IMG-LOGO

2025 නොවැම්බර් මස 09 වන ඉරිදා


ගම්පහ අධ්‍යාපන කලාපයේ ගුරුවරු පිරිසක් නිහඬ විරෝධතාවයක

(තිලකරත්න දිසානායක.)

සිසු දරුවන් යහ මගට ගැනීමට ගුරුවරුන් සහ විදුහල්පතිවරුන් සද්භාවයෙන් කටයුතු කිරීමේදී ගුරුවරුන්ට  සහ විදුහල්පතිවරුන්ට ආරක්ෂාව සැලසීමට අසමත් අධ්‍යාපන බලධාරීන්ට විරෝධය දැක්වා ගම්පහ දුම්රිය ස්ථානය ඉදිරිපිටදී ගම්පහ අධ්‍යාපන කලාපයේ ගුරුවරු පිරිසක් අද (13) නිහඬ විරෝධතාවයක නිරත වුහ.

ගම්පහ අධ්‍යාපන කලාපයෙහි ගුරුවරු සහ විදුහල්පතිවරු පිරිසක් මෙම විරෝධතාවයට එක්ව සිටි අතර මෙහිදී එම සංගමයේ ගම්පහ කලාප ලේකම් බී.ජී.එන්.ප්‍රියන්ත මහතා පවසා සිටියේ පාසල් තුළට මත්ද්‍රව්‍ය පිවිසීම වැනි සිදුවීම් පවතින බවත් ඒවා මැඩපැවැත්වීමට විනය ක්‍රියාමාර්ග ගැනීම පවා මේ වනවිට ප්‍රශ්ණකාරී තත්ත්වයක් වී ඇති බවත්ය.  



අදහස් (0)

ගම්පහ අධ්‍යාපන කලාපයේ ගුරුවරු පිරිසක් නිහඬ විරෝධතාවයක

ඔබේ අදහස් එවන්න

 

 
 

මේවාටත් කැමතිවනු ඇති

නොබෙල් ත්‍යාගලාභීන් සමඟ ටියැන්ජින් සමුළුවේදී මහාචාර්ය මොහාන් මුණසිංහ ප්‍රධාන දේශනය පවත්වයි. 2025 නොවැම්බර් මස 04 429 0
නොබෙල් ත්‍යාගලාභීන් සමඟ ටියැන්ජින් සමුළුවේදී මහාචාර්ය මොහාන් මුණසිංහ ප්‍රධාන දේශනය පවත්වයි.

2021 බ්ලූ ප්ලැනට්(Blue Planet) ත්‍යාගලාභී සහ 2007 සාම නොබෙල් ත්‍යාගයේ සම-ජයග්‍රාහක මහාචාර්ය මොහාන් මුණසිංහ මහතා මෑතකදී 2025 ඔක්තෝබර් 18-21 දිනවල චීනයේ ඉහළ මට්ටමේ ටියැන්

ශ‍්‍රී ලංකාවේ සෞඛ්‍ය සේවාවේ උන්නතිය සඳහා වන කැපවීම ස්ථිර කරමින් හේමාස් සමාගම තලවතුගොඩදී නවීනතම රෝහලක් ආරම්භ කරයි 2025 ඔක්තෝබර් මස 08 2195 0
ශ‍්‍රී ලංකාවේ සෞඛ්‍ය සේවාවේ උන්නතිය සඳහා වන කැපවීම ස්ථිර කරමින් හේමාස් සමාගම තලවතුගොඩදී නවීනතම රෝහලක් ආරම්භ කරයි

හේමාස් සමාගම සිය නවීන තෘතීයික සත්කාර රෝහල ආරම්භ කිරීම පිළිබඳව අද දින තලවතුගොඩ දී නිවේදනය කරනු ලැබීය.

මහාචාර්ය මොහාන් මුණසිංහ මහතා මුම්බායි හි පැවති එක්සත් ජනපද-ඉන්දියානු ව්‍යාපාරික සමුළුවේදී ඇමරිකා එක්සත් ජනපදයේ නිව් ජර්සිහි ආණ්ඩුකාර ෆිල් මර්ෆි මහ 2025 ඔක්තෝබර් මස 01 1659 0
මහාචාර්ය මොහාන් මුණසිංහ මහතා මුම්බායි හි පැවති එක්සත් ජනපද-ඉන්දියානු ව්‍යාපාරික සමුළුවේදී ඇමරිකා එක්සත් ජනපදයේ නිව් ජර්සිහි ආණ්ඩුකාර ෆිල් මර්ෆි මහ

2007 නොබෙල් සාම ත්‍යාගයේ (උප සභාපති, IPCC) සම-ජයග්‍රාහකයා සහ 2021 නිල් ග්‍රහලෝක ත්‍යාගලාභී මොහාන් මුණසිංහ මහතා, 2025 සැප්තැම්බර් 24 වන දින මුම්බායි හි පැවති ඉහළ මට්ට

Our Group Site