IMG-LOGO

2024 ජුලි මස 22 වන සඳුදා


පොදු ජන පෙරමුණ පක්ෂ 14 ක් සමඟ ගිවිසුම් ගතවෙයි

(විනීතා එම් ගමගේ)

ශ්‍රී ලංකා පොදු ජන පෙරමුණ තවත් පක්ෂ 14 ක් සමඟ අවබෝධතා ගිවිසුම් අස්සන් කිරීම එම පෙරමුණේ මිරිහාන මැතිවරණ කාර්යාලයේ දී අද (04) පෙරවරුවේ සිදුකෙරිණි.

එහිදී පක්ෂ හා පෙරමුණු 15 ක් නියෝජනය කරමින් ඒවායේ නියෝජිතයන් හා ශ්‍රී ලංකා පොදුජන පෙරමුණේ ලේකම්වරයා අතර ගිවිසුම් අස්සන් කෙරිණි.

මෙම පක්ෂ හා පෙරමුණු අතරින් බහුතරය මීට පෙර එක්සත් ජනතා නිදහස් සන්ධානය සමඟ එක්ව සිටි පක්ෂ හා පෙරමුණු වේ.

අකිල් ඉලංගෙයි ද්‍රවිඩ මහ සභාව, ශ්‍රී ටෙලෝ පක්ෂය, ශ්‍රී ලංකා ජනතා ජාතික පක්ෂය, ජනතා සේවක පක්ෂය, එක්සත් ලංකා ජනතා පක්ෂ්‍ය, ඉන්දීය සම්භවයක් ඇති ජනතා පක්ෂය, නව ප‍්‍රජාතන්ත‍්‍රවාදී ජනතා පෙරමුණ, දේශප්‍රේමී එක්සත් ජාතික පක්ෂය, ප‍්‍රගතිශීලී ජනතා සේවක පක්ෂය, ජාතික පෙරමුණ, එක්සත් ප‍්‍රජාතන්ත්‍රවාදී මහජන පක්ෂය, එක්සත් ලංකා පොදුජන පක්ෂය, දේශපේ‍්‍රමී ප‍්‍රගතිශීලී ජනතා පෙරමුණ, ඉස්ලාම් සමාජවාදී පෙරමුණ සහ ශ්‍රී ලංකා මහජන කොන්ග්‍රසය යන පක්ෂ හා සන්ධාන මෙසේ ගිවිසුම්වලට එළැඹුණහ.

ශ‍්‍රි ලංකා පොදුජන පෙරමුණ වෙනුවෙන් එම ගිවිසුම්වලට අත්සන් කරනු ලැබුයේ එහි ලේකම් සාගර කාරියවසම් මහතා විසිනි.

එම ගිවිසුම අස්සන් කිරීමෙන් පසු ඒ ඒ පක්ෂවල නියෝජිතයෝ ජනාධිපති අපේක්ෂක ගෝඨාභය රාජපක්ෂ මහතා සමඟ ඡායාරූපයකට ද පෙනී සිටියහ.

ඡායාරූප- ලහිරු හර්ෂණ

 



අදහස් (19)

පොදු ජන පෙරමුණ පක්ෂ 14 ක් සමඟ ගිවිසුම් ගතවෙයි

සිරාමල්ලි Monday, 04 November 2019 02:24 PM

සමහර පක්ෂවල ඡන්ද 10ක් වත් නැත. සමහර පක්ෂ නම් අහලත් නැත.

:       82       158

සනත් අපොන්සෝMonday, 04 November 2019 11:25 PM

දහයක් නෙවෙයි නිලධාරි ටිකවත් නෑ.

:       0       1

සුනිමල් Monday, 04 November 2019 02:25 PM

මේ පක්ෂ නම් අහලත් නැති ඒවා. මන් හිතන්නේ සමහර පක්ෂ වල නායකයින් පමණයි ඉන්නේ...

:       2       105

sirimal Monday, 04 November 2019 02:26 PM

මේ පක්ෂවල සාමාජිකන් කීදෙනෙක් විතර ඉන්නවද කියලා කවුරු හරි කියන්නකෝ... කවදාවත් අහලා නැති නම් නිසයි අහන්නේ... අරපැත්තට ඡන්ද ලක්ෂ ගණනක් තියෙන "තමිල් අරසු කච්චි පක්ෂය" සහාය වෙන්න අත්සන් කරනවා. මේ පැත්තට ජීවිතේට අහලා නැති කට්ටියක් ගිවිසුම් අත්සන් කරනවා. ඔහොම කොහොමද අප්පා ඡන්දයක් දිනන්නේ?

:       364       417

ranjith Monday, 04 November 2019 02:37 PM

අද තමයි මේවගේ පක්ෂ තියෙන බව දැනගත්තේ...

:       1       79

ටි ඉන්දික Monday, 04 November 2019 02:40 PM

පක්ෂ 14ක් කියන්නේ ඡන්ද 14ක්නේ.. අවුලක් නෑ.. ඕවා පක්ෂද?..

:       3       117

Cps Monday, 04 November 2019 02:50 PM

මොනවද මේ පක්ෂ අදමයි ඇහුවේ...? මේ පක්ෂ ටික ඔක්කොම එකට තියලා බැලුවත් ඡන්ද 5000ක් නෑ.

:       1       48

Amila Monday, 04 November 2019 03:08 PM

මේ වගේ පක්ෂ එක්ක ගිවිසුම් ගැහුවා කියන්නේ ඉතින් බස් එකක් දෙකක් වගේ පිරෙන්න සෙනඟක් සහයෝගය දුන්නා කියන එක තමයි. දින්නොත් තානාපතිකමක්, කොන්ත්‍රාත්, සභාපතිකමක්, ආණ්ඩුකාරකමක් එහෙමත් නැත්තම් අඩුම ගානේ රජයේ ඉහළ තනතුරක් තමා මෙයාලගේ ඉලක්ක වෙන්නේ. එහෙම බැලුවහම පොඩි පක්ෂයක් අටවගත්තා නම් මල්ල කරේ නිකමට හරි තමන්ගේ අපේක්ෂකයා දින්නොත්...

:       1       160

Hafeel Monday, 04 November 2019 03:22 PM

අඩුම තරමින් මේ පක්ෂවලට ප්‍රාදේශීය සභාවක හෝ එක් නියෝජිතක් හෝ නැත.

:       0       0

Mahee Monday, 04 November 2019 03:52 PM

මේවයේ නායකයෝ කෙල හලාගෙන බලන් ඉන්නවා ඇත්තේ ගෝඨා ආවහම අපටත් කට්ටක් විසිකරයිනේ කියලා, අඩු ගානේ සංස්ථා සභාපති කමක්වත්. අනේ පවු කියලත් හිතෙනවා අප්පා.. ගිවිසුම් අත්සන් කරලා ත්‍රී වීල් කීපයකින් මුළු පක්ෂ සාමජිකත්වයම ගෙවල්වලට යන්න ඇති.

:       0       0

සිරි Monday, 04 November 2019 03:59 PM

අදමයි ඇහැව්වෙ (පක්ෂවල නම්)

:       0       0

විපුල - බදුල්ල Monday, 04 November 2019 04:05 PM

මොනා ගතවුනත් ඔය හොර ඇමෙරිකන්කාරයාව අපිට එපා. අනිත් පැත්තෙන් හොර ඇමෙරිකන් ඒජන්ත එජාපයත් එපා. අපි, අපේ ගමම විකල්පයට......

:       0       0

irondi Monday, 04 November 2019 04:12 PM

දන්නේ නැති නිසයි අහන්නේ ඔය ලංකාවේ තිබ්බ පක්ෂද?

:       0       0

සත්‍යපාල Monday, 04 November 2019 04:45 PM

දුශිත පවුල් පාලනෙ බලලෝබි බඩගොස්තරවාදියෝ එක්ක මොන ගිවිසුම්ද? බලය අතට එනකම් ජනතාව ගොනාට අන්දවනවා.

:       0       0

Chanak los angeles Monday, 04 November 2019 08:54 PM

ඔන්න පේනවද මහා සාටකයත් දැන් හූව වදිනවා. මෙයට වසර හතරකට පමණ පෙර නුගේගොඩින් ඇරඹි "මහින්ද සුලඟ" අද මහා චන්ඩ මාරුතයක් වෙලා මුරුගසන් වැස්සක් සමඟින් එන බව නොවේද මේ හැඟවෙන්නේ ?.නන්දා මාලනිය කිව්වා සේ මේ එන්නේ 'ප්‍රේමයේ සුළඟ නම් නොවේ'.

:       0       0

Chanak los angeles Monday, 04 November 2019 10:36 PM

ලෝක හොරුටික ඔය ඉන්නේ ...

:       0       1

Chathuri Monday, 04 November 2019 10:55 PM

මේ තරම් බලගතු අයියා මලෝට වුන දෙයක්. අප්පච්චි කොහොමද ? අගමැති වෙන්නේ නිකන් කාලේ නාස්ති කරනවට වැඩිය මුදලුත් ඉතුරු කරන් පහෙට ජනාධිපති තේරුවනම් හොදයි. මේ පක්ෂ 14 කියන්නේ කොයිතරම් සෙනගක්ද? මෙතන ඉන්නේ කීදෙනාද ? චැනල් කරපු දොස්තර ලග ඉන්නවා මිට වැඩිය සෙනග. දැන් මේ කට්ටියගේ පක්ෂයේ තේමා ගීතය තනි නොකරන්න මා කදුළු සාගරේ කිසිදා 2015 වාගේ.

:       0       2

ken Tuesday, 05 November 2019 08:44 AM

කෝකියෝ වැඩිවෙලා සුප් එක නරක් වෙයිද දන්නෑ.

:       0       2

BamunuarachchiThursday, 07 November 2019 02:00 AM

අර පැත්තේ සුප් එක හදන්නේ ආඬි 7 දෙනක් බව දැක්කේ නැද්ද. ආඬි 7 දෙනාගේ කතාව දන්නවානම් එය එජාපෙ පැත්තට හොඳට ගැලපෙනවා නේද?

:       0       0

ඔබේ අදහස් එවන්න

එසැණ පුවත්

ලෝක නායකයෝ විලාසිතා දැක්මක....
2024 ජුලි මස 22 502 0

ඉන්දීය අග්‍රාමාත්‍ය නරේන්ද්‍ර මෝදි, ඇමෙරිකා ජනාධිපති ජෝ බයිඩන් සහ රුසියානු ජනාධිපති ව්ලැදිමීර් පුටින් ඇතුළු ප්‍රසිද්ධ ලෝක නායකයන් සහ තාක්ෂණික ලෝකය


ළමයින්ට එන්නත් දෙන්න ජපානයෙන් තෑග්ගක්
2024 ජුලි මස 22 148 0

ශ්‍රී ලංකාව පුරා සිටින ළමයින්ට එන්නත් ලබාදීමේ ක්‍රමවේදය වැඩි දියුණු කිරීම සඳහා ජපාන රජයේ ආධාර මත සෞඛ්‍ය අමාත්‍යාංශයට ශීතකරණ පහසුකම් සහිත ට්‍රක් රථ 9


ජනපතිවරණය ගැන ජනපතිගෙන් යළි සහතිකයක්
2024 ජුලි මස 22 512 0

අයවැයෙන් මුදල් වෙන්කළේ ජනාධිපතිවරණයට පමණක් බැවින් අනිවාර්යයෙන්ම ජනාධිපතිවරණය පවත්වන බව ජනාධිපති රනිල් වික්‍රමසිංහ මහතා අද (22) ආණ්ඩු පක්ෂයේ මන්ත්‍රී


විසි දෙක 26 මැතිසබයට?
2024 ජුලි මස 22 439 0

විසි දෙවැනි ආණ්ඩුක්‍රම ව්‍යවස්ථා සංශෝධන පනත් කෙටුම්පත පළමු වර කියවීම සඳහා පාර්ලිමේන්තුවට ලබන 26 වැනිදා ඉදිරිපත් කෙරෙනු ඇතැයි පාර්ලිමේන්තු ආරංචි මාර


අනුර කුමාර - ජපාන විදේශ අමාත්‍ය අතර හමුවක්
2024 ජුලි මස 22 416 0

මේ වන විට ජපානයේ සංචාරයක නිරත ජාතික ජන බලවේගයේ නායක අනුර කුමාර දිසානායක මහතා ජපානයේ විදේශ කටයුතු පිළිබඳ රාජ්‍ය අමාත්‍ය සුගේ යශැහීමී (TSUGE Yoshifumi )මහතා අතර හ


ටැටු දුලාන්ගෙන් අධිකරණයට රහස් ප්‍රකාශයක්
2024 ජුලි මස 22 529 0

අතුරුගිරිය ටැටූ මධ්‍යස්ථානයක් තුළදී ඝාතනයට ලක් වූ සුරේන්ද්‍ර වසන්ත පෙරේරා නොහොත් ක්ලබ් වසන්ත ඇතුලු දෙදෙනාගේ ඝාතනය සම්බන්ධයෙන් රක්ෂිත බන්ධනාගාර ගත


මේවාටත් කැමතිවනු ඇති

වැලිබල් ෆිනෑන්ස්, ශක්තිමත් මූල්‍ය ප‍්‍රතිඵලයක් වාර්තා කරයි 2024 ජුලි මස 13 170 0
වැලිබල් ෆිනෑන්ස්, ශක්තිමත් මූල්‍ය ප‍්‍රතිඵලයක් වාර්තා කරයි

වැලිබල් ෆිනෑන්ස් ගෙවුණු වසර 17ක කාලය පුරාවට ශ‍්‍රී ලංකාවේ මූල්‍ය ආයතනයන් අතර ප‍්‍රමුඛස්ථානයක් හිමි කර ගනිමින් 2023/24 මූල්‍ය වර්ෂයේදී සිය මූල්‍ය විශිෂ්ටත

ශ්‍රී පාද අඩවිය සුපිරිසිදු කරන්නට සියපත ෆිනෑන්ස් වෙතින් “නැමදුමෙන් පසු ඇමදුම” 2024 ජුනි මස 20 1070 1
ශ්‍රී පාද අඩවිය සුපිරිසිදු කරන්නට සියපත ෆිනෑන්ස් වෙතින් “නැමදුමෙන් පසු ඇමදුම”

බුදුරජාණන්වහන්සේගේ, ශිව දෙවියන්ගේ, ආදම්ගේ සහ ශාන්ත තෝමස් අපෝස්තුළුතුමාගේ පා සටහන යනාදී වශයෙන් විවිධ ආගමික සම්ප්‍රදායන් මුල් කරගනිමින් ශ්‍රී පාද ස්ථ

කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ 2024 අප්‍රේල් මස 09 1929 1
කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ

ස්වභාවික ශාකසාර අඩංගු ආයුර්වේදයේ විශිෂ්ඨත්වය රැඳි personal care සහ රූපලාවණ්‍ය නිෂ්පාදන පෙළක් සමග ලොව පුරා ජනතා විශ්වාසයට පාත්‍ර වූ දැවැන්ත සමාගමක් වන Himalaya Wellness

Our Group Site