IMG-LOGO

2024 ජුලි මස 23 වන අඟහරුවාදා


ආණ්ඩුවේ මැති ඇමැතිවරුන්ගෙන් විමල්ට විරෝධය

(අජන්ත කුමාර අගලකඩ)
 
ජාතික නිදහස් පෙරමුණේ නායක කර්මාන්ත අමාත්‍ය විමල් වීරවංශ මහතාට පාර්ලිමේන්තු සංකීර්ණයේ අද (09) උදේ පැවැති ආණ්ඩු පක්ෂ මන්ත්‍රී කණ්ඩායම් රැස්වීමේදී ආණ්ඩුවේ මැති ඇමැතිවරුන් පිරිසකගේ දැඩි විරෝධයක් එල්ල වූ බව වාර්තා වේ.

වීරවංශ මහතා ආණ්ඩු පක්ෂ රැස්වීමට අද (09) සහභාගී වී නැති නමුත් ඔහු සති අන්ත පුවත්පතකට කළ ප්‍රකාශයක් සම්බන්ධයෙන් ආණ්ඩු පක්ෂයේ මැති ඇමැතිවරුන් පිරිසක් ඔහුට මෙසේ දැඩි විරෝධය පළකර ඇතැයි දැනගන්නට තිබේ.

ආණ්ඩු පක්ෂ මන්ත්‍රී කණ්ඩායම අගමැති මහින්ද රාජපක්ෂ මහතාගේ ප්‍රධානත්වයෙන් පාර්ලිමේන්තු සංකීර්ණයේ කමිටු ශාලා අංක 01දී අද (09) පෙරවරුවේ රැස්වූ අවස්ථාවේ මැති ඇමැතිවරුන් පිරිසක් වීරවංශ මහතාගේ නම සඳහන් කරමින් විරෝධය පළකර ඇත. 
රාජ්‍ය ඇමැති නිමල් ලංසා මහතා නැගී සිටිමින් වීරවංශ මහතා ගැන සඳහන් කරමින් මුලින්ම විරෝධය පළකර ඇති අතර ඔහු මීගමුව උසාවියේ ඇති නඩුවකට ගොස් ඇති බැවින් ගොස් ඇති බැවින් ආණ්ඩු පක්ෂ රැස්වීමට සහභාගී නොවූ බව උදය ගම්මන්පිල මහතා ප්‍රකාශ කර ඇත.

එසේ වුවද වීරවංශ මහතා ශ්‍රී ලංකා පොදුජන පෙරමුණේ නායකත්වය සම්බන්ධයෙන් කළැයි කියන ප්‍රකාශය සම්බන්ධයෙන් ආණ්ඩු පක්ෂය මැති ඇමැතිවරුන් නැගී සිටිමින් දැඩි විරෝධය පළකර ඇත.

එහිදී නැගී සිටි ඇමැති වාසුදේව නානායක්කාර මහතා විමල් වීරවංශ ඇමැතිවරයා වෙනුවෙන් පෙනී සිටිමින් රැස්වීමේ නැති අයෙකු සම්බන්ධයෙන් කතා නොකරන්නැයි ඉල්ලා ඇත.

ආණ්ඩු පක්ෂයේ පසුපෙළ මන්ත්‍රීවරුන් වාසුදේව ඇමැතිවරයාට ද දැඩි විරෝධය පළකරමින් සහ දෝෂ දර්ශනයට ලක්කළ බව වාර්තා වේ.

වාසුදේව නානායක්කාර මහතා විරෝධය නොතකා අදහස් දක්වද්දී ඇතැම් මන්ත්‍රීවරුන් ඔහුට බැණවදින්නට වූ බවද වාර්තා වේ. 
අනතුරුව අගමැතිවරයා මැදිහත් වී සභාව පාලනය කර ඇති බවද වාර්තා විය.

මේ අතර අදහස් දක්වා ඇති ඇමැති ප්‍රසන්න රණතුංග මහතා ද වීරවංශ මහතාගේ ක්‍රියාකලාපය දැඩි විවේචනයට ලක්කළ බව වාර්තා වේ.

වීරවංශ මහතාගේ ප්‍රකාශය සම්බන්ධයෙන් සාකච්ඡා කිරීමට ආණ්ඩුවේ පක්ෂ නායකයින්ගේ රැස්වීමක් කැඳවන ලෙසද මැති ඇමැතිවරුන් පිරිසක් එහිදී ඉල්ලා ඇත.

පොදුජන පෙරමුණේ නායකත්වයෙන් එහි තනතුරු සම්බන්ධයෙන් අදහස් දැක්වීමට විමල් වීරවංශ ඇමැතිවරයාට කිසිඳු සදාචාරාත්මක අයිතියක් නැතැයි ද, ඒ සම්බන්ධයෙන් ඔහු සමාව ගත යුතු යැයිද මැති ඇමැතිවරුන් ප්‍රකාශ කර ඇත. 



අදහස් (16)

ආණ්ඩුවේ මැති ඇමැතිවරුන්ගෙන් විමල්ට විරෝධය

Nuwan Tuesday, 09 February 2021 01:36 PM

ආණ්ඩුවට දිනෙන් දින නැගීගෙන එන ජනතා විරෝධය වෙනතක හරවන්න ගෙනාපු තවත් නාටකයක්...! අපි ඉස්කෝලේ 5වැනි පන්තියේදී ඔය සෙල්ලම කරලා තියෙනවා. මෙය හිතනවා ඇති මෙයා වගේ අපිත් ඉස්කෝලේ ගියේ නැහැ කියලා!!

:       49       90

gamunuTuesday, 09 February 2021 02:43 PM

විමල් තමයි මේ ආණ්ඩුව හැදුවේ. මහින්ද එක්ක හිටියේ විමල්... විමල්ට කොකු දානවා නම් ආණ්ඩුවෙන් එළියට යන්න වුණත් විමල් බය නැති අභියෝග බාරගන්න චරිතයක්...

:       1       0

vipula Tuesday, 09 February 2021 01:37 PM

බොරු කතා..!!! මැක්කා කවදාවත් මී හරකාව මරන්න හදනවද?

:       34       84

wimale Tuesday, 09 February 2021 01:59 PM

රටේ දැවෙන ප්‍රශ්න අමතක කරන්න රඟදක්වන සෙප්පඩ විජ්ජා... මේ ගොල්ලෝ මේවාට හරි දක්ෂයි. දැක්කේ නැද්ද අර ලස්සනට ඇඳගත්තු ගොවි මහත්තයෙක් අලුතෙන්ම හදපු පැලකට නංවලා දාපු සංදර්ශනය...

:       21       76

Rashmi Tuesday, 09 February 2021 02:06 PM

තවත් නරි නාටකයක්.... ජනතාව රවට්ටන්න ගෙනාපු ප්‍රයෝගයක්...

:       15       73

pradeepa Tuesday, 09 February 2021 02:50 PM

මේ අය බැනලා නොවෙයි, ගහලා පැන්නුවත් වෙන කොහෙවත් යන්නේ නැහැ. සාටකයේ එල්ලිලා ඉන්නවා.

:       24       54

බද්රානි Tuesday, 09 February 2021 02:53 PM

මේක රටක්ද, එහෙම නැත්නම් පිස්සන් කොටුවක්ද කියලයි මම මේ කල්පනා කරන්නේ? පිස්සෝ හිතන්නේ ඔවුන් දකින හැමෝම පිස්සන් කියලනේ... ඒක තමයි මේ අයගේ මනසේ ස්වභාවය. මොනවා කරන්නද පූරුවේ කළ පවකට අපිත්, ඉපදුනාට?

:       35       48

chandanaTuesday, 09 February 2021 05:40 PM

ඔබ හිතන දේ පමණයි හරි... අනිත් අය හිතන දේ වැරදියි කියලා හිතන ඔබටත් පිස්සු කියලයි මට නම් හිතෙන්නේ.. දේශපාලන පක්ෂයක ප්‍රශ්නයක් ඔබ ඕනෑවට වඩා හිතට අරගෙන මේ බිමේ ඉපදුණේ පූරුවේ පවකට කියලා හිතෙනවා නම් එහෙම නොහිතන අපිට පව් නොදී මෙලොවෙන් තොලොංජි වෙලා වෙනත් රටක පුනර්භවය ලබා ගන්න පුළුවන්. සමාජය විවිධාකාර බව තේරුම්ගත නොහැකිව උපන් රටට ගරහන්නන් රටට ශාපයකි...

:       0       0

BamunuarachchiWednesday, 10 February 2021 02:47 AM

තමන් ගැනත් එහෙම හිතෙන්නේ නැද්ද?

:       0       0

kamalWednesday, 10 February 2021 09:05 AM

අපි නම් තාමත් 70වේ වාර්තාව තමයි ගහන්නේ. පින්කෙත හෙළ රන් දෙරණේ..

:       0       0

beau Tuesday, 09 February 2021 02:58 PM

පොදු ජන දේශපාලකයෝ ජනපතිගේ දර්ශනය විනාශ කරන්න යන්නේ.. ඔල මොට්ටලයින් නිසා තමයි ගිය සැරේ මහින්ද මහත්තයා පරාද වුණේ...

:       0       0

Lanka Tuesday, 09 February 2021 03:13 PM

අයියෝ සර්... සිරිසේන කවුද? ඔයානේ සිරිසේන...!!! 

:       0       0

විපරමා Tuesday, 09 February 2021 08:45 PM

දේශපාලකයන් රඟපෑම්වලට හරි දක්ෂයි කියලා අපි දැනගෙන හුඟාක් කල්..

:       0       0

sira Wednesday, 10 February 2021 06:17 AM

2025 ඡන්ද ප්‍රතිඵල.. මහින්ද මැදමුලනට ගොස් ඇත. 2015 වගේ පෝලිමේ සෙනඟ නැත. වටේ හිටපු හොඳ මිනිස්සු ටිකත් නැත. අවස්ථාවාදී සෙට් එක පැත්ත මාරු කර ඇත. ඇමතිකමුත් අරන් ඇත. මහින්ද සුළඟවල් නැත. බැසිල් රටෙත් නැත. මොකද ඔහුට ඩුවල් සිටිසන් ඇත.

:       0       0

fairoos Wednesday, 10 February 2021 09:16 AM

මේවා නිකන් තව නාඩගමක් විතරයි. ඕනනම් බලන්න හෙට පාර්ලිමේන්තුවේ කියයි මද්‍රසා පාසල් වහාම තහනම් කරන්න ඕනේ කියලා.. එතකොට විමල් වීරයා...

:       0       0

paniya Wednesday, 10 February 2021 09:17 AM

කෝවිඩ් 19 නිසා සිදුවුණු තවත් ජනතාව රවටන අතුරු ආබාධයක්...

:       0       0

ඔබේ අදහස් එවන්න

දියත

ඡන්දෙට බඩු ගන්න කොමිසම ලංසු කැඳවයි
2024 ජුලි මස 22 53 0

මැතිවරණයක් සඳහා අවශ්‍යවන නොමැකෙන තීන්ත ඇතුළු ලිපි ද්‍රව්‍ය කඩිනමින් මිලදී ගැනීමට මැතිවරණ කොමිෂන් සභාව තීරණය කර තිබේ.


ලෝක නායකයෝ විලාසිතා දැක්මක....
2024 ජුලි මස 22 651 0

ඉන්දීය අග්‍රාමාත්‍ය නරේන්ද්‍ර මෝදි, ඇමෙරිකා ජනාධිපති ජෝ බයිඩන් සහ රුසියානු ජනාධිපති ව්ලැදිමීර් පුටින් ඇතුළු ප්‍රසිද්ධ ලෝක නායකයන් සහ තාක්ෂණික ලෝකය


ළමයින්ට එන්නත් දෙන්න ජපානයෙන් තෑග්ගක්
2024 ජුලි මස 22 183 0

ශ්‍රී ලංකාව පුරා සිටින ළමයින්ට එන්නත් ලබාදීමේ ක්‍රමවේදය වැඩි දියුණු කිරීම සඳහා ජපාන රජයේ ආධාර මත සෞඛ්‍ය අමාත්‍යාංශයට ශීතකරණ පහසුකම් සහිත ට්‍රක් රථ 9


ජනපතිවරණය ගැන ජනපතිගෙන් යළි සහතිකයක්
2024 ජුලි මස 22 590 0

අයවැයෙන් මුදල් වෙන්කළේ ජනාධිපතිවරණයට පමණක් බැවින් අනිවාර්යයෙන්ම ජනාධිපතිවරණය පවත්වන බව ජනාධිපති රනිල් වික්‍රමසිංහ මහතා අද (22) ආණ්ඩු පක්ෂයේ මන්ත්‍රී


විසි දෙක 26 මැතිසබයට?
2024 ජුලි මස 22 480 0

විසි දෙවැනි ආණ්ඩුක්‍රම ව්‍යවස්ථා සංශෝධන පනත් කෙටුම්පත පළමු වර කියවීම සඳහා පාර්ලිමේන්තුවට ලබන 26 වැනිදා ඉදිරිපත් කෙරෙනු ඇතැයි පාර්ලිමේන්තු ආරංචි මාර


අනුර කුමාර - ජපාන විදේශ අමාත්‍ය අතර හමුවක්
2024 ජුලි මස 22 468 0

මේ වන විට ජපානයේ සංචාරයක නිරත ජාතික ජන බලවේගයේ නායක අනුර කුමාර දිසානායක මහතා ජපානයේ විදේශ කටයුතු පිළිබඳ රාජ්‍ය අමාත්‍ය සුගේ යශැහීමී (TSUGE Yoshifumi )මහතා අතර හ


මේවාටත් කැමතිවනු ඇති

වැලිබල් ෆිනෑන්ස්, ශක්තිමත් මූල්‍ය ප‍්‍රතිඵලයක් වාර්තා කරයි 2024 ජුලි මස 13 170 0
වැලිබල් ෆිනෑන්ස්, ශක්තිමත් මූල්‍ය ප‍්‍රතිඵලයක් වාර්තා කරයි

වැලිබල් ෆිනෑන්ස් ගෙවුණු වසර 17ක කාලය පුරාවට ශ‍්‍රී ලංකාවේ මූල්‍ය ආයතනයන් අතර ප‍්‍රමුඛස්ථානයක් හිමි කර ගනිමින් 2023/24 මූල්‍ය වර්ෂයේදී සිය මූල්‍ය විශිෂ්ටත

ශ්‍රී පාද අඩවිය සුපිරිසිදු කරන්නට සියපත ෆිනෑන්ස් වෙතින් “නැමදුමෙන් පසු ඇමදුම” 2024 ජුනි මස 20 1070 1
ශ්‍රී පාද අඩවිය සුපිරිසිදු කරන්නට සියපත ෆිනෑන්ස් වෙතින් “නැමදුමෙන් පසු ඇමදුම”

බුදුරජාණන්වහන්සේගේ, ශිව දෙවියන්ගේ, ආදම්ගේ සහ ශාන්ත තෝමස් අපෝස්තුළුතුමාගේ පා සටහන යනාදී වශයෙන් විවිධ ආගමික සම්ප්‍රදායන් මුල් කරගනිමින් ශ්‍රී පාද ස්ථ

කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ 2024 අප්‍රේල් මස 09 1929 1
කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ

ස්වභාවික ශාකසාර අඩංගු ආයුර්වේදයේ විශිෂ්ඨත්වය රැඳි personal care සහ රූපලාවණ්‍ය නිෂ්පාදන පෙළක් සමග ලොව පුරා ජනතා විශ්වාසයට පාත්‍ර වූ දැවැන්ත සමාගමක් වන Himalaya Wellness

Our Group Site