




(ඡායාරූප - නෝර්වුඩ් රංජිත් රාජපක්ෂ)
2025 දෙසැම්බර් මස 04
353
1
’දිට්වා’ සුළි කුණාටුව හේතුවෙන් ඇති වූ ආපදා තත්ත්වය හමුවේ, රට යළි ගොඩනැගීමේ ජාතික මෙහෙවරට කඩිනමින් සහාය පළ කරමින්, HUTCH සමාගම ’Rebuild Sri Lanka’ අරමුදල වෙත රුපියල්
2025 නොවැම්බර් මස 21
430
1
ශ්රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් ලයිෆ් හි විකුණුම් කණ්ඩායම විකුණුම් වෘත්තිකයන් ලෙස විශිෂ්ටත්වය කරා යන ගමනේදී ඔවුන්ගේ උනන්දුව සහ කැපවීම වෙනුවෙන් 2025 ශ්රී ලංක
2025 නොවැම්බර් මස 17
402
0
දවසින් දවස අපි හැමෝගෙම ජීවිත හිතාගන්න බැරි තරම් කාර්යබහුල වෙනවා! ඒ busy life එක අස්සේ shopping කරනවා කියන්නේ තවත් ලොකු කාර්යභාරයක් නේද? හවසට වැඩ ඇරිලා ගෙදර යන ගම
කන්ටේනරයකින් මාර්ගයම ඇහිරෙයි
nipuna Saturday, 10 June 2017 07:57 AM
ඇයි ඔයවගේ පාරවල් වල ප්රයිම් මූවර් යන්නෙ?
sam Saturday, 10 June 2017 09:59 PM
ලංකාවේ පාරවල් වනසන්නේ අධික බර පැටවූ ලොරි වලිනුයි. ලෝකයේ මාර්ග සඳහා සම්මත ග්රොස් ඇක්සල් මාස් (එක රෝද යුගලයකට ලැබෙන උපරිම බර ) තිබෙන අතර මාර්ග සාදන්නේ එම බර දරා ගැනීමටයි. ඒවගේ දෙතුන් ගුණයක් බර පටවලා (ටොන් පහේ ලොරියට සිමෙන්ති කොට්ට දෙසීයක්, රට උළු හයදාහක් කියන්නේ ලංකාවේ ලොරි රියදුරන්ගේ සම්මත බර ප්රමාණවල්) පාරවල් කැඩුණාම පාරේ ප්රමිතියට බැනලා වැඩක් නැහැ. දියුණු රටවල මේ "උපරිම බර ප්රමාණ" නීතිය අකුරටම ක්රියාත්මක කරන අතර ලොරිය තුල ඇති බර සියලුම රෝද වලට සමානව නොබෙදී තිබීමත් දඬුවම් ලැබිය හැකි වරදක්....