ඔක්තෝබර 14 වැනිදා සිට යාල් දේවී දුම්රිය ඇතුළු දුම්රිය හතරක් කොළඹ සිට යාපනය අතර ධාවනය වන බව දුම්රිය ගමනා ගමන මණ්ඩලයේ අධිකාරී එල් ඒ ආර් රත්නායක මහතා පැවසීය.
උතුරු දුම්රියේ මංගල ගමනට ජනපති මහින්ද රාජපක්ෂ මහතා සහභාගී වීමට නියමිතය.
යුද්ධයෙන් පසු උතුරට දුම්රියක් ධාවනය වනුයේ වසර විසි පහකට පමණ පසුය.
කොටි ත්රස්තවාදීන් උතුරු දුම්රිය මාර්ගයේ සිල්පර හා රේල් පීලී බංකර ඉදි කිරීමට ගත්හ.දුම්රිය මාර්ගය යළි ඉදි කැරුණේ ඉන්දියා රජයේ අධායෙනි.
NSBM හරිත සරසවිය මැයි 17 සහ 18 යන දෙදින පවත්වන ’’NSBM Open Day’’ සමඟ මහජන ප්රදර්ශනය සඳහා විවෘත වේ.
ශ්රී ලංකාවේ විශිෂ්ටතම මට්ටමේ ජාත්යන්තර සරසවිය වූ NSBM හරිත සරසවිය ජාතියේ පහන් ටැඹ ලෙස විරුදාවලිය ලත් ලංකා බැංකුව සමග රුපියල් බිලියන 7.3ක් හෙවත් රුපියල්
රටක් දියුණු වීමට නම්, ජනතාව තුළ නිවැරදි මුල්ය සාක්ෂරතාවක් පැවතීම අනිවාර්ය වේ. එමෙන් ම මුදල් ඉතිරි කිරීම හා ආයෝජනය කිරීම පිළිබඳ දැනුම මෙන් ම අදාළ ක්ර
යාපනේ මංගල ගමනට ජනපති දුම්රියෙන් යයි
ශෂිමාල් Wednesday, 01 October 2014 05:12 AM
සුබ ගමන් (නදී)
මාලක Wednesday, 01 October 2014 05:48 AM
යාපනේ ළඟටම කාරෙකේ ගිහිල්ල අන්තිම ටික කෝච්චියේ යයිද? (ස)
ගාමිණී- සිරිවර්දන Tuesday, 30 September 2014 03:16 PM
පාරිභෝගිකයාට අද මුහුණ පාන්නට ඇති එකම ප්රශ්නය නම් ප්රවාහන ගාස්තු අධික වීම නිසා භාණ්ඩ මිල වැඩිවීමයි. යාල්දේවි උතුරට යනවා වගේම රුහුණු කුමාරි කතරම දක්වාත් ගියානම් එලවලු,පලතුරු ,මීකිරි,සහල් කොළඹ වෙළඳ පොලට ගලාගෙන ඒමෙන් පාරිභෝගික භාණ්ඩ මිල පහත යාම ඒකාන්තයි ! (දී)
ධම්ම Tuesday, 30 September 2014 03:46 PM
වයස අවුරුදු විසිපහෙන් පහල අයට ජීවිතේ පළමු වරට දැකිය හැකි සුබ දසුනක්. (දී)
අජිවන් විරකිර්ති Tuesday, 30 September 2014 03:57 PM
සුභ පැතුම් (දී)
පියල් Tuesday, 30 September 2014 03:58 PM
මුනිච්චාවට නොවෙයි කියන්නේ ආදර්ශමත් නායකයෙක් (දී)
අශාන් Wednesday, 01 October 2014 07:26 AM
කොච්චර හොඳද? (ස)
කර්තිනි Tuesday, 30 September 2014 04:21 PM
ඇමති ඩලස්ගේ ටිකට් එක ප්රයෝජනයට ගන්න පුළුවන් ද?(දී)
සිල්වා Tuesday, 30 September 2014 04:25 PM
රටේ සංවර්දනය හැමතැනම එක ආකරයෙන් වෙන එක සතුටට කරුණක් !! උතරේ ධිවර ජනතාවගේ ප්රශ්නයට විසදුමක් මේ සමග ලබා දෙන්න්න ශ්රී ලාංකිකයන් වසයෙන් එකසේ නගිසිට්ටින්න අදිටන් කරගන්න උතුරේ ජනතාවත්. (දී)
සමරේ(ගාල්ල) Tuesday, 30 September 2014 04:29 PM
මෙි දේවල්වල හොඳක් නොදකින අය නම් අහවි රේල්පාර කන්නද? කියල අැත්තටම අපේ ජීවිත කාලෙදි සෑබෑනොවෙයි කියල හිතාගෙන හිටපු දෙයක් තමයි මෙි සැබෑවෙන්නෙ.(දී)
සිසිර Wednesday, 01 October 2014 07:53 AM
යාපනයට අලුතන් දුම්රිය පටන් ගන්නවා. එ්ත් අපි ඉන්න පැත්තට තාම එකම දුම්රියක්වත් (හලාවත ) ලැබුනෙත් නෑ . තියන ඒවා යන්නෙත් ලෙඩ දි දී. (ස)
රසික Wednesday, 01 October 2014 08:00 AM
මගේ ලගත් තියනවා ඩලස් ගේ ටිකට් එකක්. (නදී)
සමන්ත Tuesday, 30 September 2014 05:20 PM
ඔබ තුමන්ට චිරන් ජයතු (දී)
චන්ද්රා Tuesday, 30 September 2014 05:23 PM
ගාමිණී සිරිවර්දන, ඔබේ අදහස හරි,භාණ්ඩ ප්රවාහනයට ඉතාම පහසු සහ ලාබම, දුම්රියෙන් ප්රවහනයය , නමුත් මේබව බලධාරීන්ට වැටහිලා කවදාක කට යුතු කරාවිද?(දී)
උඩරට මැණිකේ Tuesday, 30 September 2014 05:27 PM
අහන්නත් සතුටුයි . වෙලාවක් ලැබුන හැටියේම කෝච්චියෙන් යාපනේ යන්න ඕනේ . (දී)
නිහාල් Tuesday, 30 September 2014 05:35 PM
හැමදෙනාම මේ දේ අගේ කලත් ත්රස්තවාදයට උඩගෙඩි දෙන අයනම් හේතු පෙන්වලා. අකමැතිවෙවී. (දී)
ප්රියංග Tuesday, 30 September 2014 05:57 PM
මේ අපේ මව්බිම, අප ඉපදුන රට හැදුන වැඩුන රට, අපේම මව්බිම. (දී)
නඩරාජා Tuesday, 30 September 2014 06:32 PM
උතුරටට ආලෝකයක්. ජනාධිපතිතුමනි, ඔබට සදා ජය ! (නි)
මහේෂ් Tuesday, 30 September 2014 06:47 PM
ජය වේවා! (නි)
අනුර Tuesday, 30 September 2014 08:57 PM
ආශ්චර්යයට අපි ළඟා වී ඇති බව පේනවා. (නි)
මාලනී Tuesday, 30 September 2014 09:18 PM
මගේ සුබ පැතුම්! (නි)
අපොන්සු Wednesday, 01 October 2014 09:10 AM
මේක හැදුවේ අපේ නුපන් පරම්පරාවත් උගස්තියල බව අමතක නොකර හොදින් රැක බලා ගමු.(දිල්)
රවිදු Thursday, 02 October 2014 01:46 AM
කොළඹ සිටම එකම අසුනක යමුද යාපනේ...! (නි)
සීල Tuesday, 30 September 2014 10:20 PM
ආපහු කොළඹට එන්නේත් දුම්රියෙන්මද? (නි)
වර්ණකුලසූරිය Tuesday, 30 September 2014 10:21 PM
මගේ රට දියුණු වෙලා ලස්සන වෙනවට කැමතියි මම. (නි)
පුංචි බංඩා - වලස්වැව Wednesday, 01 October 2014 01:17 AM
මගේ ගම මැදවච්චිය , මේක අපිට හීනයක් වගේ. එදා කොටින්ට රට ලියල දීල අපේ ගම්වලට මායිම් ගම්මාන කියල නම දීල අපේ දරු පවුල් දෙමව්පියන් ඥාතියෝ කොටින්ට බිලි දීපු නායකයෝ කියල කියන පඹයෝ ඉතිහාසයේ සිටිය බව අපිට අමතක කරන්න බැහැ. එ් ටිකත් මේ වෙලාවේ මතක් නොකර ඉන්න මට මගේ හිත වාවන්නේ නැහැ. දුම්රිය පාරවල් ලඟින් යනකොට එදා අපි හිතුවේ ආයෙත් හත්මුතු පරම්පරාවකට දුම්රියක් නම් එන එකක් නැත කියල. මන්නාරමට පාරත් හැදුවොතින් නම් පන්කාදුයි (නදී)
දර්ශණ Wednesday, 01 October 2014 01:22 AM
මේවා නම් අගේ කරන්න ඕනේ දේවල්. යාපනය කොළඹ සෙමි ලක්සරි කියලා බොරුවට වැඩි ගානක් අරගෙන යන බස් වලට පාඩමක් උගන්නන්න. (නදී)
කසුන් Wednesday, 01 October 2014 01:39 AM
හම්බන්තොට වාරයත්, මත්තල ගුවන්තොටුපොළ යන ව්යාපෘති දෙකේම වටිනාකමට වඩා වැඩි මුදලක් මේ ව්යාපෘතියට වැය වී තියෙනවා. මේක උතුරේ මිනිසුන්ට තේරුනොත් ඇති (නදී)
මිගාර Wednesday, 01 October 2014 03:14 AM
යාපන දුම්රිය පාර හදන එක හොඳයි. දැන් කවුරුත් පාර දිහා බලා ගෙන ෂා මරු....කියයි, අපේ නායකයා නියමයි....කියලා කියයි. ඒත් මේ මහත්වරු අමතක කරනවා මේ රේල් පාර හදන්න ශ්රී ලංකා දුම්රිය දෙපාර්තමේන්තුවේ නිලධාරින් අඩු මුදලකට ව්යාපෘති වාර්ථාව ඉදිරිපත් කරනකොට මේ ආණ්ඩුව මේ ජනාධිපති වැඩි මුදලකට මේ ව්යාපෘතිය ඉන්දියාවට බාර දෙන බව. ඒ විතරක් නෙමෙයි මේක සම්පූර්ණයෙන්ම ක්රියාත්මක කරන්න ඉන්දියානු ශ්රමිකයන්වත් ගෙන්වන බව. ඉතින් මේ රේල් පාරේ යන ගමන්, "ඕවනම් මොනවද මෙයා....අපිට කෙහොම හරි කෝච්චියේ යාපනේ යන්න තියෙනවානේ..." කියන මානසිකත්වයේ ඉන්න මහජනයා ඉන්න රටක පස්සෙන් පහු මේවායේ කොමිස් ගැහිලි දුෂණ සහ වෙනත් ඩීල් ගැන එලිවෙන කොට රෙදි කරට අරන් "මුං නම් මහ කාලකන්නි, අනේ අපොයි අපේ සල්ලි, ඉන්දියාවට ආවඩන බොරු දේශප්රේමියෝ....."වැනි මොඩ චූන් ගන්නෙත් අද මේ වැඩේ මතුපිටින් බලලා සිහින දකින අයම තමයි. (නදී)
දිනේෂ් Wednesday, 01 October 2014 03:28 AM
මෙම දුම්රිය ගණන වැඩිකොට මාතර සිට පටන් ගත යුතුය. යාපනයේ සිට පැමිණෙන දුම්රිය මාතර දක්වා ගමන් කලයුතුය. එවිට දුම්රිය මැදිරි තුල ගමන් කිරීමට අපහසුවන ආකාරයට මගීන් නිදාගැනීම නොකරනු ඇත (නදී)
පද්මිණි Wednesday, 01 October 2014 10:49 AM
අපිට සතුටුයි. (නි)
ඩයස් Wednesday, 01 October 2014 04:05 AM
අපේ සුබ පැතුම්, එක වරම විදුලි දුම්රියක් දිව්වා නම් කොතරම් අගේද? කොලඹ සිට කටුනායක ගුවන්තොටුපොළ දක්වා වත් විදුලි දුම්රියක් පටන් ගනිමු. ජනාදිපති තුමාට වැඩ කිරීමට තද උවමනාවක් තියෙනවා. (නදී)
සේන Wednesday, 01 October 2014 11:11 AM
අනේ විපක්ෂය ගැන අපිට කණගාටුයි (නි)
රුහුණු කුමාරි Wednesday, 01 October 2014 04:15 AM
යාල්දේවි අප දෙදෙනා මොන තරම් සතුටින් සිටියද අවුරුදු 30 කට කලින්. දැන් අායි යාලුකම නැවත අලුතින් පටන්ගමු නේද. ඔබට ජයපතමි. (නදී)