ජයන්ත සමරකෝන්
දක්ෂිණ අධිවේගී මාර්ගයේ රාත්රී කාලයේ ප්රතිවිරුද්ධ දෙසින් ධාවනය වන වාහනවල ප්රධාන විදුලි ලාම්පු එළිය හේතුවෙන් රියදුරන්ට සිදුවන අපහසුතා මෙන්ම සිදුවිය හැකි අනතුරු අවම කරගැනීම සඳහා එම මාර්ගය මැද කොටසේ දීප්ති ප්රතිරෝධ පුවරු සවිකිරිමට මාර්ග සංවර්ධන අධිකාරිය තීරණය කර ඇත.
එහි නියමු ව්යාපෘතියක් ලෙස ප්රථම වරට ගැලනිගම හා දොඩන්ගොඩ අතර කිලෝමීටර් 24 හා කිලෝමීටර් 26 අතර කොටසේ මෙම පුවරු මීටර් 1 මීටර් 1.2 අතර දුරකින් ඉදිකර ඇතැයි එහි නඩත්තු හා මෙහෙයුම් අධ්යක්ෂක සමන් ඕපනායක මහතා පැවසීය.
ෆයිබර් ග්ලාස් වලින් නිමවන ලද බට පුවරු තද කොළ පැහැයෙන් වර්ණ ගන්වා ඇතැයි ද ඒ මහතා කීය.
දක්ෂිණ අධිවේගී මාර්ගයේ කොට්ටාව සිට මාතර දක්වා කිලෝමීටර් 126 ක් තුළ මෙම පුවරු ඉදිකිරිමට නියමිතය.
මෙම පුවරුවක දිග සෙන්ටි මීටර 90 ක් ද පළල සෙන්ටි මීටර 28 ක් ද අතර වන බවද එම අධිකාරිය පවසයි.
හර්ෂ නැත්නම් විපක්ෂයක් නෑ වගේ. ඒක තමයි ප්රශ්නේ.මේ යන විදිහට හර්ෂ විපක්ෂ නායක වේවිද දන්නේ නැතැයි වෙළෙඳ, වාණිජ ,ආහාර සුරක්ෂිතතා සහ සමූපකාර සංවර්ධන අමාත්
නොචියාගම , පහළ හල්මිල්ලෑව ප්රදේශයේ පොල් ඉඩමකට ඇතුල් වී, රුපියල් ලක්ෂයකට ආසන්න පොල් ගෙඩි 450ක් හොරෙන් කඩා ගෙන ගිය පුද්ගලයන් තිදෙනකු අත්අඩංගුවට ගත් බව නො
රුපියල් කෝටි 46 කට අධික වටිනා හෙරොයින් මත්කුඩු තොගයක් සමඟ මාතර කාර්මික විද්යාලයේ හිටපු රියදුරකු අත්අඩංගුවට ගත් බව පොලිස් මත්ද්රව්ය නාශක කාර්යාංශය
පාර්ලිමේන්තුවේ විදේශ සබඳතා සහ සන්ධානගත (Foreign Relations and protocol) කාර්යාලයේ පසුගිය වසර දහයේදී සිදුවී ඇතැයි පැවසෙන බරපතළ මූල්ය වංචා සම්බන්ධයෙන් එහි මූල්ය අධ්ය
ආපදා කමිටු එළඹෙන 24 වෙනිදාට පෙර ප්රතිසංවිධානය කර අවසන් කරන්නැයි කොලොන්නාව ප්රාදේශීය සම්බන්ධීකරණ කමිටු සහාපති තරුණ කටයුතු නියෝජ්ය අමාත්ය එරංග ගු
පාදුක්ක ,ලියන්වල , තුත්තිරිපිටිය ප්රදේශයේ දී ජීප් රථයක් අවිස්සාවේල්ල සිට කොළඹ බලා ධාවනය වීමෙන් තිබූ දුම්රියක ගැටී ඇති බව මීගොඩ පොලිසිය පවසයි.
දේශයේ ආරක්ෂකයා ලෙස ශ්රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් ලයිෆ් (SLIC Life) රටේ අනාගත පරපුරේ වැඩිදියුණුව සඳහා නිරන්තරයෙන් දායක වී ඇත. ශ්රී ලංකාවේ පවතින වඩාත්ම උපයන රාජ්
ඇතැම් මිනිසුන් ගෙන් නික්මෙන ප්රභාව බොහෝ ප්රිය මනාප ය. ඔවුන්ව දැකීම පවා මහත් සැනසීමක් ගෙන දෙනු ඇත. ඔවුන් සමීපයෙහි සිටින කළ මහත් සැනසීමක්, සුවදායක බවක්
ශ්රී ලාංකික රසවතුන්ගේ විශ්වාසය දිනූ “ස්කෑන් ජම්බෝ පීනට්ස්”සිය පාරිභෝගික භවතුන් වෙත හරසර දක්වමින් 8 වැනි වරටත් සංවිධානය කළ “ස්කෑන් ජම්බෝ බොනැන්සා”ස
දකුණූ අධිවේගී මඟේ දීප්ති ප්රතිරෝධ පුවරු
shan Friday, 07 June 2019 12:53 PM
මේ ළඟදී චීනයට ගිහින් ආවනේ... එහෙට කියලා එන්න ඇති මම ඔයාලගෙන් ලී ආනයනය කරන්න රටම පොලඹවනවා කියලා... එ්කට තමයි මේ සේරම කරන්නේ මෙයාගේ කාගේ හරි ලී ගෙන්වන කොම්පැනියක පටන් ගනී ළඟදීම...
AmilaFriday, 07 June 2019 03:04 PM
ඒ පවුලට ලඟදී එකතුවුණු යකඩ මුදලාලිගේ වුවමනාව නිසා කියලා රට්ටු නම් කතාවෙනවා...
jayath Friday, 07 June 2019 02:11 PM
මේක නම් හොඳම වැඩක් මොකද රෑට, අපේ රටේ අධිවේගේ නෙමෙයි මොන පාරකවත්, ඉස්සරහින් එන කෙනා එළියදීම කරන්නේ නැහැ. (කට්ටිය අමනාප වෙන්න එපා. විශේෂයෙන් මේ ලීස් කරලා අලුත් වාහන ගත් අය.. එයාලා එ්ක ගැන දන්නේ නැහැ මගෙ හිතේ) ඉතින් අධිවේගේදී ඔය තත්වය උග්රයි. දියුණු රටවල නම් ඔයවගේ පාරවල් වල යන්න ඕන පාරේ එළියෙන්
NihalFriday, 07 June 2019 04:51 PM
මඳ එළියෙන් (ඩිම්) ගියානම් ප්රශ්නයක් නැහැ. ඕකනේ ජෝන් කිව්වේ නුසුදුසු අයත් වාහන අරන් කියලා.. නැහැ.. ඔහු අදහස් පන්ති ලෙවල් එක....
SamanthaSaturday, 08 June 2019 04:42 AM
කතාවනම් සහතික ඇත්ත.
samanthaSaturday, 08 June 2019 10:29 AM
කතාව නම් සහතික ඇත්ත. ගොඩක්ම ළගදි වාහන ගත්තු උදවිය වාහනයක ලයීට් ඩිම් කල යුතු බව දන්නෙම නැහැ. ගමන ආරම්භයේ සිට අවසානය දක්වාම යන්නේ හෙඩ් ලයිට් එකෙන්. අදිවේගී මාර්ගයේ යද්දී පිටුපසින් ඇවිත් හෙඩ් ලයිට් ගහගෙනම ඉන්නවා. ඉස්සරහින් යන රියදුරුට එයින් වෙන අපහසුතාවය ගැන තැකීමක් ඇත්තෙම නැහැ. ඇතැම් පර්මිට් වාහන හිමියන් වුනත් ඔවුන්ගේ උගත්කම කෙසේ වෙතත් මාර්ග සදාචාරය බින්දුවයි. අද කාලේ රියදුරු පාසල් වලින් රිය පැදවීමේදී පිළිපැදිය යුතු සාරධර්ම ගැන දැනුමක් දෙන්නෙම නැහැ. දින කීපයක් රියදුරු පුහුණුව සදහා ගෙන්වාගෙන, විභාග පරීක්ෂකට තුටු පඩුරු දී ට්රයල් ගොඩදාගන්නවා. ඊට පස්සේ ඔවුන්ගේ වගකීම ඉවරයි. ලයිසන් එක ගෙන පාරට යන්නේ මෙලෝ සාරධර්මයක් නොදන්නා රියදුරෙක්. පැරණි රියදුරන්ගෙන් හෝ අතීතයේ පටන් වාහන පාවිච්චි කල පවුල් පසුබිමකින් පැවත එන්නන්ගෙන් මෙවැනි දේ වෙන්නට ඇති අවස්ථා අවමයි හේතුව ඔවුන්ට එම දැනුම පවුලෙන්ම ලැබන නිසා. රාත්රියේ වාහන එලවීමේදී මෙම දෙපිරිස පැහැදිලිව හදුනාගත හැකියි.
Gaspe Friday, 07 June 2019 02:38 PM
වළක් හාරලා, කටුනායක තියන ජාතියේ ගහක් පැළකළානම් මොකද වෙන්නේ?
himalFriday, 07 June 2019 03:37 PM
ඒක අධිවේගී මාර්ගය ඉදිකරනා දිනවලම කළයුතු දෙයක්. දැන් මාර්ගය හාරන්න ගියොත් වියදම වැඩියි. අනෙක දැන් කුඩා පැළයක් හිටෙව්වොත් කාලයක් ගිහින් තමයි ලොකු පැළයක් වෙන්නේ... ඒ වගේම මුල් විහිදී ගොස් පාරේ ඉරි තැලීම් වෙන්නත් හැකියි.
lalSaturday, 08 June 2019 04:32 AM
පෝච්චිවල හිටවන්න පුලුවන්
රංග තේනුවර Friday, 07 June 2019 02:54 PM
කඩවත සිට කොට්ටාවට දිවෙන පිටත වටරවුම මාර්ගයේ මැද විවිධ රුක් රෝපණය කටයුතු කරලයි තිබෙන්නේ. එයත් ඉතාම සාර්ථක ක්රමයක්... ප්රතිවිරුද්ධ දෙසින් ධාවනය වන වාහනවල ආලෝකය මඟහරවා ගන්න...
chinthaka Friday, 07 June 2019 07:24 PM
ජනතාවට ආදරේ ආණ්ඩුව. යන්න ඔන්න මෙන්න කියලත් කීයක් හරි ගහ ගන්නම තමයි කල්පනාව
janis Saturday, 08 June 2019 03:47 AM
මේක හදද්දී චීන හරි ජපන් ඉංජිනේරුවන්ට මේ ගැන කල්පනා වුනේ නැති එක පුදුමයි. ලෝකේ දියුණු රටවල මේක අනිවාර්යයෙන්ම දකින්නට ලැබෙනවා. අනික වාහන වල ඉතා සැර හෙඩ්ලයිට් තහනම් කරන්න ඕනේ .
susantha Saturday, 08 June 2019 03:57 AM
ඔයිට වැඩ නරකද ඉක්මනින් වැවෙන ගස් හිටෙව්වනම්. අධිවේග මාර්ගවල ප්රතිවිරුද්ධ රියදුරන්ට ඇතිවෙන ආලෝකය නිසා වෙන ගැටලුවට වගේම ශබ්ද දුෂණය වලක්වන්න හොදම විසදුම තෘණ පවූලට අයත් උණ ගස් සිටවීම. ඒවා ඉතා ඉක්මනට වැවෙන අතරම මුල් මගින් මාර්ගයට කිසිම හානියක් වෙන්නේ නැහැ..ඒ වගේම අවම නඩත්තුව.
kamal Saturday, 08 June 2019 07:40 AM
කොළපාට? නෑ.. නෑ.. අපි මේකට සම්පූර්ණයෙන්ම විරුද්ධයි. අපිට ඕනේ නිල්පාට ඒවායි.
Nimal Saturday, 08 June 2019 02:48 PM
දැන් අධිවේග මාර්ග ගැන දන්නා ඔස්තාර්ලා කියයි මේක පාර හදනකොටම කරන්න තිබුණා. මහින්ද මේ පාරවත් හරියට හදලා නැ කියල
Ranjan Saturday, 08 June 2019 04:08 PM
මේ විකාර කරන්නේ ලංකාවේ පමණි. ලෝකයේ අනිකුත් රටවල් මෙවැනි දේවල් කරන්නේ නැහැ. හේතුව රියදුරන දන්නවා දුර ලයිට් එක දමා ගෙන පදවන විට විරුද්ධ දිසාවෙන් ධාවනය වන වාහනයට අපහසු බව. නමුත් මොලේ අඩු ලංකාවේ රියදුරන් තමන් ගැන පමණක් සිතන නිසා මෙවැනි අමතර දේවල් කරන්න වෙනවා
AMAL Sunday, 09 June 2019 06:18 AM
අධිවේග මාර්ග තිබ්බට අලුත් වාහන තිබ්බා... ඒවායේ රිය පදවන්න අවශ්ය දැනුම විනය නැති හරක්රියදුරන් ඉන්න රටක්... නමුත් ඉන්නේ පිටරටක උදේ සවස අධිවේග වල රිය පදවනවා. මොනවද මේ කරන විහිළු...