(ගයාන් සූරියආරච්චි)
ගුවන් මගියකු සමඟ ගුවන් ගත කළ හැකි ප්රථම ස්වංක්රීය ඩ්රෝන යානය නිපදවීමට කැලිෆොර්නියාවේ සමාගම විශේෂඥවරු කණ්ඩායමක් සමත්වී සිටිති.
මෙය ‘රතු යානය’ ලෙස නම්කර ඇති අතර පැයට කිලෝමීටර 70 ක වේගයකින් ගමන් කළ හැකිය. එය විනාඩි 25 ක පමණ කාලයක් ගුවන්ගත කළ හැක. මෙම ඩ්රෝනය මගියාට අතින් ක්රියාත්මක කිරීමට හෝ ගමනාන්තය සඳහන් කළ පසුව නිදහසේ ඉඳගෙන යාමට හැකිවේ.
මෙම ඩ්රෝන යානය කිලෝග්රෑම් 240 ක බරින් යුක්තය. කිලෝග්රෑම් 120 ක බඩු බාහිරාදිය මෙයට රැගෙන යාහැකිය. එන්ජින් සහ අවරපෙති 16 කින් මෙය සමන්විත වේ.


2025 දෙසැම්බර් මස 18
242
0
ශ්රී ලංකාවේ අංක 1 සන්නිවේදන සම්පාදකයා වන ඩයලොග් ආසිආටා පීඑල්සී, මෙරට ඩිජිටල් තාක්ෂණික ගමන්මගේ සුවිශේෂී සන්ධිස්ථානයක් සනිටුහන් කරමින්, 5G යුගයක් සඳහා
2025 දෙසැම්බර් මස 16
175
0
සියපත ෆිනෑන්ස් පීඑල්සී සිය දීපව්යාප්ත ශාඛා ජාලය තවදුරටත් පුළුල් කරමින් 60 වැනි ශාඛාව කෑගල්ල දිස්ත්රික්කයට අයත් වරකාපොළ නගරයේ විවෘත කොට ඇත.
2025 දෙසැම්බර් මස 04
981
2
’දිට්වා’ සුළි කුණාටුව හේතුවෙන් ඇති වූ ආපදා තත්ත්වය හමුවේ, රට යළි ගොඩනැගීමේ ජාතික මෙහෙවරට කඩිනමින් සහාය පළ කරමින්, HUTCH සමාගම ’Rebuild Sri Lanka’ අරමුදල වෙත රුපියල්
මගීන් ගෙනයන ප්රථම ස්වයංක්රීය ඩ්රෝනය නිපදවයි
waruna niranjan Thursday, 26 October 2017 02:43 AM
වරුණ: ගූඩ් ජොබ්
Dr.S.N.Hewage Monday, 06 November 2017 07:29 AM
මෙය ඉතා හොඳ දෙයක්. මම හිතන විදිහට ඩ්රෝන තාක්ෂණය හා හෙලිකොප්ටර්වල භාවිතා වන තාක්ෂණ දෙක සමාන නැහැ. ඩ්රෝනය සම්පූර්ණයෙන්ම සුළං බලය මත රඳා පවතින අතර හෙලිකොප්ටර්වල එන්ජිමක බලය රඳා පවතින බව හැඟේ. දන්නා අය පැහැදිලි කර දෙන්නේ නම් ගොඩක් ස්තූතියි.