IMG-LOGO

2024 ජුලි මස 15 වන සඳුදා


‘‘ගෝඨාභය රාජපක්ෂට මගේ කනගාටුව‘‘

(බිඟුන් මේනක ගමගේ) 

ශ්‍රී ලංකා පොදුජන පෙරමුණේ ජනාධිපති අපේක්ෂක ගෝඨාභය රාජපක්ෂ මහතාට අපහාස වන ආකාරයෙන් කෝට්ටේ ප්‍රදේශයේ අත් පත්‍රිකාවක් බෙදීමේ සිදුවීම ගැන තමා ගෝඨාභය රාජපක්ෂ මහතාට කණගාටුව පළ කරන්නේ යැයි පොදු සැපයුම් හා ආර්ථික ප්‍රතිසංස්කරණ ඇමැති හර්ෂ ද සිල්වා මහතා ‘ලංකාදීප’ යට අද (11) පැවැසීය.

මෙම අත්පත්‍රිකා බෙදීමට තමාගේ දේශපාලන ක්‍රියාකාරිකයකු සම්බන්ධ වී ඇතැයි ද තමා එය කිසිසේත් අනුමත කරන්නේ නැතැයි ද අමාත්‍ය හර්ෂ ද සිල්වා මහතා අවධාරණය කර කීය.

වසර දහයකට ආසන්න වන තම දේශපාලන ජීවිතයේදී කිසි දවසක තමා මඩ දේශපාලනයට අවතීර්ණ වී නැතැයි ද පුද්ගල අපහාසය යනු තමා අනුමගමනය කරන දේශපාලන මාර්ගය නොවන්නේ යැයි ද හර්ෂ ද සිල්වා මහතා පැවසීය.

මෙම සිදුවීම වී ඇත්තේ තමාගේ කිසිදු අනුදැනුමකින් තොරව යැයි ද එයින් අපහසුතාවයට පත් වූ සියලු පාර්ශ්වයන්ට නැවත නැවතත් කනගාටුව පළකරන්නේ යැයි ද හර්ෂ ද සිල්වා මහතා වැඩිදුරටත් සඳහන් කළේය.

 

 

 



අදහස් (28)

‘‘ගෝඨාභය රාජපක්ෂට මගේ කනගාටුව‘‘

Cisco Monday, 11 November 2019 12:45 PM

දුදනන් ඇසුරු කළත් මහත්මා ගතිගුණ එළියට එනවා.

:       227       237

ලියනගේ Monday, 11 November 2019 02:51 PM

තම දේශපාලන ජීවිතයේදී කිසිදවසක තමා මඩ දේශපාලනයට අවතීර්ණ වී නැතැයිද පුද්ගල අපහාසය යනු තමා අනුගමනය කරන දේශපාලන මාර්ගය නොවන්නේ නම් ඉදිරියේදී සෑම දේශපාලකයෙකුම ඔවුන්ගේ දේශපාලන ක්‍රියාකාරින් දැනුවත් කොට යලිත් මෙවැනි සිදුවීම් සිදුවීමට පෙර වළක්වාගැනීමට කටයුතු කරන්න. මෙම සිදුවීම 2015 ජනවාරි 8 වැනිදාට පසු සිදුවූ එකම සිදුවීම නිසා මෙයට ප්‍රචාරයක් ලැබී තිබේ..

:       178       99

wajiraMonday, 11 November 2019 04:09 PM

අද මෙවැනි පත්‍රිකා ලංකාව පුරාම බෙදමින් තිබියදී හොයාගෙන ඇත

:       0       10

BamunuarachchiTuesday, 12 November 2019 08:15 AM

අසු උන නිසා. ඕකට තමයි කියන්නේ දැක්කොත් බුවා නොදැක්කොත් එබුවා කියලා.

:       0       8

සේන Monday, 11 November 2019 01:06 PM

අහුවුණු නිසයි, අත් දෙක හෝදගන්න හදන්නේ...

:       305       574

gamarala Monday, 11 November 2019 01:07 PM

කණගාටුව ප්‍රකාශ කිරීම ගැන ස්තුතියි. එහෙත් සිදුවූ හානිය අපමණයි. කළය බිඳී ඇත. පැලැස්තරය නිසා වතුර නොගියත් කැළල මැකිය නොහැකි බව අමතක කරන්න එපා.

:       58       380

MaheeMonday, 11 November 2019 04:12 PM

ඔබ වගේම මමත් එතුමාට ස්තුති කරනවා කණගාටුව පලකිරීම ගැන. හැබැයි මහත්තයෝ, ඔබ මේක පෙන්නලා තියෙන්නේ 21 වැනි සියවසේ සිදුවුණ බරපතලම අපරාධය වගෙයි නේද? මැකිය නොහැකි කැළල? ඔය කොයි දේශපාලුවටද මේ ආත්මෙදිවත් මකන්න බැරි කැළැල් නැත්තේ? ඒවා සමහරක් ඇත්ත සමහරක් බොරු

:       1       9

ගල්කටස් Monday, 11 November 2019 01:12 PM

යූ.එන්.පී. එකේ ඉතිරි වෙලා ඉන්න හොඳ මිනිසුන් මේ වගෙ දේකට පැටලීම ගැටළුවක්... එ්ත් ඉතිං සජිත් දිනවන්න එයාගේ උපදෙස් ඉටු කරන්න එපැයි. එ්ත් ඔබ වැනි මහත්මයන්ට මෙවැනි දේවල් නොවටී. ඔබ ප්‍රධාන අපේක්ෂකයන් දෙදෙනා දෙස බලන්න.. ගොඨාභය මහත්මයාගෙ කථා දෙස බලා ලංකාවට අවශ්‍ය දෙශපාලන සංස්කෘතිය හදන්න සජිත්ට උපදෙස් දෙන්න. ලංකාවේ තරුණ පරපුර ගැලරි දේශපාලනය අනුමත කරන්නේ නැත...

:       212       651

සුමතිපාල Monday, 11 November 2019 01:15 PM

කාගේ අනුදැනුමකින් එය කළාද කියා රටට හෙලිකිරීමත් එකසේ වැදගත්...

:       2       314

sirimal Monday, 11 November 2019 01:23 PM

උගත් වගේම මහත්මා ගතිගුණ ඇති ඉතා දුර්ලභ වර්ගයේ දේශපාලනඥයෙක්...

:       535       318

SLMonday, 11 November 2019 02:58 PM

අනේ යන්න ශ්‍රීමාල්... කුජීත වැඩ කරලා මට්ටු වුණාම බබාපාර්ට් දානවා...!!!

:       43       1117

sirimalMonday, 11 November 2019 03:20 PM

මේ මනුස්සයා අඩුගණනේ සමාව හරි ගත්තා. අනිත් මිනිස්සු කලේ වැරද්දක් පෙන්නලා දුන්න මිනිස්සු අතුරුදන් කරපු එකනේ...

:       429       193

සුගත් Monday, 11 November 2019 04:47 PM

88/89 යුගයේ වුන දේවල් ගැනද කිව්වෙ?

:       0       4

sirimalMonday, 11 November 2019 05:57 PM

අනිත් අතට මේ උන්නැහේ ඒවගේ වැඩකට සම්බන්ධයි කියලා ඔප්පු කරන්න ඔබ ළඟ සාක්ෂි තියෙනවා නම් වහාම මැතිවරණ කොමසාරිස්ට හරි වෙනත් නිසි බලධාරියෙකුට ඒවා ඉදිරිපත් කර එයාට විරුද්ධව නීත්‍යානුකූල පියවරක් ගන්නා ලෙස ඉල්ලා සිටින්න. එහෙම නැතුව මේ නිකන් හිතට ආවට බේගල් ඇද බානවා නම් අපේ කාලය කන්නේ නැතුව ඔබතුමාගේ වැඩක් බලාගෙන නිකන් ඉන්න...

:       0       0

චිත්‍රානන්ද Tuesday, 12 November 2019 01:12 AM

අඩුම ගානේ මේ මනුස්සයා බොරුවට හරි සමාව ඉල්ලනවා.

:       0       0

යාපාTuesday, 12 November 2019 05:08 AM

රටට මොනවා කරත් වහලුන් සේ එජාපයට කඩේ යන අයටනම් මේ ගොනාට ඇන්දවීම් හොදටම පිළිගැනීමට කරුණුය. අහෝ වහල්බව..............

:       0       1

රජින්ද Monday, 11 November 2019 01:34 PM

තමාගේ ලේකම් කෙනෙක්වත් තමාගේ ප්‍රතිපත්තීන්ට අනුව හසුරුවා ගන්න බැරි ඔබතුමාලා මොනවද ජනතාවට කියන්න හදන්නේ...? මොනවා කළත් ඒවා පිළිගන්න කියලද?

:       41       428

jayantha Monday, 11 November 2019 02:24 PM

තව තවත් U.N.P ඡන්ද අඩුවෙන එක තමයි වෙන්නේ...

:       19       261

Jagath Monday, 11 November 2019 02:28 PM

ඔය වගේ වැඩ වලින් පාවෙන U.N.P ඡන්ද තවත් අඩුවෙන එක ස්ථිරයි...

:       40       365

සේනක Monday, 11 November 2019 06:14 PM

පාවෙන ඡන්ද කොහොමද යූ.එන්.පී ඡන්ද වෙන්නේ? දන්නේ නැති නිසා අහන්නේ කියන්න පුළුවන්ද..?

:       0       3

anura Monday, 11 November 2019 02:45 PM

ඔබතුමා කිරි බින්දුවක් ගොම කලයක තියෙන... අපිටත් කණගාටුයි ඔබ වැනි උගත් යහපත් පුද්ගලයන්ට තැනක් නොදීම ගැන. දැන්වත් ඔබතුමා ඉදිරිය ගැන සිතා තීරණයක් ගන්න.

:       313       216

Rasika Monday, 11 November 2019 03:58 PM

මේ වැඩ බැරි මඩ ටීම් එක නිසා මේ වෙනකොට සජිත් ප්‍රේමදාස මහත්තයා තමන්ගේ දේශපාලනයට කරගෙන තියෙන්නෙ ලොකු ඩැමේජ් එකක්. දැන්නම් සජිත් මහත්තයට ආපසු හැරිලා නිවැරදි කරගන්න බැරි තරමට සජිත් මහත්තයාගේ වටේ ඉන්න ⁣සගයො ටික එකතුවෙලා ඒ මනුස්සයා වලට දාලා ඉවරයි. එතුමගේ උපදේශකයෝ ටිකත් එතුමා අමාරුවේ දාලා එතුමා පරාජයේ මුවවිටටම ගෙනත් ඉවරයි. ගෝඨාභය මහත්තයගේ පොලිටිකල් කැම්පේන් එකත් එක්ක බලනකොට කැම්පේන් එක ඉතා පහත් තත්වයට වැටිලා කියලා තමයි කියන්න තියෙන්නේ...

:       0       5

බණ්ඩාර Monday, 11 November 2019 04:46 PM

ආයෙත් අහලා.... මේ ලංකාවේ කිසිම දේශපාලකයෙක් තවත් පක්ෂයකට මඩ ගහන්නේ නෑ. මං බැලුවා මේ මොකද කියලා.

:       0       0

prakaash Tuesday, 12 November 2019 12:16 AM

මොකුත් නොදන්නා බබා.බඩුත් එක්කම මාට්ටු වෙච්ච නිසයි මෙහෙම කියන්නේ.ලැජ්ජයි.

:       0       0

Raveendra Tuesday, 12 November 2019 01:49 AM

පුද්ගලිකව අප දියවන්න ඔයේ ඉන්න 225 "මහ එකාගේ සිට පොඩිඑකා දක්වා "කිසිඳු පැහැදීමක් නැත. මෙසේ සඳහන් කිරීමට අප කිසිලෙස පැකිලෙන්නේද නැත. නමුත් මොහු අනිකාගේ ඇඳුම් සේදීම පිළිබඳව විවේචනය කිරීම, තමන්ගේ අප්‍රසාදය පළකිරීම සහ ඒ පිළිබඳව තමන්ගේ කණගාටුව ප්‍රකාශ කිරීම අප ඉහළින්ම අගය කරන්නෙමු. අපට මොහු ගැන වැදගත් නැත. කව්රු වුවත් හොඳ නම් හොද ලෙස පැවසීමට අප පසුබට වන්නේද නැත.

:       0       1

යාපා Tuesday, 12 November 2019 05:06 AM

ඔක්කොම කරලා මාට්ටු උනාම හොද නම දාගන්න හදනවා.මේ රටේ මිනිස්සු හරක් කියලා හිතුවට ඔබලාගේ ඔය නිරුවත හෙලිවී හමාරය .මෙය අතටම අසු නොවූවේනම් මොහු තවමත් මෙය කරගෙන යන්නේය.

:       0       1

Sunil Tuesday, 12 November 2019 05:11 AM

චන්දෙන් පස්සේ සමාව ප්‍රකාශ කරන්න.

:       0       0

Wasantha Tuesday, 12 November 2019 05:41 AM

මම ගෝඨට. නමුත් ඔබට මගේ ගෞරවය. මේ විදියට දේශපාලනය කරන්න.

:       0       1

ඔබේ අදහස් එවන්න

දියත

පුත්තලමේ මන්ත්‍රී සබ්රි ඉඩමක් බලෙන් අල්ලාගෙන
2024 ජුලි මස 15 334 0

පුත්තලම නගරයේ වානිජ වටිනාකමකින් යුත් රජයට අයත් ඉඩමක් පුත්තලම දිස්ත්‍රික් පාර්ලිමේන්තු මන්ත්‍රි අලි සබ්රී රහිම් මහතා නීති විරෝධිව අත්පත් කර ගෙන ඇති


එන්නතක් විසවී දරුවන් 11කට අසාධ්‍යයි
2024 ජුලි මස 15 1322 0

පාසල් දරුවන් පිරිසකට මිහින්තලේ රෝහලෙන් ලබාදුන් එන්නතක් හේතුවෙන් පාසල් සිසුන් එකළොස් දෙනකු ආසාධ්‍ය තත්වයට පත්ව අනුරාධපුර ශික්ෂණ රෝහලට ඇතුලත් කොට ති


නාම යෝජනා කැඳවන දිනය මේ මස අග
2024 ජුලි මස 14 613 0

ජනාධිපතිවරණයට නාම යෝජනා කැඳවන දිනය මෙම මස අගදී මැතිවරණ කොමිසම ප්‍රකාශයට පත් කරනු ඇතැයි එම කොමිසමේ සභාපති එන්.එම්.ආර්.එල්. රත්නායක මහතා ප්‍රකාශ කළේය.


පාතාලය මර්දනය කරනු- මැති ඇමැතිවරු ඉල්ලති
2024 ජුලි මස 14 885 0

පාතාලය මර්දනය කිරීමට දැඩි වැඩපිළිවෙළක් ක්‍රියාත්මක කළ යුතු බවට මැති ඇමතිවරුන් පිරිසක් ජනාධිපතිවරයාගෙන් දැඩිව ඉල්ලීමක් කර ඇතැයි වාර්තා වේ.


තනතුරුවලින් මාව ඉවත් කරන්න කාටවත් බෑ
2024 ජුලි මස 14 961 0

සමඟි ජන බලවේගයේ සභාපති ධූරයෙන් සහ කැලණිය ආසනයේ සංවිධායක ධුරයෙන් තමන් ඉවත් කිරීමට කිසිවෙක්ට නොහැකි බවත් එසේ කළනොහැකි ලෙස අධිකරණය පැනවූ වාරණ නියෝගය මේ


පොහොට්ටුව ජනපතිට සති 2 ක් කල් දෙයි
2024 ජුලි මස 14 1264 0

සමග ජන බලවේගය ඇතුළු විපක්ෂයේ දේශපාලන පක්ෂ වලින් මන්ත්‍රීවරුන් විසිපස් දෙනෙකු කැඳවාගැනීම සඳහා ශ්‍රී ලංකා පොදු ජන පෙරමුණ ජනාධිපති රනිල් වික්‍රමසිංහ ම


මේවාටත් කැමතිවනු ඇති

වැලිබල් ෆිනෑන්ස්, ශක්තිමත් මූල්‍ය ප‍්‍රතිඵලයක් වාර්තා කරයි 2024 ජුලි මස 13 65 0
වැලිබල් ෆිනෑන්ස්, ශක්තිමත් මූල්‍ය ප‍්‍රතිඵලයක් වාර්තා කරයි

වැලිබල් ෆිනෑන්ස් ගෙවුණු වසර 17ක කාලය පුරාවට ශ‍්‍රී ලංකාවේ මූල්‍ය ආයතනයන් අතර ප‍්‍රමුඛස්ථානයක් හිමි කර ගනිමින් 2023/24 මූල්‍ය වර්ෂයේදී සිය මූල්‍ය විශිෂ්ටත

ශ්‍රී පාද අඩවිය සුපිරිසිදු කරන්නට සියපත ෆිනෑන්ස් වෙතින් “නැමදුමෙන් පසු ඇමදුම” 2024 ජුනි මස 20 918 0
ශ්‍රී පාද අඩවිය සුපිරිසිදු කරන්නට සියපත ෆිනෑන්ස් වෙතින් “නැමදුමෙන් පසු ඇමදුම”

බුදුරජාණන්වහන්සේගේ, ශිව දෙවියන්ගේ, ආදම්ගේ සහ ශාන්ත තෝමස් අපෝස්තුළුතුමාගේ පා සටහන යනාදී වශයෙන් විවිධ ආගමික සම්ප්‍රදායන් මුල් කරගනිමින් ශ්‍රී පාද ස්ථ

කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ 2024 අප්‍රේල් මස 09 1801 1
කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ

ස්වභාවික ශාකසාර අඩංගු ආයුර්වේදයේ විශිෂ්ඨත්වය රැඳි personal care සහ රූපලාවණ්‍ය නිෂ්පාදන පෙළක් සමග ලොව පුරා ජනතා විශ්වාසයට පාත්‍ර වූ දැවැන්ත සමාගමක් වන Himalaya Wellness

Our Group Site