ඉන්දියාවේ උත්තර් ප්රදේශ්හි සිතපූර් ආසන්නයේ දී ගුවන් හමුදා හෙලිකොප්ටර් යානයක් කඩා වැටීමෙන් එහි ගමන්ගත් හත් දෙනා ම මිය යන්නට ඇතැයි ඉන්දීය ආරක්ෂ අංශ පවසයි. අනතුරට හේතුව මෙතෙක් අනාවරණය වී නැත.
2025 දෙසැම්බර් මස 18
359
2
ශ්රී ලංකාවේ අංක 1 සන්නිවේදන සම්පාදකයා වන ඩයලොග් ආසිආටා පීඑල්සී, මෙරට ඩිජිටල් තාක්ෂණික ගමන්මගේ සුවිශේෂී සන්ධිස්ථානයක් සනිටුහන් කරමින්, 5G යුගයක් සඳහා
2025 දෙසැම්බර් මස 16
214
0
සියපත ෆිනෑන්ස් පීඑල්සී සිය දීපව්යාප්ත ශාඛා ජාලය තවදුරටත් පුළුල් කරමින් 60 වැනි ශාඛාව කෑගල්ල දිස්ත්රික්කයට අයත් වරකාපොළ නගරයේ විවෘත කොට ඇත.
2025 දෙසැම්බර් මස 04
1009
2
’දිට්වා’ සුළි කුණාටුව හේතුවෙන් ඇති වූ ආපදා තත්ත්වය හමුවේ, රට යළි ගොඩනැගීමේ ජාතික මෙහෙවරට කඩිනමින් සහාය පළ කරමින්, HUTCH සමාගම ’Rebuild Sri Lanka’ අරමුදල වෙත රුපියල්
ඉන්දියාවේ ගුවන් අනතුරක්
ලුනෝ Friday, 25 July 2014 02:49 PM
හැමෝම දැන් මේක පුරුද්දකට අරන් වගේ? අලුත්ම විලාසිතාවක් (නදී)
ගාමිණී - සිරි Friday, 25 July 2014 03:53 PM
අද අපට ඇහෙන්න තියෙන්නේ ජාත්යන්තරයේ දුක් අදෝනාව නම් දිනපතා සිදුවෙන ගුවන් අනතුරුයි. ගුවන් හමුදා නියමුවන්ට නියමු හා කාර්මික විශේෂ පුහුණු ලබාදෙයි. මගීන් ප්රවාහන නියමුවන්ටද ,අදාළ පුහුණුවක් ලබා දිය යුතුයි. තාක්ෂනය දියුණු කාලයේ ගුවනේදී අනතුරක් සිදුවුවහොත් ,සෑම ගුවන් මගියෙකුගේ ආසනයකට පැරිෂුට් එකක් සැපයීම නුවණට හුරුයි (නදී)
නලින් යහම්පත් Friday, 25 July 2014 09:35 PM
මුළු ලෝකයේම ගුවන් අනතුරු සිදුවන කාලයක් . අපේ තිබෙන්නේද තරමක් පැරණි ගුවන් යානා නිසාත් , නියම ප්රමිතියට ඒවා අලුත් වැඩියා නොවන නිසාත් ඉතා පරිස්සම් විය යුතු කාලයක් අපටත් (නදී)
සෑම් Friday, 25 July 2014 10:05 PM
ගුවන් යානා අනතුරට ලක්වෙන එක, ලංකාවේ කෝච්චි පීලිපනිනවා වගේ දිනපතා සිදුවීමක් වෙලානේ. (නදී)
රන්ජිත් බණ්ඩාර Saturday, 26 July 2014 02:23 AM
ගුවන් යානයක පරණ බඳ පමණි. අනෙක් සෑම කොටසක්ම කිසියම් නියමිත සම්මත පැය ගණනකට පසුව ඉවත් කොට අලුත් කොටස් දමනු ලැබේ. ලංකාවේ තිබෙන යානා ගැන විතරක් නෙමෙයි වෙන ඕනිම පරණ ගුවන් යානයක යන්න බයවෙන්න වුවමනාවක් නැත. (නදී) මිනිසාගේ සිතිවිළි පාලනය කල හැකි දෙයක් ලෝකයේ තිබේ නම් කොතරම් හොඳ උපකරණ තිබුනත් නැතත් අනතුරු සිදු කිරීමට හෝ සිදුවන අනතුරු වලක්වා ගත හැකිය. තවම එම උපකරණය නිපදව නැති නිසා අනතුරු සිදුවේ