මහනුවර යාපනය ඒ - 9 මාර්යේ කටුගස්තොට සිට නාවුල දක්වා වූ කොටස මං තීරු හතරක් ලෙස සංවර්ධනය කිරීම සඳහා රුපියල් කෝටි 300 ක් වෙන් කර කරන බව මහා මාර්ග සංවර්ධන අමාත්යාංශය ප්රකාශ කරයි .
එම මාර්ගයේ ප්රධාන නගර වන අඹතැන්න,අකුරණ,අලවතුගොඩ මාතලේ ඇතුළු නගරවල හා මාර්ගය පෙස කැඩෙන ගොඩනැගිලි සඳහා සුදුසු පරිදි මුදල් ලබා දීමටද කටයුතු කරන බව අමාත්යාංශය පවසයි .
2025 දෙසැම්බර් මස 18
303
0
ශ්රී ලංකාවේ අංක 1 සන්නිවේදන සම්පාදකයා වන ඩයලොග් ආසිආටා පීඑල්සී, මෙරට ඩිජිටල් තාක්ෂණික ගමන්මගේ සුවිශේෂී සන්ධිස්ථානයක් සනිටුහන් කරමින්, 5G යුගයක් සඳහා
2025 දෙසැම්බර් මස 16
201
0
සියපත ෆිනෑන්ස් පීඑල්සී සිය දීපව්යාප්ත ශාඛා ජාලය තවදුරටත් පුළුල් කරමින් 60 වැනි ශාඛාව කෑගල්ල දිස්ත්රික්කයට අයත් වරකාපොළ නගරයේ විවෘත කොට ඇත.
2025 දෙසැම්බර් මස 04
999
2
’දිට්වා’ සුළි කුණාටුව හේතුවෙන් ඇති වූ ආපදා තත්ත්වය හමුවේ, රට යළි ගොඩනැගීමේ ජාතික මෙහෙවරට කඩිනමින් සහාය පළ කරමින්, HUTCH සමාගම ’Rebuild Sri Lanka’ අරමුදල වෙත රුපියල්
මහනුවර - නාවුල පාරට කෝටි 300 ක්
චින්තක Sunday, 07 July 2013 03:37 PM
අකුරනින් පාර වෙන පැත්තකට හරවලා හදන්න වෙයිද දන්නේ නැහැ. කුරුණෑගල නුවර පාරේ තෙලියගොන්නට කරන්න හැදුවා වගේ. රිසවේෂන් ඉඩම් තමා ඔය දෙපැත්තේ කට්ටිය අල්ලාගෙන ඉන්නේ. ඒවා අපේ නිලදරින්ට පෙනෙන්නේ නැහැ. මේක ලංකාව නේ...මොනවා කරන්නද? (නි)
තිසල් Sunday, 07 July 2013 03:46 PM
පාරවල්වල තදබදය අඩුකළ හැකි එකම විදිහ පාරවල් පළල් කිරීම විතරක් නොවන බවත් දැනගන්න.හැම දුම්රිය මාර්ගයක්ම නිසි ලෙස භාවිතා කරමින් සහ රාත්රී කාලයට කිසිම දුම්රියක් නොයන නිසා හාල්,පොල්,එළවලු,කන්ටේනර් කොළඹට සහ කොළඹින් පිටට දුම්රියෙන් යන එන ක්රමයක් හැදුවොත් බර වාහනවලින් මහමගට වෙන හානිය අවම කරගතහැකි සේම මාර්ග තදබදය සහ අනතුරු අවමකළ හැක.දුම්රිය මාර්ග පැය 24 පුරා භාවිත කිරීමටත් එවිට දුම්රිය ගේට්ටු නිතර වැසීමට සිදුවන නිසා දුම්රිය හරස් මාර්ග ගේට්ටු නොමැතිව උඩින් හෝ යටින් වාහන යන්නට සකස්කළ යුතුය. (නි)
විදානගේ Sunday, 07 July 2013 03:46 PM
හොද වැඩක් වගේ. ගණන තමයි වැඩි වගේ (නි)
අනු Monday, 08 July 2013 09:37 AM
ඔතනින් වැඩිම මුදලක් දෙන්න වෙන්නේ මුස්ලිම් අයට තමා (නි)
ඉන්දික Monday, 08 July 2013 09:40 AM
මීට කලින් හදන්න ඕනෑ කොළඔ නුවර පාර . කොච්චර අමාරුද ඒ පාරේ යන්න (නි)
අසන්ක Sunday, 07 July 2013 04:18 PM
මමත් හිතන්නේ මං තීරු 4ක් සහිත පාරවල් කාලෝචිත නැහැ, අඩුම තරමින් මං තීරු 8ක් විය යුතුයි (නි)
පුබුදු Monday, 08 July 2013 10:43 AM
අකුරණ මුස්ලිම් අයගේ ටැක්ස් බලලා වත්කම් අනුව ගෙවන්න. අනික ඔය ඉඩම් රිෂවේෂන්ඒවා නේද? (නි)
කමල් Sunday, 07 July 2013 04:57 PM
මේක ගොඩක් හොද වැඩක්. හදනකොට කනුටික හරියට හදන්න. ඩෙංගු මදුරුවෝ බෝවෙන එක නවත්තන්න. අනික ඒවා වහන ස්ලැබ් ටිකත් හරියට හදන්න. මාතර ගාලු පාරේ දාපු ස්ලැබ් අවුරුද්දක් යන්නත් කලින් කැඩුනා. ඕනෑ නම් ගිහින් බලන්න. දැන් ඒවා මාරු කපොලු වෙලා. (නි)
දිල්හානි Sunday, 07 July 2013 05:09 PM
විදානගේ, මගේ හිතේ ගාන වැඩි නැහැ හොඳට කලොත්.අනෙත් එක අකුරණ සිට මාතලේ දක්වා පාර පළල කිරීමේදී පාර දෙපැත්තට අඩි 10බැගින් ඇති ගොඩනැගිලි සියල්ල අයින් කරන්න. හදිසි අනතුරකදී නැත්නම් ඇතුලේ තමා ඉන්න වෙන්නේ. පදිකයින්ට සහ, පාපැදි කරුවන් වෙනුවෙන් පාර දෙපැත්තේ යකඩ වැටකින් වෙනකල කොටසක් ඉඩ තබන්න. හොඳ වැඩක්, මුදල් ගියාට කමක් නැහැ. මංතීරු ගණන වැඩි කරන්න. වාහන ඉතා වේගෙන් යාවි. (නි)
දීපාල් Sunday, 07 July 2013 05:09 PM
බල බල ඉන්නේ නැතුව හදනවා නම් හොඳයි .තිසල් කිව්වා වගේ හාල්,පොල්,එළවලු,කන්ටේනර් කොළඹට සහ කොළඹින් පිටට දුම්රියෙන් යන එන ක්රමයක් හැදුවොත් බර වාහනවලින් මහමගට වෙන හානිය අවම කරගතහැකි සේම මාර්ග තදබදය සහ අනතුරු අවමකළ හැක.ලංකාවේ දුම්රිය සේවය තවම ඉස්සර වගේ ප්රයෝජනයට ගන්නේ නැහැ.අපි පොඩිකාලේ දුම්රිය කොච්චර සුන්දරද? (නි)
සරත් Sunday, 07 July 2013 05:29 PM
කාටද හොඳ
රාහුල Sunday, 07 July 2013 06:02 PM
මේ පාරවල් හදන වැඩේ ඉතා හොඳ වැඩක්. අපේ ඡන්දය රජයට. ඒත් අපිට යන්න වෙන්නේ බඑස් එකේ. අපිට පර්මිට් ලැබෙන්නේ නැහැ පිට රට වැඩ කරලා මෙහාට සල්ලි එවුවට. ඒ නිසා ගරු මහත්වරුනේ, වාහන ආනයන බද්ද අඩු කරන්න. අපිටත් ඔබතුමන්ලා වගේම වාහනයක් අරන් යන්න ආසයි. (නි)
වසන්ති Sunday, 07 July 2013 03:15 PM
කරුණාකර එකපාරම වියදම්කර මං තීරු 8ක් කරන්න. ටිකයි මුදල් වැඩි වෙන්නේ. (නි)
ජයසිංහ Sunday, 07 July 2013 03:24 PM
පාරවල් කොහොම වුනත් අනෙක් හරිය නම් සුභවාදී වේවි. ස්වල්ප සල්ලියක්ද මේ? යුද්දේ දිනුවනේ. කමක් නැහැ (නි)