IMG-LOGO

2024 මැයි මස 26 වන ඉරිදා


යුගදනවි ගිවිසුම අත්සන් කරද්දී අත යට ගනුදෙනුවක් සිදුවුණා

(සුජිත් හේවාජුලිගේ)

යුගදනවි බලාගාරය සම්බන්ධයෙන් ඇමරිකාව සමග  අස්සන් කළ  ගිවිසුම පිටුපස අත යට ගනුදෙනුවක් සිදුවී ඇති බව පැහැදිලි යැයි සමගි ජන බලවේගයේ කුරුණෑගල දිස්ත්‍රික් පාර්ලිමේන්තු මන්ත්‍රී ජේ සී අලවතුවල මහතා පැවැසීය.

රජය මේ ගිවිසුම් අත්සන් කර ඇත්තේ කැබිනට් මණ්ඩලය හෝ  ශ්‍රී ලංකා පොදුජන පෙරමුණේ මන්ත්‍රී කණ්ඩායමට කිසිදු තොරතුරක් නොදන්වා යැයිද   හෙතෙම සඳහන් කළේය.

රට විකුණනවා යැයි චෝදනා කරමින් බලයට පැමිණි ආණ්ඩුව අද රටේ දේපළ හොර රහසේ  විකුණමින් සිටින බවද  ඔහු චෝදනා කළේය.



අදහස් (15)

යුගදනවි ගිවිසුම අත්සන් කරද්දී අත යට ගනුදෙනුවක් සිදුවුණා

විපරමා Sunday, 26 September 2021 06:21 PM

පවුලේ උදවිය එකතු වෙලා ගහපු ඩීල් ගැන අමුතුවෙන් කියන්න දෙයක් නැහැ...

:       7       27

Bamunuarachchi Sunday, 26 September 2021 06:34 PM

හලෝ ගොබ්බ කතා නොකියා යුදගනව් බලාගාරයේ ඇත්ත ලිපිය කියවන්න. ඔහෙලා අවුරුදු 5ක් රටකරලා රටේ විදුලි බල ප්‍රමාණය වැඩිකරන්න මොන බම්බුවක්ද හලෝ ඔහෙලා කෙරුවේ. සෑම අවුරුද්දකම රටේ විදුලි ඉල්ලුම 5% වැඩිවෙන බව ඔහේ නොදන්නවාට අපි දන්නවා. නොරෙච්චෝලේ විදුලි බලාගාරයෙන් පස්සේ කරපු දෙයක් තිබෙනවද? සාම්පූර්හි පිහිටුවන්න ගිය දෙවන බලාගාරයට වල කැපුවේ පාදිලියන් ඇතුළු ඔහෙලා නේද? මේ යුදගනව් බලාගාර යෝජනාව පළමුව ආවේ 2019 අවුරුද්දේ නේද..?

:       39       17

nimelenSunday, 26 September 2021 07:22 PM

රටේ විදුලි බල ඉල්ලුම වැඩිවෙන හින්දාද ටෙන්ඩර් කැඳවන්නෙත් නැතුව හොරෙන්ම යුගදනව් දුන්නේ..? රෙදි නැතුව කඩේ යනවා...

:       0       3

සිල්වා Sunday, 26 September 2021 11:22 PM

නොරොච්චෝලේ බලාගාරය වගේ අති සාර්ථක බලාගාරයක් ලෝකයේ තවත් තිබෙනවා ද?

:       0       7

BamunuarachchiMonday, 27 September 2021 01:16 PM

ඇයි නොරොච්චෝලේ බලාගාරය ප්‍රශ්නය මොකක්ද? මේ ජීවිත කාලයට ඔබ කොපමණ ලෙඩ වෙලා තිබෙනවාද? නින්දේදී මිනිස්සුගේ ගෙවුණු ශරීර කොටස් වැඩුණාට යන්ත්‍ර සූත්‍රවල කොටස් ඉබේ වැඩෙන්නේ නැත... එමනිසා අලුත්වැඩියා කිරීම අවශ්‍යයි. මැටි කතා කියන්න එපා හලෝ තමන්ගේ ඉස්තරම්ම වැඩක් රටට වෙන්නේ නැහැ... නමුත් ලෝකෙම ඉස්තරම්ම දේවල් බලාපොරොත්තු වෙනවා... නොරොච්චෝලේ බලාගාරය ලෝකෙම ඉස්තරම්ම නොවුණාට අලුත් වැඩියාවක් ආවොත් දිනකට පැය දෙකක්වත් විදුලි බලය ඇණ හිටිනවා. ඔහේලා රටක ශාපයක් එහෙම කියන්නේ වීදුරුවේ වතුර පිරී ඇති ප්‍රමණය ගැන නොවෙයි.. හිස්ව තිබෙන කොටස ගැනයි, කතාකරන නිසයි.

:       2       1

gunarathnaMonday, 27 September 2021 07:36 AM

මෙතන ප්‍රශ්නේ තියෙන්නේ මේ ගිවිසුමේ නෙවෙයි, මේකෙන් ලැබුන කොමිස් එක ගැන.

:       0       10

BamunuarachchiMonday, 27 September 2021 12:03 PM

එතකොට සාම්පූර් බලාගාරය හදන්න එපා කියලා පාදිලියන් උද්ඝෝෂණය කලේ ඒ ගොල්ලන්ට කොමිස් නැති හින්දාද?. කොමිස් නැතුව පිට රටවලට ව්‍යාපෘති දුන්නේ මොන රජයේ මොන ඇමැතිද? හලෝ මොනරජයේ ඇමැති වුණත් මොන ව්‍යාපෘතිය කළත් කොමිස් ගන්නවා. කොළඹ වරායේ කන්ටේනර් පරීක්ෂාවට ස්කෑනර් සවිකළේ රජයේ වියදමින්... නමුත් පරීක්ෂා කරන සෑම කන්ටේනරයකම ඩොලර් 12 කොමිස් ගහපු ගිය ආණ්ඩුවේ ඇමතියන් දෙදෙනෙක් ගැන කියැවුණා මතකද? බස් ගෙන්වීමෙන් ලැබුණු කොමිස් එක රජයට දුන්නු එකම සභාපතිතුමා අනිල් මුණසිංහ මැතිතුමායි. ඒ නිසා කොමිස් ගැන කතා කරන්න එපා.. වැඩක් සිද්ද වෙනවා නම් ඒ ගැන කතා කරන්න.

:       4       1

fairoos Sunday, 26 September 2021 06:40 PM

ඉන්න, හිටින්න රටක් ඉතුරු කරලා දෙන්න.. අපේ සර්ටත්, 69 ලක්ෂයටත්...

:       11       25

BamunuarachchiSunday, 26 September 2021 07:10 PM

කාට ඉන්න රටක්ද? අපිට ඉන්න රටක් තිබෙනවා. අපි මේ රටේ අවුරුදු 2500කට වඩා වැඩි කාලයක් සිට ඉන්නවා. ලංකාව ගැන අපි බලා ගන්නම්... මෙන්න ගම්මිරිස් අන්න බෝට්ටුව...

:       4       0

BamunuarachchiMonday, 27 September 2021 07:17 AM

අනාදිමත් කාලයක් තිස්සේ අපිට ඉන්න රටක් තිබෙනවා. ඒ ගැන කව්රුත් කලබල වෙන්න එපා. මෙන්න ගම්මිරිස් අන්න බෝට්ටුව.

:       12       2

Demuni Uduwara Sunday, 26 September 2021 07:08 PM

හොරුම තමයි..!!!

:       0       1

69lakshaya Sunday, 26 September 2021 11:15 PM

රට ත්‍රස්තවාදීන්ගෙන් බේරගත්ත රාජපක්ෂවරුන් මොනවා කරත් කාටවත් මොකද.

:       0       6

lakvidu Monday, 27 September 2021 05:14 AM

සුනිල් පෙරේර හිට්යනං මෙන්න සිංදුවක් කියාවි.... ඒ කාලෙ එහෙම උනත් ... අපේ කාලෙ ඒව උනේ නෑ........!

:       0       7

චන්දන Monday, 27 September 2021 07:09 AM

නිකං ඉන්න මහත්තයා . 2015 ඉඳලා අතයට ගහපු ගේම් අපි නොදන්නවයැ. මේ ගැන කතා කරන්න පුළුවන් මහජනතාවට විතරයි .

:       9       3

සුනිල් උක්වත්ත Monday, 27 September 2021 09:35 AM

හුඟක් ගනුදෙනු අස්සෙ යටින් තවත් ගනුදෙනු තිබෙන බව පැහැදිලියි.

:       0       5

ඔබේ අදහස් එවන්න

දියත

‘‘පහරදීම් නවතනු‘‘ ජාත්‍යන්තර අධිකරණයෙන් ඊශ්‍රායලයට නියෝගයක්
2024 මැයි මස 25 414 0

දකුණු ගාසා තීරයේ රෆා නගරයට එල්ල කරන හමුදා ප්‍රහාර වහාම නතර කරන ලෙස ජාත්‍යන්තර අධිකරණය ඊශ්‍රායලයට නියෝග කළේය.


ගසක් කඩා වැටී කතක් මරුට : අඹූසැමි යුවළක් රෝහලේ
2024 මැයි මස 25 356 0

පවතින වර්ෂාවත් සමඟ අද (25) රාත්‍රියේ හපුතලේ දිසාරෝහල අසල නිවසක් මතට විශාල කරපන්ටයින් ගසක් කඩා වැටී එහි සිටි කාන්තාවක් ජීවිතක්ෂයට පත්වී ඇති අතර තවත් දෙද


වලවේ ගඟේ ගිලී පුද්ගලයකු මරුට
2024 මැයි මස 25 297 0

බලන්ගොඩ කල්තොට ප්‍රදේශයේ දී වලවේ ගඟේ ගිලි පුද්ගලයකු අද (25) දා සවස මියගොස් ඇතැයි පොලිසිය පවසයි.


‘’ජනපතිවරණය ඔක්තොබර් 17‘‘
2024 මැයි මස 25 1342 1

ජනාධිපති මැතිවරණය ප්‍රථමයෙන් මේ වසරේ ඔක්තොබර් 17 වන දින පවත්වන බවත්, එම මැතිවරණය කිසිවෙකුටත් වළක්වාලිය නොහැකි බව අධිකරණ අමාත්‍ය විජයදාස රාජපක්ෂ මහතා


රත්නපුර ප්‍රා.ලේ බල ප්‍රදේශ 9 කට නායයාම් නිවේදන
2024 මැයි මස 25 174 0

රත්නපුර දිස්ත්‍රිකට පවතින අධික වර්ෂාවත් සමග ප්‍රදේශිය ලේකම් කොටිඨාශ 09 කට නාය යැමෙිි දෙවැනි මටිටමෙිි පුර්ව නිවෙිදන (25) දා නිකුත් කල බව ජාතික ගොඩනැ


සැමියාගේ මත්පැන් වීදුරුවට විෂ දැමූ බිරිඳ ඇතුළු සොහොයුරා අත්අඩංගුවට
2024 මැයි මස 25 1877 2

තම සැමියාගේ මත්පැන් වීදුරුවට විෂ රසායන ද්‍රව්‍යයක් දමා ඔහු ඝාතනය කිරීමේ චෝදනාවට බෙලිඅත්ත කොස්ගහගොඩ ප්‍රදේශයේ පදිංචි 45 හැවිරිදි තිදරු මවක් සහ එයට අනු


මේවාටත් කැමතිවනු ඇති

කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ 2024 අප්‍රේල් මස 09 946 0
කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ

ස්වභාවික ශාකසාර අඩංගු ආයුර්වේදයේ විශිෂ්ඨත්වය රැඳි personal care සහ රූපලාවණ්‍ය නිෂ්පාදන පෙළක් සමග ලොව පුරා ජනතා විශ්වාසයට පාත්‍ර වූ දැවැන්ත සමාගමක් වන Himalaya Wellness

ආදරයට ආදරෙන් ළංවෙන්න කියාදෙන කතාවක් Closeup #BreakTheBarriers 2024 මාර්තු මස 14 2492 1
ආදරයට ආදරෙන් ළංවෙන්න කියාදෙන කතාවක් Closeup #BreakTheBarriers

ආදරය යනු සියලු සීමාවන් ඉක්මවා යන විශ්වීය සංකල්පයකී. එයට හදවත් එකතු කිරීමේ අසීමිත බලයක් ඇත.සැබෑ ප්‍රේමයක් නිරන්තරයෙන් සියුම් ලෙස අප ආත්මයන් ස්පර්ෂ කරම

හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ 2024 පෙබරවාරි මස 19 2135 5
හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ

ශ්‍රී ලංකා ප්‍රමිති ආයතනය (SLSI) විසින් සංවිධානය කරන ලද, ශ්‍රී ලංකා ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙල (SLNQA) 2022 හි ඉහළ ගුණාත්මකභාවය වෙනුවෙන් වූ කැපවීම ඇගයෙමින් හලාල් ප්

Our Group Site