තිතට මත නොහොත් බේබදු හිනා
කලකින් හමු වූ මිතුරන් දෙදෙනෙක් බාර් එක තුළ දී මිතුදම් අලුත් කරගෙන මාර්ගයට අවතීර්ණ වූහ.
‘මච්චාං..... උ..උඹට වැඩියි! එක් අයෙක් කීවේ හරහට අඩි තබමිනි.
‘පිස්සුද බං...? මං පදමටයි බොන්නෙ’ අනෙකා කීවේය.
‘කොහොම ද පදම දැන ගන්නෙ?
‘ආං අර ලයිට් කණුව ළඟ දෙන්නෙක් ඉන්නවා නේද? යම් වෙලාවක උන් හතර දෙනා වෙලා පෙනුණොත් මම දන්නවා.... පදම වැඩියි’
‘ඉතින් එතන එක්කෙනානේ ඉන්නේ’
..................
විසි අටේ වයස්ගත මිනිහා
මාධ්යවේදියා තම කුතුහලය ඇවිස්සු වයස්ගත මිනිසා කතාවට අල්ලා ගත්තේය.
‘මට කියන්න. ඔබතුමා මේ තරම් කලක් ජීවත්වීමේ රහස මොකක්ද?
‘අයිසේ මම අඩි ගැහුවා. සිගරට් බිව්වා. කුඩු ගැහුවා. ඔය සේරම කළා.
‘පුදුමයි දැන් කීය ද ඔබතුමාගේ වයස’
‘විසි අටයි’
...............
ඉරහඳ සොයා ගැනීම
කකුළු ගමනින් පැමිණි බේබද්දා ඉදිරියට පැමිණි මඟියකුගෙන් මෙසේ ඇසීය.
‘ෂනා! අ....අර පේන්නෙ ඉරද..... නැත්නම් හඳද?
තවත් බේබද්දකු වූ මඟියා අහස දෙස බලා කාරුණිකව පිළිතුරු දුනි.
‘අනේ සොරි. මං මේ පළාතෙ කෙනෙක් නෙවෙයි.
.................
ස්ටේෂමට ඇරලවන්න ආ මිනිස්සු
බීමත් මිතුරන් තිදෙනෙක් දුම්රිය ස්ථානයට පැමිණියේ අන්තිම මොහොතේදීය. ඔවුන් වේදිකාවට පැමිණෙනු සමගම දුම්රිය ගමනාරම්භ කළේය. තිදෙනාම ඒ පසුපස දිවගිය මුත් එල්ලීගත හැකි වූයේ දෙදෙනකුට පමණි.
ඈත්ව යන දුම්රිය දෙස බලා සිටි අනෙකා උඩ පැන පැන සිනාසෙන්නට විය. මේ දුටු වේදිකාවේ සිටි මඟියෙක් ඔහු අසලට පැමිණ කතා කළේය.
‘මට තේරුම් ගන්න බෑ ඔහේ ඇයි හිනාවෙන්නේ කියලා. කෝච්චිය මිස්වෙලා තියෙද්දිත්?
‘ඇත්ත මට කෝච්චිය වැරදුණා’ තවමත් සිනහව නවත්වාගෙත නොහැකිව ඔහු පිළිතුරු දුනි. ‘ඒ වුණාට අරුන් දෙන්න ආවේ මාව ස්ටේෂන් එකට ඇරලන්නනෙ.’
.............
මම තාම බාර් එකේ
තැබෑරුම් හිමියා රාත්රි ආහාරයෙන් පසුව නින්දට සැරසුණා පමණි. දුරකථනය නාදවන්නට විය.
‘මේ ඔය කතා කරන්නේ බාර් එක අයිති මහත්තය ද?’
‘ඔව්...ඔව්... කවුද මේ රෑ?’
‘සර්... බාර් එක අරින්නේ කීයට ද?’
‘දහයටනේ?’
‘ටිකක් කළින් අරින්න බැරිද?
‘හලෝ බේබදුකම තිබුණට ඉවසනවා. බාර් එක අරින්නේ දහයට.
‘නෑ. මට බාර් එකෙන් එළියට යන්නයි ඕනෑ. මම ඇතුළෙ ඉද්දිම මේක වහලා.’
............
අද ඒ යකා බීලා නෑ
සඳ නියපොත්තක් මෙන් අහසේ දිස්වූ ඒ වෙලාවේ ඇනෝෆිල්ස් සිය බිරිය ඇමතීය.
‘සුදා මං අඩියක් ගහලා එන්නම්. දැන් හොඳයි වෙලාව. කට්ටිය කොයිල් පත්තු කරගෙන සැපට නිදි ඇති.’
‘ඕකනෙ නරක පුරුද්ද. කිව්වට අහන්නෙ නෑ. අර සැරයක් වගේ කොයිල් එක උඩ වහන්න එපා.’
ඇනෝෆිල්ස් පිටතට පියඹා යන මොහොතේ බිරිය මෙසේද කීවාය.
‘චටස් ගාලා සද්දයක් ඇහුණොත් මම කාලා නිදා ගන්නවා ඕං’
එහෙත් ඉක්මනින් ඇනෝෆිලිස් ආපසු පැමිණියේය.
‘මොකෝ ගිය පයින්ම?’
‘මෙලෝ රහක් නෑ’ ඇනෝෆිලිස් කාරා කෙළ ගැසීය. ‘අද ඒ යකා බීලා නෑ.’
කලණ මිතුසඳ.
හීන් නෝනා දියණිය දෙස බැලුවේ කරදර දෑසිනි. දුරකථනය හරහා ආවේ සුබ පණිවිඩයක් නොවන බැව් ඇගේ මුහුණ කියා පෑවේය. “කවුද කතා කෙරුවේ..?” හීන් නෝනා විමසුවාය. “අයිය
මෙවර U Tube ලෝකය තුළින් ඉරිදා ලංකාදීපයෙන් කතාබහ කරන්න හිතුවේ සමාජ මාද්ය ඔස්සේ අතිශය ජනප්රිය Girls Voice Band එකක් පිළිබඳව. ඒ Yellow Beats කණ්ඩායම කුෂිනි ප්රවින්ද්යා, දි
ශ්රී ලංකාවේ පබලු භාවිතය පිළිබඳ පුරාණතම සාධක අයත් ෙවන්නේ ප්රාග් ඓතිහාසික යුගයටය. ක්රි.පූ. (900-600) අතර මුල් යුගයේදී ජනතාව පබලු භාවිතය සුලබව සිදුකොට ඇති
හින්දු පුරාණයට අනුව විෂ්ණු දෙවි යනු ලොව සුරකින්නාය. ලෝකයේ තිර පැවැත්ම පිණිසත්, ධර්මය රැකීමටත්, අදමිටුවන් විනාශ කිරීමටත් වරින්වර විෂ්ණු ලොව පහළවන බව මහ
මසින් ලෙයින් නිර්මිත මසැසට භෞතික ලෝකයේ බොහෝ සංසිද්ධි දැක ගත හැකි වුවත් ඉන් එහා ඇති අවිඥාණික දේ පෙනෙන්නේ නැත. භූගත පෘෂ්ඨ වංශික ඇතැම් සතුන් හැරුණු විට සෙ
සිත්තම්ගල ගල් ලෙන බලන්නට මී ආතා “බරින්දු” එක්ක ගෙන ගියේ ගැල් කරත්තයෙන්ය. “අපේ රැහේ උන් තමයි දරුවෝ මෙතන නැණපිල පටන් ගෙන සාහිත රස බෙදුවේ.” එදා මී ආතා කී ක
ස්වභාවික ශාකසාර අඩංගු ආයුර්වේදයේ විශිෂ්ඨත්වය රැඳි personal care සහ රූපලාවණ්ය නිෂ්පාදන පෙළක් සමග ලොව පුරා ජනතා විශ්වාසයට පාත්ර වූ දැවැන්ත සමාගමක් වන Himalaya Wellness
ආදරය යනු සියලු සීමාවන් ඉක්මවා යන විශ්වීය සංකල්පයකී. එයට හදවත් එකතු කිරීමේ අසීමිත බලයක් ඇත.සැබෑ ප්රේමයක් නිරන්තරයෙන් සියුම් ලෙස අප ආත්මයන් ස්පර්ෂ කරම
ශ්රී ලංකා ප්රමිති ආයතනය (SLSI) විසින් සංවිධානය කරන ලද, ශ්රී ලංකා ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙල (SLNQA) 2022 හි ඉහළ ගුණාත්මකභාවය වෙනුවෙන් වූ කැපවීම ඇගයෙමින් හලාල් ප්
අතුරුපස