2025 දෙසැම්බර් මස 18
558
2
ශ්රී ලංකාවේ අංක 1 සන්නිවේදන සම්පාදකයා වන ඩයලොග් ආසිආටා පීඑල්සී, මෙරට ඩිජිටල් තාක්ෂණික ගමන්මගේ සුවිශේෂී සන්ධිස්ථානයක් සනිටුහන් කරමින්, 5G යුගයක් සඳහා
2025 දෙසැම්බර් මස 16
278
0
සියපත ෆිනෑන්ස් පීඑල්සී සිය දීපව්යාප්ත ශාඛා ජාලය තවදුරටත් පුළුල් කරමින් 60 වැනි ශාඛාව කෑගල්ල දිස්ත්රික්කයට අයත් වරකාපොළ නගරයේ විවෘත කොට ඇත.
2025 දෙසැම්බර් මස 04
1078
2
’දිට්වා’ සුළි කුණාටුව හේතුවෙන් ඇති වූ ආපදා තත්ත්වය හමුවේ, රට යළි ගොඩනැගීමේ ජාතික මෙහෙවරට කඩිනමින් සහාය පළ කරමින්, HUTCH සමාගම ’Rebuild Sri Lanka’ අරමුදල වෙත රුපියල්
තුවාලකරුවන්ට යතුරුපැදිකරුවන්ගේ පිහිටයි
දුමින්ද Wednesday, 06 January 2016 06:01 AM
කැලේ නීතිය මහ පාරට! (නි)
රන්ජිත් Tuesday, 05 January 2016 05:38 PM
රියදුරන් දුවන්නේ මර බයෙන්. ලංකාවේ අයියලා රියදුරන්ට තඩිබාන නිසා පැනලා යන එක හැර වෙන මොනවා කරන්නද? මෑතකදී එලෙස රියදුරාට පහරදුන් දෙන්නෙකු අත්අඩංගුවට ගැනීම ගැන පොලිසියට තුති පුදමු. අනතුරු කරන්නේ හිතලා නෙමෙයි. දඬුවම් කිරීම විනිසුරුගේ කාර්යයක්. (නි)
මනෝජ් Wednesday, 06 January 2016 12:30 AM
ඔහු නොගියා නම් මිනිසුන්ගෙන් ගුටිකන්නයි වෙන්නේ. (නි)
සකුන්තලා Wednesday, 06 January 2016 02:54 AM
අපේ රටේ ගොඩක් රියදුරන් වාහන එළවන්නේ මාර්ග නීතියට නෙමෙයි, කැලෑ නීතියට අනුව. මාර්ග නීති කඩමින් අනතුරක් සිදුකරන රියදුරෙකුට එරෙහිව මිනිස්සු නැඟී සිටීම අසාධාරණම නැහැ. සිදුකළ යුත්තේ මාර්ග නීති කඩකිරීම සම්බන්ධව ඉතාමත් ප්රායෝගික ක්රම හඳුන්වාදීමයි. වාහනයේ අලාභය අතටම රක්ෂණ සමාගම් ගෙවීමේ ක්රමය මත මිනිස්සු අපරික්ෂාකාරී ලෙස රිය පැදවීමේ සම්භාවිතාව ඉහළ ගිහින්. මාර්ග නීති කඩකරන රියදුරන්ට එරෙහිව නඩු පැවරීමට පෙර, ඔවුන්ව යළි මාර්ග නීති ක්රම ඉගෙනගන්න පන්ති වෙත යොමුකිරීමත් ඒ සම්බන්ධ පරීක්ෂණ වලට යොමුකිරීමත් කාලෝචිත ක්රියාවකි. (නි)
ටිරෝන් Wednesday, 06 January 2016 04:24 AM
මේ රටේ ත්රිරෝද රථ ධාවනය සම්බන්ධයෙන් රජය දැඩි පිළිවෙතක් අනුගමනය කළ යුතුයි එය නැති තාක් මෙවැනි අනතුරු බලාපොරොත්තු විය හැකියි මෙයාලා නිසා පාරේ යන්නම නොහැකි තත්වයක් උදාවෙලා තියෙන්නේ (බ)