IMG-LOGO

2024 ජුලි මස 16 වන අඟහරුවාදා


‘‘එතෙර කාබනික පොහොර අපට ඕනේ නෑ‘‘

(අංජුල මහික වීරරත්න)

කාබනික පොහොර ආනයනය කිරීම පිළිබඳව රජයේ අවධානය යොමු වුවද මේ වන විට ලැබී තිබෙන තොරතුරු අනුව පොහොර ආනයනය කිරීමේ අවශ්‍යතාවයක්  නැතැයි කෘෂිකර්ම අමාත්‍ය මහින්දානන්ද අලුත්ගමගේ මහතා පවසයි.

එළඹෙන මහා කන්නයේ සිට ගොවින්ට අවශ්‍ය කාබනික පොහොර සහනාධාර මට්ටමින් සියළු ගොවි ජනතාවට ලබා දෙන අතර රටට අවශ්‍ය පොහොර දේශීය මට්ටමින් නිෂ්පාදනය කර ගැනීමට හැකි වනු ඇතැයි අපේක්ෂා කරන බවද අලුත්ගමගේ මහතා කියයි.

කාබනික පොහොර ආනයනය කිරීමට අවශ්‍ය නම් ඒ සඳහා සොයා බැලීමට වයඹ විශ්ව විද්‍යාලයේ උපකුලපතිවරයා ප්‍රමුඛ කමිටුවක් පත් කර තිබෙන බව කී අමාත්‍යවරයා පොහොර හිඟයක් සම්බන්ධයෙන් කිසිදු අනිසි බියක් ඇති කරගත යුතු නැතැයිද සඳහන් කරයි

යල සහ මහ කන්න සඳහා හිඟයකින් තොරව පොහොර ලබා දීමට රජය කටයුතු කරන බව කී කෘෂිකර්ම අමාත්‍යවරයා විදේශ රටවල කසල කාබනික පොහොර ලෙස ගෙන එන්නට හදනවා යැයි කතාවක් පැතිරීම අමූලික බොරුවක් බවත් මෙරටට විදේශයන්ගෙන් කාබනික පොහොර ආනයනය කරනවා නම් එලෙස ගෙන්වන්නේ ජීවානුහරණය කරන ලද ඉහළම ප්‍රමිතියෙන් යුතු පොහොර බව ද අවධාරණය කළේය .

 



අදහස් (17)

‘‘එතෙර කාබනික පොහොර අපට ඕනේ නෑ‘‘

Sri Lanka Friday, 04 June 2021 05:02 PM

කාබනික පොහොරත් පිටරටින් ගෙනාවොත් දෙයියන්ගේම පිහිටයි ලංකාවට...

:       3       109

chandimaSunday, 06 June 2021 02:11 AM

පිටරටින් ගෙනාවත් එකයි, පිටරට සමාගම් එහෙ යැව්වත් එකයි. අපි ගෙවන සල්ලි යන්නේ පිට රටටමයි. ඒ ගොල්ලන්ට ඇවිත් අපේ රටේ පෝර හදන්න කිව්වේ නිකන් නොවේ. ඩිජිටල් තාක්ෂණයෙන්.. අන්න අහලා බලන්නකෝ බොරුනම්..!!!

:       1       0

siri Friday, 04 June 2021 07:28 PM

පිටරටවල් වලින් කිසිම දෙයක් ගෙන්වන්න අවශ්‍ය වෙන්නේ නැහැ. මුළු රටටම අවශ්‍ය කාබනික පොහොර නිෂ්පාදනය කර ඉතිරි සියල්ලම පිටරටවල් වලට විකිණීමට තරම් හැකියාවක් අපට තියෙනවා. කාබනික පොහොර මේ රටේ නිෂ්පාදනය කිරීමට අවශ්‍ය වන සියලුම අමුද්‍රව්‍ය ලබාදෙන්න සැදී පැහැදී සිටින 69 ලක්ෂයක්ම අපට ඉන්නා බව අමතක කරන්න එපා. අවශ්‍ය වෙන්නේ ඔවුන්ට පෝෂ්‍යදායි තණකොළ මදි නොකියන්න ලබාදීම පමණයි...

:       5       75

Gds Friday, 04 June 2021 08:41 PM

ගොම, පොහොර නම් ඕනෑතරම් තියෙනවා නේද ඇමැතිතුමෝ...!!!

:       1       22

සිල්වා Saturday, 05 June 2021 02:03 AM

කාබනික පොහොරත් නෑ.. රසායනික පොහොරත් නෑ. එළවලුත් නෑ. හාලුත් නෑ. මාලුත් නෑ. තව මොනවද නෑ... නෑ...!!!

:       3       25

chandanaSaturday, 05 June 2021 10:46 AM

ඉන්න රටක් තියනවනේ මදිද

:       0       0

සත්‍යා Saturday, 05 June 2021 04:57 AM

පිටරටින් ගෙන්නන අයට වාසි තිබෙන නිසා වෙන්නැති එක් වරක් එංගලන්තෙනුත් කසල ගෙන්නුවේ... අපේ රටේ කසළ ප්‍රතිචක්‍රීකරණය කළා නම් මෙය කල හැකියි. අවංකව රට වෙනුවෙන් තීරණය ගන්නවා නම් එම අංශය ගැන හදාරා ඇති පක්ෂ විපක්ෂ සෑම විද්වතුන්ගේම අදහස් ලබාගත යුතුයි. මේ රටට මේ වූ විපත් දැනටමත් දරාගත නොහැකි බව සිතා අසාර්ථක අත්හදා බැලීම් නොකරන්න.

:       1       34

Koka Saturday, 05 June 2021 06:33 AM

ඉස්සරහට තිබ්බ කකුල පිටිපස්සට ගන්න හදන්නේ...

:       1       23

Rata Perata Saturday, 05 June 2021 07:08 AM

මේ වගේ නූගත් අයගේ කතා අහලා එපා වෙලා දැන්නම්. ලියන්න අදහස් එන්නෙත් නෑ.

:       1       58

kamal Saturday, 05 June 2021 07:11 AM

මුලින්ම බෙරගහලා සියරටදේ සිරිසැප දේ කියලා පටන් ගන්නවා. ඊට පස්සේ වැඩේ කරන්න බැරිවෙන්න... ඊටත් පස්සේ අපේම කෙනෙක් කාබනික පොහොර පිට රටින් ගෙන්වනවා. අපිත් ඉතින් ඔප්පු ගහනවා. අපේ ළමයිත් අප්පුඩි ගහනවා. අපේ දූ මුණුබුරෝත් අත්පුඩි ගැහුවා.

:       1       26

Viki Saturday, 05 June 2021 08:03 AM

බොරු කියන්න එපා..

:       1       34

saali Saturday, 05 June 2021 10:26 AM

69 ලක්ෂය

:       0       0

de silva Saturday, 05 June 2021 10:26 AM

අපේ රටේ උපාධි ධාරීන්ගෙන් වැඩි හරියක් සිටින්නේ කෘෂි විද්‍යාවට සම්බන්ධව.. ගොවිජන සේවා මධ්‍යස්ථානවලට අනුයුක්තව විශාල පිරිසක් සේවය කරනවා. නමුත් රජයේ පැළ තවානක හදිසියට ගන්න පොල් පැළයක් නැහැ. මධ්‍යස්ථානයකට ගියොත් උපදෙසක් ගන්න නිලධාරියෙකු හමුවෙන්න බැහැ. කෘෂි කර්මාන්තය තිබෙන්නේ ඉතාම ප්‍රාථමික මට්ටමේ... මේ කොරෝනා කරදර අස්සේ ඔවැනි ව්‍යාපෘති දියත් කරන්න ගියොත් වෙන්නේ බඩගින්නේ මැරෙන්න.

:       0       0

puravasiya Saturday, 05 June 2021 10:33 AM

මුනුත් එකයි, ආණ්ඩුවත් එකයි. බොරු කියලා මිනිස්සු රවට්ටනවා.

:       0       0

banda Saturday, 05 June 2021 10:41 AM

පාර්ලිමේන්තු වැසිකිළියෙන් රටටම අවශ්‍ය කාබනික පොහොර ඔබතුමාලට හදන්න පුළුවන්...

:       0       0

Sena Saturday, 05 June 2021 02:27 PM

ජීවානුහරණය කෙරුවට අනික් ඒවාට මොනද කරන්නේ..?

:       0       1

මෝ Sunday, 06 June 2021 08:16 AM

මේ අර ඊයෙ ලංකාවට ජීවානුහරනය කල කාබනික පෝර ආනයනය කරපු කෙන නේද? මොන ඉස්කෝලෙට ද ගියෙ මචං?

:       0       2

ඔබේ අදහස් එවන්න

දියත

සජිත්ට ජීවිත තර්ජන: වැඩි ආරක්ෂාවක් ඉල්ලයි
2024 ජුලි මස 16 24 0

විපක්ෂ නායක සමග ජන බලවේගයේ නායක සජිත් ප්‍රේමදාස මහතාට ජීවිත තර්ජනයක් ඇති බවට විදෙස් බුද්ධි සේවා වාර්තා කර ඇති හෙයින් ඔහුගේ ආරක්ෂාව වැඩි කරන්නැයි විප


ට්‍රම්ප්ගේ දෙවැනියා ජේ.ඩී. වැන්ස්
2024 ජුලි මස 16 58 0

ඇමෙරිකන් ජනාධිතිවරණයට ඉදිරිපත් වන රිපබ්ලිකන් පක්ෂ අපේක්ෂක හිටපු ජනාධිපති ඩොනල්ඩ් ට්‍රම්ප්, ඔහුගේ දෙවැනියා මෙන්ම උප ජනාධිති අපේක්ෂකයා ලෙස ඔහියෝ ජනප


වෙල්ගමට-රාජිතට කුඩම්මගෙ සැලකිලි
2024 ජුලි මස 16 501 0

ෆිල්ඩ් මාර්ෂල් සරත් ෆොන්සේකා මෙන්ම කළුතර දිස්ත්‍රික් මන්ත්‍රීවරුන් වන රාජිත සේනාරත්න සහ කුමාර වෙල්ගම යන මහත්වරුන්ද සමගි ජන බලවේගය පක්ෂයේ රැස්වීම් ස


ෆොන්සේකාගෙන් සජබට රතු එළියක්
2024 ජුලි මස 15 1211 0

පක්ෂය තමාට සලකන්නේ මේ විදියට නම් ඉදිරි ජනාධිපතිවරණයේදී සජිත් ප්‍රේමදාස මහතාට වැඩ කිරීමට සූදානම් නැතැයි සමගි ජන බලවේගයේ සභාපති පාර්ලිමේන්තු මන්ත්‍


මුද්‍රිත විදුලි බිල්පත අනිවාර්යයි
2024 ජුලි මස 15 787 0

පාරිභෝගිකයන් ඉල්ලා සිටින විට මුද්‍රිත විදුලි බිල්පතක් නිකුත් කිරීම අනිවාර්ය බව ශ්‍රී ලංකා මහජන උපයෝගීතා කොමිෂන් සභාව ප්‍රකාශ කරයි.


හිරුණිකාට ඇප දෙනවාද? නැද්ද? : තීන්දුව 22
2024 ජුලි මස 15 568 0

තරුණයකු කළු පැහැති ඩිෆෙන්ඩර් රථයකින් පැහැර ගෙන ගොස් අයුතු ලෙස සිරකර තබා පහර දීම ඇතුළු චෝදනා 18 කට වරදකරු වී වසර 03 සිර දඬුවම් නියම වූ හිටපු පාර්ලිමේන්තු ම


මේවාටත් කැමතිවනු ඇති

වැලිබල් ෆිනෑන්ස්, ශක්තිමත් මූල්‍ය ප‍්‍රතිඵලයක් වාර්තා කරයි 2024 ජුලි මස 13 96 0
වැලිබල් ෆිනෑන්ස්, ශක්තිමත් මූල්‍ය ප‍්‍රතිඵලයක් වාර්තා කරයි

වැලිබල් ෆිනෑන්ස් ගෙවුණු වසර 17ක කාලය පුරාවට ශ‍්‍රී ලංකාවේ මූල්‍ය ආයතනයන් අතර ප‍්‍රමුඛස්ථානයක් හිමි කර ගනිමින් 2023/24 මූල්‍ය වර්ෂයේදී සිය මූල්‍ය විශිෂ්ටත

ශ්‍රී පාද අඩවිය සුපිරිසිදු කරන්නට සියපත ෆිනෑන්ස් වෙතින් “නැමදුමෙන් පසු ඇමදුම” 2024 ජුනි මස 20 933 0
ශ්‍රී පාද අඩවිය සුපිරිසිදු කරන්නට සියපත ෆිනෑන්ස් වෙතින් “නැමදුමෙන් පසු ඇමදුම”

බුදුරජාණන්වහන්සේගේ, ශිව දෙවියන්ගේ, ආදම්ගේ සහ ශාන්ත තෝමස් අපෝස්තුළුතුමාගේ පා සටහන යනාදී වශයෙන් විවිධ ආගමික සම්ප්‍රදායන් මුල් කරගනිමින් ශ්‍රී පාද ස්ථ

කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ 2024 අප්‍රේල් මස 09 1820 1
කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ

ස්වභාවික ශාකසාර අඩංගු ආයුර්වේදයේ විශිෂ්ඨත්වය රැඳි personal care සහ රූපලාවණ්‍ය නිෂ්පාදන පෙළක් සමග ලොව පුරා ජනතා විශ්වාසයට පාත්‍ර වූ දැවැන්ත සමාගමක් වන Himalaya Wellness

Our Group Site