IMG-LOGO

2024 ජුලි මස 15 වන සඳුදා


චන්ද්‍රා කළුආරච්චි දිවි රඟමඩලින් සමුගනී

(ආරියරත්න රණබාහු)

ප්‍රවීණ රංගන ශිල්පීනි චන්ද්‍රා කළුආරච්චි මහත්මිය  අද (1) පස්වරුවේ අභාවප්‍රාප්ත වූවාය.

මිය යන විට 76 වැනි වියේ පසූවු  ඇය දෙදරු මවකි.

ජනප්‍රිය ගායක සහ ප්‍රවීණ සංගීතඥයකු වූ ලක්ෂ්මන් විජේසේකර මහතාගේ බිරිඳ වූ ඇය වේදිකා සහ ටෙලි නාට්‍ය රංගන ශිල්පිනි අමා විජේසේකර මහත්මියගේ මවද වේ.

1964 වසරේ දී වේදිකා ගතවූ ප්‍රේම රංජිත් තිලකරත්නගේ ‘වහලක් නැති ගෙයක්’ වේදිකා නාට්‍යයේ රංගනය වෙනුවෙන් හොඳම නිළියට හිමි සම්මානය දිනාගත් ඇය ‘එරබොදු මල් පිපිලා’, ‘කැළණි පාලම’ ඇතුළු නාට්‍ය රැසක රඟ පැවාය.

දහසක් සිතුවිලි, මොකද වුණේ, රොමියෝ ජුලියට්, ලක්සෙට කොඩිය, තුං මංහන්දිය, වැලි කතර, සිංගප්පූරු චාලි, මාතර ආච්චි, හත්දින්නත්තරු,  සිහසුන, ජීවන ගංගා, දිනුම් කණුව, සිරිල් මල්ලී, ආශා වසන්තයේ දවසක්, පාරදිගේ, දඬු මොනර, ආරාධනා, පවුරු වළලු, සෙයිලම ඇතුළු චිත්‍රපට 40 කට ආසන්න ගණනක විවිධ චරිත නිරූපණය කර ඇති ඇය වඩාත් අම්මාගේ චරිතය රඟපෑමෙන් ප්‍රේක්ෂක ප්‍රසාදයට පත්වුවාය.

පසු කලෙක ටෙලි නාට්‍ය රංගනයට ද පිවිසි ඇය නාට්‍යයන්හි හඬකැවීම් ශිල්පිනියක් ලෙස ද කටයුතු කර ඇත.

දේහය ගල්කිස්ස කලාපුර අංක 140/31/s නිවසේ තැන්පත් කර ඇති අතර අවසන් කටයුතු පසුව දැනුම් දෙනු ලැබේ.



අදහස් (19)

චන්ද්‍රා කළුආරච්චි දිවි රඟමඩලින් සමුගනී

sirimal Friday, 01 November 2019 01:17 PM

ඉතාම කණගාටුදායක ආරංචියක්... බොහෝ කාලයක් තිස්සේ වේදිකාව, පුංචි තිරය සහ සිනමාව තුළ රැඳීසිටිමින් සුවිසල් සේවයක් ඉටුකළ ප්‍රතිභාපූර්ණ කලාකාරිණියක්... කළුආරච්චි මහත්මියට නිවන්සුව ලැබේවා...!!! 

:       644       508

. රොහාන් දයාදර පැරිස් Friday, 01 November 2019 02:49 PM

ප්‍රංශයේ ජීවත්වෙන ශ්‍රී ලාංකිකයින්ගේ බලවත් ශෝකය ... චන්ද්‍රා කළුආරච්චි මැතිණියට නිවන් සුව පතමු.

:       162       141

ලසන්තSaturday, 02 November 2019 01:18 AM

එතුමියට අජරාමර නිවන්සුව පතමු...

:       0       10

අනුර ‌‌‌සෝමසිංහ Friday, 01 November 2019 05:08 PM

නිවන් සැප ලැබේවා ඔබතුමියට...!!!

:       1       138

ධම්ම Friday, 01 November 2019 05:56 PM

ඔබට නිවන් සැප ලැබේවා...!

:       33       63

Fonseka Friday, 01 November 2019 06:02 PM

අනේ අපිට සංගීතය උගන්වපු අපේ ලක්ෂ්මන් සර් තනි වුණා එහෙනම්. හිතා ගන්නවත් බැහැ.

:       6       114

shantha QatarSunday, 03 November 2019 02:15 PM

මෑණියනි, ඔබට අජරාමර නිවන් සුව...!

:       0       11

Demuni de silva Friday, 01 November 2019 08:36 PM

නිවන් සුවය ලැබේවා!

:       2       1

Raveendra Friday, 01 November 2019 09:23 PM

ඔබතුමියට නිවන් සුව අත්වේවා !!!!

:       1       1

ලුම්බිණි Friday, 01 November 2019 10:14 PM

ඔබට නිවන් සුව!

:       2       1

Duncan Friday, 01 November 2019 10:35 PM

ඕස්ට්‍රේලියාවේ ජීවත්වෙන ලාංකිකයින්ගේ බලවත් කණගාටුව..

:       2       36

Sarasi Saturday, 02 November 2019 01:18 AM

එතුමියට නිවන් සුව පතමි. හරිම වැදගත් පවුල් ජීවිතයක් ගත කළ අහිංසක යුවලකි. ඒ යහපත් කලා ජීවිතය අද කාලයේ ඇත්තේ කොතැනදැයි නොදනිමි...

:       37       51

ලංකා අත්පත්තු Saturday, 02 November 2019 04:30 AM

කටාර්වල ජීවත් වෙන සියලු ශ්‍රී ලාංකිකයින්ගේ බලවත් ශෝකය ප්‍රකාශ කරමු. මැතිණියනි, ඔබට නිවන් සුව පතමු.

:       113       27

chinthaka Saturday, 02 November 2019 09:51 AM

ඔබතුමියට නිවන් සුව ලැබේවා... !!!

:       22       4

sampath Saturday, 02 November 2019 10:44 AM

ඔබතුමියට නිවන්සුව අත්වේවා..!!

:       20       4

සුදත් ශ්‍රී Saturday, 02 November 2019 03:06 PM

එතුමියට නිවන් සුව ලැබේවා!

:       14       0

leel gunawardena Saturday, 02 November 2019 09:56 PM

නෙදර්ලන්තයේ ජිවත් වන ශ්‍රී ලාංකිකයන්ගේ බලවත් ශෝකය. ඔබට නිවන් සුව !

:       46       36

NAK Sunday, 03 November 2019 08:00 AM

ඔබට නිවන් සුව!

:       14       3

Chitral Sunday, 03 November 2019 04:38 PM

ඔබට නිවන් සුව මෑණියනි..,

:       0       0

ඔබේ අදහස් එවන්න

එසැණ පුවත්

ෆොන්සේකාගෙන් සජබට රතු එළියක්
2024 ජුලි මස 15 63 0

පක්ෂය තමාට සලකන්නේ මේ විදියට නම් ඉදිරි ජනාධිපතිවරණයේදී සජිත් ප්‍රේමදාස මහතාට වැඩ කිරීමට සූදානම් නැතැයි සමගි ජන බලවේගයේ සභාපති පාර්ලිමේන්තු මන්ත්‍


මුද්‍රිත විදුලි බිල්පත අනිවාර්යයි
2024 ජුලි මස 15 359 0

පාරිභෝගිකයන් ඉල්ලා සිටින විට මුද්‍රිත විදුලි බිල්පතක් නිකුත් කිරීම අනිවාර්ය බව ශ්‍රී ලංකා මහජන උපයෝගීතා කොමිෂන් සභාව ප්‍රකාශ කරයි.


හිරුණිකාට ඇප දෙනවාද? නැද්ද? : තීන්දුව 22
2024 ජුලි මස 15 303 0

තරුණයකු කළු පැහැති ඩිෆෙන්ඩර් රථයකින් පැහැර ගෙන ගොස් අයුතු ලෙස සිරකර තබා පහර දීම ඇතුළු චෝදනා 18 කට වරදකරු වී වසර 03 සිර දඬුවම් නියම වූ හිටපු පාර්ලිමේන්තු ම


කොස්තාපල්ලා හැප්පූ බස් රියදුරා අත්අඩංගුවට
2024 ජුලි මස 15 645 0

මීගොඩ පොලිස් ස්ථානයට අනුයුක්තව රථ වාහන රාජකාරියේ යෙදී සිටි පොලිස් නිළධාරීන් දෙදෙනෙකු යතුරු පැදියක ගමන් කරමින් සිටියදී දික්හැතැප්ම ප්‍රදේශයේ දී අනත


ගාල්ල බන්ධානාගරයේ කටයුතු සීමා කරයි
2024 ජුලි මස 15 208 0

ගාල්ල බන්ධනාගාරයේදී පසුගියදා මියගිය රැඳවියා මොලේ උණ රෝගය හේතුවෙන් මියගොස් ඇතැයි පශ්චාත් මරණ පරීක්‍ෂණයෙන් තහවුරු වීම නිසා එම බන්ධනාගාරයේ කටයුතු සති


කොල්ලුපිටියේ අනතුරක්: මනාල යුවළට තුවාල
2024 ජුලි මස 15 2032 0

මනාල යුවළක් පෙරටු කොට ගත් රථ පෙළක මංගල රථය සහ තවත් මෝටර් රථයක් කොල්ලුපිටිය ගාලු පාරේ පාසල පටුමග ප්‍රදේශයේදී අද (15) අලුයම එකිනෙක ගැටී මාර්ගයේ ගමන් ගත් තව


මේවාටත් කැමතිවනු ඇති

වැලිබල් ෆිනෑන්ස්, ශක්තිමත් මූල්‍ය ප‍්‍රතිඵලයක් වාර්තා කරයි 2024 ජුලි මස 13 95 0
වැලිබල් ෆිනෑන්ස්, ශක්තිමත් මූල්‍ය ප‍්‍රතිඵලයක් වාර්තා කරයි

වැලිබල් ෆිනෑන්ස් ගෙවුණු වසර 17ක කාලය පුරාවට ශ‍්‍රී ලංකාවේ මූල්‍ය ආයතනයන් අතර ප‍්‍රමුඛස්ථානයක් හිමි කර ගනිමින් 2023/24 මූල්‍ය වර්ෂයේදී සිය මූල්‍ය විශිෂ්ටත

ශ්‍රී පාද අඩවිය සුපිරිසිදු කරන්නට සියපත ෆිනෑන්ස් වෙතින් “නැමදුමෙන් පසු ඇමදුම” 2024 ජුනි මස 20 931 0
ශ්‍රී පාද අඩවිය සුපිරිසිදු කරන්නට සියපත ෆිනෑන්ස් වෙතින් “නැමදුමෙන් පසු ඇමදුම”

බුදුරජාණන්වහන්සේගේ, ශිව දෙවියන්ගේ, ආදම්ගේ සහ ශාන්ත තෝමස් අපෝස්තුළුතුමාගේ පා සටහන යනාදී වශයෙන් විවිධ ආගමික සම්ප්‍රදායන් මුල් කරගනිමින් ශ්‍රී පාද ස්ථ

කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ 2024 අප්‍රේල් මස 09 1817 1
කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ

ස්වභාවික ශාකසාර අඩංගු ආයුර්වේදයේ විශිෂ්ඨත්වය රැඳි personal care සහ රූපලාවණ්‍ය නිෂ්පාදන පෙළක් සමග ලොව පුරා ජනතා විශ්වාසයට පාත්‍ර වූ දැවැන්ත සමාගමක් වන Himalaya Wellness

Our Group Site