යාපනය ජාත්යන්තර ගුවන්තොටුපළ වෙත ගොඩබානු ලබන පළමු ජාත්යන්තර ගුවන් යානය ලෙසින් ඉන්දියාවේ එලායන්ස් එයාර් ගුවන් යානයක් ඔක්තෝබර් 17 පරීක්ෂණ චාරිකාවක යෙදෙන බව ‘ද හින්දු‘ පුවත් සේවය අනාවරණය කර සිටී.
එයාර් ඉන්දියා ගුවන් සේවයේ අනුබද්ධිත සමාගමක් වන එලායන්ස් එයාර්, චෙන්නායි සිට යාපනය දක්වා සතියකට ගුවන් වාර 3 ක් ක්රියාත්මක කිරීමට සැලසුම් කර ඇති බව ‘ද හින්දු‘ වැඩිදුරටත් සඳහන් කරයි. එසේම ඉදිරියේ දී යාපනය සිට නවදිල්ලිය, මුම්බායි හා කොචි දක්වා ද ගුවන් ගමන් ආරම්භ වීමට නියමිත බව එහි සඳහන් වේ.
යාපනය ජාත්යන්තර ගුවන්තොටුපළ එළඹෙන ඔක්තෝබර් 17 වනදා ජාත්යන්තර ගුවන් ගමන් සඳහා විවෘත කිරීමට නියමිතය.
මේ අනුව කටුනායක බණ්ඩාරනායක ජාත්යන්තර ගුවන්තොටුපළ හා මත්තල රාජපක්ෂ ජාත්යන්තර ගුවන්තොටුපළ හැරුණු විට ජාත්යන්තරය සමඟ සම්බන්ධ වන මෙරට තෙවැනි ගුවන්තොටුපළ බවට යාපනය ජාත්යන්තර ගුවන්තොටුපළ පත්වනු ඇත.
(125)
(ඡයාරූප - රොමේෂ් මධුෂංක)
පිටතින් ආහාර ගෙන ඒමට අවසර දෙන්නැයි පොලිස්පති දේශබන්දු තෙන්නකෝන් මහතා දුම්බර බන්ධනාගාරයේ ප්රධානීන්ගෙන් ඉල්ලීමක් කර ඇතැයි වාර්තාවේ.
සංවර්ධන කටයුතු ප්රමාද වී ඇති ජල යෝජනා ක්රම සහ ප්රජා ජල යෝජනා ක්රම කඩිනමින් නිම කිරීමට කටයුතු කරන බව අග්රාමාත්ය ආචාර්ය හරිනි අමරසූරිය පැවසුවාය.
මෙරට නිදහස් සෞඛ්ය සේවාවේ භෞතික සම්පත් සංවර්ධනය සඳහා අවශ්ය සහය අඛණ්ඩව ඉදිරියටත් ලබාදෙන බව එක්සත් ජාතින්ගේ ව්යාපෘති සේවා සඳහා වන කාර්යාලයේ (UNOPS) දකුණ
ශ්රී ජයවර්ධනපුර විශ්ව විද්යාලයේ අන්තර් විශ්ව විද්යාලීය 48 වැනි වර්ණ ප්රධාන උත්සවය (21) පසරුවේ එම විශ්ව විද්යාලයේ උපකුලපති ස්ස මහාචාර්ය යා පත්මලාල්
කුවේට්හි රැකියාවක නිරතව සිටියදී අනතුරකට ලක්වී ආබාධිත වූ ආර්.එම්.කාන්තිරත්න මැණිකේ මහත්මියට ශ්රී ලංකා විදේශ සේවා නියුක්ති කාර්යාංශයේ අනුග්රහයෙන්
ජනතාව මේ ආණ්ඩුව බලයට පත් කිරීමට ගත් තීරණයට ගරු කරමින් අයවැයට පක්ෂව ඡන්දය ප්රකාශ කළ බව ශ්රී ලංකා කම්කරු පක්ෂයේ වන්නි දිස්ත්රික් පාර්ලිමේන්තු මන්ත්
ප්රයිම් සමූහය ශ්රී ලංකාවේ දේපළ වෙළඳාම් ක්ෂේත්රයේ පෙරළියක් සිදුකරමින් නව ගෙවීම් ක්රමවේදයක් හඳුන්වා දීමට පසුගියදා කටයුතු කළේ ය.
දේශයේ ආරක්ෂකයා ලෙස ශ්රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් ලයිෆ් (SLIC Life) රටේ අනාගත පරපුරේ වැඩිදියුණුව සඳහා නිරන්තරයෙන් දායක වී ඇත. ශ්රී ලංකාවේ පවතින වඩාත්ම උපයන රාජ්
ඇතැම් මිනිසුන් ගෙන් නික්මෙන ප්රභාව බොහෝ ප්රිය මනාප ය. ඔවුන්ව දැකීම පවා මහත් සැනසීමක් ගෙන දෙනු ඇත. ඔවුන් සමීපයෙහි සිටින කළ මහත් සැනසීමක්, සුවදායක බවක්
පලාලි ගුවන් තොටුපළට ඉන්දියාවෙන් පරීක්ෂණ චාරිකාවක්
jagath Tuesday, 15 October 2019 08:20 AM
මේ යුඑන්පි නඩේ ඉනකන් රට කනවා, මෙචර පුංචි ලංකාවකට ජාත්යන්තර එයාර්පෝර්ට් 3ක්. අනිත් ඒකතමයි සුළු ඡන්ද බලාගෙන මුළු රටම විනාශයකට තල්ලු කරනවා.
Mahesh Tuesday, 15 October 2019 08:34 AM
දුපත් මානසිකත්වය.........
ගොන්ගාලේ ගොඩබණ්ඩාTuesday, 15 October 2019 09:50 AM
මහේෂ්.....? මොකද නමේ බාගයක් විතරක් ලියන්නේ. "දුපත් මානසිකත්වය......... මහේෂ්වරන් "කියල ලියුවම ඔබේ මානසිකත්වය දුපත්ද වෙනම රාජ්යක් වෙනුවෙන්ද කියල හෙළිවෙන නිසාද ?
Prabha Tuesday, 15 October 2019 09:17 AM
දැන් ඉතින් හොර රත්තරන් ජාවාරම ගමේ ඉඳන් කරන්න පුලුවන්.
චමින්ද ජයනාත් ජයසූරිය Tuesday, 15 October 2019 09:28 AM
ගුවන් තොටුපලවල් හදල රට සංවර්ධනය කරන ඒක හොදයි... ඒය උතුරෙද දකුෙණද නැගෙනහිරද කියන ඒකත් අපිට ගැටලුවක් නෑ.... හැබැයි ඒ් වගේම තමා ගුවනේ අාරක්ෂාව ගැනත් රජය මීට වඩා සිය දහස් ගුණයකින් සැලකිලිමත් වෙන්න ඕන... ගුවනේ ආරක්ෂාව උදෙසා හොද ගුවන් ආරක්ෂක පද්ධති.... නවීන ප්රහාරක යානා වලින් අපේ ගුවන් හමුදාව සන්නද්ධ කරන්න ඕන...
ranilTuesday, 15 October 2019 09:56 AM
තියෙන ණය ටික ගෙවලා ඉවර වෙනකම් ඉන්න හොදේ. රට සංවර්දනය කරන්න ඕනේ නම් වර්ජන නවතන්න
lanka Tuesday, 15 October 2019 09:53 AM
කරන්න තියෙන්නේ තැන තැන ගුවන් තොටුපොළවල් හදන එක නෙමෙයි. ලංකාවේ සල්ලි ගෙවලා ප්රාදේශියව ගුවනෙන් යන්න මිනිස්සු නැහැ. උතුර නැගෙනහිර සනසන්න මේවා කරලා වැඩක් නැහැ. ඒකෙන් වෙන්නේ නිකන් බොරුවට රටේ සල්ලි ටික වියදම් වෙන එකයි. ලංකාවටම එක ජාත්යන්තර ගුවන් තොටුපොළක් හොඳටම ප්රමාණවත්. කටුනායක ඉඳලා යාපනේටම දුර කිලෝ මීටර් 400 ක් විතර තියෙන්නේ. කරන්න තියෙන්නේ ඒ පැත්තට සහ මුළු රටේම අධිවේගී මාර්ග හදන එකයි. එහෙම උනොත් පැය 5 කින් විතර යාපනේ කෙනෙක්ටත් කටුනායකට එන්න පුළුවන්. රට යන්න විතරක් නෙමෙයි කොළඹ වැඩක් කරගන්න එන මනුස්සයටත් ඒක වටිනවා. දැන් බලන්න මත්තල ගුවන් තොටුපොල අපරාදේ සල්ලියක් නේද.. මත්තලට අධිවේගී එක හදපු හින්ද එහෙ කෙනෙක්ට මොන තරම් කෙටි වෙලාවකින් දැන් කටුනායකට එන්න පුලුවන්ද.. මොකද මත්තල හෝ පලාලි වලින් ලෝකේ ඕන රටකට යන්න පුලුවන්ද. බැහැ. පලාලි හදපු එකෙන් වාසිය ලංකාවට නෙමෙයි ඉන්දියාවට. බලන්නකෝ හෙට අනිද්දා වෙද්දී ලංකාවේ කට්ටිය ඔක්කොම ශ්රී ලන්කන් එකට බයි බායි කියල පලාලි වලින් ඉන්දියාවට ගිහින් ඉන්දියන් එයාර් එකේ නැගල වෙන රටවල් වලට යද්දී .
nethu Tuesday, 15 October 2019 11:35 AM
පලාලි කඳවුර ඉවත් කිරීමේ පළමු සාර්ථක පියවර.
banda Tuesday, 15 October 2019 02:28 PM
මේක ඉතාමත් හොද දෙයක් අනිවාර්යයෙන් යාපනය සහ ඉන්දියාව අතර හොද ගුවන් සේවාවක් පවත්වාගෙන යන්න පුළුවන් .
SUJEEWA SILVA Tuesday, 15 October 2019 02:58 PM
නියම වැඩේ. අච්චර ලස්සනට, විශාල ජනතා මුදලින් ණයක් ලෙස ලබාගෙන ගොඩ නගපු මත්තල ගුවන් තොටුපොල වී ගබඩාවක් කරලා, යාපනේ වැසියන්ට තමිල්නාඩු යන්න පහසු කරන්න ජාත්යන්තර ගුවන් තොටුපොළක් යාපනේ පටන් ගත්තා. කොහොමද ටිකිරි මොලේ? මට තිබෙන ප්රශ්නයනම්, මේ වගේ තීරණ ගන්නා අපේ අර්ජුන ඇමතිතුමා, කොහොමද 1996 දී ලෝක ක්රිකට් තරගාවලියට නායකත්වය දුන්නේ කියාලා.
kap Wednesday, 16 October 2019 05:07 AM
මෝඩ මිනිස්සු. 1960 / 70 දශකයේත් යාපනය / චෙන්නායි අතර ගුවන් ගමන් තිබ්බ. එක නැවැත්තුවේ යුද්දේ නිසා . හැම දේම ජාති වාදෙන් බලන අයට මේවා අරහන්. උතුරේ ඉන්නෙත් ලංකාවේ මිනිස්සු.