මුහුදු බඩ දුම්රිය මාර්ගයේ තුන්වන අදියරේ ඉදිකිරීම් සඳහා අලුත්ගම හා කළුතර අතර දුම්රිය මාර්ගය ඉරිදා (01) සිට මාස එක හමාරක් වසා තබන බව දුම්රිය දෙපාර්තමේන්තුව කියයි.
ශ්රී ලංකාවේ බැංකු නොවන මූල්ය සමාගම් අතර ප්රමුඛතම මූල්ය සමාගමක් මෙන්ම සම්පත් බැංකුවේ පූර්ණ හිමිකාරීත්වය සහිත මූල්ය සමාගම වන සියපත ෆිනෑන්ස් පීඑ
ශ්රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් ලයිෆ්, සෙවණපිටිය සහ ගිරාඳුරුකෝට්ටේ පාරිභෝගික සේවා නියෝජිත කාර්යාල (Agency Business Development Center-ABDC) විවෘත කිරීමත් සමඟ උතුරු මැද පළාත (North Central) තුළ
ශ්රී ලංකාවේ දේපල වෙළෙඳාම් ක්ෂේත්රයේ ප්රමුඛයා බව නැවත නැවතත් තහවුරු කරමින් Home Lands ආයතනය 2025 ජුනි මාසයේදී Apartment units 104ක්, රු.බිලියන 7.4 විකිණුම් ආදායමක් සටහන් ක
අලුත්ගම - කළුතර රේල් පාර වසයි
තිලක් Saturday, 31 December 2011 12:48 PM
ඕක තියෙද්දි අලුත් රේල් පාරක් හැදුවනම් කොච්චර හොඳද?
l .d .d .t .jayasekara Saturday, 31 December 2011 02:40 PM
ප්රමාදය වළක්වන්න නම් පාරවල් දෙකක් අවශ්යමයි. පාර කොතරම් හොඳවුණත් එකපාර යන්න පුළුවන් එක දුම්රියකටයි.
තිලක් කුමාර Sunday, 01 January 2012 07:49 AM
දුම්රිය ප්රමාදය ගොඩක් ඇතිවෙන්නෙ වේගය අඩුකම නිසා නෙවෙයි. දුම්රිය දෙකක් මාරුවෙන්න ගියාමයි. පරණ රේල් පාර ඒ විදියටම තියෙන්න ඇරල ඒ ලගින්ම අලුත් රේල් පාර හැදුවනම් මේ විදියට පාර වහන්න උවමනා වෙන්නෙ නෑ. ඒ වගේම හෙමිහිට හරි යන්න පාරවල් දෙකක්ම තියනව. එහෙම කලානම් දුම්රිය ප්රමාදය ගොඩක් වලක්වාගන්න පුලුවන් කම තිබුණ. මෙහෙම රේල් පාර හැදුවම දුවන්න පුලුවන් වෙන්නෙත් තියන කෝච්චි ටිකම තමයි. අලතින් කෝච්චි දාන්න ගියොත් තියන ඒවත් පරක්කු වේවි.