මේ චිත්රපටය ඔබට මට කියන්නේ මිනිසෙකුගේ ජීවිතයේ අන්ත දෙකක් ගැන. මිනිසෙකුට වාහනයක් තිබුනාට, කන්න බොන්නට තිබුනාට ඔවුන්ගේ ජීවිත ඇතුළතින් කොතෙක් දුරට ඔවුන් විඳවනවාද, ඒ විඳවීම් තුළ එය නොපෙන්වා සිටින්නට ඔවුන් කොතෙක් උත්සාහ කරනවාද යන්න පිළිබඳ අජන්තාගේ මේ සිනමා කතාව තුළ විග්රහ කෙරෙනවා.
මේ එය පිබඳව එහි අධ්යක්ෂිකා අජන්තා විජේවර්ධන කියන කතාව.
“අපෙන් එහා පැත්තෙ වාහනයක යන මනුස්සයෙක් දැකලා අපි හිතනවා ඔහු සතුටින් ඉන්නවා කියලා. මේ මොහොතේ ලංකාවෙ මධ්යම පාන්තිකයෝ පොඩි අයිසින් ගාගත්තු ෆැන්ටසියක ඉන්නවා. ගයාන් කියන්නෙත් ඒ වගේ මනුස්සයෙක්. ඒත් ඔහුගේ ජීවිතයේ විවිධ හැලහැප්පීම් තියෙනවා. එයින් පීඩා විඳින්නෙ ඔහුගේ දරුවා. මේ මොහොතේ ලංකාවේ මධ්යම පාන්තික ජීවියා තමයි මට එතනදි දැනෙන්නේ. ඒ ඔහුගේ ජීවිතය. මෙතනින් එන්න ඕන අවසන් තීරණය තමයි සිස්ටම් එක කියන නිසා තමුන්ගේ තීරණ ගන්න ඕන නැහැ. මේක මගේ චිත්රපට අධ්යයන කටයුත්තේ අවසන් විභාගය වෙනුවෙනුයි නිර්මාණය කළේ.”
චිත්රපටයේ අවසානය එක්වරම නතරවේයැයි ඔබට හැගුනත් මේ සියල්ල චක්රයක් බවත්, මෙය මධ්යම පාන්තිකයාට පොදු කතාවක් බවට ඔබට දැනෙනු ඇත. එතුළ ඔබ ඔබේ ජීවිතයට දේවල් ලං කරගත යුත්තේ සිස්ටම් එකේ හෝ අනෙකාගේ බලපෑමකට හෝ නියමයකට අනුව නොව ඔබේ ස්ව කැමැත්තට බව ඔබට පසක් වනු ඇත.
ප්රධාන රංගනය
කතාව
තිරරචනය සහ අධ්යක්ෂණය
කැමරාකරණය
රචින්ත ජයවර්ධන
ශ්රී ලංකාවේ වැදගත් පූජනීය බෞද්ධ ආගමික සිද්ධස්ථානයන් වන කතරගම කිරි වෙහෙර සහ රුහුණු කතරගම මහා දේවාලයේ 2025 ඇසළ උත්සවය, ශාකසාර සබන් සහ ශාකසාර පෞද්ගලික
එදා මෙදාතුර ශ්රී ලාංකීය දේපල වෙළදාම් ක්ෂේත්රයේ දැවැන්තම සහ අති සුඛෝපභෝගී නිවාස සංකීර්ණ ව්යාපෘතිය වන Pentara Residencies තුන්මුල්ල හංදිය ,The Address in Colombo එළි දැක්වීම
xඅඛණ්ඩව 8වන වරටත් ‘ඉහළම ජනාදරයට පත් ජීවිත රක්ෂණ සන්නාමය‘ ශ්රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් ලයිෆ් (SLICLL) නැවත වරක් මෙරට ඉහලම ජනාදරයට පත් ජීවිත රක්ෂණ සන්නාමය ලෙස LMD හි
Beneath Two Ends By Ajantha Wijewardena