(සුමිත් පොතුපිටිය)
සමුද්රදේවී දුම්රිය අද උදෑසන කළුතර උතුර ප්රදේශයේදී එන්ජිම දුම්රිය මැදිරිවලින් ගැලවී ගොස් ඇති බව කළුතර දුම්රිය බළධාරියෙක් සදහන් කලේය.
කළුතර උතුර නාගස්හන්දිය ප්රදේශයේ දී එන්ජිම මැදිරිවලින් ගැලවී කිලෝමීටරයකට ආසන්න දුරක් ධාවනයවී නතර කර ඇතැයි සදහන් වේ.
එන්ජිම නැවත පසුපසට ගෙන එක්සල් කොට විනාඩි 15 ක පමණ කාලයක් ප්රමාදවී නැවත මරදාන බලා ධාවනයවූ බව සදහන් වේ.
ශ්රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් ලයිෆ් තම වාර්තාව අභිබවා යමින් මෙරට රක්ෂණ ඉතිහාසයේ දැවැන්තම බෝනස් දීමනාව වන රුපියල් බිලියන 12.5 ක ජීවිත රක්ෂණ බෝනස් දීමනාව 2024 වසර
ශ්රී ලංකාවේ වැදගත් පූජනීය බෞද්ධ ආගමික සිද්ධස්ථානයන් වන කතරගම කිරි වෙහෙර සහ රුහුණු කතරගම මහා දේවාලයේ 2025 ඇසළ උත්සවය, ශාකසාර සබන් සහ ශාකසාර පෞද්ගලික
එදා මෙදාතුර ශ්රී ලාංකීය දේපල වෙළදාම් ක්ෂේත්රයේ දැවැන්තම සහ අති සුඛෝපභෝගී නිවාස සංකීර්ණ ව්යාපෘතිය වන Pentara Residencies තුන්මුල්ල හංදිය ,The Address in Colombo එළි දැක්වීම
සමුද්රදේවිය පෙට්ටි ගැලවෙයි
de silva Sunday, 09 April 2023 10:21 AM
ඕක කඳුකර ප්රෙද්ශයකදී වුණා නම් වෙන්නේ මහ විනාශයක්...
Lalla Sunday, 09 April 2023 10:31 AM
තවතවත් වර්ජනය කරපල්ලා. වැඩ කරන්න ඕන නෑ. පඩි දීමනා විතරක්ම ගනිල්ලා... මේ සේවා සියල්ල පෞද්ගලික අංශයට දිය යුතුයි.
පිටිගල මිලානෝ Sunday, 09 April 2023 12:31 PM
අධික පඩි ලබන ඉතාමත් සුළුදෙයටත් වර්ජනය කරන, තමාගෙන් පසුව සේවයට තම දරුවන් ඇතුළත් කිරීමට අයිතීන් හදාගෙන සිටින, අනවධානයෙන් හෝ බීලා දුම්රිය එලවලා අලි හප්පා මරණ දුම්රිය සේවකයන්ට සමුද්රදේවිගේ පෙට්ටියවත් රැකගන්න බැරිවුණා.
Kule Sunday, 09 April 2023 01:48 PM
අමුණලා තියෙන්නේ පුත්තලමට, ප්රසිද්ධ අයගෙන් කෙනෙක්...!
Sunil Monday, 10 April 2023 08:23 AM
මෙ ක්රමය රට පුරාම ව්යප්ත කලොත් සියලුම ඩුම්රියන් ඒන්ජින් නැතිව දුවවන්න බැරිඩ? ඉන්දන විශාල ප්රමනයක් ඉතිරි කර ගත හැකියි.
Janindu Monday, 10 April 2023 09:34 AM
මම දුම්රිය සේවකයෙක් නෙමෙයි. මම දන්නා දේ කියන්නම් කඳුකර ප්රදේශවලට මෙම දුම්රිය යොදාගන්නේ නෑ. මේ බ්රේක් ප්රශ්නයත් එක හේතුවක්. නැත්නං එන්ජින් මැදිරිවලින් ගැලවුණොත් ඔටෝ බ්රේක් වෙනවා මැදිරි ටික. අනවධානයෙන් අලි හප්පනවා කියන එකත් බොරු කතාවක්... නැගෙනහිර මාර්ගයත් කඳු පල්ලම් සහිත මාර්ගයක්. දුම්රිය යනු කඳු නැගීමට හැකි වාහනයක් නෙමෙයි. එමනිසා කඳු තරණයට වේගයක් ලබාගත යුතුයි. අලුත් දුම්රියක් නම් උපරිම වේගෙන් ගිහින් හදිසි නැවැත්වීමටත් අඩි 600ක් වත් ඕනෑවෙනවා. උඩරට මාර්ගයේ පවර් සෙට් එකක් නම් ඉදිරිපස හා පිටුපස එන්ජින් දෙකක් තියෙන්නේ මේ නිසා. බදුල්ල තැපැල් දුම්රියට පයිලට් සහ බෑන්කින් එන්ජින් යොදාගන්නේත් මේ මාර්ගයේ ආනත බව දරා ගන්න. රාත්රී 1-2 අතර මේ දේවල් සිද්දවෙනකොට දුම්රියේ මිනිස්සු සැප නින්දේ. ඉතින් මිනිස්සු මේවා අහලාවත් නෑ.. මේවාවල භාවිතා වන ඔටෝ කප්ලින් අධික ගැස්සීම නිසාත් මෙහෙම වෙනවා.