




(ඡායාරූප - නෝර්වුඩ් රංජිත් රාජපක්ෂ)
2025 දෙසැම්බර් මස 18
487
2
ශ්රී ලංකාවේ අංක 1 සන්නිවේදන සම්පාදකයා වන ඩයලොග් ආසිආටා පීඑල්සී, මෙරට ඩිජිටල් තාක්ෂණික ගමන්මගේ සුවිශේෂී සන්ධිස්ථානයක් සනිටුහන් කරමින්, 5G යුගයක් සඳහා
2025 දෙසැම්බර් මස 16
256
0
සියපත ෆිනෑන්ස් පීඑල්සී සිය දීපව්යාප්ත ශාඛා ජාලය තවදුරටත් පුළුල් කරමින් 60 වැනි ශාඛාව කෑගල්ල දිස්ත්රික්කයට අයත් වරකාපොළ නගරයේ විවෘත කොට ඇත.
2025 දෙසැම්බර් මස 04
1052
2
’දිට්වා’ සුළි කුණාටුව හේතුවෙන් ඇති වූ ආපදා තත්ත්වය හමුවේ, රට යළි ගොඩනැගීමේ ජාතික මෙහෙවරට කඩිනමින් සහාය පළ කරමින්, HUTCH සමාගම ’Rebuild Sri Lanka’ අරමුදල වෙත රුපියල්
කන්ටේනරයකින් මාර්ගයම ඇහිරෙයි
nipuna Saturday, 10 June 2017 07:57 AM
ඇයි ඔයවගේ පාරවල් වල ප්රයිම් මූවර් යන්නෙ?
sam Saturday, 10 June 2017 09:59 PM
ලංකාවේ පාරවල් වනසන්නේ අධික බර පැටවූ ලොරි වලිනුයි. ලෝකයේ මාර්ග සඳහා සම්මත ග්රොස් ඇක්සල් මාස් (එක රෝද යුගලයකට ලැබෙන උපරිම බර ) තිබෙන අතර මාර්ග සාදන්නේ එම බර දරා ගැනීමටයි. ඒවගේ දෙතුන් ගුණයක් බර පටවලා (ටොන් පහේ ලොරියට සිමෙන්ති කොට්ට දෙසීයක්, රට උළු හයදාහක් කියන්නේ ලංකාවේ ලොරි රියදුරන්ගේ සම්මත බර ප්රමාණවල්) පාරවල් කැඩුණාම පාරේ ප්රමිතියට බැනලා වැඩක් නැහැ. දියුණු රටවල මේ "උපරිම බර ප්රමාණ" නීතිය අකුරටම ක්රියාත්මක කරන අතර ලොරිය තුල ඇති බර සියලුම රෝද වලට සමානව නොබෙදී තිබීමත් දඬුවම් ලැබිය හැකි වරදක්....