IMG-LOGO

2024 ජුලි මස 17 වන බදාදා


ඉසෙඩ්-ඩී ඇළට වැටුණු තනියා තනියම ගොඩඑයි

නිමල් ජයරත්න

පොළොන්නරුව මාදුරුඔය ඉසඞ්.ඞී ප‍්‍රධාන ඇලට  අද (29) අලූයම අරලගංවිල ඇල්ලේවැව ප‍්‍රදේශයෙන් වැටුන වන අලියෙකු අරලගංවිල වීරාන ප‍්‍රදේශයෙන් තනියම ගොඩවි වීරාන රක්ෂිතයට පලා ගොස් ඇති බව වෙහෙරගල වනජිවි නිලධාරීහු පැවසුහ.

ඉසඞ්.ඞී ඇලට මිට පෙර වන අලින් වැටුන අවස්ථාවලදි කඹ, ටයර් සහ කර ආධාරක යොදා එම අලින් ගොඩ ගැනිමට පැය ගණනාවක් තමන්ට වෙහෙස විමට සිදු වු බවත් අද දින වැටුනු මෙම වන අලියා තනියම ගොඩ ඒම විරල අවස්ථාවක් බව වෙහෙරගල වනජිවි නිලධාරින් පෙන්වා දෙති.

වසර තුනක කාලයක් තුල වන අලි 18 දෙනෙකු මෙම ඉසඞී.ඞී ඇලට වැටි ඇති බවත් ගත වු සති දෙකක කාලය තුල මෙම අලියාද සමග වන අලින් හතර දෙනෙකු වැ⁣ටි ඇත.

මෙම ඇලට මේ වන විට වැටි ඇති වන අලි 58 දෙනාගෙන් තනියම ගොඩ ආ දෙවන අලියා මෙය බවද වෙහෙරගල අඩවි ආරක්ෂක යු.ඞී.ජේ.පි.එම්. ආරියසිංහ මහතා සදහන් කලේය.

අද දින වැටුන වන අලියාගේ වයස අවුරුදු 25 ක පමණ වන බවත් මෙලෙස ඇලට වැටිමට ප‍්‍රධාන හේතුව වන්නේ මේ දිනවල පවතින දැඩි නියං තත්වය හේතුවෙන් මාදුරුඔය ජාතික වනෝද්‍යානයේ වන අලි ආහාර සහ ජලය සොයා ගම් වැදිම බවද ආරියසිංහ මහතා සදහන් කලේය.



අදහස් (12)

ඉසෙඩ්-ඩී ඇළට වැටුණු තනියා තනියම ගොඩඑයි

ravi Wednesday, 29 April 2020 08:00 AM

හරිම ලස්සන පින්තුර...

:       20       394

KrisWednesday, 29 April 2020 12:50 PM

රව් ඔබ මේ ඇලට වැටුණ අලියාගේ ලස්සන විතරද දුටුවේ .? ඌ තමන්ගේ උට්ඨාන විරියෙන් කාගෙවත් උදව් උපකාරයක් නොමැතිව තනිවම ගොඩ උන එක අපටත් ආදර්ශයක් නොවේද? උත්සාහවන්තයා ජය ගනී කියන එක අපට පමනක් නොව එයාලාටත් පොදුයි.

:       2       28

පුජා Wednesday, 29 April 2020 08:53 AM

"මම මොකටද කාටවත් කරදර කරන්නේ " කියල හිතල ස්වෝත්සාහයෙන් ,ගොඩ උන අසරණයෙක්. පව්.

:       0       20

maheshika Wednesday, 29 April 2020 09:00 AM

ඇඳිරි නිතීය නිසා අලියා කරදරයක් නැතුව ගොඩ ගිය. ඇඳිරි නීතිය නොතිබුනානම් අලියා ගොඩ එන හැටි බලන්න එන මිනිස්සු නිසා අලියට ඕන දේ කරන්න බැරි වෙනවා. අලියා ස්වාධීනව තීරණය කරලා ගොඩ ගිය. ඇදිරි නීතියට පින් සිද්ධවෙන්න අලියා ගොඩ...

:       0       13

AjithD.L Wednesday, 29 April 2020 01:41 PM

Z -D ඇළ වගෙ තවත් ඇළක් දියවන්නාව අසලින් කපන්න... බොහොම වටිනවා...

:       0       35

leegunawardena Wednesday, 29 April 2020 05:34 PM

මෙ අපේ වන සම්පත මෙවැනි සතුන් පමණක් නොව සෑම සතෙකුටම වතුරට වැටෙන වෙලාවක අනතුරක් නොවී ගොඩ ඒමට ක‍්‍රමවෙදයක් සකස් කළ යුතු බව කාරුණිකව දැනුම් දෙමි.

:       2       32

kumarageThursday, 30 April 2020 04:47 AM

අපේ පැරණි මුතුන් මිත්තෝ වැව් බදින්න තරම් ශූර උනා. ඒ වැව් වලට වැටිලා එක අලියෙක් මලාද ? දැන් මේ වැව් Z D ඇළ වගේ එකක් බදිද්දී මේ කාලේ ඉංජිනේරුවන්ට ඇයි බැරි උනේ පඩි පේලි ටිකක් බදින්න. එහෙම කළානම් වනජීවී එකේ අයට ඔච්චර නහින්න ඕනෙද ? ඇයි දැන්වත් ඒ වැඩේ කරන්න බැරි..??

:       1       13

ලුම්බිණි Thursday, 30 April 2020 12:56 AM

මේ ඇල නිර්මාණය කරපු අයට සම්මාන දෙන්න වටිනවා.

:       27       3

jaya Thursday, 30 April 2020 05:14 AM

හොද අලියෙක්.

:       0       3

Samitha Senaka Aluthgamage. Thursday, 30 April 2020 11:09 AM

" වනේ සිටින අලියෙකු වී උපන් මට .... මිනිස් අලි කුමට මට අත් උදව්වට .... ජල කඳ බිඳන් නොබියව යන්නෙමි පෙරට .... රැගෙන එඩිය යන්නෙමි මම ජය ටඹට ....

:       0       29

Samitha Senaka Aluthgamage. Thursday, 30 April 2020 03:23 PM

" වනයේ සිටින අලියෙකු වී උපන් මට .... වෙනත් අලි කුමට මට අත් උදව්වට.... මහ ජල කඳට නොබියව යන්නෙමි පෙරට ...

:       0       2

ගමරාල Friday, 01 May 2020 12:48 AM

කොරෝනාවෙන් ලෝකයම කොරවී සිටිනවිට මෙම අලියා අප රටේ වැසියාටත් පාලක කාරකාදීන්ටත් කියා ඇත්තේ ලෝකය ඉදිරියේ අප රටටත් තනිව ගොඩයන්න කියලද හිතෙනවා...

:       0       0

ඔබේ අදහස් එවන්න

සේයා රූ

විදුලියට නව පිටුවක් ජපානය පෙරළයි
2023 අප්‍රේල් මස 19 6161 11

ජලය පමණක් භාවිතාකර විදුලිය ජනනය කළ හැකි අති නවීන තාක්ෂණයෙන් යුත් විදුලි ජනන යන්ත්‍රයක් ශ්‍රී ලංකාවට හඳුන්වා දී තිබේ.


ජනපති නව වසරේ වැඩ අරඹයි
2023 අප්‍රේල් මස 17 7627 25

ජනාධිපති රනිල් වික්‍රමසිංහ මහතා ජනාධිපති කාර්යාලයේදී අද නව වසරේ වැඩ ආරම්භ කළේය.


අලුත් අවුරුද්දේ පේරා සරසවි ඇදුරෝ ගත් තීරණය
2023 අප්‍රේල් මස 17 18256 10

විශ්ව විද්‍යාල ආචාර්යවරුන්ගේ වෘත්තීය සමිති මාර්තු මස 03 වනදා සිට ක්‍රියාත්මක කළ ක්‍රියාමාර්ගය නිමාකරමින් අද සිට පේරාදෙණිය විශ්ව විද්‍යාලීය පීඨ නමයෙහ


තැන තැන නැකතට හිස තෙල් ගාති
2023 අප්‍රේල් මස 16 1242 0

සිංහල සහ දෙමළ අලුත් අවුරුද්දේ හිස තෙල් ගැල්වීමේ නැකත අද (16) පෙරවරු 9.41 ට යෙදී තිබුණි.


ජර්මනියෙන් ආ අවුරුදු කුමාරිය
2023 අප්‍රේල් මස 14 9423 2

විදේශිකයන් සදහා වෙන්වූ අළුත් අවුරුදු උත්සවයක් අද කළුතර රෝයල් ෆාම් හෝටලයේදී පැවතී අතර , එහි අවුරුදු කුමාරීය ලෙස බටහිර ජර්මනියේ ඊමා ග්‍රේර් මෙනවිය කිරු


අනුභව කිරීමේ නැකත උදා වේ
2023 අප්‍රේල් මස 14 572 0

සිංහල අලුත් අවුරුද්දේ ප්‍රධානම චාරිත්‍රය වන වැඩ අල්ලීම සහ ආහාර අනුභවය කිරීමේ නැකත උදා විය.


මේවාටත් කැමතිවනු ඇති

වැලිබල් ෆිනෑන්ස්, ශක්තිමත් මූල්‍ය ප‍්‍රතිඵලයක් වාර්තා කරයි 2024 ජුලි මස 13 125 0
වැලිබල් ෆිනෑන්ස්, ශක්තිමත් මූල්‍ය ප‍්‍රතිඵලයක් වාර්තා කරයි

වැලිබල් ෆිනෑන්ස් ගෙවුණු වසර 17ක කාලය පුරාවට ශ‍්‍රී ලංකාවේ මූල්‍ය ආයතනයන් අතර ප‍්‍රමුඛස්ථානයක් හිමි කර ගනිමින් 2023/24 මූල්‍ය වර්ෂයේදී සිය මූල්‍ය විශිෂ්ටත

ශ්‍රී පාද අඩවිය සුපිරිසිදු කරන්නට සියපත ෆිනෑන්ස් වෙතින් “නැමදුමෙන් පසු ඇමදුම” 2024 ජුනි මස 20 988 0
ශ්‍රී පාද අඩවිය සුපිරිසිදු කරන්නට සියපත ෆිනෑන්ස් වෙතින් “නැමදුමෙන් පසු ඇමදුම”

බුදුරජාණන්වහන්සේගේ, ශිව දෙවියන්ගේ, ආදම්ගේ සහ ශාන්ත තෝමස් අපෝස්තුළුතුමාගේ පා සටහන යනාදී වශයෙන් විවිධ ආගමික සම්ප්‍රදායන් මුල් කරගනිමින් ශ්‍රී පාද ස්ථ

කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ 2024 අප්‍රේල් මස 09 1868 1
කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ

ස්වභාවික ශාකසාර අඩංගු ආයුර්වේදයේ විශිෂ්ඨත්වය රැඳි personal care සහ රූපලාවණ්‍ය නිෂ්පාදන පෙළක් සමග ලොව පුරා ජනතා විශ්වාසයට පාත්‍ර වූ දැවැන්ත සමාගමක් වන Himalaya Wellness

Our Group Site