IMG-LOGO

2024 පෙබරවාරි මස 21 වන බදාදා


ජාත්‍යන්තර මූල්‍ය අරමුදලේ නියෝජිත පිරිසක් දිවයිනට

(රංජන් කස්තුරි)

ශ්‍රී ලංකාවට ඇමරිකානු ඩොලර් මිලියන 260ක ණය වාරිකය ලබාදීම පිළිබඳව තීන්දුවක් ගැනීම සඳහා ජාත්‍යන්තර මූල්‍ය අරමුදලේ විශේෂ නියෝජිත පිරිසක් අද (15) දිවයිනට පැමිණියහ.

එම නියෝජිත පිරිස ශ්‍රී ලංකා මහ බැංකුව , මහා භාණ්ඩාගාරය සහ මුදල් අමාත්‍යාංශය සමඟ සඳුදා (18) සාකච්ඡා ඇරඹීමට නියමිත අතර එහිදී ශ්‍රී ලංකාවට එම ණය වාරිකය ලබාදීමට සුදුසුදැයි නිර්දේශ කරනු ඇතැයි පැවැසේ.

ජාත්‍යන්තර මූල්‍ය අරමුදල ශ්‍රී ලංකාවට ඇමරිකානු ඩොලර් මිලියන 105ක ණය පහසුකමක් අනුමත කළ අතර මේ වනවිට ඉන් වාරික 4ක් ලබාදී තිබේ.

පස්වන ණය වාරිකය ඉකුත් නොවැම්බර් මාසයේදී ලබාදීමට නියමිතව තිබුණද ඔක්තෝම්බර් මස අගදී සිදුවූ ව්‍යවස්ථා අර්බුදය හේතුවෙන් ණය ලබාදීම අත්හිටුවීමට ජාත්‍යන්තර මූල්‍ය අරමුදල තීරණය කෙරිණි.

ව්‍යවස්ථා අර්බුදය නිමවීමේන් පසුව නැවත ණය පහසුකම ලබා දෙන්නැයි ශ්‍රී ලංකාව ජාත්‍යන්තර මූල්‍ය අරමුදලින් ඉල්ලීමක් කළ අතර එම ඉල්ලීමට අනුව එම ණය පහසුකම නිර්දේශ කිරීම සඳහා විශේෂ නියෝජිත පිරිස දිවයිනට පැමිණ සිටිති.

ජාත්‍යන්තර මූල්‍ය අරමුදල වාරික හතරක් යටතේ මේ වනවිට ඇමරිකානූ ඩොලර්  මිලියන 1000ක පමණ ණයක් ලබාදී තිබේ.



අදහස් (12)

ජාත්‍යන්තර මූල්‍ය අරමුදලේ නියෝජිත පිරිසක් දිවයිනට

Amila Friday, 15 February 2019 12:31 PM

එයාලට ඕනෑ කොමිස් එක... අපේ අයට ඕනෑ කොමිස් එක ගැනත් කතාකරයි වගේ..!

:       106       214

Raveendra Friday, 15 February 2019 12:32 PM

හුරේ... ණය ලැබෙනෝ... අපේ ආරථික ප්‍රතිපත්ති හොඳ නිසා අපට ණය ලැබෙනෝ... දියවන්නා ඔය පිස්සන් කොටුවට ජයවේවා..!!! ලැබෙන ණය මුදල් ඉක්මනින් හොරාකෑමට ලැබේවා...!!! රථ ගාය තිබෙන 225 ක් වූ ගව රෑනට ඉක්මනින් රථ කල්කය ලැබේවා...!!!

:       115       270

Bangomunu. Friday, 15 February 2019 02:33 PM

ඔන්න බලන්න ගම්මන්ට, වංශට, නේෂ්ට හා දේවට ෂුවර් එකටම මල පනිනවා. ජ්‍යාත්‍යන්තර කියන වචනය ඒ අයට අරහංනේ. ඉන්දුලත් අපබ්‍රංශ වචන සෙට් එක දැනටම ලැහැස්තිකරන් ඇති මල්ලෙන් එලියට දාන්න. මේ ජපන් නියෝජිත මහත්තයට යන්න කියන්න. නැතිනං අපට මේ ටික දෙනාගේ කරච්චලය අහන්න තමයි වෙන්නේ....

:       243       301

Bangomunu.Saturday, 16 February 2019 08:17 AM

ඊළඟට මල පනින කෙනා තමයි ගැමුණු මහත්තයා. අප විවේචනය ගරු කරනවා. අදහස් උදහස් වලට ගරු කරනවා. ඒත්, බමුණු ඉහත සෙට් එක වගේමයි. ඉන්දුලගේ වරදක් කව්රු හරි පෙන්නුවොත්, ඔහු කියන්නේ ඒ අයට වෙන වචනයක්. ඔහුටත් මල පනිනවා.

:       0       52

menna Friday, 15 February 2019 03:28 PM

බඩේ ඉන්න දරුවා වෙනකන් ණයලු, අනිත් පැත්තෙන් තවත් ණය ගන්න පුළුවන්ලු. ණය හම්බ වෙනවලු... ලංකාව දියුණුයිනේ... ඇයි තවමත් නැහැ නැහැ කියලා කියන්නේ. ණය ගන්නවා, දන් දෙනවා. එක පැත්තක සල්ලි දන් සැලකුත් දුන්නා කියල පත්තරේ දැක්කා. ලංකාවේ මේ අසමබරතාවයට හේතුව මොකක්ද? අපේ අය ණය ගත්තා වගේ ණයවාරික හරියට ගෙවනවද? අපේ අය හරියට බදු එකතු කරගන්නවද? ස්වාමින් වහන්සේලා රෝහල් හදනවලු, රජයට කරන්න බැරි දේවල් කොහොමද ස්වාමින් වහන්සේලා කරන්නේ...? රජය ණය අරන්, පින් රැස් කරගන්න දන් දීලා, ස්වාමීන් වහන්සේලාට කියලා රෝහල් හදවා ගන්නවද? තැන තැන එක්රැස් වෙන කුණුවලට මොකද කරන්නේ? ණය වැඩිවෙනවත් සමගම කුණුත් වැඩිවෙනවාද? එක අතකට එකත් හොඳයි ලෝකයට ණය කියලා පෙන්නුවම අනෙකුත් වගකීම් (අපිරිසිදුකම, පරිසර විනාශය) වලින් පැනලා යන්න පුළුවන්නේ...

:       1       66

Sumith Friday, 15 February 2019 11:21 PM

ලංකාවේ නම් කට්ටිය සුද්ද කරලා තියෙන්නේ...

:       1       0

Sumith Friday, 15 February 2019 11:24 PM

ගවයෝ ගේන්න නම් මුදල් එපා. වැඩිපුරත් ඉන්නවා.

:       0       18

RaveendraSaturday, 16 February 2019 07:08 AM

සුමිත් මයා වෙත, ඔබ අදහස් කලේ දියවන්නා ඔය මඩුවට ඉන්න ගවයන් 225ට අමතරව ගේන්න එපා කියලද? නැත්නම් වෙන කුමක් හරිද...?

:       0       0

Nuwan Saturday, 16 February 2019 06:47 AM

ණය ගන්න අය රෙදි උස්සගෙන කෑගහනවා.... ගෙවාගන්න බැරියෝ කියලා.

:       0       0

Sumith Saturday, 16 February 2019 07:07 AM

බලාගෙන එන කට්ටියගේ පර්ස් එකට වදියි.

:       0       1

Ruwan Saturday, 16 February 2019 08:33 AM

2015ට කලින් ගත්තු ණයවලින් කරපු වැඩ පේන්නවත් තියෙනවා. ගෙවුණු වසර 3 ගත්තු ණය වලින් කරපු දෙයක් නැහැ. ආයේ ගන්න ණයවලටත් දෙයියන්ගේ පිහිටයි.

:       0       1

නුවන් Saturday, 16 February 2019 09:56 PM

ණය ගන්න එකේ කිසිම වැරැද්දක් නෑ. ලෝකේ හැම රජයක්ම ණය ගන්නවා. හැම ව්‍යාපාරයක්ම ණය ගන්නවා. මිනිස්සු ණය ගන්නවා. ඒ ණය යොදවන්නෙ මොකටද කියන එක තමා වැදගත් වෙන්නෙ. ණය අරගෙන බිල්ඩිමක් හදලා කුලියට දීලා හම්බ කරන එකයි, ණය අරගෙන පාටියක් දාන එකයි දෙකක්. ඒ නිසා බොරුවට ණය ණය කිය කිය විලාප තියෙන්නේ නැතුව ගත්ත ඩොලර් වලින් මොනවාද කරන්නෙ කියලා හොයලා බලන්න. අඩුමගානේ මාධ්‍යය මේ ප්‍රශ්නය අහන්නෙ නැත්තෙ ඇයි?

:       0       0

ඔබේ අදහස් එවන්න

දියත

රජරට දරුවන් සියයට 60කගේ පෙනීම දුර්වලලු
2024 පෙබරවාරි මස 21 163 1

අනුරාධපුර දිස්ත්‍රික්කයේ පාසල් යන දරුවන්ගෙන් 60% කට පමණ ඇස් පෙනීමේ දුර්වලතා මතුව ඇති බව අක්ෂි සායන කඳවුරු දොළහක දත්ත පදනම් කරගනිමින් අනාවරණය කරගත් බව ඇ


මල්වානේ නිවස සංවර්ධන ව්‍යාපෘතියකට
2024 පෙබරවාරි මස 21 1003 3

මල්වානේ පිහිටි හිමිකරුවෙක් නොමැති සුඛෝපභෝගී නිවස සහ අක්කර 15 ක් පමණ ඉඩම පිළිබදව සවිස්තරාත්මක යෝජනාවක් අමාත්‍ය මණ්ඩලයට ඉදිරිපත් කොට එය ඵලදායී සංවර්ධන


උද්ධමනය තවත් ඉහළට
2024 පෙබරවාරි මස 21 311 2

ජාතික පාරිභෝගික මිල දර්ශකයට අනුව ජනවාරි මස උද්ධමනය සියයට 6.5 දක්වා ඉහළ ගොස් ඇති බව ජන හා සංඛ්‍යා ලේඛන දෙපාර්තමේන්තුව ප්‍රකාශ කළේය.


පුංචි දියණියක් ජර්සි 45ක් ඇඳ ලෝක වාර්තාවක් තබයි
2024 පෙබරවාරි මස 21 497 0

ඇමෙරිකාවේ වොෂින්ටන් නුවර සෝෆියා හේඩ්න් නම් දියණියක් එකවර ජර්සි 45 ක් ඇඳගනිමින් ගිනස් ලෝක වාර්තාවක් තබා ඇත. ලෝක වාර්තාව තැබීමේදී සෝෆියාට ඇය ඇඳගන්නා සෑම


ශානි ගැන වාර්ථාවක් අධිකරණයෙන් ඉල්ලයි
2024 පෙබරවාරි මස 21 573 1

රහස් පොලිසියේ හිටපු ප්‍රධානී ශානි අබේසේකර මහතාට විශේෂ පොලිස් බළකා ආරක්ෂාව ලබාදීම පිළිබඳව ප්‍රගති වාර්තාවක් අධිකරණයට ඉදිරිපත් කරන ලෙස අභියාචනාධිකර


ශ්‍රී ලාංකික සංකල්පයෙන් එකමුතුව ගොඩ නගමු
2024 පෙබරවාරි මස 21 290 4

ශ්‍රී ලාංකිකයන් ලෙස සියලුදෙනා එකට එක්වුවහොත් රට ශීඝ්‍ර සංවර්ධනයක් කරා ගෙන යමින් වඩා සුරක්ෂිත රටක් මතු පරපුරට ගොඩනඟා දිය හැකි බව ජනාධිපති රනිල් වික්‍


මේවාටත් කැමතිවනු ඇති

හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ 2024 පෙබරවාරි මස 19 150 0
හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ

ශ්‍රී ලංකා ප්‍රමිති ආයතනය (SLSI) විසින් සංවිධානය කරන ලද, ශ්‍රී ලංකා ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙල (SLNQA) 2022 හි ඉහළ ගුණාත්මකභාවය වෙනුවෙන් වූ කැපවීම ඇගයෙමින් හලාල් ප්

නීතිමය විභේදනයත් සමඟම ශ‍්‍රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් නව ගමනක් අරඹයි 2024 පෙබරවාරි මස 13 220 0
නීතිමය විභේදනයත් සමඟම ශ‍්‍රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් නව ගමනක් අරඹයි

දශක 6කට අධික ඉතිහාසයකට උරුමකම් කියන ශ‍්‍රී ලංකාවේ පුරෝගාමී රක්ෂණ සමාගම වන ශ‍්‍රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් සිය ජීවිත හා සාමාන්‍ය රක්ෂණ ව්‍යාපාර නීත්‍යානුකූල

හලාල් කවුන්සිලය NCE අපනයන සම්මාන උළෙලේ දී රනින් පිදුම් ලබයි 2024 පෙබරවාරි මස 12 248 0
හලාල් කවුන්සිලය NCE අපනයන සම්මාන උළෙලේ දී රනින් පිදුම් ලබයි

හලාල් ප්‍රතීතන කවුන්සිලය (Halal Accreditation Council), ජාතික අපනයනකරුවන්ගේ මණ්ඩලයේ (NCE) සංවිධානත්වයෙන් 2023 දෙසැම්බර් 8වන දින පැවැත්වුණු 31 වැනි NCE අපනයන සම්මාන උළෙලේ දී අඛණ්