(ගයාන් සූරියආරච්චි)
ගුවන් මගියකු සමඟ ගුවන් ගත කළ හැකි ප්රථම ස්වංක්රීය ඩ්රෝන යානය නිපදවීමට කැලිෆොර්නියාවේ සමාගම විශේෂඥවරු කණ්ඩායමක් සමත්වී සිටිති.
මෙය ‘රතු යානය’ ලෙස නම්කර ඇති අතර පැයට කිලෝමීටර 70 ක වේගයකින් ගමන් කළ හැකිය. එය විනාඩි 25 ක පමණ කාලයක් ගුවන්ගත කළ හැක. මෙම ඩ්රෝනය මගියාට අතින් ක්රියාත්මක කිරීමට හෝ ගමනාන්තය සඳහන් කළ පසුව නිදහසේ ඉඳගෙන යාමට හැකිවේ.
මෙම ඩ්රෝන යානය කිලෝග්රෑම් 240 ක බරින් යුක්තය. කිලෝග්රෑම් 120 ක බඩු බාහිරාදිය මෙයට රැගෙන යාහැකිය. එන්ජින් සහ අවරපෙති 16 කින් මෙය සමන්විත වේ.
ක්ලීන්ටෙක් ප්රයිවට් ලිමිටඩ් ආයතනය, සිය තිරසාරත්වයෙන් යුතු ගමන්මගේ සුවිශේෂ සන්ධිස්ථානයක් සනිටුහන් කරමින් Zero Waste to Landfill (ZWL) සහතිකය දිනා ගැනීමට සමත් විය. සම
2007 නොබෙල් සාම ත්යාගයේ සම-ජයග්රාහකයා (උප සභාපති, IPCC-AR4) සහ 2021 නිල් ග්රහලෝක ත්යාගය(Blue Planet Prize) ලැබූ මහාචාර්ය මොහාන් මුණසිංහ මහතා
ශ්රී ලංකාවේ ප්රමුඛතම මූල්ය සමාගමක් වන සියපත ෆිනෑන්ස් පීඑල්සී දීප ව්යාප්ත ශාඛා ජාලයේ 57 වැනි ශාඛාව පසුගියදා තඹුත්තේගම නගරයේදී විවෘත කෙරිණ. සියපත ෆි
මගීන් ගෙනයන ප්රථම ස්වයංක්රීය ඩ්රෝනය නිපදවයි
waruna niranjan Thursday, 26 October 2017 02:43 AM
වරුණ: ගූඩ් ජොබ්
Dr.S.N.Hewage Monday, 06 November 2017 07:29 AM
මෙය ඉතා හොඳ දෙයක්. මම හිතන විදිහට ඩ්රෝන තාක්ෂණය හා හෙලිකොප්ටර්වල භාවිතා වන තාක්ෂණ දෙක සමාන නැහැ. ඩ්රෝනය සම්පූර්ණයෙන්ම සුළං බලය මත රඳා පවතින අතර හෙලිකොප්ටර්වල එන්ජිමක බලය රඳා පවතින බව හැඟේ. දන්නා අය පැහැදිලි කර දෙන්නේ නම් ගොඩක් ස්තූතියි.