IMG-LOGO

2024 මැයි මස 29 වන බදාදා


‘අෂ්රෆ්’’කෞතුකාගාරයක් හදන්න මිලියන 25ක්

(අංජුල මහික වීරරත්න)

මුස්ලිම් කොංග්‍රසයේ නිර්මාතෘ, හිටපු අමාත්‍ය අභාවප්‍රාප්ත එම්.එච්.එම්. අෂ්රෆ් මහතා ඉටුකළ සේවය අගයමින් “අෂ්රෆ් අනුස්මරණ කෞතුකාගාරයක්” කල්මුණේ ප්‍රදේශයේ ඉදිකිරීමට රුපියල් මිලියන 25ක ප්‍රතිපාදන වෙන් කර තිබෙන බව ජනාධිපති කාර්යාලය පවසයි.

ජනාධිපති රනිල් වික්‍රමසිංහ මහතාගේ මැදිහත්වීමෙන් මෙම මුදල් වෙන් කර තිබේ. අදාළ ඉදිකිරීම් කඩිනමින් ඇරඹීමට නියමිත බව ජනාධිපති කාර්යාලය පවසයි.



අදහස් (12)

‘අෂ්රෆ්’’කෞතුකාගාරයක් හදන්න මිලියන 25ක්

Indhika Wednesday, 15 May 2024 06:50 PM

මුස්ලිම් ඡන්ද වලට... මේවා තහනම් කරන්න බැරිද?

:       0       0

චන්දිම Wednesday, 15 May 2024 07:42 PM

මේක මැතිවරණ නිති උල්ලංගනය කිරීමක් නෙවෙයිද?

:       1       12

Saman Dissanayake Wednesday, 15 May 2024 08:22 PM

රටට ' ජාතියට හො ආගමට මිහිහෙක් වටිනා දෙයක් කරා නම් ඔහුව සිහි වෙන්න පාසලක්, විශ්ව විද්යාලයක් හො අඩුම ගනෙ පුස්තකලයක් හදන්න. මොන මගුලකටද කෞතුකාගාර?

:       1       67

සුරංග Wednesday, 15 May 2024 08:52 PM

මුස්ලිම් ඡන්ද වලට පෙරේත මේ වගේ මල පෙරේතයො. මේව අම්මගෙ අප්පගෙ සල්ලිද. දැන් රටේ වෙන ප්‍රශ්න.ඇත්තෙම නැද්ද

:       4       67

Dayan Wednesday, 15 May 2024 09:11 PM

මේ දිනවල දේශපාලන පක්ෂ මුස්ලිම් ප්‍රජාවට සහයෝගය දැක්වීමට දැඩි උනන්දුවක් දක්වති

:       0       17

kumara Thursday, 16 May 2024 06:05 AM

මේ වෙලාවෙ කරන්න නුසුදුසුම වැඩ මේවා. පිස්සුද මේ මිනිහට? ළමයින්ට ඉස්කෝල වලට බිල්ඩිමක් හදල දෙන්න. දරුවො ඉගෙන ගනීවි. සහ ගහනවා ඔය අපරාධ වලට මෙහෙම මිනිස්සුන්ගෙ බදු මුදල් දේශපාලන බිලී බෑම් වලට භාවිතා කරනවාට. කොහොමත් මිනිස්සු කල කිරිලා ඉන්නේ. කරුණාකරලා නම්බු ඇතිව ඉවත් වෙන්න. නැතිනම් මහරජා ට ඇදපු කෙනාට සහ එයාගෙ මලයාට සිදු වුන දේමයි වෙන්නෙ. මේ මිනිස්සු මුස්ලිම් මිනිස්සු පොල් කිරි බීලා හැදුනා කියලාද හිතාගෙන ඉන්නේ? නිකං පෙට්‍රැල් පුච්ච ගන්නෙ නැතිව ගරු නම්බු ඇතිව ඉවත් වෙන්න. කුමාර් සංගක්කාර ආදර්ශයට ගන්න. අන්න ඒ වගේ උතුම් මනුෂ්‍යයෙක් ඡන්දය ඉල්ලුවා නම් ලොකු වෙනසක් වෙයි. නමුත් පවතින තත්ත්වය හමුවේ සභාවට විහිලු නොසපයා, මහජන මුදල් නාස්ති නොකර, කරුණාකර ඉවත් වෙන්න.

:       0       7

තිලත් වන්නිනායක Thursday, 16 May 2024 07:15 AM

මෙයා මැරුනෙත් සල්ලි ගෝනි එක්කලා. එවෙලෙත් ලොකු මුදලක් රජයෙන් ගෙව්වා. මේවත් රජයේ සල්ලි. මුන් තාව හැදිලා නෑ. කිසිමදාක හැදෙන්නෙත් නෑ. ජන්ද දායකයොවත් හැදුනේ නැත්නම් රටට අබ සරණයි.

:       2       10

Lalla Thursday, 16 May 2024 07:38 AM

ඩී ඒ රාජපක්ෂගේ දෙවෙනි එකද? තවත් සොරකමකට පාරක් කරනවා වගේ... මදිද එක පවුලක් විකාර කරල කරපු දේවල්....ඊළඟට එන පරම්පරාව ඕව දිහා බලන්නවත් නෑ. හොඳම උදාහරණය කොළඹ එම් ජේ එම් ලෆීර් මාවත. ඒ පාරේ මුස්ලිම් කඩ හිමියෙක්ගෙන් ඇහුව කව්ද ලෆීර් කියල. ඔහු පමණක් නොව එතැන හිටිය කවුරුත් ලූතර් ගැන දැන හිටියේ නෑ. ලංකාව බිහිකල ලෝක බිලියඩ් සහ ස්නූකර් ශූරයා....ඉතින් අශ්රොෆ්ටත් ඔය ටික තමා....

:       0       11

වීර Thursday, 16 May 2024 07:42 AM

ගෝටා හැදුවෙ අම්මගෙ අප්පගෙ සොහොන.. රටේ සල්ලි වලිං.. මේ මොනාද හදන්නෙ. බල තන්හාවෙන් මොලේ හොදටම විකෘති වෙලා...ඉක්මනට ගෝඨා ට උන දේ දෙතුන් ගුණයකින් වෙයි..

:       0       11

පිටරටවැසියා Thursday, 16 May 2024 09:33 AM

ෂා, මරේ මාරු...කල්මුණේ ප්‍රදේශයේ ඉන්න මුස්ලිම් ප්‍රජාවගෙ ඇති දැවෙන ප්‍රෂ්ණයක් විසඳිලා... මේ විදිහට රටේ හැම ප්‍රදේශයකටම කෞතුකාගාරයක් දෙන්න පුළුවන්නම් ඉතාම වැඩදායක වේවි. එතකොට රටේ ජනතාවට කන්න නැතත් හැම ප්‍රදේශයකටම කෞතුකාගාරයක් තියෙනවනෙ නිතර දෙවේලෙ බල-බල ඉන්න !!!

:       0       10

fairoos Thursday, 16 May 2024 01:57 PM

ඇයි ආණ්ඩුවෙන් ප්‍රතිපාදන දෙන්නේ මේකටද?

:       0       2

ගමේ එකාලා Thursday, 16 May 2024 02:27 PM

කල්මුණේ ජනතාවට එච්චරයි අඩුවකට තිබුනේ .ඒකත් හදිසියේ මතක් වෙච්චි එකනේ පුදුමේ? මීට වඩා ජනතාවට අවශ්‍ය දේවල් මොනතරම් තියෙනවද?

:       0       2

ඔබේ අදහස් එවන්න

දියත

කම්ජිපාණීට ඇප වූ පියාට ලක්ෂ 20ක දඩයක්
2024 මැයි මස 29 1 0

මීට වසර එකහමාරකට පෙර ඇප ලැබීමෙන් පසුව හොර රහසේ බෝට්ටුවකින් විදේශයකට පලා ගිය අපරාද කල්ලි නායකයකු හා කුඩු ජාවාරම්කාරයකු යැයි ප්‍රකට මොහොමඩ් ඉම්‍ රාන් ම



මන්ත්‍රී බංගලාව නරකාදියක්: කතානායකට පැමිණිල්ලක්
2024 මැයි මස 29 37 0

මාදිවෙල මන්ත්‍රී නිල නිවාසයේ පහසුකම් ප්‍රමාණවත් නොවන හෙයින් තමන් දැඩි දුෂ්කරතාවට පත්ව සිටින බව මන්ත්‍රීවරුන් පිරිසක් කතානායක මහින්ද යාපා අබේවර්ධන


නූතන පටාචාරාවක් කැබිතිගොල්ලෑවෙන්
2024 මැයි මස 29 1458 0

මගේ නිවෙසේ විදුලිය මාස හතරකට කලින් කැපුවා. සති තුනකට කලින් වතුරත් කැපුවා. කුලි කැඩ කර අප රැක බලාගත් සැමියා අනතුරකින් දින හතරකට පෙර මිය ගියා. අපි දැන් අපා


අමුණගම, දිලිත් අතහැර ගෙදර යයි
2024 මැයි මස 28 1993 0

හිටපු අමාත්‍ය ආචාර්ය සරත් අමුණුගම මහතා ව්‍යවසායක දිලිත් ජයවීර මහතා නායකත්වය දරන මව්බිම ජනතා පක්ෂයේ සභාපති ධූරයෙන් ඉල්ලා අස්විය.



මේවාටත් කැමතිවනු ඇති

කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ 2024 අප්‍රේල් මස 09 998 0
කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ

ස්වභාවික ශාකසාර අඩංගු ආයුර්වේදයේ විශිෂ්ඨත්වය රැඳි personal care සහ රූපලාවණ්‍ය නිෂ්පාදන පෙළක් සමග ලොව පුරා ජනතා විශ්වාසයට පාත්‍ර වූ දැවැන්ත සමාගමක් වන Himalaya Wellness

ආදරයට ආදරෙන් ළංවෙන්න කියාදෙන කතාවක් Closeup #BreakTheBarriers 2024 මාර්තු මස 14 2558 1
ආදරයට ආදරෙන් ළංවෙන්න කියාදෙන කතාවක් Closeup #BreakTheBarriers

ආදරය යනු සියලු සීමාවන් ඉක්මවා යන විශ්වීය සංකල්පයකී. එයට හදවත් එකතු කිරීමේ අසීමිත බලයක් ඇත.සැබෑ ප්‍රේමයක් නිරන්තරයෙන් සියුම් ලෙස අප ආත්මයන් ස්පර්ෂ කරම

හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ 2024 පෙබරවාරි මස 19 2189 5
හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ

ශ්‍රී ලංකා ප්‍රමිති ආයතනය (SLSI) විසින් සංවිධානය කරන ලද, ශ්‍රී ලංකා ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙල (SLNQA) 2022 හි ඉහළ ගුණාත්මකභාවය වෙනුවෙන් වූ කැපවීම ඇගයෙමින් හලාල් ප්

Our Group Site