
(අංජුල මහික වීරරත්න)
සෞඛ්ය හා ජනමාධ්ය අමාත්යංශය පවතින ආපදා තත්ත්වය හමුවේ “ජාතික සෞඛ්ය ආපදා ප්රතිචාර මධ්යස්ථානය“ මේ වන විට පැය 24 පුරා අඛණ්ඩව ක්රියාත්මක කර ඇත.
මෙම මධ්යස්ථානය මඟින් සෞඛ්ය ආපදා කළමනාකරණය සඳහා සෞඛ්ය අංශ සහ අදාළ ආයතන අතර සම්බන්ධීකරණයක් ගොඩනගා ගැනීම සඳහා කටයුතු කරන අතර ඊට අමතරව හදිසි අපදා තත්වය හේතුවෙන් මතුවී ඇති සෞඛ්ය ක්ෂේත්රයේ ගැටළු පිළිබඳව ක්ෂණිකව ක්රියාත්මක වීමේ වැඩසටහනක් ද ක්රියාත්මක කර ඇත.
මීට අමතරව ජනතාවට, සෞඛ්ය කාර්ය මණ්ඩලයන්ට, ඕනෑම ආයතනයකට, සෞඛ්ය ක්ෂේත්රයට අදාල අවශ්ය කරුණු දැන ගැනීම සඳහා හැකිවන පරිදි පැය 24 පුරා ක්රියාත්මක වන හදිසි ඇමතුම් අංකයක් ද මෙම මධ්යස්ථානය හඳුන්වා දී ඇත.
එහි අංකය 1926 වේ.
මෙම අංකය භාවිතා කර හදිසි ආපදා තත්ත්වය හේතුවෙන් මතුවන සෞඛ්ය ගැටළු සහ අනෙකුත් සෞඛ්ය අවශ්යතා පිළිබඳව උපදෙස් සහ අවශ්ය සහයෝගයන් ලබා ගැනීමට හැකි බව සෞඛ්ය හා ජනමාධ්ය අමාත්යංශය පවසයි.
2025 දෙසැම්බර් මස 04
226
0
’දිට්වා’ සුළි කුණාටුව හේතුවෙන් ඇති වූ ආපදා තත්ත්වය හමුවේ, රට යළි ගොඩනැගීමේ ජාතික මෙහෙවරට කඩිනමින් සහාය පළ කරමින්, HUTCH සමාගම ’Rebuild Sri Lanka’ අරමුදල වෙත රුපියල්
2025 නොවැම්බර් මස 21
386
1
ශ්රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් ලයිෆ් හි විකුණුම් කණ්ඩායම විකුණුම් වෘත්තිකයන් ලෙස විශිෂ්ටත්වය කරා යන ගමනේදී ඔවුන්ගේ උනන්දුව සහ කැපවීම වෙනුවෙන් 2025 ශ්රී ලංක
2025 නොවැම්බර් මස 17
386
0
දවසින් දවස අපි හැමෝගෙම ජීවිත හිතාගන්න බැරි තරම් කාර්යබහුල වෙනවා! ඒ busy life එක අස්සේ shopping කරනවා කියන්නේ තවත් ලොකු කාර්යභාරයක් නේද? හවසට වැඩ ඇරිලා ගෙදර යන ගම
සෞඛ්ය ගැටලු ගැන අහන්න හදිසි ඇමතුම් අංකයක්