IMG-LOGO

2024 ජුනි මස 17 වන සඳුදා


පිල්ලෙයාන්ට ඇප

නැගෙනහිර පළාතේ හිටපු මහ ඇමැති සිවනේසතුරෙයි චන්ද්‍රකාන්තන් නොහොත් පිල්ලෙයාන්ට අද දින (24) මඩකලපුව මහේස්ත්‍රාත් අධිකරණය ඇප ලබා දී තිබේ.

මඩකලපුව දිස්ත්‍රික්කය නියෝජනය කළ ටී.එන්.ඒ. පාර්ලිමේන්තු මන්ත්‍රී ජෝශප් පරරාජසිංහම් ඝාතනයට සම්බන්ධ යැයි කියන පිල්ලෙයාන් සහ තවත් සැකකරුවන් සිව්දෙනෙකු 2015 වසරේ ඔක්තෝබර් 11 වැනිදා අත්අඩංගුවට ගත් අතර එතැන් සිට ඔවුහු රිමාන්ඩ් බාරයේ පසුවූහ.

036



අදහස් (14)

පිල්ලෙයාන්ට ඇප

MISHAL-MATARA Tuesday, 24 November 2020 10:10 AM

ඔය එන්නේ එක එක්කෙනා එළියට... " කාටත් එක නීතිය "

:       3       38

බද්රානි Tuesday, 24 November 2020 10:33 AM

ඔබතුමා වැනි උගත්, බුද්ධිමත් දේශපාලකයින් තමයි අපේ රටට අවශ්‍ය වන්නේ. අර නිරපරාදේ සිර ගතවීමට හේතුවූ, එවැනි සත් ක්‍රියා තව තවත් බහුලව කිරීමට ඔබට ශක්තිය හා දිරිය ලැබේවා යයි ප්‍රාර්ථනා කරමි..!!

:       7       36

nisar Tuesday, 24 November 2020 10:38 AM

කළින් ආණ්ඩුවේ පළිගැනීම් ටිකටික නිවැරදි වෙනවා. තව බොහෝදේවල් නිවැරදි කරන්න තියෙනවා.

:       48       27

thanuja Tuesday, 24 November 2020 11:07 AM

කොටිත් එක්ක යුද කරලා ආබාධිත වූ රණවිරුවෙක් අගුණුකොළපැලැස්ස බන්ධනාගාරයේ දුක්විඳිනවා. හැබැයි සිංහලු සමූල ඝාතනය කරපු අය මේ වගේ කොටින්ට ඇප දෙනවා. ‘එකම රටත් එකම නීතියක්..’

:       8       39

Jagath Tuesday, 24 November 2020 12:02 PM

කවුද කියන්නේ සර් ෆේල් කියලා...?

:       5       21

සිදත් Tuesday, 24 November 2020 12:56 PM

සර් උඩින්ම පාස්. ඔන්න කැමති අයට පුලුවන් මේකත් වට මැනපු පොල් ගෙඩියක කිරි දාලා පකිස්ථාන් හාල්වලින් කිරිබතක් උයලා කාලා ," රට රකින අපේ විරුවා " සිංදුවත් තාලෙට කියලා නටලම සමරන්න. මතක ඇතුව රතිඤ්ඤා අරන් තියා ගන්න. ඊළඟට සමරන්න තියෙන්නේ දුමින්ද සිල්වා නිදහස් වෙන එක...

:       4       24

sandaruwan Tuesday, 24 November 2020 02:06 PM

සර් කුජීත වෙලා ඉන්නේ. අර තුන්මුල්ලෙ විමලෙයි. නාවලපිටියෙ කෙනයි නැත්නම් කුණුවෙලා...

:       10       18

Buddika Tuesday, 24 November 2020 02:09 PM

සෞභාග්‍යයේ නීතිය ක්‍රියාත්මක වෙමින් ඇත. හිටපු ජනාධිපති ලේකම්වරයා නිදහසේ කෙරුණි. බැසිල්ගේ විදේශ ගමන් තහනම් ඉවත් කෙරුණි. පිල්ලෙයාන්ට ඇප ලැබුණි. දුමින්ද සිල්වා නිදහස් වීමට නියමිතව ඇත. 69 ලක්ෂයක මිනිසුනි. තණකොළ කෑමට ඔබලා සුදුසුයි නේද?

:       17       23

pradeepa Tuesday, 24 November 2020 02:45 PM

අපිට තණකොළ නෙමෙයි... වෙන මොනවාහරි දෙන්න මේ කළ විනාශයට සමාවෙන්න මමත් 69ලක්ෂයේ කෙනෙක්...

:       12       22

PereraWednesday, 25 November 2020 04:49 AM

දැන් සැපද?

:       0       2

wije Tuesday, 24 November 2020 04:56 PM

මීළඟට දුමින්ද සිල්වාව මල්මාලා දාලා පිළිගන්න බලාගෙන ඉමු.

:       0       0

chandima Tuesday, 24 November 2020 05:19 PM

වහලේ උඩට වත් නැග්ගද?

:       0       0

ලුම්බිණි Tuesday, 24 November 2020 10:54 PM

අවුරුදු 5ක් නඩුව අහන්නේ නැතුව රිමාන්ඩ් කරලා තිබුන එකනම් වැරදියි.

:       1       0

Rata Perata Wednesday, 25 November 2020 07:28 AM

මේක මහ කාලකණ්ණි රජයක්... රාජපක්ෂලාගෙන් මීට වැඩිය දෙයක් බලාපොරොත්තු වෙන්න බැහැ. රටේ අවාසනාවකට කොන්ද පණ තියෙන විපක්ෂයකුත් නැහැ. රංජන් විතරයි කතා කරන්න හරි ඉන්නේ....

:       0       2

ඔබේ අදහස් එවන්න

මහ පුවරුව

බිරිය සමඟ ඩාන්ස් කළැයි ගෙල කපා මරලා
2024 ජුනි මස 16 6488 9

ඇඟලුම් ආයතනයක සේවය කරන තරුණියක එම ආයතනයේම තවත් තරුණයකු සමග සංගීත ප්‍රසංගයකදී නර්තනයක යෙදුණේ යැයි කියන සිද්ධියකට උරණ වූ තරුණියගේ සැමියාගේ තියුණු ආයුද


ටිකිරි මැණිකේ වටගොඩ පාලම උඩ පීලි පනී
2024 ජුනි මස 16 1195 4

කොළඹ කොටුව සිට නානුඔය බලා ධාවනය වෙමින් තිබූ අංක 1023 ටිකිරිමැණිකේ සීග්‍රගාමි දුම්රිය තලවාකැලේ සහ වටගොඩ දුම්රිය ස්ථාන අතර දුම්රිය මාර්ගයේ වටගොඩ පාලම උඩද


කුලි නිවෙස් හිමියන්ටත් බද්දක්
2024 ජුනි මස 15 4884 22

ජාත්‍යන්තර මූල්‍ය අරමුදල මෙරටට ලබාදී ඇති ආධාර වැඩසටහන යටතේ ලබාදී ඇති රජයේ ආදායම් ඉලක්ක සපුරා ගැනීමට දරන උත්සාහයේ ප්‍රතිඵලයක් ලෙස ශ්‍රී ලංකාව ලබන වසර


වැද්දොයි සුද්දයි මොනර මස් කාලා
2024 ජුනි මස 14 7744 24

මාදුරුඔය ජාතික වනෝද්‍යානයේ, මීට වසර හතරකට හෝ පහකට ඉහතදී ආරක්ෂිත පක්ෂියෙකු වන මොණරෙකු දුනු, ඊතල, වලින් මරා පුළුස්සා මස්කර ආහාරයට ගන්නා අයුරු රූ ගතකර සම


උද්දිකගේ රංගනය අතේ පත්තු වෙයිද?
2024 ජුනි මස 13 7349 16

ශ්‍රී ලංකා පොදු ජන පෙරමුණේ අනුරාධපුර දිස්ත්‍රික් හිටපු පාර්ලිමේන්තු මන්ත්‍රී රංගන ශිල්පී උද්දික ප්‍රේමරත්න මහතාගේ අනුරාධපුරයේ පිහිටි නිවස අසලදී ඔහ


පොලිසියේ හිටපු ලොක්කෝ රවීට - ශානිට එරෙහි වෙති
2024 ජුනි මස 13 3598 30

හිටපු ජ්‍යෙෂ්ඨ නියෝජ්‍ය පොලිස්පති රවී සෙනවිරත්න සහ අපරාධ පරීක්ෂණ දෙපාර්තමේන්තුවේ හිටපු අධ්‍යක්ෂ හිටපු ජ්‍යෙෂ්ඨ පොලිස් අධිකාරි ශානි අබේසේකර යන මහත්


මේවාටත් කැමතිවනු ඇති

කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ 2024 අප්‍රේල් මස 09 1305 1
කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ

ස්වභාවික ශාකසාර අඩංගු ආයුර්වේදයේ විශිෂ්ඨත්වය රැඳි personal care සහ රූපලාවණ්‍ය නිෂ්පාදන පෙළක් සමග ලොව පුරා ජනතා විශ්වාසයට පාත්‍ර වූ දැවැන්ත සමාගමක් වන Himalaya Wellness

ආදරයට ආදරෙන් ළංවෙන්න කියාදෙන කතාවක් Closeup #BreakTheBarriers 2024 මාර්තු මස 14 3025 1
ආදරයට ආදරෙන් ළංවෙන්න කියාදෙන කතාවක් Closeup #BreakTheBarriers

ආදරය යනු සියලු සීමාවන් ඉක්මවා යන විශ්වීය සංකල්පයකී. එයට හදවත් එකතු කිරීමේ අසීමිත බලයක් ඇත.සැබෑ ප්‍රේමයක් නිරන්තරයෙන් සියුම් ලෙස අප ආත්මයන් ස්පර්ෂ කරම

හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ 2024 පෙබරවාරි මස 19 2484 6
හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ

ශ්‍රී ලංකා ප්‍රමිති ආයතනය (SLSI) විසින් සංවිධානය කරන ලද, ශ්‍රී ලංකා ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙල (SLNQA) 2022 හි ඉහළ ගුණාත්මකභාවය වෙනුවෙන් වූ කැපවීම ඇගයෙමින් හලාල් ප්