(යොහාන් භාසුර)
මහව සිට ඕමන්තය දක්වා දුම්රිය මාර්ගය නවීකරණය කිරීමේ පළමු මුලික අදියර වන අනුරාධපුර සිට වවුනියාව අතර දුම්රිය ධාවනය හෙට (5) සිට අත්හිටුවයි.
ඉන්දියානු ණය ආධාර ක්රමය යටතේ ඇමරිකානු ඩොලර් මිලියන 91 කට අධික මුදලක් වියදම් කරමින් මෙම ව්යාපෘතිය ක්රියාත්මක කරයි.
මෙම වසා දැමීමත් සමඟ කොළඹ සිට කන්කසන්තුරය දක්වා දිනකට ක්රියාත්මක වන දුම්රිය ගමන් වාර හතර අවලංගු කිරීමෙන් ජනතාව දැඩි අපහසුතාවට පත් වන බවත් පවතින දුම්රිය මාර්ගය ගලවා නවීකරණය කිරීම වෙනුවට ද්විත්ව මාර්ගයක් ඉදිකර කාලය අවම කර දුම්රිය ධාවනයට අවශ්ය කටයුතු සිදු කිරීම අත්යවශ්ය බවත් දුම්රිය ස්ථානාධිපති සංගමය පවසයි.
මෙවැනි ජාතික ව්යපෘති හරහා සිදුවන රාජ්ය මුදල් අවභාවිතය වෘත්තිය සමිතියක් ලෙස විරුද්ධ වීමට හේතුව දුම්රියක් කිසිදා දැක නොමැති මෙරට ජනයාගේ මුදල් පවා මෙම දුෂිත ගනුදෙනුවලට වැයවන නිසා බවත් මේ පිලිබදව විරෝධතා දිගින් දිගටම පාලනාධිකාරියට සහ ජනාධිපතිවරයාට යොමුකළ ද නිසි අවධානය යොමු නොවීම කණගාටුවට කරුණක් බවත් එම සංගමය කියයි.
මෙම මාර්ගය තනි මාර්ගයක් ලෙස නවීකරණය කිරීමට අවශ්යතාවය පැවතියේ නම් කොවිඩ් වසංගතය හමුවේ දුම්රිය ගමනාගමනය නතර කර පවතී සමයේදී සැලසුම් කර පවතී ආකාරයෙන්ම සිදු කිරීමට හැකියාව තිබූ බව කියන දුම්රිය ස්ථානාධිපති සංගමය එම කාලයේදී එම ව්යාපෘතිය නතර කර නැවත ආරම්භ කිරීමට සැලසුම් කිරීම මගින්ම ව්යපෘති සැලසුම්කරණය පිළිබද මෙම නිලධාරීන්ගේ අවබෝධය පිළිබද මෙරට සියළු ජනතාව තේරුම් ගැනීම සුදුසු බව ද සඳහන් කළේය.
2025 දෙසැම්බර් මස 18
186
0
ශ්රී ලංකාවේ අංක 1 සන්නිවේදන සම්පාදකයා වන ඩයලොග් ආසිආටා පීඑල්සී, මෙරට ඩිජිටල් තාක්ෂණික ගමන්මගේ සුවිශේෂී සන්ධිස්ථානයක් සනිටුහන් කරමින්, 5G යුගයක් සඳහා
2025 දෙසැම්බර් මස 16
160
0
සියපත ෆිනෑන්ස් පීඑල්සී සිය දීපව්යාප්ත ශාඛා ජාලය තවදුරටත් පුළුල් කරමින් 60 වැනි ශාඛාව කෑගල්ල දිස්ත්රික්කයට අයත් වරකාපොළ නගරයේ විවෘත කොට ඇත.
2025 දෙසැම්බර් මස 04
961
2
’දිට්වා’ සුළි කුණාටුව හේතුවෙන් ඇති වූ ආපදා තත්ත්වය හමුවේ, රට යළි ගොඩනැගීමේ ජාතික මෙහෙවරට කඩිනමින් සහාය පළ කරමින්, HUTCH සමාගම ’Rebuild Sri Lanka’ අරමුදල වෙත රුපියල්
අනුරාධපුර-වවුනියාව දුම්රිය ධාවනය හෙට සිට නවතී