අද අලුයම දැවැන්ත ගලක් හා පස් කන්දක් කඩා වැටී අවහිර වු මහනුවර මහියංගනය දහඅට වංගුව පාර ගමනාගමනයට විවෘත කළ බව හසලක පොලීසිය කියයි.
මහජන සනීපාරක්ෂාව සහ ගමනාගමන පහසුව වැඩිදියුණු කිරීම වෙනුවෙන්, දිවයින පුරා ඉන්ධන පිරවුම්හල්වලට ප්රධාන සනීපාරක්ෂක පහසුකම් සැපයීම සඳහා ජාතික මට්ටමේ ව
දුම්රිය රියදුරන් සහ නියාමකයන් සේවයට වාර්තා නොකිරීම නිසා දුම්රිය ගමන් වාර 20 කට අධික සංඛ්යාවක් අද (14) දහවල් වන විට අවලංගු කිරීමට සිදුවූ බව දුම්රිය දෙපාර්
ව්යාධිජනක ශුද්රජීවීන් හා අහිතකර බැක්ටීරියා අඩංගු කාබනික පොහොර නැවක් ආනයනය කිරීමේ ක්රියාමාර්ගය තුළින් රජයට රුපියල් කෝටි 130කට අධික පාඩුවක් සිදු කල
යතුරුපැදියෙන් වෙසක් සිරි නරඹමින් ගමන් කරමින් සිටි පෙම්වතුන් යුවළක් මාතර බ්රවුන්ස්හීල් ප්රදේශයේ දී පෞද්ගලික බසයකට යටවීමෙන් මියගොස් ඇතැයි මාතර පො
කැලණිවැලි දුම්රිය මාර්ගයේ බේස්ලයින් පාර සහ නාරාහේන්පිට දුම්රිය ස්ථානය අතර පිහිටි රේල්වේ ඇවනිව් දුම්රිය හරස් මාර්ගයේ නඩත්තු කටයුත්තක් සඳහා එම හරස් ම
කොත්මලේ, ගැරඬිඇල්ල ප්රදේශයේදී සිදු වූ බස් රථ අනතුරින් ජීවිතක්ෂයට පත් වූ අය වෙනුවෙන් ජනාධිපති අරමුදලින් ලබා දෙන මුදල් මේ වන විට අදාළ ප්රාදේශීය ලේකම්
ශ්රී ලංකාවේ විශිෂ්ටතම මට්ටමේ ජාත්යන්තර සරසවිය වූ NSBM හරිත සරසවිය ජාතියේ පහන් ටැඹ ලෙස විරුදාවලිය ලත් ලංකා බැංකුව සමග රුපියල් බිලියන 7.3ක් හෙවත් රුපියල්
රටක් දියුණු වීමට නම්, ජනතාව තුළ නිවැරදි මුල්ය සාක්ෂරතාවක් පැවතීම අනිවාර්ය වේ. එමෙන් ම මුදල් ඉතිරි කිරීම හා ආයෝජනය කිරීම පිළිබඳ දැනුම මෙන් ම අදාළ ක්ර
අසරණභාවයට පත් වැඩිහිටි පුද්ගලයන් ගේ ජීවිතවලට ආලෝකයක් ගෙන දෙන HelpAge Sri Lanka ආයතනය, HelpAge අක්ෂි රෝහල සඳහා අරමුදල් රැස් කිරීමේ අරමුණින් Symphony of Hope නමින් විශේෂ පුණ්ය ප
දහඅට වංගු පාර ඇරේ
අමිල Wednesday, 15 January 2014 01:24 PM
මේ පාරේ වහින දවස් වල වාහන වල යනකොට හරි පරිස්සමෙන් යන්න ඕනේ , විශේෂයෙන් රෑට මීදුම තියනකොට , (දී)
සත්යයා Thursday, 16 January 2014 07:41 AM
විරාජ් කාලිංග වැනි අය වැඩි වැඩියෙන් මේ තීරයට ලියනවා නම් හොඳයි. අපේ රටේ මිනිස්සු අනතුරු වලින් මිය යන්නේ ප්රමිතියකින් තොරව (පගානතියට අනුව) යම් යම් දේ තනන නිසයි. මැති ඇමති වරු බුරුතු පිටින් පිට රට සවාරි වල ගියත් දහවලට සාප්පු සවාරිත් රාත්රියට මී විතෙන් උණුසුම් වෙන්නත් කාලය යොදවන නිසා, වෙන රටවල් අත්පත් කර ගෙන ඇති තාක්ෂණික දියුණුව ගැන කිසිම අවබෝධයක් නැහැ.(නදී)
විරාජ් කාලිංග Wednesday, 15 January 2014 03:32 PM
මේ මාර්ගය හොද සැලැස්මකට ආරක්ෂිත ක්රමවේද භාවිතා කර සාදා නැහැ,මන් දැක්ක මැලේසියාවේ කදුකර මාර්ගයක් , එක හදල තියෙන්නේ ජල මාර්ග අවහිර නොවන අකාරයටයි, මහා වනාන්තර මැද්දෙන් පාලම් මතින් තමයි පාර ගොඩ නැගල තියෙන්නේ,සිමෙන්ති යොදා සමහර තැන්වල කෘතිමව ජලය ගලා යාමට සලස්වල තියෙනවා, මන් හිතන්නේ ඒ පාරට අවු 25ක් වත් ඇති, අද වෙන තුරු එක කන්දක් වත් කඩා වැටිලා නැහැ,ඉහලින් එන ජල පහර කදු මුදුනින් පොලවට උර ගන්න කලින් මතු පිටින් ගලා යවන්න සලස් වන්න ඕන, එතකොටයි කන්ද ආරක්ෂා වෙන්නේ,අපේ රටේ මාර්ග වල එහෙම වෙන්නේ නැහැ, පාරිසරික සැලැස්මක් නැතුවයි ඒවා කරන්නේ,එකයි අපේ මාර්ගවලට කදු නායයෑම වැඩි, (දී)