(නිමල කොඩිතුවක්කු)
චීන දුම්රිය මැදිරි සහිත දුම්රිය ධාවනයෙන් අද (31) සිට ඉවත් වීමට තීරණය කළ බව දුම්රිය එන්ජින් රියදුරු සංගමයේ ලේකම් ඉන්දික දොඩංගොඩ මහතා ලංකාදීපයට පැවසීය.
චීන දුම්රිය මැදිරි නිසි නඩත්තු කටයුත්තකින් තොරව දුම්රිය ධාවනය කිරීම හේතුවෙන් මෙම පියවර ගනු ලැබූ බවද දොඩම්ගොඩ මහතා සඳහන් කළේය.
මේ සම්බන්ධයෙන් බලධාරීන් සමග අවස්ථා ගණනාවක දී සාකච්ඡා කළත් ඊට නිසි පිළියම් නොලැබීම හේතුවෙන් මෙම වෘත්තීය ක්රියාමාර්ගයට අවතීර්ණ වූ බවත් ඔහු පැවසීය.
මෙම වෘත්තිය ක්රියාමාර්ගය සදහා දුම්රිය නියාමකවරුන්ද සහය පළ කර ඇති බවත් ඉන්දික දොඩංගොඩ මහතා වැඩිදුරටත් පැවසීය.
ශ්රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් ලයිෆ් තම වාර්තාව අභිබවා යමින් මෙරට රක්ෂණ ඉතිහාසයේ දැවැන්තම බෝනස් දීමනාව වන රුපියල් බිලියන 12.5 ක ජීවිත රක්ෂණ බෝනස් දීමනාව 2024 වසර
ශ්රී ලංකාවේ වැදගත් පූජනීය බෞද්ධ ආගමික සිද්ධස්ථානයන් වන කතරගම කිරි වෙහෙර සහ රුහුණු කතරගම මහා දේවාලයේ 2025 ඇසළ උත්සවය, ශාකසාර සබන් සහ ශාකසාර පෞද්ගලික
එදා මෙදාතුර ශ්රී ලාංකීය දේපල වෙළදාම් ක්ෂේත්රයේ දැවැන්තම සහ අති සුඛෝපභෝගී නිවාස සංකීර්ණ ව්යාපෘතිය වන Pentara Residencies තුන්මුල්ල හංදිය ,The Address in Colombo එළි දැක්වීම
දුම්රිය රියදුරෝ චීන මැදිරි ගෙනයෑමට බෑ කියති
CHANDIMA Sunday, 31 January 2021 02:37 PM
ඉන්දියන් කාරයින් ගාණක් දීලා වගේ...
චින්තක Sunday, 31 January 2021 02:56 PM
ඉතින් මේ ගොල්ලන්ට තියෙන්නේ පුළුවන් කෙනෙකුට දීලා ගෙදර යන එකනේ. එතකොට රස්සා නැති අයට රස්සාත් ලැබෙනවනේ...
දිමුතු Sunday, 31 January 2021 03:26 PM
එතකොට චීනයේ දුම්රිය මාර්ගවල කිලෝමීටර් දහස් ගණන් නොකඩවා දුවන්නේ මේ දුම්රිය මැදිරි නොවේද?
sachith Sunday, 31 January 2021 03:30 PM
චීන දුම්රිය මැදිරි විතරක් නොවේ. දුම්රිය නැවතුම් පළක් අතුගාලා පිළිවෙළකට තියාගෙනවත් ඉන්නවද? හැබැයි සේවකයෝ ඉන්නවා බලන බලන තැන.
janahiyha Sunday, 31 January 2021 06:06 PM
යල් පැනගිය රියදුරන් තමයි ප්රශ්නේ... වහාම දුම්රිය පෞද්ගලීකරණය කළ යුතුයි.
gamini Sunday, 31 January 2021 11:25 PM
ශ්රී ලංකා විදුලිසංදේශ දෙපාර්තමේන්තුව කියා නමට අදායම් නොලබන පාඩු ලබමින් තිබු සුදු අලියෙකි. පසුව එම ආයතනයේ සහ වෘත්තීය සමිතිවල බලවත් විරෝධය මධ්යයේ පුද්ගලික ආයතනයක් බවට පත් කෙරුණි. මේ වනවිට එම ආයතනය කාර්යක්ෂම ලංකාවේ රජයට මුදල් උපයාදෙන ප්රබල ආයතනයක් බවට පත්ව ඇත. එම නිසා ලංකාවේ දුම්රිය දෙපාර්තමේන්තුව ජනතා සුබසිද්ධිය වෙනුවෙන් හොඳ ආයතනයක් බවට පත්කළ යුතුබව දුම්රිය මගීන්ගෙන්ම ඉල්ලීම් ඉදිරිපත් වෙමින් තිබේ. පාඩු ලබමින් වුර්තිය සමිතින් ගේ තීරණ මත ලංකාව ගොඩගැනීමට නොහැක. කළයුතු වන්නේ මනා විශ්ලේෂණයකින් පසු 49/51 රජයට අයත්වන ආකාරයට පුද්ගලීකරණය කිරීම වේ. එසේ නොමැති වුවහොත් දුම්රිය දෙපාර්තමේන්තුව තව වසර 100ක් මේ ආකාරයටම මන්දගාමීව ඉදිරියට ඇදෙනු ඇත.
රාජුන් Monday, 01 February 2021 03:28 AM
මේක චීන විතරන් නෙවෙයි, ඕනෑම මැදිරියකට බලපානවා
lalithm Monday, 01 February 2021 05:40 AM
මොනවද හරියට කරන්නේ අපේ සිරි ලංකාවේ..? අහිංසක මිනිස්සුන්ට කරදර විතරක්ද උරුමේ...?