මඩකලපු කොළඹ දුම්රියේ හබරණ පළුගස්වැවදී අලි දෙන්නකු හැපී එක් අලියකු තුවාල සහිතව දුම්රිය මාර්ගය අසළ වැටී සිටි බවත්, අනික් අලියා තුවාල සහිතව කැලෑ වදින්නට ඇති බවත් වනජීවී නිලධරයෝ කියති.
2025 දෙසැම්බර් මස 18
569
2
ශ්රී ලංකාවේ අංක 1 සන්නිවේදන සම්පාදකයා වන ඩයලොග් ආසිආටා පීඑල්සී, මෙරට ඩිජිටල් තාක්ෂණික ගමන්මගේ සුවිශේෂී සන්ධිස්ථානයක් සනිටුහන් කරමින්, 5G යුගයක් සඳහා
2025 දෙසැම්බර් මස 16
282
0
සියපත ෆිනෑන්ස් පීඑල්සී සිය දීපව්යාප්ත ශාඛා ජාලය තවදුරටත් පුළුල් කරමින් 60 වැනි ශාඛාව කෑගල්ල දිස්ත්රික්කයට අයත් වරකාපොළ නගරයේ විවෘත කොට ඇත.
2025 දෙසැම්බර් මස 04
1084
2
’දිට්වා’ සුළි කුණාටුව හේතුවෙන් ඇති වූ ආපදා තත්ත්වය හමුවේ, රට යළි ගොඩනැගීමේ ජාතික මෙහෙවරට කඩිනමින් සහාය පළ කරමින්, HUTCH සමාගම ’Rebuild Sri Lanka’ අරමුදල වෙත රුපියල්
යකඩ යකාගෙන් කැලේ රජාට යලි අරියාදු
පුබුදු Wednesday, 04 September 2013 04:48 AM
කෝ , ලොකු ගනනක් වියදම් කරලා හදපු අධි තාක්ෂනික කැමරාව.(නදී)
නෆ් Wednesday, 04 September 2013 05:30 AM
මේ විදිහට ගියොත් ලංකාවේ අලි වඳ වෙන්ඩ වැඩි කාලයක් යන්නේ නැහැ. රජයේ වගකිවයුතු පුද්ගලයන් මේක ගැන ඉක්මන් තීරණයක් ගත යුතු වෙනවා. වන ජීවි දෙපාර්තමේන්තු නිලධාරීන් මීට වඩා උනන්දු වෙලා මොකක් හරි මේකට කාර්යක්ෂම විසදුමක් ගන්න ඕනෑ මිසක් නිකන් පුටු රත්කර කර ඉඳලා මේවට විසදුම් හොයන්න පුලුවන්ද? (නි)
උපාලි Wednesday, 04 September 2013 06:17 AM
නිසැකවම රියදුරුගේ නොසැලකිල්ල. පාර දිහා බලාගෙන ගියා නම් මෙච්චර ලොකු සත්තු දෙන්නෙක් දකින්නේ නැද්ද? නලාව ශබ්ද නොකළේ ඇයි? අනේ මෙහෙමත් මිනිස්සු.(නදී)
පද්මසිරි Wednesday, 04 September 2013 06:57 AM
දුම්රිය හදිසියේ නවත්වන්නවත් යන මාර්ගය වෙනස් කරන්න පුළුවන් දෙයකුත් නොවෙයිනේ. මේ සත්තු පාර අයිනේ ඉදලා කලබලයෙන් පර හරහා පැන්නද දන්නේ නැහැ. පිට රටවල වගේ මාර්ග දෙපස වනසතුන්ට අරාක්ෂක වැටවල් හැදීම විසදුමක් ලෙස දකිමි. (නි)
වරුණ Wednesday, 04 September 2013 07:28 AM
අලින්ට අපල කාලයක් මේක. කවුරුත් මේ සතුන්ගේ ආරක්ෂාවට නිසි පියවර ගන්නේ නැහැ. ඉදිරි පරම්පරාවලට වැඩිකල් නොගොස් අලි බලන්න වෙන්නේ සූ එකෙන් පමණක් වේවි මේ යන විදිහට අලි මැරෙන්න ගියොත්.(නදී)
ජාබීර් Wednesday, 04 September 2013 07:32 AM
මේ සදහා කළයුත්තේ දුම්රිය මාර්ග නැති කැළෑ ප්රදේශවලට අලි යැවීමයි. උදා;යාලට (නි)
රමිල Wednesday, 04 September 2013 09:05 AM
සතුන්ට තියෙන කැලේ අපේ කට්ටිය අල්ල ගත්තහම එයාලට ඉඩ නැතිව යනවා. (ස)
කුමාර Wednesday, 04 September 2013 09:05 AM
පසු ගිය අවුරුද්දෙත් මේ කාලයේදීම මඩකලපුව - කොළඹ සීඝ්රගාමී දුම්රියට අලියෙක් බිල වුණා. දිවුල්වැව දී ඊට පස්සෙත් ඒ විදියටම අලි 4 දෙනකු පමණ මියගියා. මේ සීඝ්රගාමී දුම්රිය ඊට පස්සේ පැය 5 පමණ පරක්කු වුණා. ඒ නිසා මේ සීඝ්රගාමී කතාවෙන් වැඩක් නැහැ. කැලේ ඉන්න සතුන් මරලා මගීනුත් රස්තියාදු කරනවා. ඒ නිසා මේ හරියේදී වේගය ඉතාම අඩු කරලා නලාව ශබ්ද කරගෙන යන්න උපදෙස් දෙන්න දුම්රිය රියදුරන්ට. (ස)
ගුණේ Wednesday, 04 September 2013 09:33 AM
මෙයට හොදම විකල්පය සතුන් ජිවත්වන ස්ථාන හරහා ගමන් කරන දුම්රිය හා මහා මාර්ග කණු උඩ හදන තාක්ෂණය භාවිතා කිරීමයි. (ස)
නීල් රනා Tuesday, 03 September 2013 10:31 PM
කණගාටුදායක සිදුවීමක්. දුම්රිය රියදුරුගේ නොසැළකිලිමත් බව නිසා සිදුවූවක් විය හැකියි.(දී)
යසස් Tuesday, 03 September 2013 11:05 PM
මේ නැතිවෙන්නේ අපේ රටේ අනාගතයයි. අලි ගහණය දැන් අපේ රටේ හුඟක් අඩු වෙලා.අලින්ට වැඩිපුර කැළෑ හදන විදිහක් කල්පනා කළොත් නරකද, මුහුද ගොඩ කරලා හරි. ඒ වගේ වැඩකට අපේ පුර්ණ සහයෝගය. (නි)