(යොහාන් භාසුර)
එළඹෙන උත්සව සමයේදී පාරිභෝගිකයන්ට වෙළෙඳපොල තුළ සිදුවිය හැකි අකටයුතුකම් වැලැක්වීමට පාරිභෝගික කටයුතු පිළිබඳව අධිකාරිය විශේෂ වැඩසටහනක් ක්රියාත්මක කර ඇති බවත් එම ක්රියාවලිය දිස්ත්රික් මට්ටමින් ක්රියාත්මක වන බවත් එම අධිකාරියේ උසස් නිලධාරියෙක් ‘ලංකාදීප’යට පැවසීය.
මෙම වැඩසටහන මෙම මස 23 වැනිදා සිට ලබන ජනවාරි මස 15 වැනිදා දක්වා ක්රියාත්මක වන බව ද එම නිලධාරියා සඳහන් කළේය.
මෙම වැඩසටහන ක්රියාත්මක කරන ආකාරය පිළිබඳව පාරිභෝගික කටයුතු පිළිබඳව අධිකාරියේ වැඩබලන අධ්යක්ෂ ජනරාල් කේ. ගුණවර්ධන මහතා සියලුම දිස්ත්රික් විමර්ෂණ නිලධාරීන් දැන්වත් කර ඇති බවත් එහිදී කරුණු 17 ක් යටතේ දිස්ත්රික් විමර්ෂණ නිලධාරීන් දැනුවත් කර ඇති බවත් එම නිලධාරියා කීය.


2025 දෙසැම්බර් මස 18
13
0
ශ්රී ලංකාවේ අංක 1 සන්නිවේදන සම්පාදකයා වන ඩයලොග් ආසිආටා පීඑල්සී, මෙරට ඩිජිටල් තාක්ෂණික ගමන්මගේ සුවිශේෂී සන්ධිස්ථානයක් සනිටුහන් කරමින්, 5G යුගයක් සඳහා
2025 දෙසැම්බර් මස 16
117
0
සියපත ෆිනෑන්ස් පීඑල්සී සිය දීපව්යාප්ත ශාඛා ජාලය තවදුරටත් පුළුල් කරමින් 60 වැනි ශාඛාව කෑගල්ල දිස්ත්රික්කයට අයත් වරකාපොළ නගරයේ විවෘත කොට ඇත.
2025 දෙසැම්බර් මස 04
921
2
’දිට්වා’ සුළි කුණාටුව හේතුවෙන් ඇති වූ ආපදා තත්ත්වය හමුවේ, රට යළි ගොඩනැගීමේ ජාතික මෙහෙවරට කඩිනමින් සහාය පළ කරමින්, HUTCH සමාගම ’Rebuild Sri Lanka’ අරමුදල වෙත රුපියල්
උත්සව සමයේ ජනතාව රකින්න පාරිභෝගික අධිකාරිය දැළක් එළයි
Sunil Friday, 25 November 2022 11:22 AM
බොරු කතා. ඔය දැලෙන් රිංගන්න වෙළෙන්දෝ දන්නවා.
Small man Friday, 25 November 2022 01:24 PM
අනේ ඔබලාගේ දැල් ගැන අපි නොදන්නවයෑ...
Roshan Friday, 25 November 2022 06:50 PM
පාරිභෝගික සේවා අධිකාරියේ ඉන්නේ පිනට පඩි ගන්න ඩබල් ගේම් කාරයින් සෙට් එකක්...!