මෙම වසරේ ජනවාරි පළමු වැනිදා සිට අප්රේල් මස 31 වැනිදා දක්වා කාලයේදී රැකියා සඳහා විදේශගතව සිටින ශ්රී ලාංකිකයන් මෙරටට ඇමෙරිකානු ඩොලර් බිලියන 2.46 ක් මෙරටට
කොට්ටාව විහාර මාවතේ නිවසක තනිව සිටි 19 හැවිරිදි තරුණියක ගින්නකට හසු වී මිය ගොස් ඇතැයි කොට්ටාව පොලිසිය පවසයි.
අලදෙණිය කුළුගම්මන කුරුඳුගහමඩ ප්රදේශයේදී සිදු වූ බස් රථ අනතුරකින් පුද්ගලයන් 29 දෙනකු තුවාල ලබා රෝහල් ගතකොට ඇති බව පොලීසිය කියයි.
බස්නාහිර, සබරගමුව,සහ වයඹ පළාත්පලත් ගාල්ල සහ මාතර දිස්ත්රික්කවලත් වැසි වාර කිපයක් ඇති වන බව කාලගුණවිද්යා දෙපාර්තමේන්තුව දැනුම් දෙයි.
ප්රධාන පක්ෂ එකකටවත් සියයට පනහ ඉක්මවා ගිය ඡන්ද ප්රතිශතයක් නොලැබුණු කොළඹ මහ නගර සභාවේ බලය පිහිටුවීම සඳහා ජාතික ජන බලවේගය සහ සමගි ජන බලවේගය අතර මේ වන වි
පාර්ලිමේන්තුවේ හිටපු ප්රධානියකු පසුගිය කාලසීමාවේදී විදේශ සංචාර තිහකට වැඩි සංඛ්යාවකට සහභාගිවී ඒ සඳහා පාර්ලිමේන්තුවේ විදේශ සබඳතා හා සන්ධානගත කාර්
ශ්රී ලංකාවේ විශිෂ්ටතම මට්ටමේ ජාත්යන්තර සරසවිය වූ NSBM හරිත සරසවිය ජාතියේ පහන් ටැඹ ලෙස විරුදාවලිය ලත් ලංකා බැංකුව සමග රුපියල් බිලියන 7.3ක් හෙවත් රුපියල්
රටක් දියුණු වීමට නම්, ජනතාව තුළ නිවැරදි මුල්ය සාක්ෂරතාවක් පැවතීම අනිවාර්ය වේ. එමෙන් ම මුදල් ඉතිරි කිරීම හා ආයෝජනය කිරීම පිළිබඳ දැනුම මෙන් ම අදාළ ක්ර
අසරණභාවයට පත් වැඩිහිටි පුද්ගලයන් ගේ ජීවිතවලට ආලෝකයක් ගෙන දෙන HelpAge Sri Lanka ආයතනය, HelpAge අක්ෂි රෝහල සඳහා අරමුදල් රැස් කිරීමේ අරමුණින් Symphony of Hope නමින් විශේෂ පුණ්ය ප
සීගිරිය නැරඹීමට කේබල් කාර් යෙදවීමේ රහසිගත ව්යාපෘතියක්
kalani Saturday, 04 August 2018 09:56 AM
සීගිරියත් ගල්කොරියකට බදු දෙන දිනය වැඩි ඈතක නැත.
ManoSaturday, 04 August 2018 12:38 PM
ඉතාම හොඳ වැඩක්... ආබාධිත පුද්ගලයින්ට පවා සීගිරිය නැරඹීමේ අවස්ථාව ලැබෙනවා. කවුරු කරත් හොඳ දේ හොඳයි.
sirimal Saturday, 04 August 2018 10:32 AM
ලෝකයේ පෞරාණික වටිනාකමක් ඇති ස්ථාන සියල්ලගේම වගේ ඒවා නැරඹීමට පැමිණෙන්නන්ගේ පහසුව සඳහා සුදුසු මාර්ග සහ වෙනත් සේවාවන් සකස් කර තිබීම සාමාන්ය දෙයක්. එවැනි කටයුතු වලදී එම ස්ථාන වල තිබෙනා වටිනා කම වටහාගෙන ඒවාට අංශු මාත්රයක හෝ හානියක් සිදු නොවන ආකාරයට පහසුකම් සකස් කිරීම මේ තැන්වලදී දැකගත හැකි දෙයක්. යුරෝපයේ, ඊජිප්තුවේ, ජපානයේ, චීනයේ, ඉන්දියාවේ, මෙක්සිකෝවේ, පේරු රටේ බොහෝ පුරාවිද්යා සිහිවටන වල මෙවැනි දේවල් දක්නට පුළුවන්. සිගිරිය නැරඹීමට පැමිණෙන සංචාරකයින් සඳහා හරි හමන් වැසිකිළියක්වත් හදාගන්න බැරි අපේ රටේ මෙවනිදෙවල් ක්රියාත්මක කිරීමේදී ඉතාමත් සැලකිලිමත් විය යුතු බව කිවයුතුයි. මොකද අපේ මිනිස්සු මේ තැන්වල වටිනාකමට තේරුම් ගෙන ඒවා ආරක්ෂා කර ගැනීම මුල් තැනෙහි තබාගෙන කටයුතු කරනවාට වඩා ඒවායින් කියක් යටි මඩි ගහගන්න හැකිද කියන එක ගැන තමා වැඩියෙන් හොයා බලන්නේ. හොඳම උදාහරණය ලෝක උරුමයක් ලෙස ගණන් ගන්නා රන්ගිරි දඹුල්ල ලෙන් විහාරස්ථානයට යන ඉපැරණි ගමන් මාර්ගය වෙනස්කර මුදල් ඉපිම පමණක් පෙරදැරි කරගෙන ඉදිකර ඇති අටමඟලයෙන් තේරුම් ගන්නට පුළුවන්.
sampath Saturday, 04 August 2018 10:55 AM
කේබල් කාර් එකක් දාන එක වරදක් නෙවි ශ්රීපාදයටත් කෙබලේ කාර් වියාපෘතියක් දාන්නා ඕනේ එකම දේ මුදුනටම නොවී ටිකක් පහතින් යන්න බැරී අයට වුනත් යන්න පුළුවන් වෙන්න ඒ වගේම සම්ප්රදායික පාරත් තියෙන්න ඕනේ
sam Saturday, 04 August 2018 11:06 AM
ලංකාවේ සංචාරක ව්යාපාරය දියුණු කරන්න නම් මෙවැනි පහසුකම් ඇති කළ යුතුයි. මෙවැනි ව්යාපෘතීන් "රහසිගත ව්යාපෘති" ලෙස හඳුන්වා දීමෙන්ම මේ පුවතේ අරමුණ පැහැදිලි වෙනවා.
de silva berlin Saturday, 04 August 2018 11:11 AM
සීගිරියට කේබල් කාර් අවශ්ය නැත. තිබෙන පඩිපෙළ නවීකරණය කර, පිරිසිදු වැසිකිලි පහසුකම් පමණක් සැපීම ප්රමාණවත්ය. ශ්රී ලංකාවේ පුරාණික සිද්ධස්ථාන නැරඹීමට සංචාරකයන්ට ගෙවිය යුතු මිල අධික ගාස්තු ගැන යුරෝපයේ තිබෙන සෑම සංචාරක මගපෙන්වීමේ පොතකම පිටුවක් වෙන්කර ඇත. එමනිසා බොහෝ සංචාරකයන් මේවා බලන්නට නොපෙලඹේ. සමහරු මෙම මිලගණන් දැක්කම ලංකාවට එන්නේද නැත. මේවා බලන්න සංචාරකයෙකුගෙන් රුපියල් 500- 1000 අතර මුදලක් ගැනීම ප්රමාණවත් බව මගේ අදහසයි. එවිට වැඩියෙන් සංචාරකයන් මේවා බලන්න එන නිසා මේවා අපේ රටේ සංචාරක ව්යාපාරය වැඩි දියුණු වේවි... ප්රංශයේ අයිෆල් කුලුන හෝ ඉතාලියේ පිසා නගරයේ ඇති ඇලවෙන කුලුණ නැරඹීමට ගන්න ගාස්තුව වගේ දෙගුණයකට වැඩි ගාස්තුවක් අපේ සීගිරිය නැරඹීමට ගැනීම අනුමත කළ නොහැක.
sena Saturday, 04 August 2018 11:27 AM
මේ මිනිස්සුන්ට පිස්සුද හැටිද? ජනාධිපති මන්දිරේ ඔප්පු පරික්ෂා කරොත් හොදය සමහරවිට එකත් චිනෙකුට විකුනලාද දන්නේ නැහැ.
tommy Saturday, 04 August 2018 11:36 AM
ලංකාවේ සමහරුන්ට ගල් යුගයේ හැමදාම සිටින්නට හැකි නම් ඊට වඩා දෙයක් නැහැ. වර්තමානයේ ඇති නවීන තාක්ෂනය යොදා සීගිරියේ කේබල් කාර් යෙදවීමේ වරද කුමක්ද? ලංකාවේ දූපත් මානසිකත්වයෙන් පෙලෙන අයට හැර, ලෝකයේ අන් සියලු රටවල වෙසෙන්නන්ට කේබල් කාර් අලුත් දෙයක් නොවේ. මා සිතන්නේ සීගිරිය පමණක් නොව, ශ්රී පාදය, පිදුරුතලාගල වැනි ලංකාවේ උසින් පිහිටි සියලු ස්ථාන සියල්ල සංචාරකයින් හට නැරඹීම සඳහා කේබල් කාර් සවි කිරීමේ කිසිම වැරද්දක් නැහැ කියයි.
කමනි Saturday, 04 August 2018 01:02 PM
මෙන්න ටොමියා ලිහාගෙන... බලාගෙන හපාකාවි..
Buddika Saturday, 04 August 2018 12:00 PM
මේක අපේ ජාතික වස්තුවක්... මේවා කරන්න ප්ලෑන් කරන මිනිස්සු කරන්නේ ජාතිද්රෝහී වැඩක්... ඒ විතරක් නොවෙයි තමන්ගේ දෙමව්පියන් විකුණගෙන කනවා වගේ වැඩක්.. මේවට අනුබල දෙන අයට විතරක් නෙවෙයි කරන අයටත් හෙන ගහවි.
tommySaturday, 04 August 2018 03:07 PM
එහෙමනම් ඔය වස්තුව හොඳට ආවරණය කරලා කිසි කෙනෙකුට යන්ට නොදී තිබුන නම් වැඩිය හොඳයිනේ.
dhamneth Saturday, 04 August 2018 12:04 PM
ශ්රී පාදස්ථානයට කේබල් කාර් පද්ධතියක් ආරම්භ කළොත් එම ප්රදේශයේ ඇතිකරන පරිසර දූෂණය 90% කින්ම වළක්වා ගන්න පුළුවන්. ගමනට යන කාලය ඉතාම අඩු නිසා ඉතාම සුළු කෑම ප්රමාණයක් තමයි. ගෙනියන්න අවශ්ය වුණත් ගෙනියන්න වෙන්නේ. ඒ වගේම ඉතුරුවන කාලය මිනිස් පැය ගණන හිතන්න. සෞඛ්යය තත්ත්වය දුර්වල අයට වුවත් ශ්රී පාද වන්දනා කරන්න යන්න පුළුවන්. වැඩිහිටියෝ බොහෝදෙනා කියනවා නේද? ඉස්සර නම් නැග්ගා.. දැන් වාරු නැහැ. මේ අයටත් නැවත අවස්ථා සලසා දෙන්න පුළුවන්. පයින් යන්න කැමැති වන්දනාකරුවන්ට දැනට යන ක්රමයට පයින් යන්න පුළුවන්. දඹදිව ගිජ්ජකූට පව්වට කේබල් කාර් සේවයක් ආරම්භකළා.. දැන් දශක ගණනාවක් වෙනවා.. අදට, කාලයට ගැලපෙන විදිහට වැඩකරන්න ඕනෑ.
ගයාන් Saturday, 04 August 2018 12:05 PM
මෙය ඉතා හොඳ යෝජනාවක්. මොකද දහස් ගනන් ජනයාගේ පාදවලට මෙහි ඇති පෞරාණික ගඩොල් ස්ථම්භ හා වෙනත් ස්ථානයන් දිනපතා පෑගීම නිසා ඒවාට වන හානිය වළක්වාගත හැකි එකම ක්රමය දියුණු රටවල් අනුගමනය කරන මෙවැනි උපක්රමයි. මාධ්ය මඟින් ජනතාව උසිගැන්වීමේ බිය නිසා මෙය මධ්යයට වසන් කරන්න උත්සාහ කරන්න ඇති. අපේ රටේ කරුමෙ මේකයි. කිසිම වැඩක් කරන්න බෑ ඒකෙන් දේශපාලන වාසි ගන්න හදනවා.
lal. Saturday, 04 August 2018 12:21 PM
මේක ජේ. ආර් ජයවර්ධන කරන්න හදපු දෙයක්... දැන් බෑනා කරන්න හදනවා. දැනගන්න මේ සිංහල ප්රෞඩ ඉතිහාසයක් තියෙන රටක් කියලා.
samSaturday, 04 August 2018 10:53 PM
ලාල් , ඔබ වැනි අය හැමදාම ප්රෞඪ ඉතිහාසය කාල් ගාමින් එකතැන ඉන්නවා . ලෝකය නොනැවතී ඉදිරියට යනවා .
Sarath Saturday, 04 August 2018 12:32 PM
ලංකාවේ සංචාරක කර්මාන්තය දියුණු කිරීම සඳහා තැබිය හැකි ඉතාමත් හොඳ පියවරක්.. අපි දැන්වත් ගල් යුගයෙන් මිදී නවීන ලෝකය හා එක්විය යුතුයි. එහි පෞරාණික නටඹුන් වලට හානියක් නොවන සේ ස්ථාපිත කිරීමෙහි කිසිම වරදක් මා දකින්නේ නැත.
Daham Saturday, 04 August 2018 12:40 PM
ඔය චීනුන් ළංකරන් ලැහැස්තිවෙන්නේ රාවණා රජු සීගිරිය ගල තුළ සැඟවූ වටිනා නිධන් වස්තුවලට වැඩේ දීමටයි. ඒ අතර දඹ රත්රන් සෝපානයක්ද වෙනවා.
PerakumSaturday, 04 August 2018 02:40 PM
දහම් කටට ආ පලියට අමන කතා කියන්න එපා. දූපත් මානසිකත්වයෙන් මිදී නවීන ලෝකයත් සමග ඉදිරියට යන්න පියවර ගන්න...
tommySaturday, 04 August 2018 04:21 PM
මේ තරම් මෝඩ අදහස් ඇති මිනිසුන් ලංකාවේ වාසය කරනවයි අසන්නට ලැබීම මහා ලැජ්ජාවක්.
Cyril Saturday, 04 August 2018 12:54 PM
ඊජිප්තුවේ පිරමිඩ අවට කිලෝමීටර ගාණක් කිසිදු ගොඩනැගිල්ලක් නැත්තේ පෞරාණිකතත්වයට හානි වෙන නිසා, එ්කටත් එක්ක දඹුල්ලේ පන්සල මොඩි ෆයි කරලා. ඒ විශාල බුදු පිළිමය ගොඩනැගිල්ල වෙන තැනක හදන්න තිබුනේ. සීගිරියට නොවෙයි කේබල් අවශ්ය ශ්රී පාදයටයි.
janatha anura Saturday, 04 August 2018 01:25 PM
මේකත් සෑහෙන ගානකට දෙන්න පුළුවන් කියා රහසිගත සාකච්චා වෙනවා ඇති...
Rane Saturday, 04 August 2018 01:29 PM
මේක කොච්චර හොඳ දෙයක්ද? මේවා තමයි කරන්න ඕනේ දේවල්... ලෝකේ නොදන්නා අය මේවට කමති නැහැ.
sirimal Saturday, 04 August 2018 01:38 PM
අයිෆල් කුළුනේ විවිධ ස්ථාන සඳහා විවිධ මිල ගණන් අය කරනවා. වැඩිම මුදල යූරෝ 60.00 ක්. ඇමෙරිකන් ඩොලර් 68.00 ක් පමණ. පීසා කුළුණට යූරෝ 22.00 ක් පමණ අය කරනවා. ඒ කියන්නේ ඇමෙරිකන් ඩොලර් 26.00 ක් පමණ. යුරෝපයේ සහ ඇමෙරිකාවේ බොහෝ තැන්වල ඇතුල්වීම සඳහා මේවගේ මුදලක් තමා අය කරන්නේ. පේරු රටේ මාචු පීචු සඳහා විදේශිකයින්ගෙන් ඇමෙරිකන් ඩොලර් 70.00 ගන්නවා. මෙක්සිකෝවේ චිචින් ඉත්ළ පිරමීඩය බලන්න ඇමෙරිකන් ඩොලර් 55.00 ක් ගන්නවා. ඊජිප්තුවේ ගීසා පිරමීඩය නැරඹීමට ගන්නේ ඇමෙරිකන් ඩොලර් 5.00 පමණයි. චීන මහා ප්රාකාරයට කේබල් කාර් එකටත් එක්ක ගන්නේ ඇමෙරිකන් ඩොලර් 12.00.යි. වික්ටෝරියා දිය අල්ල නැරඹීමට ගන්නේ ඇමෙරිකන් ඩොලර් 30.00 යි. කැනඩාවේ නයගරා දිය අැල්ල නැරඹීමට මුදල් අයකරන්නේ නැහැ. නමුත් මුදල් ගෙවා බෝට්ටු සවාරි, හෙලිකොප්ටර් සවාරි වගේ දේ කල හැකියි. මම දන්නා අන්දමට සීගිරිය සඳහා විදේශිකයෙකුගෙන් ඇමෙරිකන් ඩොලර් 30.00 ක් අයකරනවා. නමුත් සීගිරියේ ලෝකයේ අනෙක් තැන්වල වගේ පහසුකම් ඇත්තේම නැහැ.
rasika Saturday, 04 August 2018 01:40 PM
මෙවැනි නවීන ව්යාපෘතියක් වැරදි වැඩක් විදියට පේන්නේ මොකද කියලයි මං මේ කල්පනා කරන්නේ...
පිටිගල මිලානෝ Saturday, 04 August 2018 02:07 PM
මෙය හොඳ දෙයක් වන නමුත් කළ යුත්තේ ගල පිටුපසින් ගලේ දර්ශනයට කිසිම හානියක් නොවන පරිදිය. මෙයින් විවිධ වයස්වල සංචාරකයන් සියල්ලටම උඩට යාමට හැකිවෙනවා. ලංකාවේ දූපත් මානසිකත්වයෙන් පිරුණු මිනිස්සු නම් මෙයට විරුද්ධ වෙයි.
pahanSaturday, 04 August 2018 04:26 PM
ජපානෙත් හැදිලා තියෙන්නේ දුපත් 3 කින් මාලදිවයිනත් දුපත්. සිංගප්පුරුවත් පිටිගල කියන කතාව අවුල් වගේ නේද ?
බණ්ඩාර -කැකිරාව Saturday, 04 August 2018 02:12 PM
"සුපිරි වෙනස ..සුපිරියටම මුළු රටම විකුණනවා "" "යහපාලනයට ජයවේවා ...", මේ දුෂ්ට පාලකයෝ නුදුරේදීම ලංකාවේ තියෙන රක්ෂිත වනාන්තර සියල්ලත් විකුණා දමනවා නියතයි.
lal Saturday, 04 August 2018 02:44 PM
කේබල් කාර් දාන්න කලින් සීගිරියට කල යුතු දේ: හොඳ වැසිකිළි පහසුකම් සෑදීම, ටිකට් කවුන්ටරය කාටත් යෑමට පහසු ස්ථානයක ස්ථානගත කිරීම, වාහන නැවතීමේ පහසුකම වැඩිදියුණු කිරීම, ගයිඩ්ලායයි කියන ගසාකන්නන් එලවා දැමීම...
සතයපාලSunday, 05 August 2018 03:49 AM
තියන අඩුපාඩු අනිවාර්යෙන්ම හැදෙන්න ඕනා.ඒ වගේම අලුත් දේවල් නිවැරදිව හා සාර්ථකව එක් කල යුතුයි.
ප්රබුද්ධ Saturday, 04 August 2018 03:27 PM
කාංචන කුමාර ආරියදාස කියන්නේ මා දුටු සැබෑ මානවහිතවාදී මාධ්යවේදියෙක්.
de silva Saturday, 04 August 2018 03:34 PM
ලාල් මහත්මයාගේ යෝජනාවට මමත් එකඟ වෙනවා. මේවා අඩු වියදමකින් කල හැකි අත්යවශ්යම දේවල්.
Perakum Saturday, 04 August 2018 03:47 PM
ඇයි දඹුල්ල කාංචන කුමාර ආරියදාස කියන්නේ මේක රහසිගත ව්යාපාරයක් කියලා? මේ ඉතා කාලෝචිත ව්යාපෘතියක් නේද?
Cyril Saturday, 04 August 2018 05:40 PM
සිරිමල් මයාට වැරදීමක් අයිෆෙල් කුලුනේ මුදුනට යුරෝ 25 යි සෝපානයේ යන්න අයකරන්නේ.සීගිරියට සෝපානයේ ගිහින් ලෝකයේ ප්රථම උයන් නිර්මාණය ඇතලත් අටපට්ටම හැඩය පිහිනුම් තටාකය රජතුමාගේ කුටියේ වතුරෙන් නිර්මාණය කල වායු සමීකරණ
බද්රානි Saturday, 04 August 2018 07:08 PM
හොඳ වෙලාවට අපේ රටේ වගේ මනුස්ස කොට්ඨාශයක් ප්රංශයේ බිහි නොවුනේ, නැත්නම් ඉතින් මේ කොදෙව්වන් කියාවි අයිෆල් කුළුනත් පඩි පෙලින්ම නැගිය යුතුයි කියලා. සමහරක් පලකොට ඇති අදහස් දැක්කාම, අපේ රටේ අධ්යාපනයට වඩා ගොඩක් ඉදිරියෙන් ජානවල බලපෑම තිබෙනවා කියා මට නම් හිතෙනවා.
සතයපාල Sunday, 05 August 2018 02:17 AM
මීට අවුරුදු ගණනාවකට පෙර ක්රියාත්මක කල යුතුව තිබු අගනා යෝජනාවක් මේක. නමූත් මේකට සම්බන්ධකර ගන්නා රට පිලිබදව නම් ප්රශ්ණයක් තියනවා බාල බඩුවලට වගේම වංචාවට දූෂණයට නම් දරලා තියන රටක් සම්බන්ධ කර නොගෙන අඩුම තරමේ ජපානය හෝ කොරියාව වගේ කාර්මික හා තාක්ෂණිකව ඉහල හැකියාවන් සහිත රටක සාහය ලබා ගැනීම ඉතා වැදගත්.සිගිරියෙන් වසරකට කෝටි ගණනක ආදායම ලැබෙන නිසා මේ වගේ වයාපෘතියක් උසස් තත්වයෙන් කිරිමට දුෂ්කර නැත.
somapala Sunday, 05 August 2018 03:24 AM
ලංකාවෙත් ගෝටාබය වගේ කෙනෙක් ජනාදිපති වුනොත් හොදයි කියල හිතෙන්න මේ වෙලාවට තමයි. එතකොට විරුද්ද කාරයෝ සද්දයක් වත් කරන්න බයයි.
rocky Sunday, 05 August 2018 03:42 AM
සිගිරිය කියන්නේ මුළු ලෝකයම හොල්ලාපු රාවණා රජ්ජුරුතුමාගේ මාලිගාව තිබුණ ස්ථානය කියනවනේ . උන්නැහේ ඕකට රූන් ගාල යන්ඩ ඇත්තේ දඬුමොනරෙන්. ඒ ආසියන්තර සාස්තරේ විස්තර මොකද්ද ඉන්දියානු පොතක තියනවා කියල සුරිය ගුණසේකර මහත්තය ලියපු ලිපියකින් පෙනුණ. ඒ ගැන හොයලා බලලා .. ආසියන්තර කොම්පැනියකට දඬුමොනර නිෂ්පාදන ඕඩර් එකක් භාර දුන්නොත් හොඳට ඇඟට දැනෙන කොමිස්පාරකුත් ගහගන්න බැරි වන එකක් නැහැ!
Ranjan Sunday, 05 August 2018 08:35 AM
සීගිරියට වඩා උස මීටර 2430ක් වන පේරු රටේ මාචු පීචු නැරඹීමට කිලෝමීටර් 3ක් පමණ ඇවිදීමට කන්ද උඩට යන්න සිදුවේ. මේ සඳහා කේබල් කාර් දමා නැහැ. හොඳ ගමන් මගක් සාදා තිබෙනවා වසරකට මෙය නරඹන්න මිලියන් 2ක් පමණ පැමිණෙනවා. ඉතින් බලන්න ඕනේ නම් ප්රශ්නයක් නොවේ.
dil Sunday, 05 August 2018 10:07 AM
මා මීට අවුරුදු 8කට ඉහත සීගිරියට ගියෙමි. එම මොහොතේදීත් කේබල් කාර් සේවාවක් දැක ගත්තා. එය ස්ථාපිත කර ඇත්තේ උඩම ඇති දිය පොකුණේ අවසානයේ පහළට වන්නය. ගූගල් වල ඡායාරූපද ඇත. වර්තමානයේ ඇති නවීන තාක්ෂණය යොදා සීගිරියේ කේබල් කාර් යෙදවීමේ වරද කුමක්ද? මෙවැනි ව්යාපෘතීන් "රහසිගත ව්යාපෘති" ලෙස හඳුන්වා දීමෙන්ම අරමුණ පැහැදිලි වෙනවා.
Cyril Sunday, 05 August 2018 06:35 PM
කේබල් කාර් දැම්මට පසු මොඩ් නගරයක් වගේ වෙනවා. ප්රෞඩත්වයට විශාල හානියක්. ඕනෙම නම්.. ප්රතිවිරුද්ධ පැත්තෙන් සෝපානයක් යෝජනා කරමි.