පසුගිය මාස පහක කාලයේ දී එක් යානයක් අතුරුදන්ව තවත් යානයක් කඩා වැටීමෙන් විනාශවීම හේතුවෙන් සිදුවූ අපකීර්තිය මකා ගැනීමට තම ගුවන් සමාගමේ නම වෙනස්කැර ගුවන් ගමන් මාර්ග ද නැවත සකස් කිරීමට තීරණය කැර ඇතැයි මලයාසියා ගුවන් සේවය පවසයි. ඔවුන් පවසන්නේ තම වෙළඳ ප්රතිපත්ති යළි සකස්කරන බවයි.
මලයාසියා ධජය ලාංඡනය කරගනිමින් ක්රියාත්මක මෙම ගුවන් සේවය සඳහා නව ආයෝජකයෙක් සොයා ගැනීමට ද මලයාසියා බලධාරීහු පියවර ගනිමින් සිටිති. මලයාසියා ගුවන් සේවය දිනකට මගීන් 50,000 ක් පමණ ප්රවාහනය කරන අතර එහි සේවක සේවිකාවන් 20000 ක් පමණ සේවය කරති. සමාගමේ වැඩිම කොටස් මලයාසියා රජය සතුව ඇත.
හපුතලේ රන්ජැල්ලාව ප්රදේශය හරහා අද රාත්රී හමා ගිය දැඩි සුළං තත්ත්වයක් හේතුවෙන් එම ප්රදේශයේ නිවාස විස්සකට අධික සංඛ්යාවකට හානි සිදුවී ඇති බවද හරිත
රැකියාවක නියුතුවන වයසේ සිටින මෙරට කාන්තාවන් ලක්ෂ 65 කට වැඩි පිරිසක් ආර්ථික වශයෙන් අක්රීය බවත් ඔවුන්ගෙන් මෙරට ආර්ථිකයට ලැබෙන දායකත්වය අවම බවත් ජන හා ස
වෙන්නප්පුව වෙල්ලමන්කරේ මුහුදේ අද සවස දිය නෑමට ගිය හය දෙනෙකුගෙන් යුත් කණ්ඩායමක් මුහුදේ ගසා ගෙන ගොස් ඇති බවත් එයින් දෙදෙනකු බේරා ගත්තද අතුරුදහන් වු සිව
වෙසක් පොහොය නිමිත්තෙන් මහරගම තරුණ සේවා සභාවේදී අද (13) උදෑසන හතේ සිට දවස පුරා අලුත් තාලේ දන්සැලක් පැවැත්විණි.
ලුණු ආනයනය ප්රමාද වීම හේතුවෙන් වෙළෙඳපොළ තුළ ලුණු හිඟයක් මතුව ඇති බව ලුණු නිෂ්පාදකයන්ගේ සංගමයේ සභාපති ගණක අමරසිංහ මහතා පැවසීය.
කොත්මලේ රම්බොඩ ගැරඩිඇල්ල ප්රදේශයේ ඉකුත් 11 වන දින සිදු වූ බස් රථ අනතුර සම්බන්ධයෙන් සොයා බැලීමට වැඩබලන පොලිස්පති ප්රියන්ත වීරසූරිය මහතා පත් කළ කමිටු
ශ්රී ලංකාවේ විශිෂ්ටතම මට්ටමේ ජාත්යන්තර සරසවිය වූ NSBM හරිත සරසවිය ජාතියේ පහන් ටැඹ ලෙස විරුදාවලිය ලත් ලංකා බැංකුව සමග රුපියල් බිලියන 7.3ක් හෙවත් රුපියල්
රටක් දියුණු වීමට නම්, ජනතාව තුළ නිවැරදි මුල්ය සාක්ෂරතාවක් පැවතීම අනිවාර්ය වේ. එමෙන් ම මුදල් ඉතිරි කිරීම හා ආයෝජනය කිරීම පිළිබඳ දැනුම මෙන් ම අදාළ ක්ර
අසරණභාවයට පත් වැඩිහිටි පුද්ගලයන් ගේ ජීවිතවලට ආලෝකයක් ගෙන දෙන HelpAge Sri Lanka ආයතනය, HelpAge අක්ෂි රෝහල සඳහා අරමුදල් රැස් කිරීමේ අරමුණින් Symphony of Hope නමින් විශේෂ පුණ්ය ප
මලයාසියා ගුවන් සේවය වෙනස් වෙයි
අනුරුද්ධ ජයසුන්දර Tuesday, 29 July 2014 12:59 PM
වැඩියෙන් ලන්සුවක් දීල මිහින් එයාර් එකට යානා ටික ගත්තනම් හරි.යානා ටිකට මුකුත් වෙන එකක් නැහැ ගමන් යන්නේ නැති නිසා. මත්තල ෂෝක් එකට පාර්ක් කරලා තියන්න පුළුවන්. (අ)
ඉන්ද්රජිත් Monday, 28 July 2014 02:05 AM
සරත් එහෙනම් ඉතින් අබ සරණයි (නදී)
සිදත් Monday, 28 July 2014 02:48 AM
නම වෙනස් කරා කියල වෙච්චර වැරැද්ද වහගන්න බැහැ නේද? (නදී)
ලලිත් - එස්.එල් Monday, 28 July 2014 03:06 AM
අපේ රටේ වගේ මලයාසියාවේ විෂය භාර ඇමති තුමා මේ අනතුරු වලින් පස්සේ ඉල්ලලා අස් උනේ නැද්ද ? (නදී)
ශාහන් Monday, 28 July 2014 12:29 PM
ප්රශ්න වුණාට මලයාසියා ගුවන් සේවය ගොඩක් හොඳ සේවාවක් (අ)
ගාමිණී Monday, 28 July 2014 03:28 AM
ශ්රී-ලංකන් එකට මෙහි අයිතිය ලබා ගංඩ බැයිද? සෑහෙන රක්ෂා ගණනක් ලාංකිකයින්ට දෙන්ඩ පුළුවන්. (නදී)
සරත් පර්ත් Monday, 28 July 2014 03:53 AM
අපේ රටේ මැති ඇමතිවරු එහෙම අස් වුනාට වෙන රටවල කිසිම කෙනෙක් අස්වෙන්න හිතන්නෙවත් නැහැ (නදී)
ෂෙරිෆ් Monday, 28 July 2014 12:43 PM
හැම දෙයක්ම ටිකකලකින් හැමෝටම අමතක වෙනවා, මේක තමයි වත්මන් ලෝකේ හැටි, (අ)
සමීර Monday, 28 July 2014 04:19 AM
හරි හමන් මුල්ය පරිපාලනයවත් නැතිව කොහොමද මේ වගේ දැවැන්ත ගුවන් සමාගමක අයිතිය හා පරිපාලනය දරන්නේ. අන්න පාඩුව ඉහල නංවන්න නම් දෙයියෝ (නදී)
නලින් Monday, 28 July 2014 01:43 PM
හිස රදේට කොට්ට මාරු කිරීම. (අ)
සංඛ Monday, 28 July 2014 07:04 AM
නදී ඔයාට වෙන වැඩක් නැද්ද ඔයා හිතන්නේ ඔයා හරි දැනමුතු කම් තියන කෙනෙක් කියලද? හිතල කරපු වැරදී නෙවෙයි නේ ඒවා හදා ගන්නපුළුවන්. (අ)
සමින්ද Monday, 28 July 2014 07:43 AM
ඔලුව කැක්කුමට කොට්ටය මාරුකළා වගෙයිනේ (නි)
සරත් Monday, 28 July 2014 02:50 PM
මමත් ඔස්ට්රලියාවේ ඉඳල ආවේ මැලේසිය ප්ලේන් එකක . හපොයි කියල හිතුනා.. අන්තිම චාටර් සර්විස් එක ... අඩුම ගානේ ටවල් එක වත් දුන්නේ නැහැ .. (අ)
ජෝන් සෞදි Monday, 28 July 2014 08:34 AM
පව් අනේ ..නමවත් වෙනස් කරලා බලමු අපලේ හරි යයිද කියලා (නි)
දිනේෂ් Tuesday, 29 July 2014 10:09 AM
අනේ නැහැ මමත් ආවා. කියනතරම් නරක නැහැ හොද ගුවන් සේවයක් (නදී)
මංජුල Monday, 28 July 2014 09:02 AM
ඒක නම් හොඳයි (නි)
සරත් Sunday, 27 July 2014 06:36 PM
මිහින් ලංකා එකත් එක්ක සම්බන්ධ වුණොත් මොකද? (නි)
රචි බාලසුරිය Sunday, 27 July 2014 09:08 PM
කතාවක් තියෙනවා කැළේ වෙනස් වුණාට කොටියාගේ පුල්ලි වෙනස් වන්නේ නැහැ කියලා. නම සහ ලාංඡනය වෙනස් කළාට වැඩක් වෙයිද? පාලනයද වෙනස් වෙනස් විය යුතුයි. අපේ ශ්රී ලන්කන් සේවයටත් මේවා හොඳ පාඩම් (නි)
චන්දික කුරුප්පු Sunday, 27 July 2014 09:41 PM
මෙය අතිශය මානුෂිය සාධකයකි.යළි නැඟිටීමට උත්සාහ කිරීම ව්යාපාරිකයින්ටද පොදු දෙයකි (නි)