IMG-LOGO

2024 මැයි මස 26 වන ඉරිදා


‘වැයශීර්ෂ පරාද වුණේ මන්ත්‍රීවරුන් නොසිටීමෙන්’


(ආරියරත්න රණබාහු සහ සුජිත් හේවාජූලිගේ)
 
පාඨලී චම්පික රණවක සහ වජිර අබේවර්ධන යන ඇමතිවරුන්ගේ අමාත්‍යංශයවල වැයශීර්ෂ කාරක සභා අවස්ථාවේදී පරාජයට පත්වූයේ ආණ්ඩු පක්ෂයේ මන්ත්‍රීවරු සභාවේ නොසිටීමෙන් සිදුවූ වරදක් නිසා බව පිළිගත්තේ යැයි අග්‍රාමාත්‍ය රනිල් වික්‍රමසිංහ මහතා පාර්ලිමේන්තුවේදී අද(29) පැවසීය.
 
එසේ පරාජයට පත් වූ අමාත්‍යංශවල වැයශීර්ෂ පාර්ලිමේන්තු සම්ප්‍රදායට අනුව සංශෝධන සහිතව නැවත සම්මත කරගැනීමට කටයුතු කරන බැවින් එය ප්‍රශ්නයක් කරගත යුතු නැතැයිද අගමැතිවරයා කීය.



අදහස් (11)

‘වැයශීර්ෂ පරාද වුණේ මන්ත්‍රීවරුන් නොසිටීමෙන්’

indika Friday, 29 March 2019 07:28 AM

ඡන්ද පරදින්නේ ඡන්දදායකයන් නොමැති වීමෙන්!

:       82       103

Sunil milano Friday, 29 March 2019 07:41 AM

කොහොමත් ලගදීම යන්න බලාගෙන ඉන්න

:       274       249

smith Friday, 29 March 2019 07:45 AM

රනිල් සර්, පාර්ලිමේන්තු ආපු නැති ඔක්කොටොම දඬුවම් කරන්න.

:       100       45

sarath perth Friday, 29 March 2019 08:42 AM

තමනුත් හයියෙන් ටොක්කක් ඇනගන්න.

:       9       106

maraya Friday, 29 March 2019 08:49 AM

රට ගැන ආදරයක් නැති අයට කොහොමත් ඔය වැඩේ ඕනේ නැති එකක් වෙන්න ඇති. එ්කනේ පාර්ලිමේන්තු නොයන්නේ...

:       1       57

සනත් ඉතාලිය Friday, 29 March 2019 09:03 AM

සංශෝධන කරලා නැවත ඉදිරිපත් කරනවා කිව්වේ "ගහලා බඳිනවා කියන එක, බැඳලා ගහනවා කියලා" සංශෝධනය කරන එකද?

:       0       87

sirimal Friday, 29 March 2019 09:12 AM

ඕක ඉතින් කියන්න දෙයක්යැ. මැතිවරණයේදීත් තමුන්නාන්සේ ඉල්ලුවොත් " මම පැරදුනේ මට මිනිස්සු ඡන්දෙ දුන්නේ නැති නිසා" කියලා ඔය වගේම උත්තරයක් තමයි දෙන්න වෙන්නේ. පාර්ලිමේන්තුවේ ඡන්දයකදී මන්ත්‍රීවරුන් කැඳවා ගැනීම ආණ්ඩු පක්ෂ සංවිධායක ගයන්ත කරුණාතිලකගේ වගකීමක් කියලයි අපි නම් හිතුවේ. මේ තත්ත්වයට ආණ්ඩුව මුහුණ දුන්නේ ගයන්ත කරුණාතිලක තමන්ට පැවරී ඇති වගකීම පැහැර හැරීම නිසා බවයි අනිත් අය නම් කියන්නේ... පාර්ලිමේන්තුවේ ගයන්තගේ කාර්යාලයේ ‌සේවය කරන බහුතරයක් ‌පොහොට්ටු පාක්ෂිකයෝ කියලත් කියනවා. අනේ මන්දා.... අවුරුදු තුනක්ම පොල් ගාන්න වුනේ මොකද කියලා දැන් දැන් තේරිගෙන එනවා වගෙයි පෙනෙන්නේ. ඔන්න අර බෙරගහලා කංකාරි නටලා මුල්ගල් තිබ්බ හම්බන්තොට තෙල් පිරිපහදුව කෙරෙනවාද? නැද්ද? කියල‍ා හරි වචනයක් කියන්න අඩුම ගානේ අවුරුද්දක්වත් යයි කියලා එ්කේ ඉන්දියානු ආයෝජකයා කියලා කියපු එකොර්ඩ් සමාගමේ සභාපති ජගත් රාක්ෂකන් කිව්වා කියලා අද රොයිටර් පුවත් සේවය වාර්තා කරලා තියෙනවා. මට තේරෙන්නේ නැහැ මේ කතාව දැක්ක ගමන් අපට කුලියාපිටියේ ෆොක්ස්වැගන් කර්මාන්ත ශාලාවක් ගැන මතක් වෙන්නේ මොකද කියලා... පව් අප්පා...!!!

:       243       217

sarath Friday, 29 March 2019 09:20 AM

වඳුරන්ට දැලි පිහි හම්බ වුණාම, කටුස්සාගේ කරේ රත්තරන් බැන්දහම,.. කැමති එකක් හිතාගන්න. පාර්ලිමේන්තුවේ ඉන්න රිලව් ටික කොහොමත් මේ රට අබ්බගාත කරලා ඉවරයි. මනාප ක්‍රමය තියෙන කල් ඡන්ද දායකයින්ගේ පරමාධිපත්‍ය තිබ්බත් නැහැ වගේ... දියවන්නාවට මිනිස්සු කැමති වුනත් නැතත් යන්නෙම මැට්ටෝ තමයි...

:       0       40

Ranabahu Friday, 29 March 2019 10:56 AM

මට මතක් වෙන්නෙම "නරිය මිදී තිත්තයි" කිව්ව ප්‍රස්තා පිරුළු කතාවමයි.

:       45       74

Senarath Friday, 29 March 2019 12:09 PM

පොඩිගේමක ප්‍රතිපලයක් බව කරුණාවෙන් සලකන්න.

:       0       1

Bamunuarachchi Sunday, 31 March 2019 06:40 AM

දරු පරපුරක් හදාගන්න බැරි කෙනෙක්... වැරැද්ද තම ශරීරයේම කෑල්ලකට දානවා වගෙයි...

:       0       0

ඔබේ අදහස් එවන්න

එසැණ පුවත්

‘‘පහරදීම් නවතනු‘‘ ජාත්‍යන්තර අධිකරණයෙන් ඊශ්‍රායලයට නියෝගයක්
2024 මැයි මස 25 392 0

දකුණු ගාසා තීරයේ රෆා නගරයට එල්ල කරන හමුදා ප්‍රහාර වහාම නතර කරන ලෙස ජාත්‍යන්තර අධිකරණය ඊශ්‍රායලයට නියෝග කළේය.


ගසක් කඩා වැටී කතක් මරුට : අඹූසැමි යුවළක් රෝහලේ
2024 මැයි මස 25 348 0

පවතින වර්ෂාවත් සමඟ අද (25) රාත්‍රියේ හපුතලේ දිසාරෝහල අසල නිවසක් මතට විශාල කරපන්ටයින් ගසක් කඩා වැටී එහි සිටි කාන්තාවක් ජීවිතක්ෂයට පත්වී ඇති අතර තවත් දෙද


වලවේ ගඟේ ගිලී පුද්ගලයකු මරුට
2024 මැයි මස 25 294 0

බලන්ගොඩ කල්තොට ප්‍රදේශයේ දී වලවේ ගඟේ ගිලි පුද්ගලයකු අද (25) දා සවස මියගොස් ඇතැයි පොලිසිය පවසයි.


‘’ජනපතිවරණය ඔක්තොබර් 17‘‘
2024 මැයි මස 25 1300 1

ජනාධිපති මැතිවරණය ප්‍රථමයෙන් මේ වසරේ ඔක්තොබර් 17 වන දින පවත්වන බවත්, එම මැතිවරණය කිසිවෙකුටත් වළක්වාලිය නොහැකි බව අධිකරණ අමාත්‍ය විජයදාස රාජපක්ෂ මහතා


රත්නපුර ප්‍රා.ලේ බල ප්‍රදේශ 9 කට නායයාම් නිවේදන
2024 මැයි මස 25 173 0

රත්නපුර දිස්ත්‍රිකට පවතින අධික වර්ෂාවත් සමග ප්‍රදේශිය ලේකම් කොටිඨාශ 09 කට නාය යැමෙිි දෙවැනි මටිටමෙිි පුර්ව නිවෙිදන (25) දා නිකුත් කල බව ජාතික ගොඩනැ


සැමියාගේ මත්පැන් වීදුරුවට විෂ දැමූ බිරිඳ ඇතුළු සොහොයුරා අත්අඩංගුවට
2024 මැයි මස 25 1858 2

තම සැමියාගේ මත්පැන් වීදුරුවට විෂ රසායන ද්‍රව්‍යයක් දමා ඔහු ඝාතනය කිරීමේ චෝදනාවට බෙලිඅත්ත කොස්ගහගොඩ ප්‍රදේශයේ පදිංචි 45 හැවිරිදි තිදරු මවක් සහ එයට අනු


මේවාටත් කැමතිවනු ඇති

කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ 2024 අප්‍රේල් මස 09 946 0
කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ

ස්වභාවික ශාකසාර අඩංගු ආයුර්වේදයේ විශිෂ්ඨත්වය රැඳි personal care සහ රූපලාවණ්‍ය නිෂ්පාදන පෙළක් සමග ලොව පුරා ජනතා විශ්වාසයට පාත්‍ර වූ දැවැන්ත සමාගමක් වන Himalaya Wellness

ආදරයට ආදරෙන් ළංවෙන්න කියාදෙන කතාවක් Closeup #BreakTheBarriers 2024 මාර්තු මස 14 2492 1
ආදරයට ආදරෙන් ළංවෙන්න කියාදෙන කතාවක් Closeup #BreakTheBarriers

ආදරය යනු සියලු සීමාවන් ඉක්මවා යන විශ්වීය සංකල්පයකී. එයට හදවත් එකතු කිරීමේ අසීමිත බලයක් ඇත.සැබෑ ප්‍රේමයක් නිරන්තරයෙන් සියුම් ලෙස අප ආත්මයන් ස්පර්ෂ කරම

හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ 2024 පෙබරවාරි මස 19 2135 5
හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ

ශ්‍රී ලංකා ප්‍රමිති ආයතනය (SLSI) විසින් සංවිධානය කරන ලද, ශ්‍රී ලංකා ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙල (SLNQA) 2022 හි ඉහළ ගුණාත්මකභාවය වෙනුවෙන් වූ කැපවීම ඇගයෙමින් හලාල් ප්

Our Group Site