lankasiri Wednesday, 19 June 2024 08:31 PM

ඉස්සරවෙලා කියාපිය ණය අරන් මොකද කලේ කියලා ඊට පස්සේ ගහපිය ගිවිසුම.

:       3       0

බණ්ඩා Wednesday, 19 June 2024 10:30 PM

රටත් දේශපාලනයත්, එහි නව ප්‍රවනතාවයන් ද දන්නා මිනිස්සු, රනිල් යනු කවුද යන්නත් ඉතා හොඳින් දන්නේය. පල් හොරුන් සහ මිනීමරුවන් ගෙන් සමන්විත, තමන් ගේ යහපත උදෙසා අටවා ගත් පක්‍ෂ, අරගලයෙන් පසු ජනතාව ප්‍රතික්‍ෂේප කොට තිබේ. රට අතහැර පලා ගිය, නාවික හමුදා කඳවුරු තුල ජනතාවගෙන් බේරීමට සැඟවුනු උන්ට ජන පදනමක් ඇතැයි සිතා සිටීමත් විහිළුවකි. ඵසේම කුහකයන්ට යනඑන මං නැතිවෙනු ඇත. ජනාධිපති වරයාට සුලු ජන ඡන් ද්මෙන් සුලු පක්‍ෂවලද සහයෝගය තිබේ. මගේ දැණීමට අනුව නම් ජනාදිපති වරයාට පොහොට්ටු උන් ගේ සහයෝගයක් නොමැතිව වුවද අවශ්‍ය ඡන් ද ලබා ගැනීමේ ගැටළුවක් කොහෙත්ම නැත​.

:       2       3

ඔබේ අදහස් එවන්න

දියත

පුත්තලමේ මන්ත්‍රී සබ්රි ඉඩමක් බලෙන් අල්ලාගෙන
2024 ජුලි මස 15 7 0

පුත්තලම නගරයේ වානිජ වටිනාකමකින් යුත් රජයට අයත් ඉඩමක් පුත්තලම දිස්ත්‍රික් පාර්ලිමේන්තු මන්ත්‍රි අලි සබ්රී රහිම් මහතා නීති විරෝධිව අත්පත් කර ගෙන ඇති


එන්නතක් විසවී දරුවන් 11කට අසාධ්‍යයි
2024 ජුලි මස 15 753 0

පාසල් දරුවන් පිරිසකට මිහින්තලේ රෝහලෙන් ලබාදුන් එන්නතක් හේතුවෙන් පාසල් සිසුන් එකළොස් දෙනකු ආසාධ්‍ය තත්වයට පත්ව අනුරාධපුර ශික්ෂණ රෝහලට ඇතුලත් කොට ති


නාම යෝජනා කැඳවන දිනය මේ මස අග
2024 ජුලි මස 14 405 0

ජනාධිපතිවරණයට නාම යෝජනා කැඳවන දිනය මෙම මස අගදී මැතිවරණ කොමිසම ප්‍රකාශයට පත් කරනු ඇතැයි එම කොමිසමේ සභාපති එන්.එම්.ආර්.එල්. රත්නායක මහතා ප්‍රකාශ කළේය.


පාතාලය මර්දනය කරනු- මැති ඇමැතිවරු ඉල්ලති
2024 ජුලි මස 14 626 0

පාතාලය මර්දනය කිරීමට දැඩි වැඩපිළිවෙළක් ක්‍රියාත්මක කළ යුතු බවට මැති ඇමතිවරුන් පිරිසක් ජනාධිපතිවරයාගෙන් දැඩිව ඉල්ලීමක් කර ඇතැයි වාර්තා වේ.


තනතුරුවලින් මාව ඉවත් කරන්න කාටවත් බෑ
2024 ජුලි මස 14 674 0

සමඟි ජන බලවේගයේ සභාපති ධූරයෙන් සහ කැලණිය ආසනයේ සංවිධායක ධුරයෙන් තමන් ඉවත් කිරීමට කිසිවෙක්ට නොහැකි බවත් එසේ කළනොහැකි ලෙස අධිකරණය පැනවූ වාරණ නියෝගය මේ


පොහොට්ටුව ජනපතිට සති 2 ක් කල් දෙයි
2024 ජුලි මස 14 918 0

සමග ජන බලවේගය ඇතුළු විපක්ෂයේ දේශපාලන පක්ෂ වලින් මන්ත්‍රීවරුන් විසිපස් දෙනෙකු කැඳවාගැනීම සඳහා ශ්‍රී ලංකා පොදු ජන පෙරමුණ ජනාධිපති රනිල් වික්‍රමසිංහ ම


මේවාටත් කැමතිවනු ඇති

වැලිබල් ෆිනෑන්ස්, ශක්තිමත් මූල්‍ය ප‍්‍රතිඵලයක් වාර්තා කරයි 2024 ජුලි මස 13 60 0
වැලිබල් ෆිනෑන්ස්, ශක්තිමත් මූල්‍ය ප‍්‍රතිඵලයක් වාර්තා කරයි

වැලිබල් ෆිනෑන්ස් ගෙවුණු වසර 17ක කාලය පුරාවට ශ‍්‍රී ලංකාවේ මූල්‍ය ආයතනයන් අතර ප‍්‍රමුඛස්ථානයක් හිමි කර ගනිමින් 2023/24 මූල්‍ය වර්ෂයේදී සිය මූල්‍ය විශිෂ්ටත

ශ්‍රී පාද අඩවිය සුපිරිසිදු කරන්නට සියපත ෆිනෑන්ස් වෙතින් “නැමදුමෙන් පසු ඇමදුම” 2024 ජුනි මස 20 918 0
ශ්‍රී පාද අඩවිය සුපිරිසිදු කරන්නට සියපත ෆිනෑන්ස් වෙතින් “නැමදුමෙන් පසු ඇමදුම”

බුදුරජාණන්වහන්සේගේ, ශිව දෙවියන්ගේ, ආදම්ගේ සහ ශාන්ත තෝමස් අපෝස්තුළුතුමාගේ පා සටහන යනාදී වශයෙන් විවිධ ආගමික සම්ප්‍රදායන් මුල් කරගනිමින් ශ්‍රී පාද ස්ථ

කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ 2024 අප්‍රේල් මස 09 1801 1