IMG-LOGO

2024 මැයි මස 30 වන බ්‍රහස්පතින්දා


ලංකා සහල් නිෂ්පාදකයෝ සහල්වලට පාලන මිලක් ඉල්ලති

(නිමල් ජයරත්න)

රජය මුහුණ පා සිටින ඩොලර් අර්බුදය හමුවේ සහල් ආනයනය කිරිම වහාම නතර කර සහල් සඳහා උපරිම සිල්ලර මිලක් පනවන ලෙසත් පාරිභෝගික ජනතාවට හිඟයකින් තොරව සහල් ලබාදීමට තමන් සතුව පවතින ලංකා සහල් නිෂ්පාදකයන්ගේ සංගමය අද පැවැසීය.

පොලොන්නරුව සේවාගම ප්‍රදේශයේදි මාධ්‍ය සාකච්චාවක් පවත්වමින් එම සංගමය එසේ සඳහන් කළේය.

ඒ අනුව සහල් ආනයනය නොකර කැකුළු සහල් සඳහා රුපියල් 105ක්ද නාඩු සහල් කිලෝවක් සඳහා 130ක් ද කීරි සම්බා සහල් කිලෝවක් සඳහා රුපියල් 160ක උපරිම සිල්ලර මිලක් පනවා වහාම ගැසට් නිවේදනයක් නිකුත් කරන ලෙස එම සංගමයේ ලේකම් ඩබ්ලිව්.ඩී.කේ. මුදිත් පෙරේරා මහතා සඳහන් කළේය.

රජය රටින් සහල් මෙට්‍රික් ටෝන් ලක්ෂයක් ගෙන්වීමට සූදානම් ඊට ඩොලර් මිලයන හතිලියක් වැය වන බවත් එම සහල් තොගය ලංකාවේ සහල් පාරභෝගියකයන්ට ප්‍රමාණවත් වන්නේ සති දෙකකට පමණක් බව ද මුදිත් පෙරේරා මහතා පැවැසීය.

 



අදහස් (15)

ලංකා සහල් නිෂ්පාදකයෝ සහල්වලට පාලන මිලක් ඉල්ලති

යෝගා Tuesday, 28 September 2021 08:38 PM

අන්තිමට හාල් මෝල්හිමියෝ ටික පාස් ! මහජනතාව ෆේල් !

:       2       9

පැරකුම්Wednesday, 29 September 2021 10:10 AM

නෑ හොඳටම කරපු එක්කෙනා ෆේල්…!!!

:       2       5

SL Tuesday, 28 September 2021 08:44 PM

සහල් ගෙන්වන්න. මේ අය ජනතාව හූරන් කනවා. 160ට දෙන්නම් කියන කීරි සම්බා කිලෝව දැන් දෙන්නේ 225. කුහකකම එතැනින්ම පෙනෙනවා.

:       0       13

Bamunuarachchi Tuesday, 28 September 2021 08:53 PM

මෝල් හිමියන්ට ගෙවනවාට වඩා අඩු මුදලකට සහල් පිටරටින් ගෙන්වන්න පුලුවන් නම් පිටරටින් ගෙන්වමු.

:       2       13

සිල්වා Tuesday, 28 September 2021 09:04 PM

රටට අවශ්‍ය තරම් සහල් රට තුළ තිබේනම් ආනයනය අවශ්‍ය නැත.

:       13       3

Ruwan Tuesday, 28 September 2021 09:36 PM

දැන්ද පාලන මිල ඕනි වුනේ?

:       0       12

BamunuarachchiWednesday, 29 September 2021 08:43 AM

පාලන මිල ඉල්ලන්නේ මේගොල්ලන්ගේ සහල් මිලට.

:       0       2

Jay Tuesday, 28 September 2021 10:32 PM

අද නේද සංගමේ හදාගත්තේ? බැනර් එකේ තීන්ත වේලිලත් නැහැ.

:       0       12

දාස Wednesday, 29 September 2021 06:20 AM

මේ තව බෝයිස්ලා කට්ටියක්... ඩඩ්ලි ලොක්කා තව කට්ටියක් මෙහෙයවනවා.. අලගියවන්න බොරු කයිවාරු විතරයි. අන්තිමට ඩඩ්ලි ගොයියා ඉදිරියේ විරුව දණගහනවා.. ඒකයි නාට්‍යයේ අවසන් ජවනිකාව...

:       0       0

Bamunuarachchi Wednesday, 29 September 2021 08:40 AM

අවශ්‍ය තරම් හා තිබුණට මෝල් කාරයෝ කියන ගණන්වලට හාල් ගන්න මිනිස්සු ළඟ සල්ලි නැත. එම නිසා මොල්හිමියා ගැන හිතන්නේ නැතුව සහල් පිටින් ගෙන්වමු. එතකොට ගොවියා සහල් රජයට විකුණාවි.

:       2       3

Perera Wednesday, 29 September 2021 09:10 AM

රජයේ වී අලෙවි මණ්ඩලයක් තියෙන්නේ මොන මගුලකටද ?

:       1       3

BamunuarachchiThursday, 30 September 2021 10:00 AM

වී අලවි මණ්ඩල 10 තිබුනත් වැඩක් තිබෙනවාද හලෝ ගොවියා වී ටික විකුණන්නේ මෝල් හිමියාට නම්? මැටි කතා.

:       0       0

Jude perera Wednesday, 29 September 2021 10:20 AM

හාල් ගෙනල්ලා කොමිස් ගහන්න යන්නේ

:       1       2

fairoos Wednesday, 29 September 2021 12:34 PM

එතකොට මොනවටද ආණ්ඩුවක්...? හදිසි නීතිය සම්මත කරගෙන නන්දසේන විකාර කරනවද?

:       0       0

SUNIL MILANO Wednesday, 29 September 2021 01:56 PM

මේ වී මෝල් හිමියන් මට්ටු කරන්නම්... සියලුම මහා පරිමාණ මී මෝල් රාජසන්තක කල යුතුයි.

:       0       1

ඔබේ අදහස් එවන්න

දියත

ලංකාදීප පුවත්පතට ‘‘ඒෂියා මිරකල්‘‘ සම්මාන 7ක්
2024 මැයි මස 30 69 0

ලංකාදීප පුවත්පත ‘‘ඒෂියා මිරකල්‘‘ සම්මාන උලළේදී ශ්‍රී ලංකාවේ හොඳම පුවත්පත සහ පුවත්පත් සන්නාමය ලෙස විශිෂ්ඨ සම්මානයෙන් පිදුම් ලැබීය.


දුම්රියේ නැති වූ ගමන් මල්ල යළි ඉන්දීය තරුණියටම
2024 මැයි මස 30 378 0

ගාල්ලේ සිට කොළඹ බලා ධාවනය වූ දුම්රියක සුඛෝපභෝගී මැදිරියක ගමන් ගත් මේ රට සංචාරයක් සඳහා පැමිණ සිටි ඉන්දීය ජාතික අවුරුදු 24 ක් වයස තරුණියක් සතු රුපියල් ලක


විශේෂ පුහුණුවකට පොලිසියේ ලොක්කෝ තුනක් ඇමෙරිකාවට යති
2024 මැයි මස 30 716 1

විශේෂ පුහුණු පාඨමාලා දෙකක් සඳහා සහභාගී වීමට නැගෙනහිර පළාත් භාර ජ්‍යෙෂ්ඨ නියෝජ්‍ය පොලිස්පති නීතිඥ, අජිත් රෝහණ , නියෝජ්‍ය පොලිස්පති පුෂ්ප කුමාර සහ නියෝ


පරිවර්තන පනතට විරුද්ධ රටට එරෙහි අය
2024 මැයි මස 30 215 0

ආර්ථික පරිවර්තන පනත් කෙටුම්පතට විරුද්ධ වීමට හැකියාව තිබෙන්නේ, රට නැවතත් ආර්ථික අර්බුදයකට ඇද දැමීමේ අවශ්‍යතාවය ඇති පාර්ශ්වයන්ට පමණක් බව මුදල් රාජ්‍ය


කැළණි ගඟේ සැඬ පහරට හසු වූ දෙදරු මව
2024 මැයි මස 30 916 1

කැළණි ගඟේ සැඩ පහරට හසුව කිලෝමීටර් නවයකට ආසන්න දුරක් මරණය පෙනි පෙනී දියඹේ ගසාගෙන යමින් සිටි 46 හැවිරිදි දෙදරු මවකගේ දිවි බේරා ගැනීමට කඩුවෙල පොලීසියට සහ


බිරියගේ පොරෝ පහරින් සැමියා මරුට
2024 මැයි මස 30 679 1

යම් රෝගී තත්ත්වයකට ප්‍රතිකාර ලබමින් සිටි බිරිඳ පොරෝ පහරින් බරපතල කැපුම් තුවාල ලැබූ සැමියා මියගොස් ඇතැයි ඉපලෝගම පොලිසිය පවසයි.


මේවාටත් කැමතිවනු ඇති

කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ 2024 අප්‍රේල් මස 09 1042 0
කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ

ස්වභාවික ශාකසාර අඩංගු ආයුර්වේදයේ විශිෂ්ඨත්වය රැඳි personal care සහ රූපලාවණ්‍ය නිෂ්පාදන පෙළක් සමග ලොව පුරා ජනතා විශ්වාසයට පාත්‍ර වූ දැවැන්ත සමාගමක් වන Himalaya Wellness

ආදරයට ආදරෙන් ළංවෙන්න කියාදෙන කතාවක් Closeup #BreakTheBarriers 2024 මාර්තු මස 14 2638 1
ආදරයට ආදරෙන් ළංවෙන්න කියාදෙන කතාවක් Closeup #BreakTheBarriers

ආදරය යනු සියලු සීමාවන් ඉක්මවා යන විශ්වීය සංකල්පයකී. එයට හදවත් එකතු කිරීමේ අසීමිත බලයක් ඇත.සැබෑ ප්‍රේමයක් නිරන්තරයෙන් සියුම් ලෙස අප ආත්මයන් ස්පර්ෂ කරම

හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ 2024 පෙබරවාරි මස 19 2233 6
හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ

ශ්‍රී ලංකා ප්‍රමිති ආයතනය (SLSI) විසින් සංවිධානය කරන ලද, ශ්‍රී ලංකා ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙල (SLNQA) 2022 හි ඉහළ ගුණාත්මකභාවය වෙනුවෙන් වූ කැපවීම ඇගයෙමින් හලාල් ප්

Our Group Site