IMG-LOGO

2025 දෙසැම්බර් මස 06 වන සෙනසුරාදා


කොළඹ වරාය සංවර්ධනයට ශ්‍රී ලංකාව - ඉන්දියාව - ජපානය ගිවිසුමක

(මනෝජ් හර්ෂික)

දකුණු කොළඹ වරායේ නැගෙනහිර බහාලු පර්යන්තය සංවර්ධනය වෙනුවෙන් ශ්‍රී ලංකාව, ජපානය සහ ඉන්දීය රාජ්‍යයන් අතර සහයෝගීතා ගිවිසුම කොළඹ දී අද (28) අත්සන් කරනු ලැබීය.

ශ්‍රී ලංකාව වෙනුවෙන් වරාය හා නාවික කටයුතු සහ දක්ෂිණ සංවර්ධන අමාත්‍ය සාගල රත්නායක මහතා, ශ්‍රී ලංකාවේ ඉන්දීය මහ කොමසාරිස්වරයා සහ ශ්‍රී ලංකා ජපාන තානාපතිවරයා මෙම ගිවිසුම සඳහා අත්සන් තැබීය.

ව්‍යාපෘතිය මඟින් මෙම රාජ්‍යයන් ත්‍රිත්වය අතර පවත්වාගෙන ආ දිගුකාලීන සම්බන්ධතා සහ සහයෝගීත්වය වර්ධනය කර ගැනීම ප්‍රධානතම අරමුණක් වේ.

ජපානය 1980 දශකයේ සිට කොළඹ වරායේ ජය බහලු පර්යන්තය සංවර්ධනය සඳහා සහයෝගය ලබා දුන් අතර කොළඹ වරායේ ප්‍රතිනැව්ගත කිරීම් වලින්  70%ක් පමණ ඉන්දියාවට සම්බන්ධව සිදුවේ.

ඒ අනුව,  කොළඹ වරායේ ඉදිරි සංවර්ධන කටයුතු සඳහා මෙන්ම කලාපීය සෞභාග්‍යය සහ ගෝලීය වෙළඳ ජාලය තුළ කොළඹ වරායේ ස්ථායිතාව පවත්වා ගැනීම සඳහා ශ්‍රී ලංකා රජය සමඟ ඉන්දියාව සහ ජපානය එක්වී කටයුතු කරයි.

නැගෙනහිර පර්යන්තයේ සම්පූර්ණ අයිතිය ශ්‍රී ලංකා වරාය අධිකාරිය සතුවන අතර යෝජිත පර්යන්ත මෙහෙයුම් සමාගම විසින් සිදුකරන සියලුම මෙහෙයුම්වලින් 51%ක කොටස් ශ්‍රී ලංකාව සතුවේ.එසේම හවුල් පාර්ශ්වයන්ට මිලදී ගතහැකි කොටස් ප්‍රමාණය 49%කි.

එසේම මෙම ව්‍යාපෘතිය සඳහා ලබා ගැනීමට අදහස්  කරන ජපාන ණය, ශ‍්‍ර‍්‍රී ලංකාවට මෙතෙක් ලැබුණු යහපත්ම ණය කොන්දේසි යටතේ ලැබෙන බව වරාය හා නාවික කටයුතු සහ දක්ෂිණ සංවර්ධන අමාත්‍යාංශය සඳහන් කරයි.

 

 

 



අදහස් (3)

කොළඹ වරාය සංවර්ධනයට ශ්‍රී ලංකාව - ඉන්දියාව - ජපානය ගිවිසුමක

kamal Wednesday, 29 May 2019 11:46 AM

අනේ මේ විදෙස් රටවල් අපිට මොනතරම් හිතවත්ද? මොන තරම් උදව්පදව් කරනවද? සාදු සාදු අපේ මව්බිමට ඔබ සැමගේ පිහිටයි.

:       0       0

chandima Wednesday, 29 May 2019 06:27 PM

එක වතාවක් ගිවිසුමක් ගහලා ලංකාව වටේ මුහුදේ ආරක්ෂාවට යුද්ධ නැව කරකවන්න අවසර ගත්තා. දාහක් දේවල් කරන්න පොරොන්දු වෙලා. නමුත් එකක්වත් කලේ නැහැ මේ වෙනකල්. මේ වතාවේ කාගේ හරි නැට්ටේ එල්ලිලා කොළඹ වාරයේ කොටසකුත් බුදල් කරගන්න යන්නේ? අන්තිමට නටපු තොවිලෙකුත් නැහැ බෙරේ පලුවකුත් නැහැ. අපට කවදාවත් හොඳක් වෙන්න ඉඩ තියන්නේ නැහැ. අපේ මෝඩ පාලකයෝ වලිගෙ පාගාගෙන ඔවුන්ට රැවටිලා තියෙන ඔක්කොම පූජා කරනවා.

:       1       6

chathura Thursday, 30 May 2019 03:38 PM

ලෝකේ අනික් රටවල්වලත් වරායවල් තියෙනවා සියයට 70ක් නෙවෙයි එයිටත් වඩා විදේශ රටවල බදු එහා මෙහා කරන... එහෙමයි කියලා ඒ රටවල් ඒ බඩු භාණ්ඩ අයිති රටවල් වලට තමන්ගේ වරායවල් පවරලා දෙන්නේ නැහැ. ඒ බඩු භාණ්ඩ එහා මෙහා කිරිල්ලෙන් තමයි ඒ වරාය අයිති රට ලාභ උපයන්නේ. මෙතන වෙලා තියෙන්නේ එදාවේල පිරිමහගන්න ණයක් ගන්න අපට දිගටම එන ලාභය නැතිකරගෙන වරාය විදේශ රටකට විකිණීමක් නැතිනම් පවරා දීමක්. හෙණ ගැහැව්වත් මදි.

:       0       0

ඔබේ අදහස් එවන්න

 

 
 

මේවාටත් කැමතිවනු ඇති

ශ්‍රී ලංකාව යළි ගොඩනැගීම වෙනුවෙන් HUTCH සමාගම රුපියල් ලක්ෂ 600 ක සුවිශේෂී මූල්‍ය දායකත්වයක් ලබා දෙයි 2025 දෙසැම්බර් මස 04 183 0
ශ්‍රී ලංකාව යළි ගොඩනැගීම වෙනුවෙන් HUTCH සමාගම රුපියල් ලක්ෂ 600 ක සුවිශේෂී මූල්‍ය දායකත්වයක් ලබා දෙයි

’දිට්වා’ සුළි කුණාටුව හේතුවෙන් ඇති වූ ආපදා තත්ත්වය හමුවේ, රට යළි ගොඩනැගීමේ ජාතික මෙහෙවරට කඩිනමින් සහාය පළ කරමින්, HUTCH සමාගම ’Rebuild Sri Lanka’ අරමුදල වෙත රුපියල්

ශ‍්‍රී  ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් ලයිෆ්, 2025  SLIM  ජාතික විකුණුම් සම්මාන රාත‍්‍රියේදී  (SLIM National Sales Awards) සම්මානයන්ගෙන් පිදුම් ලබයි. 2025 නොවැම්බර් මස 21 373 1
ශ‍්‍රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් ලයිෆ්, 2025 SLIM ජාතික විකුණුම් සම්මාන රාත‍්‍රියේදී (SLIM National Sales Awards) සම්මානයන්ගෙන් පිදුම් ලබයි.

ශ‍්‍රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් ලයිෆ් හි විකුණුම් කණ්ඩායම විකුණුම් වෘත්තිකයන් ලෙස විශිෂ්ටත්වය කරා යන ගමනේදී ඔවුන්ගේ උනන්දුව සහ කැපවීම වෙනුවෙන් 2025 ශ‍්‍රී ලංක

ඕනම වෙලාවක - ඕනම තැනක ඉඳන්, මේ අළුත්වෙන කරදරලස් Trend එකට Set වෙන්න. 2025 නොවැම්බර් මස 17 383 0
ඕනම වෙලාවක - ඕනම තැනක ඉඳන්, මේ අළුත්වෙන කරදරලස් Trend එකට Set වෙන්න.

දවසින් දවස අපි හැමෝගෙම ජීවිත හිතාගන්න බැරි තරම් කාර්යබහුල වෙනවා! ඒ busy life එක අස්සේ shopping කරනවා කියන්නේ තවත් ලොකු කාර්‍යභාරයක් නේද? හවසට වැඩ ඇරිලා ගෙදර යන ගම

Our Group Site