IMG-LOGO

2025 දෙසැම්බර් මස 14 වන ඉරිදා


පැය තුනට අනතුරු දෙකයි : අධිවේගේ 11ක් රෝහලේ

දක්ෂිණ අධිවේගී මාර්ගයේ ගැලනිගමදී පැය 3ක් තුළදී රිය අනතුරු 2කින් 11දෙනෙක් තුවාල ලදහ. 
වැස්සත් සමග මේ අනතුරු සිදුවිය. ජිප් රියක් පෙරළී තිදෙනෙක්ද , කතරගම යන පිරිසක් පාර වැරදී කොළඹ මාර්ගයට පැමිණීමෙන් සිදුවූ අනතුරකින් 8 දෙනෙක්ද තුවාල ලදහ.
DSC00055 DSC00065 DSC00069 DSC00074 vlcsnap-2014-12-25-12h17m06s9 vlcsnap-2014-12-25-12h18m46s157 vlcsnap-2014-12-25-12h18m46s157_1



අදහස් (0)

පැය තුනට අනතුරු දෙකයි : අධිවේගේ 11ක් රෝහලේ

කරුණාජීව Thursday, 25 December 2014 03:33 AM

ලංකාදීපයේ සියලු දෙනාටම සුභ නත්තලක් වේවා කියා මා මෙල්බන් නුවර සිට ප්‍රාර්ථනා කරමි. (නදී)

:       0       0

දහම් Thursday, 25 December 2014 03:42 AM

ගිය මාසයේ දවසක විනාඩ් 10 යක් තුළ මේ පාරේ වාහන 110 ක් දෙපැත්තට ගියා. දැනගෙන ගියොත් අනතුරු නැහැ (නදී)

:       0       0

කරුණාජීව Thursday, 25 December 2014 04:21 AM

සමහර රටවල අධිවේග මාර්ග වල එක පැත්තකට මංතීරු අටයි. වේගය පැයට කිලෝ මීටර් 110 යි. දිනකට එහා මෙහා යන වාහන ප්‍රමාණය,වාහන ලක්ෂ 2.5 යි. අනතුරු 0.0001 % යි. (නදී)

:       0       0

වසන්ත Saturday, 27 December 2014 11:53 PM

ලංකාවේ අධිවේගී මාර්ග වල අනතුරු වලට මූළික හේතුවන්නේ මං තීරු වෙනස් කරන විට පැති කණ්ණාඩිය පමනක් බැලීමයි. විශේෂයෙන් අධිවේගී මාර්ග කාලයක පටන් භාවිතා කරන රටවල්වල පැති කණ්ණාඩියට අමතරව තමන්ගේ උරහිසට ඉහලින් තමන් මංතීරු වෙනස් කිරීමට බලාපොරොත්තුවන මංතීරුවේ වාහනයක් පැමිනේද කියා සෝදිසි කිරීමක් සිදුකරයි. මෙහි තිබෙන ප්‍රයෝජනය වන්නේ පැති කණ්ණාඩියට දර්ශනය නොවන දර්ශන පථයෙන් (බ්ලයින්ඩ් ස්පොට්) නමින් හදුන්වන පැමිණෙන වාහන හදුනා ගැනීමයි. මෙය පැයට කිලෝ 60 වඩා වේගයෙන් ධාවනය කරනවිට පිලිපැදිය යුතු පුරුද්දක් වන අතර ලංකාවේ රියදුරු පුහුණුකරුවන් හෝ රියදුරු බලපත් පරීක්ෂකවරුන් තවමත් සැලකිල්ලට නොගත් කාරණයකි. වෙනත් රටවල (විශේෂයෙන් බටහිර රටවල ) රියදුරු බලපත් පරීක්ෂනයේදී සෑම මංතීරු වෙනස් කිරීමකදීම මෙය සිදුකලයුතු අතර එය නොකිරීම රියදුරු බලපත් පරීක්ෂන අසමත්වීමට ප්‍රධාන හේතුව වේ. එබැවින් මෙම පුරුද්ද අනිවාර්ය කරන තුරු ලංකාවේ අධිවේගී මාර්ග වල මෙවැනි අනතුරු වල අඩුවක් නොවේ.(නදී)

:       0       0

වසන්ත Wednesday, 31 December 2014 08:49 PM

ලංකාවේ අධිවේගී මාර්ග වල අනතුරු වලට මූලික හේතුව වන්නේ මංතීරු වෙනස් කරනවිට පැති කණ්ණාඩිය පමණක් බැලීමයි. විශේෂයෙන් අධිවේගී මාර්ග කාලයක පටන් භාවිතා කරන රටවල පැති කණ්ණාඩියට අමතරව රියදුරු තමන්ගේ උරහිසට ඉහළින් තමන් මංතීරු වෙනස් කිරීමට බලාපොරොත්තුවන මංතීරුවේ වාහනයක් පැමිනේද කියා සෝදිසි කිරීමක් සිදුකරයි. මෙය ලංකාවේ රියදුරු පුහුණුකරුවන් හෝ රියදුරු බලපත් පරීක්ෂකවරුන් තවමත් සැළකිල්ලට නොගත් කාරණයකි. (නි)

:       0       0

කටුගස්තොට Thursday, 25 December 2014 02:49 AM

දැන ගියොත් කතරගම, නොදැන ගියොත් අතරමග (නදී)

:       0       0

ඔබේ අදහස් එවන්න

 

 
 

මේවාටත් කැමතිවනු ඇති

ශ්‍රී ලංකාව යළි ගොඩනැගීම වෙනුවෙන් HUTCH සමාගම රුපියල් ලක්ෂ 600 ක සුවිශේෂී මූල්‍ය දායකත්වයක් ලබා දෙයි 2025 දෙසැම්බර් මස 04 736 2
ශ්‍රී ලංකාව යළි ගොඩනැගීම වෙනුවෙන් HUTCH සමාගම රුපියල් ලක්ෂ 600 ක සුවිශේෂී මූල්‍ය දායකත්වයක් ලබා දෙයි

’දිට්වා’ සුළි කුණාටුව හේතුවෙන් ඇති වූ ආපදා තත්ත්වය හමුවේ, රට යළි ගොඩනැගීමේ ජාතික මෙහෙවරට කඩිනමින් සහාය පළ කරමින්, HUTCH සමාගම ’Rebuild Sri Lanka’ අරමුදල වෙත රුපියල්

ශ‍්‍රී  ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් ලයිෆ්, 2025  SLIM  ජාතික විකුණුම් සම්මාන රාත‍්‍රියේදී  (SLIM National Sales Awards) සම්මානයන්ගෙන් පිදුම් ලබයි. 2025 නොවැම්බර් මස 21 563 1
ශ‍්‍රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් ලයිෆ්, 2025 SLIM ජාතික විකුණුම් සම්මාන රාත‍්‍රියේදී (SLIM National Sales Awards) සම්මානයන්ගෙන් පිදුම් ලබයි.

ශ‍්‍රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් ලයිෆ් හි විකුණුම් කණ්ඩායම විකුණුම් වෘත්තිකයන් ලෙස විශිෂ්ටත්වය කරා යන ගමනේදී ඔවුන්ගේ උනන්දුව සහ කැපවීම වෙනුවෙන් 2025 ශ‍්‍රී ලංක

ඕනම වෙලාවක - ඕනම තැනක ඉඳන්, මේ අළුත්වෙන කරදරලස් Trend එකට Set වෙන්න. 2025 නොවැම්බර් මස 17 453 0
ඕනම වෙලාවක - ඕනම තැනක ඉඳන්, මේ අළුත්වෙන කරදරලස් Trend එකට Set වෙන්න.

දවසින් දවස අපි හැමෝගෙම ජීවිත හිතාගන්න බැරි තරම් කාර්යබහුල වෙනවා! ඒ busy life එක අස්සේ shopping කරනවා කියන්නේ තවත් ලොකු කාර්‍යභාරයක් නේද? හවසට වැඩ ඇරිලා ගෙදර යන ගම

Our Group Site