IMG-LOGO

2024 මැයි මස 20 වන සඳුදා


අසීමිත බලහරණය අනුවණකමක්

මැකියාවේලියානු දෘෂ්ටියකින් දේශපාලනය දෙස බලන විට අසීමිත බලහරණය අනුවණකමක් යැයි හිටපු ජනාධිපති මෛත්‍රීපාල සිරිසේන මහතා අද (21) පැවැසීය.

තමන් ජනාධිපති ධුරයට පත්වූ වසරේදීම ආණ්ඩුක්‍රම ව්‍යවස්ථා සංශෝධනයකින් විධායක ජනාධිපති ධුරයට හිමි වී තිබූ සුවිශේෂී බලතල අත්හැරි බව හිටපු ජනාධිපති මෛත්‍රීපාල සිරිසේන මහතා කීය.

‘‘ආසියාවේ අපට පොදු ප්‍රජාතන්ත්‍රවාදී අගයන්’’ පිළිබඳව සමුළුව අමතමින් මෛත්‍රීපාල සිරිසේන මහතා එම කරුණු සඳහන් කළේයග ජපාන විදේශ කටයුතු අමාත්‍යාංශය කළ ආරාධයනයකට අනුව හිටපු ජනාධිපති මෛත්‍රීපාල සිරිසේන මහතා මෙම සමුළුවේ ප්‍රමුඛ දේශනය කළේය.

සිය දීර්ඝ දේශපාලන දිවියේදී බුද්ධාගමටත් ප්‍රජාතන්ත්‍රවාදයටත් පොදු අගය වූ සාමය,සමානාත්මතාව, ප්‍රකාශන නිදහස, යුක්තිය ආදිය දිනාගැනීමට සමත් වූයේ යැයි ද හෙතෙම කීයග උපරිමාධිකරණවලටල මානව අයිතිවාසිකම්, රාජ්‍ය සේවාල මැතිවරණල පොලිස් ආදී කොමිසම්වලට පත්වීම් නිර්දේශපාලනීයව කළ බව ද ඔහු එහිදි කීවේය.

 

055



අදහස් (27)

අසීමිත බලහරණය අනුවණකමක්

jagath G Monday, 21 December 2020 11:14 AM

දැන්ද තේරෙන්නේ? දැන් සැපද?

:       5       23

BamunuarachchiWednesday, 23 December 2020 02:11 AM

අර මුස්ලිම් හාදයෝ අපේ අමාත්‍යාංශ පාලනය කරන කාලේ සැප තිබුණාද? අනේ මෙහෙම ගොබ්බ රැලක්.

:       0       0

kamil Monday, 21 December 2020 11:18 AM

2015 අසීමිත බලහරණය පරදවලා 2019 ආයි ඒකම කළේ 2026දී වත් බලමු....

:       2       30

Amara Monday, 21 December 2020 11:20 AM

ගැමි විහිලුකාරීකම මෙන්ම කොළඹ හතෙත් නැති ප්‍රජාතන්ත්‍රීය අගයන් ඉහලින්ම ගොඩනැගූ නායකයෙක් ලෙස ඉතිහාසයට එක් වේවි.

:       11       31

Raveendra Monday, 21 December 2020 11:39 AM

සහතික ඇත්ත. ඒ වගේම පතෝල, වැටකොළු න්‍යායත් හරියන්නේ නැහැ...

:       3       60

Puppa Monday, 21 December 2020 12:33 PM

මෙ යෝධයාට කතා දෙන අයට වගේම මෙ තක්කඩියගේ කතා අහන්න වුණත් පොල්පිත්තෙන් තලන්න ඔනෑ...

:       10       39

Nandalal DE SILVA - FranceTuesday, 22 December 2020 09:45 PM

ඒ මොකද මඩුවලිගෙ හොඳ වැඩිද? කියපු වැදි බණ සහ කරන ලද වැඩ සිහිවෙලා... දැන් මාර දුකක්නේ විඳින්නේ.. ළඟදීම ඔය පක්ෂයත් ආණ්ඩුවෙන් එළවාදමනු ඇත.

:       0       0

de silva Monday, 21 December 2020 12:54 PM

රටෙ ආරක්ෂක ඇමැතිකම තමන් යටතට පවරාගෙන ඒක හරිහැටි ඉටු නොකිරීම නිසා රටෙ සමූල ඝාතනයක් සහ විශාල ආර්ථික විනාශයක් වුණා. දැන් එනවා අනුන්ට දේශනා කරන්න. පසුව ඔය දේශනාවෙ කියපු කරුණු ගැන කවුරුන් හරි ප්‍රශ්න කළොත් කියාවි නිලධාරින් ලියලා දුන්නා ... මම කියෙව්වා.. ඒකෙ වගකීම මට බාරගන්න බැහැ.... කියලා මෙයා හරි නම් ඉන්න ඔනේ හිරෙ... නැතිනම් පිස්සන් කොටුවෙ...

:       6       74

Rama Monday, 21 December 2020 12:59 PM

ඒකද 20 ට පැනලා පක්ශෙ අය ඡන්ද දුන්නෙ?

:       2       25

De Monday, 21 December 2020 01:20 PM

අප ඔබට කැමතිද, නැද්ද යන්න කුමක් වුවද, ඔබ ප්‍රජාතන්ත්‍රවාදය වෙනුවෙන් කළ සේවය තේරුම් ගැනීමට ජනතාවට ලොකු කාලයක් ගතවනු ඇත.

:       27       31

anaWednesday, 23 December 2020 10:09 AM

දෙවියන් ඉදිරියේ සුද්ධවන්තයෝ මිනිසුන් ඉදිරියේ ගැරහීමට ලක්වනු ඇති. ලෝකයේ බොහෝ ප්‍රබල නායකයින් සිටි රටවල පවා විශාල විනාශකාරි ඝාතන සිදුව ඇත. අමෙරිකාවේ ලෝක වෙළෙඳ මධ්‍යස්ථානයට පහර දීම උදාහරණයට ගන්න. මෙතන එළව එළවා පහර දෙන්නේ බොහෝ අයගේ අපේක්ෂාවන් ඉටු කර ගැනීමට නොහැකි වූ නිසා ඇති වෛරයෙන්... මෙතුමාව පක්ෂ විපක්ෂ සියලු දෙනාගේ කෙනෙහිලි කම් මැද ඔය තරම්වත් රට කළ එක අගය කළ යුතුයි.

:       0       0

Demuni Uduwara Monday, 21 December 2020 01:33 PM

2015 දී කියූ දෙය ඔබ කළාද? එතකොට 2018දී

:       2       14

Nimal Monday, 21 December 2020 02:35 PM

මෙතුමා මොනවද මේ කයන්නේ? කියපු වැඩ ඔබතුමා කලේ නැහැනේ... පේනවද ගෝඨාභය ජනාධිපතිතුමා ආපු දවසේ ඉදල දුන්නු පොරොන්දු ඉටු කරනවා, ජනතාව හමුවෙනවා, ප්‍රශ්න විසදනවා. ගමෙන් ගමට යනවා....

:       43       15

කපිල Tuesday, 22 December 2020 09:43 AM

නැගිටිනවා හොඳටම දවල් වෙලා, හීන බැලුව ඇති ඕයි....

:       1       0

Rata Perata Monday, 21 December 2020 03:13 PM

එතකොට 20ට අත් උස්සපු පක්ෂයේ අය කුඩු බීලද හිටියේ?

:       2       19

nass Monday, 21 December 2020 03:28 PM

මෝඩ රැළ... පිස්සු දොඩවනවා. ඔයා හරියට හිටියා නම් පාස්කු ප්‍රහාරය වළක්වන්න තිබ්බා.

:       1       54

Nihal Monday, 21 December 2020 04:56 PM

අනුවණකමක් වෙන්න නුවණක් තියෙන්ට එපායෑ...

:       1       12

isuru Monday, 21 December 2020 05:24 PM

මෙ කොරෝනා නිසා ඉවසන්නේ තව අවුරුද්දකින් පස්සේ ශ්‍රී ලංකා නිදහස් පක්ෂයට රාජපක්ෂලා කරන දේ බලාගන්න පුළුවන් සර්...

:       4       16

jagath Monday, 21 December 2020 05:25 PM

කල් නොයවා දැන්මම තීන්දුවක් ගන්න මොලේ කල්පනා කරලා...

:       1       12

komali Monday, 21 December 2020 05:28 PM

මෙ පාර මෙයාව යවයි අඩි 06ක් පහළට....

:       2       11

kumaara Monday, 21 December 2020 05:30 PM

මෙයාලා ඉල්ලන් කාලා ඉන්නේ... දැන් සැපද?

:       3       9

thilak Monday, 21 December 2020 05:32 PM

20ට අත උස්සලා ... මෙයාලට හොද වැඩෙ... දැන් සැපද?

:       2       13

Prabha Monday, 21 December 2020 07:45 PM

අවුරුදු 5ක් විහිළු සපයලා විශ්‍රාම යනකොට.., කෝටි ගණනක ගෙයක්.., විශ්‍රාම වැටුපක්, යානවාහන ආරක්ෂකයන්, මියයන කම් ලැබෙන තරම් බලයක් හොඳටම ඇති.

:       0       0

ලුම්බිණි Tuesday, 22 December 2020 05:20 AM

තමන් ආවේ විධායක ජනාධිපතිකම නැති කරනවා කියලා. කෝ ඒක කළාද? දැන් මෙතන දොඩවනවා.

:       0       0

සිරා Tuesday, 22 December 2020 07:41 AM

මෙයා මේ යන්නේ ඇමරිකාව ට්‍රම්ප් එලවන්න කරපු වැඩේ කරන්න. සජිත් පස්සේ ගිහින් අගමැතිකම ගන්න. අර ඔබාමා, හිලරි, කමලා හැරිස්ලා එහේ කරපු දේ මෙයාලා ඊළග ජනාධිපතිවරණ වෙලාවේ කරන්න පේලියට හැදෙන්නේ.. ඒකට වගකියන්න ඕන මහින්දගේ බල තණ්හාවයි. වටේ ඉන්න හාල්පාරුවෝ ටිකයි.. මෙ අය තමයි මේ මිනිහව කන්නේ... මේ පාර වෙන්නේත් ගියපාර ජනේලේ එල්ලුනා වගේ වැඩක් 2025ත්... පව් ගෝඨා...!!!

:       2       3

Bamunuarachchi Wednesday, 23 December 2020 02:13 AM

කුඩු කාරයින්ට මරණීය දණ්ඩනය නියම කරගන්න බැරි වුණාට මෙයා අසීමිත බලහරණයක් ගැන කතා කරනවා...

:       0       0

kamilge Wednesday, 23 December 2020 07:07 PM

සිරිසේන මහත්තයෝ දැන් සැපද? කරුමය පසුපස එනවා නියතයි.

:       0       0

ඔබේ අදහස් එවන්න

දියත

මත්පැන් සමාගම්වලින් තවමත් රජයට කෝටි 700ක් පොලු
2024 මැයි මස 19 3 0

මහා පරිමාණ මත්පැන් නිෂ්පාදන සමාගම්වලින් රජයට තවත් රුපියල් කෝටි 700ක පමණ සුරාබදු ආදායමක් ලැබීමට නියමිතව ඇතැයි මුදල් අමාත්‍යාංශ ආරංචි මාර්ග සඳහන් කර


කොටින්ගේ රත්රන් සෙවූ නාවික හමුදා කමාන්ඩර් දැලේ
2024 මැයි මස 19 326 0

එල්ටී.ටී.ඊ. සංවිධානය පසුගිය යුද සමයේ වළදමා අතැයි සැලකෙන රන් සහ මුදල් තොගයක් සොයා පොළොව අභ්‍යන්තරයේ ඇති වස්තූන් නිරීක්ෂණය කළ හැකි ස්කෑන් යන්ත්‍රයක් යො


රණවිරු සැමරුම් උළෙලින්
2024 මැයි මස 19 278 0

තිස්වසරක් මෙරට ලෙයින් නෑවූ කුරිරු එල්ටීටීඊ ත්‍රස්තවාදය පරාජය කරමින් ශ්‍රී ලංකාව මාතාවට නිදහස ගෙන ඒම සඳහා දිවිපිදූ රණවරුවන් සැමරීමේ ‘15 වැනි ජාතික රණව


ඉරාන ජනපති: විදෙස් ඇමැති අතුරුදන්
2024 මැයි මස 19 2419 0

ඉරාන ජනාධිපති ඊබ්‍රහිම් රයිසි සහ ඉරාන විදේශ අමාත්‍ය හොසේන් අමීර්අබ්දුල්රහීන් ගමන් කළ හෙලිකොප්ටර් යානය අනතුරට පත් විය. යානයේ දෝෂයක් හට ගත් බැවින් එය හ


පුත්තලමෙ පාසල් හෙටත් නිවාඩු
2024 මැයි මස 19 308 0

පවතින අයහපත් කාලගුණ තත්වය හමුවේ පුත්තලම දිස්ත්‍රික්කයෙ සියලුම පාසල් හෙට (20) දින විවෘත නොකරන බව වයඹ ආණ්ඩුකාර නසිර් අහමඩ් මහතා වයඹ අධ්‍යාපන බළධාරීන්ට උප


ඩයනාගේ විදෙස් ගමන් බලපත්‍රය ආපසු ගනී
2024 මැයි මස 19 1238 0

ශ්‍රී ලාංකික පුරවැසියකු නොවීම යන හේතුව මත පාර්ලිමේන්තු මන්ත්‍රී ධූරය අහෝසි වූ හිටපු රාජ්‍ය අමාත්‍ය ඩයනා ගමගේ මහත්මියට ශ්‍රී ලංකා ආගමන විගණනය දෙපාර්ත


මේවාටත් කැමතිවනු ඇති

කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ 2024 අප්‍රේල් මස 09 804 0
කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ

ස්වභාවික ශාකසාර අඩංගු ආයුර්වේදයේ විශිෂ්ඨත්වය රැඳි personal care සහ රූපලාවණ්‍ය නිෂ්පාදන පෙළක් සමග ලොව පුරා ජනතා විශ්වාසයට පාත්‍ර වූ දැවැන්ත සමාගමක් වන Himalaya Wellness

ආදරයට ආදරෙන් ළංවෙන්න කියාදෙන කතාවක් Closeup #BreakTheBarriers 2024 මාර්තු මස 14 2357 1
ආදරයට ආදරෙන් ළංවෙන්න කියාදෙන කතාවක් Closeup #BreakTheBarriers

ආදරය යනු සියලු සීමාවන් ඉක්මවා යන විශ්වීය සංකල්පයකී. එයට හදවත් එකතු කිරීමේ අසීමිත බලයක් ඇත.සැබෑ ප්‍රේමයක් නිරන්තරයෙන් සියුම් ලෙස අප ආත්මයන් ස්පර්ෂ කරම

හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ 2024 පෙබරවාරි මස 19 2021 5
හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ

ශ්‍රී ලංකා ප්‍රමිති ආයතනය (SLSI) විසින් සංවිධානය කරන ලද, ශ්‍රී ලංකා ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙල (SLNQA) 2022 හි ඉහළ ගුණාත්මකභාවය වෙනුවෙන් වූ කැපවීම ඇගයෙමින් හලාල් ප්

Our Group Site