උතුරේ මේ දිනවල දුම්රිය මාර්ග ප්රතිසංස්කරණය කිරීමේ වැඩපිළිවෙළට සමගාමීව ලැබුණු අලූත් දුම්රිය එන්ජින් 3 ක් පසුගියදා කොළඹ වරායට ළගාවිය. මේ දුම්රිය එන්ජින් දුම්රිය මාර්ග ප්රතිසංස්කරණය කිරීමේ කටයුතු වලින් පසු උතුරේ ධාවනයට යෙදවීමට නියමිතය.
මේ ප්රතිසංස්කරණ වැඩපිළිවෙල ක්රියාත්මක කෙරෙනුයේ ඉන්දීය ආධාර වලිනි.දුම්රිය මාර්ගය ඉදිකිරීමේ කටයතුද පැවැරී ඇත්තේ අයිකන් නම් ඉන්දීය සමාගමකටය.ලැබුණු දුම්රිය එන්ජින් 3 ට අමතරව තවත් දුම්රිය එන්ජින් 3 ක් ශ්රී ලංකා දුම්රිය සේවය වෙත ලබාදීමට නියමිත බව අයිකන් සමාගමේ ප්රධානී එස්.එල් ගුප්තා සදහන් කරයි.
යුධ සමයේදී උතුරුදිග දුම්රිය මාර්ගය සම්පූර්ණයෙන්ම පාහේ විනාශ විය.දැනට දුම්රිය ධාවනය වන්නේ ඕමන්තෙයි හා මැදවච්චිය දක්වා පමණි.මැදවච්චියේ සිට තෙලෙමන්නාරම් ජැටිය දක්වාත්,ඕමන්තෙයි සිට කන්කසන්තුරේ දක්වාත් දුම්රිය මාර්ග ප්රතිසංස්කරණය කිරීමේ කටයුතු මෙම ව්යාපෘතිය යටතේ සිදුවේ.මීට දුම්රිය පාලනයට නවතම සංඥා හා සන්නිවේදන මධ්යස්ථානයක් ඉදිකිරීමටත් සැළැසුම් කර ඇත.වැඩ අවසන් වූ පසු මාර්ගයේ පැයට කිලෝමිටර 120 ක වේගයෙන් දුම්රිය ධාවනය කිරීමට හැකියාව ඇතැයි කියැවේ.මේ ව්යාපෘතිය මාර්ගයෙන් සෘජු රැකියා අවස්ථා 2000 ක් පමණද වක්ර රැකියා අවස්ථා 1000 ක් පමණද ඇතිවේයැයි අපේක්ෂිතය.
ශ්රී ලංකා රජය ආදායම වැඩිකර ගැනීම සඳහා ක්රියාත්මක කර ඇති ප්රතිසංස්කරණ සතුටුදායක මට්ටමක පවතින නමුත් බලාපොරොත්තු වූ ආදායම් ඉලක්ක සපුරා ගැනීමට නොහැක
DFCC බැංකුව, එලායන්ස් ෆිනෑන්ස් කම්පැනි පීඑල්සී (AFC) සමාගම කොළඹ කොටස් හුවමාරුවෙහිදී පසුගියදා නිකුත් කළ හරිත බැඳුම්කර තුළ රුපියල් මිලියන 500ක ආයෝජනයක් සිදු ක
ලංකා බැංකුව 2025 අලුත් අවුරුදු සමයේ රුපියල් බිලියන 666 කට අධික ගනුදෙනු සඳහා පහසුකම් සැලසීමෙන් මෙරට බැංකු ක්ෂේත්රයේ සිය නායකත්වය නැවතත් තහවුරු කිරීමට සම
2025 සහ 2026 යන වර්ෂවලදී ආර්ථික සංගණනය පැවැත් වීමට ජන ලේඛන හා සංඛ්යා ලේඛන දෙපාර්තමේන්තුව සැලසුම් කර ඇත.
උසස් අධ්යාපන සහයෝගීතාව උදෙසා අධ්යාපන, උසස් අධ්යාපන සහ වෘත්තීය අධ්යාපන අමාත්යාංශය හා සිංගප්පූරු ජාතික විශ්ව විද්යාලය අතර අවබෝධතා ගිවිසුමක් අත
රාජ්ය වාණිජ ව්යාපාර කළමනාකරණ පනත් කෙටුම්පත වැඩිදියුණු කිරීම සඳහා ජනාධිපතිවරයා විසින් කමිටුවක් පත් කර ඇතැයි කැබිනට් මාධ්ය ප්රකාශක, සෞඛ්ය හා ජනම
රටක් දියුණු වීමට නම්, ජනතාව තුළ නිවැරදි මුල්ය සාක්ෂරතාවක් පැවතීම අනිවාර්ය වේ. එමෙන් ම මුදල් ඉතිරි කිරීම හා ආයෝජනය කිරීම පිළිබඳ දැනුම මෙන් ම අදාළ ක්ර
අසරණභාවයට පත් වැඩිහිටි පුද්ගලයන් ගේ ජීවිතවලට ආලෝකයක් ගෙන දෙන HelpAge Sri Lanka ආයතනය, HelpAge අක්ෂි රෝහල සඳහා අරමුදල් රැස් කිරීමේ අරමුණින් Symphony of Hope නමින් විශේෂ පුණ්ය ප
2007 නොබෙල් සාම ත්යාගයේ (උප සභාපති, IPCC) සම-ජයග්රාහකයා සහ 2021 බ්ලූ ප්ලැනට් ත්යාගලාභී මොහාන් මුණසිංහ මහතා, 2025 අප්රේල් 13-14 දිනවල ඩුබායි හි පැවති ගෝලීය නොබෙල් ස
උතුරු දුම්රියට ඉන්දියා සහය
අනිල් Tuesday, 02 April 2013 11:54 PM
මේ ලිපියට සේනාව ගැන කිසිම දෙයක් වැඩක් නැහැනේ. අවශ්ය දේවල් ලියන්න. (ස)
සුරංග Wednesday, 03 April 2013 11:44 AM
උතුරටත් කොච්චි දෙනවාද (දී)
සුරංග Wednesday, 03 April 2013 11:51 AM
උතුටර සහාය දක්වන්න ඉන්දියාව සැදී පැහැදී ඉන්නවා (දී)
සමීර Wednesday, 03 April 2013 11:52 AM
ජයලලලිත එහම හොදින්ද (ස)
ශ්රී Wednesday, 03 April 2013 11:54 AM
ඇත්තම කියනවනම් දැන් මාතර ඉදන් කොළඹ කොටුවට යන්න සීග්රඝාමී දුම්රියට යන්නේ පැය 4 ටත් වඩා අඩු කාලයක්. නමුත් ඊට කලින් ඔය ගමනට පය 4 1/2 ත් 5 ත් අතර කාලයක් ගියා. (ස)
සරත් Wednesday, 03 April 2013 01:37 AM
ඔව් ඉතින් සුද්ද හදපු රේල්පාර නැත්නම් අපි හදයි.. ඉන්දියාවට බැනලා වැඩක් තියෙනවද ? (නි)
අජිත් Wednesday, 03 April 2013 12:09 PM
උතුරට ඉන්දීය ආධාර යටතේ දුම්රිය දාන්න එපා (දී)
මුතුකුඩ Wednesday, 03 April 2013 01:50 AM
ජයලලිතාගේත් අනුමැතිය ඇතුවද මේවා ඇවිත් තියෙන්නේ. (නි)
දිරාම් Thursday, 04 April 2013 12:28 PM
ඔය සහය දෙන්නෙ අපිට තියෙන ආදරේට කියලද හිතන්නෙ.? (ස)
අනිල්-ඩුබායි Wednesday, 03 April 2013 10:53 PM
මමත් රෝමානු කතෝලෙකයෙක් , මගේ පුර්ණ සහයෝගය බොදුබල සේනාවට , ජයවේව ! (ත)
ලලිත් Wednesday, 03 April 2013 06:38 AM
නැතුව නැතුව, කුම්බලා මාලු ගිල්ලා නම් දුක විඳින්න වෙනවා (නි)
හෆී Thursday, 04 April 2013 02:10 PM
පව් අනිල් සහෝදරයා... (ස)
වරුණ Monday, 01 April 2013 08:13 AM
මතකනේ කොළඹ - මාතර හොදට තිබුණු පාරට වෙච්ච වැඩේ. (නි)
වරුණ Monday, 01 April 2013 12:31 PM
ඔව්. මාතර ඉඳන් කළුතරටත් අහැදුවේ 100-120ට යන්න. ඒත් ප්රමාදයි. කලින් හැබැයි මීට වැඩිය ඉක්මනට ගියා. අන්තිමට අසාර්ථකයි කියලා තේරුණ නිසා කළුතර ඉඳන් හදන එක නැවතුනා. (ස)
සිල්වා Monday, 01 April 2013 04:38 PM
අනේ අපේ දුම්රිය දෙපාර්තමේන්තුවට ගිය කාලයක්. ඉන්දියාවේ උදව් නැතුව රේල්පාරක් වත් හදා ගන්න බැහැ. ඉස්සර අපි පාරවල් හදාගන්න පිටරටින් එනකම් බලන් හිටියේ නැහැ. (ස)
ඉෂාර Monday, 01 April 2013 08:28 AM
මම මේ දන්නේ නැති නිසයි අහන්නේ. ජයලලිතා මුකුත් කියන එකක් නැද්ද? (නි)
සුචින්ද්ර Monday, 01 April 2013 05:05 PM
ඇයි තාමත් අම්පාරට රේල් පාරක් හදන්න බැරිවුනේ. කෝමහරි ඒකත් කලොත් නැගෙනහිරට නවෝදය.(නදී)
කසුන් Wednesday, 03 April 2013 02:39 PM
ෂාර්ප්රාස් හැමදේටම සේනාව අවශ්ය නැහැ. එමගින් ඇතිකරන්නේ සිංහල පුනරුදයක්. කරුණාකර දන්නා දෙයක් කතාකරනවද? (නි)
චන්දන Thursday, 04 April 2013 07:13 PM
දිග අඩි 100 ක වත් දුම්රිය පාරක් හදාගන්න ශ්රී ලංකික අපිට ශක්තියක් ලැබේවා (අ)
අස්ලාන් Thursday, 04 April 2013 10:02 AM
සිල්වා, අපිට පීලි ගන්න මුදල් නැහැ. මේවා ඉන්දියාවෙන් කරන්නේ (නි)
ජුමෙඉර අපි Thursday, 04 April 2013 09:58 AM
අනිල්, මුතුන් මිත්තන්ගේ දර්ශනයට ගරු කිරීම ඉතා අගයමු (නි)
ලාල් ජකර්තා Thursday, 04 April 2013 08:20 PM
අපෙ භික්ෂූන් වහන්සේලාට අපහස කරන්න එපා. මුලධර්මවාදීන්ගේන් රට ජාතියට වෙන්න යන විනාශය ඉතාමත් පැහැදීලීයි. බොදු බල සේනාසංවිධානය පෙනි සිටින්නේ මේ මිනිමරු, අමන මුලධර්මවාදීන්ගේන් රට බෙරානිමටයි. (අ)
අනුර Monday, 01 April 2013 02:13 PM
ජයලලිතා මුකුත් කියන එකක් නැද්ද? (නි)
ෂාර්ප්රාස් Monday, 01 April 2013 07:04 PM
කෝ සේනාව, කියාපල්ලකෝ ඉන්දියාව වර්ජනය කරමු කියලා.(නදී)
අනුරධා Wednesday, 03 April 2013 10:53 AM
උතුරට විතරද ඉන්දියාවෙන් උදවු කරන්නේ (දී)