IMG-LOGO

2024 පෙබරවාරි මස 26 වන සඳුදා


ශ්‍රී ලංකාව පළමු ටෙස්ට් තරගය ජයගනී

දකුණු අප්‍රිකාවට එරෙහිව ඩර්බන් නුවරදී පැවැති පළමු ටෙස්ට් තරගයේදී කඩුලු 1 ක අති විශිෂ්ට ජයක් ලබාගැනීමට ශ්‍රී ලංකා කණ්ඩායම අද (16 වැනිදා) සමත් විය.

ලකුණු 304 ක ඉලක්කයක් හඹා ගිය ශ්‍රී ලංකා කණ්ඩායම කඩුලු 9 ක් දැවී ලකුණු 304 ක් ලබාගත්තේය.

තරගය සහ තරගාවලිය සම්බන්ධ වැඩිදුර විස්තර සඳහා
http://www.kelimandala.lk/  වෙත පිවිසෙන්න



අදහස් (16)

ශ්‍රී ලංකාව පළමු ටෙස්ට් තරගය ජයගනී

sandy123 Saturday, 16 February 2019 01:32 PM

උණුසුම් සුබ පැතුම්...!!! කුසල් ජනිත්ගේ නොපසුබට හුදකලා සටන අගය කරමි.

:       482       1080

samanSunday, 17 February 2019 01:25 AM

කණ්ඩායම භේද-බින්න කරන කුලල් කා ගන්න ජේෂ්ඨයන් සියලු දෙනා ඉවත් කර කුසල් ජනිත් වැනි දක්ෂතා දක්වන කිපදෙනත්, ඉතිරි අය දැනට දක්ෂතා දක්වන ශ්‍රීලංකා ඒ කණ්ඩායමේ සහ යොවුන් ක්‍රීඩකයන්ගෙන් තෝරා ගන්න. එවිට ඉදිරි තරඟ කීපයක් පරාද වුනත් නුදුරු අනාගතෙයේ හරි හොඳ ශ්‍රීලංකා ක්‍රිකට් කණ්ඩායමක් හැදේවි

:       0       9

Raveendra Saturday, 16 February 2019 01:36 PM

පුතේ නුඹලාට අපගේ උණුසුම් සුබ පැතුම් !!!

:       310       526

Ruhunu Saturday, 16 February 2019 01:40 PM

කුසල් නැතිනම් අපි අද ඒ මැච් එකත් පරදිනවා.

:       52       214

ශිරාන් Saturday, 16 February 2019 03:11 PM

කුසල් මෙන්ඩිස් - කුසල් ජනිත් කොහොමද වෙනස...? බැරි වෙලාවත් කුසල් මෙන්ඩිස් මේක කරානම් හැට පනිනකන් ටීම් එකේ තියාගන්නවා..

:       103       134

sarath perth Saturday, 16 February 2019 02:00 PM

විශිෂ්ටයි...! නොපසුබට වීර්ය ජයග්‍රහණයේ තේමාවයි. උණුසුම් සුභපැතුම්...!!!

:       354       410

kule Saturday, 16 February 2019 02:48 PM

බාධක මැඩගෙන අධිෂ්ඨානයෙන් ජයග්‍රහණය කරා ගමන්ගත් කුසල් ප්‍රමුඛ ලක් දරුවන්ට උණුසුම් සුබපැතුම්..!!!

:       15       59

Missaka Saturday, 16 February 2019 03:44 PM

මෙය අපිට හොඳ පාඩමක්!. අවසන් විකට්ටුව වෙනතුරු සටන අවසන් නොකළ යුතුය යන්න නැවතත් සනාථ කරපු ඉනිමක්.... කුසල් පෙරේරාගේ සුපිරි ඉනිමක් සහ පරිණත භාවය මැනවින් ඔප්පු කිරීමක්. ඔහු අවසන් ක්‍රීඩකයාව ඉතා හොඳින් ආරක්ෂා කරගත්තා සේම, අවසන් ක්‍රීඩකයා ඔහුගේ වගකීම මැනවින් ඉෂ්ඨ කළා. අවසන් ක්‍රීඩකයන් හට බැටින් ගැන අවබෝධය මදි තවම...

:       7       1

dhamneth Saturday, 16 February 2019 04:36 PM

මේ ලකුණු 304න් 201ක්ම ලබාගෙන තිබෙන්නේ දෙදෙනෙකු විසින්. අනිත් 9 දෙනාම ලබාගෙන තිබෙන්නේ ලකුණු 103. මේ 9 දෙනා අතර සිටින අනිකුත් පිතිකරුවන් තමන්ගේ තත්වය ආරක්ෂා කරගැනීමට මිට වඩා ගොඩක් සැලකිලිමත් විය යුතුයි.

:       7       291

larry Saturday, 16 February 2019 04:39 PM

චන්දිමාල් එපා

:       2003       1859

sirimal Saturday, 16 February 2019 04:59 PM

තරුණ කණ්ඩායමට ජයවේවා.

:       0       37

සමන්‍ත Saturday, 16 February 2019 05:54 PM

අපි සතුටු වෙනවා. හරීන්ටත් ඒ ගෞරවය ලැබෙනවා.

:       1212       1357

sam Saturday, 16 February 2019 09:12 PM

සුභ පැතුම්. ඊළඟ මැච් එක පරාද නොවුනොත් ඩ්‍රෝ කරගත්තොත් ඇති දකුණු අප්‍රිකාවේදී ටෙස්ට් සීරියස් එකක් දිනාපු පළමුවැනි ආසියානුවන් විය හැකි බව ක්‍රික්ඉන්ෆෝ එකේ තිබුනා.

:       6       4

Senarath Sunday, 17 February 2019 03:31 AM

කුසල් කරපු දේ ඉතාම වටිනවා. ඒවගේම ඒ පළමු තරගයේදීම කඩුලු 5ක් ගනිපු යෞවනය කරපු දේත් කුසල් ගේ ඉනිම වගේම වටිනවා. ඒ දේ නොකලානම් අපිට ලැබෙන්නේ මෙයට වඩා වැඩි ලකුණු ගණනක් හඹා යන්න. ඒ නිසා ඔහුවත් අගයන්න .

:       13       19

theshan Sunday, 17 February 2019 03:42 AM

මගේ තාත්තා කියපු දෙයක් තමයි, ක්‍රිකට් කියන්නේ අන්තිම බොලේ වෙනකන් කියන්න බැරි අවිනිශ්චිත ක්‍රීඩාවක් කියලා. ඇත්තටම සතුටු වෙනවා.

:       8       2

isurandi Sunday, 17 February 2019 04:36 AM

මේ අයට බැරිකමවත්, නොහැකියාවවත් නෙමෙයි මෙතන මුලිකම හේතුව වී තිබෙන්නේ, තම තමන් කෙරෙහි ආත්ම විස්වාසය හා කැපකිරීම තියෙනවනම් ඕනෑම දෙයක් ජයගත හැකිය යන්නනයි මගෙනම් හැගීම. පරාජයෙන් ලැබෙන අමිහිරි අත්දැකීම මෙන්ම ජයග්‍රහණයේදී ලබන තෘප්තියත් කියා නිම කල නොහැක.

:       6       2

ඔබේ අදහස් එවන්න

එසැණ පුවත්

සීනි සමාගමේ මැෂින් දෙකක් පරණ යකඩ කඩයට විකුණලා
2024 පෙබරවාරි මස 25 404 0

සෙවණගල සීනි සමාගමේ කාපට් මැෂින් දෙකක් හොරකම් කර පරණ යකඩවලට විකුණා තිබියදී එහි ආරක්ෂක අංශය විසින් සොයා ගෙන සෙවණගල පොලිසියට බාරදෙනු ලැබ ඇත.


ජවිපෙත් සාපයේ දැවැන්ත කොටස්කරුවෙක්
2024 පෙබරවාරි මස 25 575 0

මෙරට 75 වසරක සාපයට 88-89 තරුණයන් ඝාතනය කළ සහ වසර 30 ක යුද්ධය පටන් ගත් සියළු දෙනාත් වගකිව යුතු බව පොදුජන පෙරමුණේ පාර්ලිමේන්තු මන්ත්‍රී නාමල් රාජපක්ෂ පැවසීය.


සේවකයන් නැතිව තරු හෝටල්වලට මරු පෙනිලා
2024 පෙබරවාරි මස 25 946 0

සේවකයන් විශාල වශයෙන් රට හැර යෑම හේතුවෙන් අගනුවර ඇතුළු විවිධ ප්‍රදේශවල තරු පන්තියේ හෝටල් පවත්වාගෙන යාමේ දැඩි අර්බුදකාරී තත්වයක් පැන නැගී ඇතැයි හෝටල්


කාදිනල් හිමිට අපහාස කළැයි විරෝධයක්
2024 පෙබරවාරි මස 25 421 0

මීගමුව ලෙල්ලම මත්ස්‍ය ව්‍යාපාරික මධ්‍යස්ථානය සම්බන්ධයෙන් ඇතිව තිබෙන ගැටලුකාරී තත්වයේදී පිටිපන එක්සත් ධීවර සමිතියේ සාමාජිකයන් පිරිසක් කොළඹ අගරදගු


රුධිර කාන්දුකරන ඒකකයේ ලෙඩුන් වෙනත් රෝහල්වලට
2024 පෙබරවාරි මස 25 102 0

කුරුණෑගල ශික්ෂණ රෝහලේ රුධිර කාන්දුකරණ ප්‍රතිකාර ඒකකයේ දී රෝගීන් පිරිසක් හදිසියේම මරණයට පත්වීමේ සිද්ධියෙන් පසුව එහි අනෙකුත් රෝගීහු වෙනත් රෝහල් කීපය


කුරුණෑගල දරුවන් අපයෝජනය කළ ගුරා මාරු
2024 පෙබරවාරි මස 25 578 0

කුරුණෑගල මිශ්‍ර පාසලක ගුරුවරයකු එහි හය වසරේ සිසුවියන් පිරිසක අ⁣පයෝජනය කරන ලදැයි කියන සිද්ධිය සම්බන්ධයෙන් ජාතික ළමාරක්ෂක අධිකාරිය පැවැත්වූ විමර්ශනය


මේවාටත් කැමතිවනු ඇති

හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ 2024 පෙබරවාරි මස 19 257 0
හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ

ශ්‍රී ලංකා ප්‍රමිති ආයතනය (SLSI) විසින් සංවිධානය කරන ලද, ශ්‍රී ලංකා ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙල (SLNQA) 2022 හි ඉහළ ගුණාත්මකභාවය වෙනුවෙන් වූ කැපවීම ඇගයෙමින් හලාල් ප්

නීතිමය විභේදනයත් සමඟම ශ‍්‍රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් නව ගමනක් අරඹයි 2024 පෙබරවාරි මස 13 289 0
නීතිමය විභේදනයත් සමඟම ශ‍්‍රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් නව ගමනක් අරඹයි

දශක 6කට අධික ඉතිහාසයකට උරුමකම් කියන ශ‍්‍රී ලංකාවේ පුරෝගාමී රක්ෂණ සමාගම වන ශ‍්‍රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් සිය ජීවිත හා සාමාන්‍ය රක්ෂණ ව්‍යාපාර නීත්‍යානුකූල

හලාල් කවුන්සිලය NCE අපනයන සම්මාන උළෙලේ දී රනින් පිදුම් ලබයි 2024 පෙබරවාරි මස 12 296 0
හලාල් කවුන්සිලය NCE අපනයන සම්මාන උළෙලේ දී රනින් පිදුම් ලබයි

හලාල් ප්‍රතීතන කවුන්සිලය (Halal Accreditation Council), ජාතික අපනයනකරුවන්ගේ මණ්ඩලයේ (NCE) සංවිධානත්වයෙන් 2023 දෙසැම්බර් 8වන දින පැවැත්වුණු 31 වැනි NCE අපනයන සම්මාන උළෙලේ දී අඛණ්