IMG-LOGO

2024 පෙබරවාරි මස 21 වන බදාදා


පාර්ලිමේන්තු මන්ත්‍රී පහර දුන්නැයි කොස්තාපල් රෝහලේ

(ප්‍රසන්න පද්මසිරි)
 
බදුල්ල දිස්ත්‍රික් පාර්ලිමේන්තු මන්ත්‍රී චමින්ද විජේසිරි මහතාගේ පහරකෑමකට ලක්වූ බව කියන බණ්ඩාරවෙල පොලිසියේ කොස්තාපල්වරයකු රෝහල් ගත කළ බව පොලිසිය කියයි.

 
මන්ත්‍රීවරයාගේ වාහනය ඉස්සර කිරීමට යෑමේදී ඇතිවූ බහින්බස් වීමකින් පසු මෙම පහරදීම සිදුවී ඇතැයි පොලිසිය පවසයි. 
 
පහරකෑමට ලක්වූ පොලිස් කොස්තාපල්වරයා බණ්ඩාරවෙල පොලිසියේ දූෂණ මර්දන ඒකකයට අනියුක්තිව රාජකාරි කරන බව ද පොලිසිය සඳහන් කරයි.



අදහස් (14)

පාර්ලිමේන්තු මන්ත්‍රී පහර දුන්නැයි කොස්තාපල් රෝහලේ

Hafeel Sunday, 10 February 2019 04:49 PM

බයවෙන්න අවශ්‍ය නැහැ. එහම අධිකරණයට ගියොත් හිරුණිකා, විජයකලා වගේ ක්ෂණික ඇප ලැබේවි...!!!

:       19       151

Chanda Dayakaya Sunday, 10 February 2019 06:08 PM

මෙහෙම හැසිරෙන මොවුන් කොහොමද මහජන නියෝජිතයෝ වෙන්නේ? කවුරු හරි මට කියල දෙනවද?

:       1       209

pradeep Sunday, 10 February 2019 07:22 PM

ජනතාව පාර්ලිමේන්තු මන්ත්‍රීන්ගේ ප්‍රාණ ඇපකරුවෝද?

:       0       129

dias Sunday, 10 February 2019 09:20 PM

ඕක තමා ලංකාවේ විදිය. මහජනයාගේ ඡන්දෙන් පත් වුණාට පස්සේ උන් පාරේ යනකොට, ඡන්දෙ දුන්නු එවුන් කාණුවට බැහැල උන්ට ඉඩ දෙන්ට ඕනේ.

:       0       249

kule Sunday, 10 February 2019 10:53 PM

ඡන්දෙ කාලෙට දයාව කරුණාව ආදරය දොරේ ගලාගෙන පයින් ඇවිද ඇවිද පළාත පුරාම යන මෙයාල ඡන්දෙ දින්නට පස්සේ වීදුරු කලුකරපු වාහනවල ඇතුලට වෙලා යන්නේ හරියට කවුරුහරි මෙයාලව මරන්න පස්සෙන් එනවා වගේ ඒ වෙලාවට පාර ඉඩදෙන්නත් ඕන නැත්නම් කාණුවට බහින්නත් ඕන

:       1       65

sarath Monday, 11 February 2019 01:52 AM

කූඩුවට දාන්න ඕනේ.... මන්ත්‍රීකමත් නැති කරලා. කෝ මේ අර සරත් විජේසූරිය ඇතුළු ඩොලර් කාක්කන් ටික? මෛත්‍රිට බනින විදියට මේවාට බැන්නොත්..! ඩොලර් ටික නැතිවෙයි බිංදුවටම...

:       98       229

Sumeda Monday, 11 February 2019 03:53 AM

අනිවාර්යයෙන් මොහුව අත්අඩංගුවට ගත යුතුයි.. රටේ නීති දෙකක් තියෙන්න බැහැ. මෙයා හිතාගෙන ඉන්නේ මොහුගේ අතකොලු කියලයි. පොලිස්පතිතුමනි මොහුට නීතිය ක්‍රියාත්මක කරන්න.

:       0       58

sandy123Monday, 11 February 2019 04:28 AM

ඔබේ ප්‍රාර්ථනාව සිහිනයක් නොවේවා..!

:       0       23

sara Monday, 11 February 2019 04:59 AM

මේ ඔබගේ අපගේ රටයි, මේ වගේ තක්කඩින් ට එරෙහිව හැමෝම හඬ නගමු ! නීතිය ක්‍රියාත්මක කලේ නැතිනම් කුණු බිත්තර ගසා හෝ මේ තක්කඩි රටේ දේශපාලනයෙන් අතු ගා දමමු . අපි එකතු වුවහොත් මේ පාතාල මදාවි කම් කුඩු පට්ටම් කල හැක.

:       0       87

lokkayaMonday, 11 February 2019 05:44 AM

ඔයත් යහපාලනයටද දුන්නේ ?

:       104       2

smn Monday, 11 February 2019 06:00 AM

ඔය සිද්ධිය මේ දවස්වලම සිදුවීම ගැන සතුටුයි.මේ ඊනියා ජනතා සේවකයන් ගැන මතක තියාගෙන අපේ ගේම දෙන්න හැකිවේවි. චන්ද දෙන්නේ අපි.225ම ගෙදර යවමු.මේ අය වෙනුවට අලුත්……….225ක් පත්කර ගනිමු.

:       0       89

පෙරුමාල් Monday, 11 February 2019 07:10 AM

නෑ නෑ ඔය බොරු කියන්නෙ.

:       0       4

Raveendra Monday, 11 February 2019 10:31 AM

රටේ නීතියක් තිබේ නම් එයට අවනත වෙන්න බැරි ඇයි? හරකුන් කෙසේ අපගේ මුදල්වලින් යැපෙමින් මහජන නියෝජිතයන් වන්නේ කෙසේද?

:       0       1

විජිත් Monday, 11 February 2019 12:31 PM

වරද පොලිසියේ නිලධාරියගේ... ඔබ නීතිය ආරක්ෂා කරන කෙනෙක්... වරදක් නැතිව ඔබට ගැහුවොත් ගහන්න. ආයේ නැගිටින්න බැරිවෙන්නම ගහන්න. දේශපාලකයින් කියන්නේ හිඟන්නන්. මහජනයාගේ ඡන්දෙ හිඟාකාලා අන්තිමේදී මහජනයාව හොරාකන හිවල්ලුන්. ඡන්දෙ පැරදුණු දවසක ඔවුන් නිකම්ම නිකම් බල්ලා මාර්ක් එකට වැටෙනවා. නමුත් ඔබ රජයේ නීතිය ආරක්ෂා කරන නිලධාරියෙක්. ඔබට ඔබේ ආත්ම අභිමානය තියෙනවා. නමුත් ඔය බොරු චන්ඩිකම් පෙන්වන අයට නැත්තෙත් එ්කමයි.

:       0       21

ඔබේ අදහස් එවන්න

දියත

පාර්ලිමේන්තුවේ අමු ගවයෙක් ඉන්නවා
2024 පෙබරවාරි මස 21 101 0

ලංකා ඉතිහාසයේ වැඩිම සංචාරක පිරිසක් ඉන්දියාවෙන් එන මොහොතකදී ඉන්දියාව සමග ඉතිහාසයේ තිබෙන සම්බන්ධතා සමඟ බලා මතයක් ඉදිරිපත් කරන විට ඒවා පට්ට ගහන්නට හදන


බඹරු ඇන විදෙස් ජාතිකයා ඇතුළු තුනක් රෝහලේ
2024 පෙබරවාරි මස 21 77 0

උඩරට දුම්රිය මාර්ගයේ ඇල්ල ආරුක්කු නමය පාලම ආසන්නයේදී අද (21 ) දහවල් බඹර ප්‍රහාරයට ලක් වූ ඕස්ට්‍රේලියානු ජාතික පිරිමි පුද්ගලයෙකු සහ ශ්‍රී ලාංකික ජාතික


කර්මාන්ත වැටුණු ගණන් හිලව් පාර්ලිමේන්තුවට ඉදිරිපත් කරයි
2024 පෙබරවාරි මස 21 154 0

මේ වන ශුද්‍ර, කුඩා හා මධ්‍ය පරිමාණ ව්‍යාපාර දෙලක්ෂ හාරදාස් එකසීයක් ස්ථිර වශයෙන්ම වැසී ගොස් තිබෙන බව විපක්ෂ නායක සජිත් ප්‍රේමදාස මහතා පාර්ලිමේන්තුවේ ද


සිසු සිසු ගැටුමෙන් 17ක් රෝහලේ
2024 පෙබරවාරි මස 21 454 1

රංටැඹේ ජාතික ශිෂ්‍ය භට පුහුණු මධ්‍යස්ථානයේ පුහුණුව සඳහා පැමිණි පාසල් දරුවන් අතර ඇති වු ගැටුමකින්, සුළු තුවාල ලබා ප්‍රතිකාර සඳහා දරුවන් 17 දෙනෙකු මහියං


මහ බැංකු සේවක වැටුප් වැඩි කිරීම තක්කඩිකමක්
2024 පෙබරවාරි මස 21 652 1

රට බංකොළොත් කළ මහ බැංකුවේ සේවකයන්ගේ වැටුප් වැඩිකරගැනීම තක්කඩිකමක් බවත් මෙරට ජනතාව වැටුප් වැඩිකරන ලෙස උද්ඝෝෂණ කළත් ඒ සඳහා මුදල් නැතැයි ආණ්ඩුව පැවසූ බ


ලක්ෂ 12 ක කුඩු සමඟ අඹු-සැමි යුවළ දැලේ
2024 පෙබරවාරි මස 21 149 0

අනුරාධපුර දිස්ත්‍රික්කය පුරා හෙරොයින් මත්කුඩු බෙදා හැරීමේ නිරතව සිටි ’’තඹුත්තේගම අක්කා’’ නමින් ප්‍රචලිත කාන්තාවක් සහ ඇගේ සැමියා ලක්ෂ 12ට ආසන්න හෙරොය


මේවාටත් කැමතිවනු ඇති

හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ 2024 පෙබරවාරි මස 19 131 0
හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ

ශ්‍රී ලංකා ප්‍රමිති ආයතනය (SLSI) විසින් සංවිධානය කරන ලද, ශ්‍රී ලංකා ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙල (SLNQA) 2022 හි ඉහළ ගුණාත්මකභාවය වෙනුවෙන් වූ කැපවීම ඇගයෙමින් හලාල් ප්

නීතිමය විභේදනයත් සමඟම ශ‍්‍රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් නව ගමනක් අරඹයි 2024 පෙබරවාරි මස 13 216 0
නීතිමය විභේදනයත් සමඟම ශ‍්‍රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් නව ගමනක් අරඹයි

දශක 6කට අධික ඉතිහාසයකට උරුමකම් කියන ශ‍්‍රී ලංකාවේ පුරෝගාමී රක්ෂණ සමාගම වන ශ‍්‍රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් සිය ජීවිත හා සාමාන්‍ය රක්ෂණ ව්‍යාපාර නීත්‍යානුකූල

හලාල් කවුන්සිලය NCE අපනයන සම්මාන උළෙලේ දී රනින් පිදුම් ලබයි 2024 පෙබරවාරි මස 12 245 0
හලාල් කවුන්සිලය NCE අපනයන සම්මාන උළෙලේ දී රනින් පිදුම් ලබයි