
(අංජුල මහික වීරරත්න)
වැඩ කරන ජනතාවගේ ඉල්ලීම් වලට ඇහුම්කන් දීම සඳහා කම්කරු අමාත්යංශය නව වට්ස්ඇප් අංකයක් හඳුන්වා දී තිබේ.
"0707 22 78 77" එම අංකයයි.
වැඩ කරන ජනතාවගේ වෘත්තීය අයිතිවාසිකම් ආරක්ෂා කිරීම සහ සේවා සුරක්ෂිත තාව තහවුරු කිරීම වෙනුවෙනුත්, තෘප්තිමත් ශ්රම බලකායක් නිර්මාණය කිරීම සඳහාත් මෙම අංකය හඳුන්වා දුන් බව කම්කරු අමාත්යංශය පවසයි.
සේවාවන් කාර්යක්ෂම කිරීමේ අරමුණින් හඳුන්වා දී ඇති මෙම වට්ස්ඇප් අංකයට ජනතා ඉල්ලීම් ඉදිරිපත් කිරීමේ පහසුකම් සලසා ඇත ඇත.
පෞද්ගලික සහ අර්ධ රාජ්ය සේවකයන්ගේ සේවා ගැටළු සදහා කඩිනමින් ප්රතිචාර දැක්වීම මෙම නව whatsApp අංකය හඳුන්වා දීමේ තවත් එක් අරමුණක් බව කම්කරු අමාත්යාංශය පවසයි.
2025 දෙසැම්බර් මස 18
577
2
ශ්රී ලංකාවේ අංක 1 සන්නිවේදන සම්පාදකයා වන ඩයලොග් ආසිආටා පීඑල්සී, මෙරට ඩිජිටල් තාක්ෂණික ගමන්මගේ සුවිශේෂී සන්ධිස්ථානයක් සනිටුහන් කරමින්, 5G යුගයක් සඳහා
2025 දෙසැම්බර් මස 16
285
0
සියපත ෆිනෑන්ස් පීඑල්සී සිය දීපව්යාප්ත ශාඛා ජාලය තවදුරටත් පුළුල් කරමින් 60 වැනි ශාඛාව කෑගල්ල දිස්ත්රික්කයට අයත් වරකාපොළ නගරයේ විවෘත කොට ඇත.
2025 දෙසැම්බර් මස 04
1087
2
’දිට්වා’ සුළි කුණාටුව හේතුවෙන් ඇති වූ ආපදා තත්ත්වය හමුවේ, රට යළි ගොඩනැගීමේ ජාතික මෙහෙවරට කඩිනමින් සහාය පළ කරමින්, HUTCH සමාගම ’Rebuild Sri Lanka’ අරමුදල වෙත රුපියල්
වැඩ කරන ජනතාවට කන් දෙන්න වට්ස්ඇප් අංකයක්
Bunny Preena Saturday, 04 January 2025 10:02 AM
ඇහුම්කන් දීලා විතරක් මදි. බිම් මට්ටමෙන් එව්වා විසඳන්න ක්රියා කළ යුතුයි. නැතිනම් වට්ස්ඇප් එකේ පණිවිඩ ගොඩක් පිරිලා ඉස්මුරුත්තාව හැදිලා අන්තිමට ක්රියාවිරහිත වෙන්නත් පුළුවන්.